Waarom moet het jaloezie zijn als een vrouw Lieke maar een linke loensend loeder vindt? Hoe zit dat dan met een man die dat vindt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik begrijp de reacties van het merendeel van de vrouwen niet,volgens mij heb jij gelijk,totale jaloezie.
Onbegrijpelijk dat liever die goedkope, ordinaire,domme Amanda bij Huub moet dan een mooi meisje met
intelligentie.
Ik heb Lieke niet nodig voor wat sex lessen, onder een warm dekbed terwijl de mussen van het dak vallen. En ga nu niet beginnen dat ze dan juist klasse heeft. Maaruh ik vind je wel grappig FdW!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef FdW het volgende:
[..]
Wacht maar af lieverd. Je zult aangenaam verrast zijn over de wijze waarop Lieke straks van je LCD scherm afspettert. Jou kennende ben je sportief, en zul je later erkennen dat je ervan leert en geniet.![]()
![]()
Ik zou het eerder onzekerheid dan jaloezie willen noemen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:40 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik begrijp de reacties van het merendeel van de vrouwen niet,volgens mij heb jij gelijk,totale jaloezie.
Onbegrijpelijk dat liever die goedkope, ordinaire,domme Amanda bij Huub moet dan een mooi meisje met
intelligentie.
En Huub is heel alert .......quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Clank het volgende:
Natasia vertelt Amanda nu dat Brian wel een veeg uit de pan heeft gekregen van zijn moeder.
Dit is het begin van 'hoe breng ik Amanda weer in ons groepje...' ??
owwja wat dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:51 schreef getl0st het volgende:
Op tv is er zoveel meer te zien dan de streams lieten zien
Verteeeeeeeel!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:51 schreef getl0st het volgende:
Ik zou ze beide in elkaar beukenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:48 schreef mootie het volgende:
Hmmmm wie hier beukt er ook meisjes in elkaar als hun vriend met dat betreffende meisje is vreemdgegaan? Meiden, wie geeft het toe?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:51 schreef getl0st het volgende:
Hij weet toch dat ze om 8 uur Jaap komt trainen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:53 schreef AnTjUh het volgende:
huub zit al te wachten op lieke in zn mooie pakkie
maar hij weer voor de rest nks hoor
Ga eens naar volquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:53 schreef AnTjUh het volgende:
huub zit al te wachten op lieke in zn mooie pakkie
maar hij weer voor de rest nks hoor
Jaaa sorry.. tis zo spannend met zo'n muziekje op de achtergrond..quote:
Staat hier nog ongezien op de dvd, net als die van gisteren. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:57 schreef Marrije het volgende:
Whahaha, op tv, Huub die Brian in het gezicht likt!
HAHAHAHAHAHAHA Brian in het kantoor! WUHAHAHAHA!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:57 schreef Marrije het volgende:
Whahaha, op tv, Huub die Brian in het gezicht likt!
Dat ging er heftig aan toe zeg. Ik snap niet dat ze dit programma op dit tijdstip uitzenden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:51 schreef getl0st het volgende:
Inderdaad...je kunt gaan betalen, maar als het er echt om gaat spannen gaat de stream op zwart. Waren toch behoorlijk spectaculaire beelden die de TV wel haalde...quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volg 24/7 op de live streams wat er gebeurt. DUS NIET. We hebben veel gemist van het gejank van de rat.![]()
Weet je t zeker? Lieke komt zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:01 schreef carpediem23 het volgende:
Goed ik ga afwassen
Ik dacht zelfs dat mijn stream haperde omdat ik net een andere pagina afsloot.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
Natasja: eten, eten, eten, eten, eten. Waarom alles in de repeat.![]()
Ik vond 't ook heel dubieus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:19 schreef Marrije het volgende:
TT: Ellen heeft besloten de merrie en het veulen weg te halen. Vanavond nog.
Het gerucht gaat dat Lieke vanavond als bewoonster in de kooi komt. Onderstaand afbeelding stond eerder op de avond op de tien site. Inmiddels is Lieke d'r foto daar alweer verwijderd, maar ze heeft er zeker 10 minuten tussen gestaan. Het was vast de bedoeling nog niet dat de foto al te zien zou zijn.
[afbeelding]
Foto: Blomst
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat: [SC # 43] To clone or not to clone... Wil je praten over de betaalde streams vanaf 4 mei, doe dat dan hier: Vanaf 4 mei betalen voor de streams, deel 2 Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic: DGK HOOLIGANS # 8
quote:Ola.....misschien oud nieuws voor jullie, maar vers nieuws voor mij....en voor wie het nog niet weet...check het!
Ola!
Aangezien ik nogal narcistisch ben ingesteld wil ik graag veel aandacht.
Zonder dollen, ik kreeg vandaag in een brief te horen dat ik heel veel op www.youtube.com sta.
Doe je voordeel ermee. Aanschouw je toekomstige koning!
Ciao,
Jaapje.
ps: Hmzzz zouden mijn medebewoners nou toch gelijk hebben dat er veel langs me heen gaat?
Ik vond het deel dat Brian Amanda aanpakt slecht in beeld gebracht, maar dat bewaren ze wellicht tot volgende week, als het over gisteren gaat ....quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch ben ik blij dat de beelden die wij niet hebben gezien op de streams nu zijn gezien door die mensen die nooit de streams kijken .![]()
![]()
![]()
Eigenlijk niemandquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:03 schreef FSR het volgende:
Wie werd er op tv, in het kwade daglicht gezet ?
nou?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:03 schreef FSR het volgende:
Wie werd er op tv, in het kwade daglicht gezet ?
Niemand.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef Lipsch het volgende:
nou?
Waarom laten ze dat nou wel op TV zien en niet op de streams?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier plaatjes van de TV uitzending. Het stuk in het kantoor, wat we niet op de stream hebben gezien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht zelfs dat mijn stream haperde omdat ik net een andere pagina afsloot.
Eigenlijk niemand of iedereen had er neit echt een idee bij.quote:
Als wij geen beelden hebben gaan de beelden achter heus wel door.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:05 schreef F04 het volgende:
[..]
Waarom laten ze dat nou wel op TV zien en niet op de streams?
Volgens mij hebben ze nog een verborgen stream 5 die alleen zit vastgekoppeld aan een casette recorder.
het rijmt op kat?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe diplomatiek. Je noemt geen naam. Volgens mij begint het met een B en het eindigt op...laat me "raajen"....... Ik weet het niet.Zeg het maar.
Ow, Werd Huubje niet als aanstichter en klein terringventje neer gezet...quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Eigenlijk niemand of iedereen had er neit echt een idee bij.
Mijn moeder zei over Brian "dat is toch die verkrachter?"
En mijn pa zei "het zou je kind maar zijn..vieze loverboy"
Met die handjes op Jaaps wangenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:07 schreef getl0st het volgende:
bright side.. heb je geen cap waarbij brian tegenover jaap staat en zegt: Het kan me geen moer meer schelen
Ik denk dat het geschreeuw van Brian over zelfmoord de druppel was om de streams te locken. In de tv uitzending schreeuwt hij nog dat hij in hongerstaking gaat en dood zal gaan in de kooi. Ik denk dat de kans op zelfmoord op TV zelfs voor Tien een stapje te ver zou zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:05 schreef F04 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nog een verborgen stream 5 die alleen zit vastgekoppeld aan een casette recorder.
Ja idd.. daar zat ik ook net aan te denkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef blomst het volgende:
Brian heeft zijn hongerstaking niet lang volgehouden![]()
Nee, dat moment zag er pittig door het geluid. Maar als cap was het niet sensationeel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:07 schreef getl0st het volgende:
bright side.. heb je geen cap waarbij brian tegenover jaap staat en zegt: Het kan me geen moer meer schelen
Brian was gewoon weer eens para en Huub liep te sarren, de rest bewaren ze tot morgen denk ik, want ze zitten (op tv) nog in kantoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:07 schreef FSR het volgende:
Ow, Werd Huubje niet als aanstichter en klein terringventje neer gezet...
En dat Bwian de lieve onschuldige was...??
En Natasia als stoere en alles onde controle hebbende redende engel
Nou snap ik het niet meer..![]()
Sjonge. Je moet er niet aan denken wat hij doet als er ECHT iets heel ergs gebeurt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat het geschreeuw van Brian over zelfmoord de druppel was om de streams te locken. In de tv uitzending schreeuwt hij nog dat hij in hongerstaking gaat en dood zal gaan in de kooi. Ik denk dat de kans op zelfmoord op TV zelfs voor Tien een stapje te ver zou zijn.
Ik denk dat ze gewoon voor de zekerheid de streams hebben uitgezet die dag...het kon weleens heel erg uit de hand lopen...zodanig dat ze die beelden liever exclusief wilden houden desnoods om in de doofpot te stoppen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:05 schreef F04 het volgende:
[..]
Staat helaas de hele dag al aan..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:09 schreef Tissik het volgende:
De fontein is aan, Lieke komt dus zo?
Afgevoerd worden. Horizontaal of vertikaal, maakt me niet uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Sjonge. Je moet er niet aan denken wat hij doet als er ECHT iets heel ergs gebeurt.
Hou je van taartsex?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:11 schreef getl0st het volgende:
[..]
Staat helaas de hele dag al aan..
Loopt Jaap nou met een taart? Wordt er weer iemand ingesmeerd?
Toen wist hij dus nog niet dat Brian Amanda ook geslagen had.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:11 schreef mootie het volgende:
Mwah...... Brian die steeds hoer, slettebak, sloerie naar Amanda riep stond er niet zo mooi op.
En Huub hoor je constant zeggen: Ga je een meisje spugen?
Lieke komt gratis in de plaats voor dure Gaby....dan ook nog wat muntjes voor de streams...ze zijn duidelijk aan het budgeterenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh nee..niet lIeke de hoer het huis in..
Zit daar niet stiekem een aanzoek achter?quote:
Malle meid, zo oud ben je nog nietquote:
Klopt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Toen wist hij dus nog niet dat Brian Amanda ook geslagen had.
Brian is een zeer labiele jonge, er zijn al aardige beschrijvingen van zijn psychische gestel geweest op dit forum.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Sjonge. Je moet er niet aan denken wat hij doet als er ECHT iets heel ergs gebeurt.
Toevoeging: niet dat ik hem niet het ergste toewens natuurlijk
Ik kan me hier wel in vinden. En alhoewel we het niet weten, gok ik op medicatie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Brian is een zeer labiele jonge, er zijn al aardige beschrijvingen van zijn psychische gestel geweest op dit forum.
Het is vooral de slachtofferrol die het link maakt. Zelfmedelijden en zelfhaat (en lichamelijk zlefverminking tot zelfmoord aan toe) liggen namelijk nogal dicht bij elkaar. Het gevoel van onrecht dat hij soms voelt kan dan zo sterk zijn dat hij er een eind aan wil maken omdat hij het niet meer kan handelen.
En dat wil Tien niet uitzenden.
De laatste dagen zijn er momenten te zien geweest waar Brian zeer afwezig is en niet eens meer reageert op vragen. Het kan een reactie zijn op gebeurtenissen, maar ook door medicatie komen.
Gister stond zijn gezicht ook echt strak, alsof zn huid een beetje opgespannen was. Of dat nou stress of medicatie is, who knows.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef Meganog het volgende:
[..]
Brian is een zeer labiele jonge, er zijn al aardige beschrijvingen van zijn psychische gestel geweest op dit forum.
Het is vooral de slachtofferrol die het link maakt. Zelfmedelijden en zelfhaat (en lichamelijk zlefverminking tot zelfmoord aan toe) liggen namelijk nogal dicht bij elkaar. Het gevoel van onrecht dat hij soms voelt kan dan zo sterk zijn dat hij er een eind aan wil maken omdat hij het niet meer kan handelen.
En dat wil Tien niet uitzenden.
De laatste dagen zijn er momenten te zien geweest waar Brian zeer afwezig is en niet eens meer reageert op vragen. Het kan een reactie zijn op gebeurtenissen, maar ook door medicatie komen.
Dus geen 10K inleg? Ach, wat maakt het ook uit. Fucked up programma, helaas.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Lieke komt gratis in de plaats voor dure Gaby....dan ook nog wat muntjes voor de streams...ze zijn duidelijk aan het budgeteren
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef itsme het volgende:
OMG Ik vind Jaap zo een leuk koppie hebben opeens.Het gaat echt niet goed met me.
![]()
Als het gewoon stress was geweest, hadden we het vast al vaker gezien. Dit was de eerste keer dat het er echt wezenlijk anders uitzag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Gister stond zijn gezicht ook echt strak, alsof zn huid een beetje opgespannen was. Of dat nou stress of medicatie is, who knows.
ik denk dat er wel een "uitzending gemist"op de talpahomepagina is waar je die uitzending kunt terugzien.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat het geschreeuw van Brian over zelfmoord de druppel was om de streams te locken. In de tv uitzending schreeuwt hij nog dat hij in hongerstaking gaat en dood zal gaan in de kooi. Ik denk dat de kans op zelfmoord op TV zelfs voor Tien een stapje te ver zou zijn.
Er borrelt iets in zijn maag.. of mss wat later..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:18 schreef Clank het volgende:
Wat loopt Huub nou te ijsberen... ga zitten eten man!
Wijffie toch, neem een bak koffie en ga morgen naar Pearle.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:17 schreef itsme het volgende:
OMG Ik vind Jaap zo een leuk koppie hebben opeens.Het gaat echt niet goed met me.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |