een 2bakkig stel staat idd nog ergens dacht ik maar de rest is volgens mij geshredquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:10 schreef Wadloper het volgende:
Ik weet wel dat twee kopbakken ergens in Arnhem staan, welk nummer weet ik niet
Van de protoserie
toch best een spinnenweb die bovenleiding daar in duitsland zegquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:33 schreef Zug-Chef het volgende:
Afgelopen dinsdag een rondje Nord NRW gedaan, viermaal B was het doel. Bier, Bratwurst, Bordjes en Bahnhofsfest-Bochum-Dahlhausen... Helaas waren er spelende kinderen gesignaleerd waardoor we ons plan gewijzigd hebben en het bahnhofsfest overgeslagen hebben. Maar wel veel mooie dingen gezien:
[afbeelding]
Armseinen en Talentjes op Coesfeld
[afbeelding]
BR 425 als stoptrein RB Essen - Münster. Dit is voorbeeld voor de nieuwe stoptreinen die de NS besteld hebben.
[afbeelding]
Een oude IC lok serie 120 met een Intercity naar Berlijn gezien in Essen Hbf
[afbeelding]
De stoptrein RB Essen - Bochum - Hagen wordt gereden met de originele Silberling rijtuigen en geduwd/getrokken door een Taurus lok. Aanrader!!! Vanaf de zomer rijden hier namelijk de elektrische FLIRT stellen van Stadler
[afbeelding]
In Hagen kwamen we nog wel een Sonderzug vanuit Bochum Dahlhausen tegen. Een oude 212 met een gezelschapstrein stopte even.
[afbeelding]
Was toppie dagOp de bordjes foto is een hele oude SBB lok te zien, die we nog tegenkwamen in Essen op de terugweg met een gezelschapstrein
Blijft voor mij een van de mooiste stations ooitquote:Op zondag 6 mei 2007 15:54 schreef italiaan1987 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit was juist de trein ri. Tilburg vanuit Eindhoven. Heb het ook al enkele keren meegemaakt, meestal is de trein ri. Tilburg wel net een beetje sneller.quote:Op zondag 6 mei 2007 17:27 schreef Dichterbijer het volgende:
Das wel gaaf idd... heb dat ook al een aantal keer meegemaakt toen ik naar EIndhoven ging. Het is de intercity vanuit Brede/Tilburg.
Dan hebben Duitsers mooie stations! Vergeleken met die Nederlandse donkere hollenquote:Op zondag 6 mei 2007 16:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Foto 4 en 5 zijn iig niet Berlin Hbf maar Dresden Hbf
Tip: emigreer!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja duh, Nederland is in zo'n beetje alles gewoon uberkut!
Klopt helemaalquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:25 schreef Willy84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Terein waar tzt de wadlopers worden geplaatst? In de loods te Amersfoort![]()
Ah check... lijkt mij ook een logische plek... volgens mij staat het idd leeg. Is het nog wel NS grond?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij niets meer
Ik had het meer over de stalling van de wadjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |