quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Juist Martineke. Die vink ook zo mooi
En dan al die andere foto's.....zwijmel
Brent, lachebekkie
En Saskia....prinses/stewardess, leuk!
Meike is coming to get yaaaaaaa
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:49 schreef bixister het volgende:
aah meike met echt speldje of zie ik dat verkeerd?
lewis, wat een superfoto's van je superstel!heel leuk om ze weer eens te zien. wat is chantel blond geworden (anna gaat ook steeds meer die kant op), en joshua juist zo donkerrood, grappig!
en stewardess saskia![]()
onee sorry, ik moest prinses zeggen geloof ik he? dat je zo'n hoogheid bent zie ik ook aan die stoere klimfoto, wow!
covergirl Elise, wat leuk! en wat een mooie ogen heeft ze! ik kan me goed voorstellen dat deze foto voorop mocht hoor!
ook leuk om de spuugkindjes weer te zien, die trampoline-foto vind ik de allerleukste.en tristan is ook alweer zo groot op die springkussenfoto zeg.
irisje lekkere lachebek!
oja en ik heb er nog een, belabberde telefoonkwaliteit maar zo lief, van vanmorgen bij het kinderdagverblijf, Piet wil altijd een heele dikke knuffel bij 't afscheid (en daarna heel lang zwaaien tot we de gang hélemaal uit zijn).![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:59 schreef Vivi het volgende:
Meike, powergirl![]()
En Piet, agossie zeg, wat ontroerend
Mijn aller-allerliefste(sorry vriendje
)
Zou het er net zo lief uitzien als ie 80 is en wederom tandloos?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Bix, kun je wel wegkomen smorgens bij het kdv???
Volgens mij blijf je knuffelen met Piet!
Dean.....vrolijkerd!!! Dat tongetje....![]()
helemaal perfect tochquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef bixister het volgende:
soms roept ie er dan nog wel heel dramatisch bij "dag papa, dag mama, ik mis jullie nu al!"maar vervolgens loopt ie vrolijk z'n klas in dus ik heb niet de indruk dat 't hem echt zwaar valt.
nee, de fotois een paar dagen geleden genomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |