Zolang er niks uitsteekt of erin gestopt is...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mogen we hier foto's van agenten plaatsen
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:43 schreef du_ke het volgende:
De politieagent met z'n grootste enige vriend
[afbeelding]
Gek he dat niemand er respect voor heeft?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
hang-politie
[afbeelding]
hangouderenpolitie
En verder te dom om te poepen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gek he dat niemand er respect voor heeft?
Een wout hoort er zo uit te zien:
[afbeelding]
Kies uw steen:quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
'Onzedelijk gedrag' Iraanse president
Juist.
Altijd grappig deze cijfers... de Repi's staan er wel slecht voor zeg. En dat Barack zo hoog staatquote:
Nou... dergelijke opleidingen zijn niet voor de poes hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En verder te dom om te poepen.
quote:
Je moet s nachts ook niet die fictieve sexcontacten smsen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:55 schreef pberends het volgende:
Weet iemand ook alweer wat die site was waar je je af kon melden van telefoonspammers?
Ik wist niet dat Gaymobil pistolen haddenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:40 schreef One_of_the_few het volgende:
[afbeelding]
Hier spreekt de politie
Welk kind wil dat nou voor z'n verjaardag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[afbeelding]
Playmobil Airport Security Playset.
Ik vraag mij eigenlijk meer af of je er ook bolletjesslikkers en moslims bij krijgt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Welk kind wil dat nou voor z'n verjaardag.![]()
Juist tuig van de laagste sociale klasse.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vraag mij eigenlijk meer af of je er ook bolletjesslikkers en moslims bij krijgt.
http://weblogs.nrc.nl/web(...)t-afstandsbediening/quote:De jeugdbendes van het Kremlin - Nasji, Jonge Garde, Mestnije - belegeren de ambassade van de ‘fascistische staat Estland’. Kosten noch moeite gespaard: voorbedrukte hesjes, vlaggen, stickers, posters, tenten, warm eten, zakgeld, draaitafels. Het is best een vrolijke houseparty. Ze hebben zelfs een opblaastank.
Sprak bij de ambassade een baasje van Nasji: hoe ging het? Hij kwam uit de stad Lipetsk, Moskou had hem bevel gegeven honderd betogers te leveren. Dat was gelukt, dus hij mocht niet klagen. Morgenmiddag trok een collega uit Kaloega of Ivanovo een blik provinciejongeren open en kon hij weer naar huis. De ‘Jonge Garde’ had meer moeite volk op te trommelen. Kijk eens naar de vendelzwaaiers hieronder: regelrecht uit een dom doerakov toch?
Al lijkt het spontaan, dit is een betoging met afstandsbediening. Mevrouw de ambassadeur van Estland moet even wat wat snipperdagen opnemen wegens de blokkade; maar hebben andere ambassadeurs last van het lawaai, dan bellen ze de politie en gaat het geluid meteen twee puntjes lager. Op verzoek van de (naburige) Nederlandse ambassade werden posters met hakenkruizen uit de straat verwijderd. Gek ik dat: gaat het om vakantie vieren of betogen, dan doen Russen dat thuis veel beschaafder dan in het buitenland.
UPDATE: Dit item is lachen: de delegatie van de Russische Doema bij de bronzen soldaat in Tallinn. De Esten hebben werkelijk een prachtig plaatsje voor ‘m gevonden, mooie marmeren gedenksteen, beeld ziet er patent uit. Geven ook de Russen toe, alleen: hebben die verrekte Esten het beeld niet in stukken gehakt en daarna weer in elkaar geflanst? Dus onderzoekt de delegatie het beeld op scheurtjes. Kostelijk. Minder fris is te zien hoe de Russische tv nieuwe rellen in haar buurland provoceert. Waarom wenst de Russische elite zich toch te omringen met vijanden?
500 kankereuro!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:00 schreef sizzler het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/14062/e5ba6f54/index.html
Kankerende neger in de trein.
En, ruzie met de moslimhuilies?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:30 schreef Autodidact het volgende:
500 kankereuro!
Waarom sturen ze hem weg? Is toch leuk?
Ik hoop niet dat "Once you go muslim..." hier geldt. Ach ja, als je ruzie wil kun je het krijgen.quote:
Tuurlijk jongen, dream on.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:51 schreef Mutant01 het volgende:
Alleen Voorbij Fok mensen krijgen ruzie hier op Fok.
Waaruit deduceer je dat?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:38 schreef Apropos het volgende:
De politie is overwegend Christelijk.
Uit het feit dat de politie uit massamoordenaars bestaat.quote:
Niet eens uit babymoordenaars?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Uit het feit dat de politie uit massamoordenaars bestaat.
Vrijwel de gehele politietop is inderdaad gereformeerd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:38 schreef Apropos het volgende:
De politie is overwegend Christelijk.
We hadden het toch niet over atheisten?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Niet eens uit babymoordenaars?
Da's wel waar, dankzij de moslims in het corps, bevatten de kerstpakketten geen wijn meer.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
We hadden het toch niet over atheisten?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:48 schreef sizzler het volgende:
[..]
Vrijwel de gehele politietop is inderdaad gereformeerd.
Zelfs niet als het over Westerbork ging?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:51 schreef Aoristus het volgende:
morgen een docu met de naam: westerbork girl. Ik zou die titel niet verzonnen kunnen hebben, denk ik
Zondag is het alweer 5 jaar geleden dat Fortuyn is doodgeschoten.... Volgens mij staan er dan minimaal 2 docu's gepland.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:51 schreef Aoristus het volgende:
morgen een docu met de naam: westerbork girl. Ik zou die titel niet verzonnen kunnen hebben, denk ik
4 en 5 mei is gewoon niet voldoende hè? Er moet een soort van volksmennerij aan vooraf gaan, anders snapt men niet dat er geen competitie element hoort bij de dodenherdenking of bevrijdingsdag. Oorlogje spelen kan natuurlijk niet..quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zondag is het alweer 5 jaar geleden dat Fortuyn is doodgeschoten.... Volgens mij staan er dan minimaal 2 docu's gepland.
tbc boy meets westerborkquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:01 schreef Apropos het volgende:
Waaronder Westerbork Boy?
Ik ga wijven versieren. Dag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:10 schreef Aoristus het volgende:
ik verveel me de pestpleuris
Versier er ook één voor mij ! Een mooie graag.quote:
Het is voor Monidique goed om te horen dat zijn lot niet uniek is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:10 schreef Aoristus het volgende:
ik verveel me de pestpleuris
Ik kom hier uitsluitend voor mijn lotgenootjes.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het is voor Monidique goed om te horen dat zijn lot niet uniek is.
Wat vind jij als voormalig overtuigd Fortuynist van dat soort halve verafgoding?quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zondag is het alweer 5 jaar geleden dat Fortuyn is doodgeschoten.... Volgens mij staan er dan minimaal 2 docu's gepland.
Whell, let's not jump the conclusions. Vooralsnog is het alleen een docu.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat vind jij als voormalig overtuigd Fortuynist van dat soort halve verafgoding?
Ja maar ik kwam ook langs iets bij netwerk ofzo vandaag dat ook de hele tijd over hem ging. Het lijkt of die knakker postuum plotseling heilig is en gelijk had ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Whell, let's not jump the conclusions. Vooralsnog is het alleen een docu.
Niks dan goeds over de doden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar ik kwam ook langs iets bij netwerk ofzo vandaag dat ook de hele tijd over hem ging. Het lijkt of die knakker postuum plotseling heilig is en gelijk had ofzo.
Hij is erg goed uitgevoerd. De tekst is leuk bedacht bij de gezichtsuitdrukkingen van beide heren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:20 schreef Aoristus het volgende:
Ey, Chill
(Te slecht voor woorden eigenlijk)
Zeker, goed voor een glimlach is ie wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Hij is erg goed uitgevoerd. De tekst is leuk bedacht bij de gezichtsuitdrukkingen van beide heren.
Zover staat het politieke interview niet af van de 'diss'.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5264597quote:VN: dreigende hongersnood in Guatemala
De Verenigde Naties hebben gewaarschuwd voor een dreigende hongersnood in Guatemala als gevolg van de alsmaar stijgende prijs van maïs.
De VN-Voedsel en Landbouworganisatie vreest dat honderdduizenden landloze boeren in de nabije toekomst niets meer te eten zullen hebben. Maïs is het basisvoedsel voor de armen. Volgens de VN is de stijging van de maïsprijs vooral te wijten aan de stijgende vraag naar graan voor de productie van biobrandstoffen. Vooral de Verenigde Staten en Europa kopen grote hoeveelheden graan op om om te zetten in bio-ethanol. Maar ook de langere periodes van extreme droogte en het mislukken van oogsten door plantenziektes dragen bij aan de tekorten.
Volgens de VN is in Guatemala bijna de helft van alle kinderen onder de vijf jaar chronisch ondervoed.
http://www.wereldomroep.nl/actua/europa/act20070502_schotlandquote:Schotse onafhankelijkheid komt dichterbij
Door Perro de Jong
02-05-2007
Bij de Schotse verkiezingen van donderdag lijken de nationalisten op hun eerste overwinning af te stevenen. Schotland kreeg eind jaren negentig beperkt zelfbestuur van de Britse Labour-regering. In het nieuwe Schotse parlement werd Labour vervolgens de grootste partij. Maar de kiezers zijn ontevreden. Steeds vaker klinkt de roep om onafhankelijkheid.
Het Schotse parlement staat in Edinburgh, maar de grootste stad is Glasgow. Daar vind je ook de grootste armoede, in grijze buitenwijken zoals Milton. Billy McAllister is sinds vorig jaar raadslid voor Milton namens de Scottish National Party (SNP). Labour doet niets om de lokale jeugd uit de klauwen van de drugsmaffia te houden, zegt hij. De weinige jeugdhonken die er zijn worden zelfs gesloten. Daarom heeft hij zelf tennisvelden aangelegd, midden tussen de flatgebouwen. "Met mijn eigen bloed, zweet en tranen."
Dreigement
Als hij me vol trots de tennisvelden laat zien, wordt duidelijk hoe hoog de gemoederen oplopen. Er komt iemand op ons af die zegt van het buurtcomité te zijn. Of we hier niet meer willen komen, want van types als Billy hebben ze in Milton alleen maar last. "Maar ik ben jullie raadslid," zegt Billy. "Niet lang meer," luidt het antwoord. En ja, dat mogen we rustig als een dreigement opvatten.
Dat Billy stank voor dank krijgt bij zijn pogingen om iets te veranderen verbaast Anne McLaughlin van de SNP al lang niet meer. De loyaliteit van de Schotten aan Labour is een soort verslaving, verzucht ze. "Er worden hier in Glasgow wel eens grapjes over gemaakt. Dat je rustig een pond gehakt op de kieslijst zou kunnen zetten, want zolang er maar een Labour-rozetje op staat is de overwinning zeker."
Maar tegen verslavingen moet je vechten, en dat is wat de SNP probeert te doen. Met steeds meer succes, volgens de peilingen. "We zijn een heel positieve en open partij," zegt Anne. "In het verleden hadden we soms moeite dat over te brengen, maar nu zie je dat we de mensen wel bereiken."
Problemen
Wat niet is veranderd is de kern van het SNP-programma: Schotland moet volledig onafhankelijk worden. Om problemen op te lossen zoals het groot aantal kinderen dat onder de armoede grens leeft, of de hoge werkeloosheid, moet Schotland belastingen kunnen heffen zegt Anne, en zelf kunnen beschikken over de rijke inkomsten uit de oliewinning in het Schotse deel van de Noordzee. "In Londen begrijpen ze onze problemen niet."
Ook in Edinburgh begint men daarvan doordrongen te raken. In Sandy Bell's bijvoorbeeld, een kroeg in het hartje van de hoofdstad. "Ooit heb ik op Labour gestemd," zegt Julie Davidson, "maar daar heb ik nu ontzettende spijt van. Door Labour zijn we in de oorlog in Irak terecht gekomen. Een onafhankelijk Schotland zou zich nooit in zo'n dwaas avontuur hebben laten meeslepen."
Michael Fry
Historicus Michael Fry ergert zich vooral aan de hoge subsidies en publieke uitgaven waarmee de Britse regering de Schotse kiezers probeert "om te kopen".
Misschien wel het beste bewijs van de stemmingsomslag kwam een paar maanden geleden, toen de als aartsconservatief te boek staande historicus Michael Fry vriend en vijand verbaasde door over te lopen naar het onafhankelijkheidskamp.
Fry ergert zich vooral aan de hoge subsidies en publieke uitgaven waarmee de Britse regering de Schotse kiezers probeert "om te kopen", om niet met Londen te breken. "Met geld gooien vermindert de bereidheid van mensen om zelf hun problemen op te lossen", zegt hij. "In een onafhankelijk Schotland zouden ze geen keus hebben. De subsidies uit Londen houden op, en de regering bepaalt zelf hoeveel er uitgegeven kan worden, net als in elk modern West-Europees land".
Balkanisering
Dat is bepaald niet wat de Britse regering wil horen. Gordon Brown, de gedoodverfde opvolger van premier Blair en nota bene zelf een Schot, heeft al gewaarschuwd voor 'Balkanisering': voor verdeeldheid en chaos zoals in het voormalige Joegoslavië. Want als Schotland onafhankelijk wordt dan willen Wales en Noord-Ierland dat ook, denkt Brown. Maar critici zeggen dat hij vooral zijn eigen carrière probeert te redden.
Gelukkig voor Brown wil de SNP bij een eventueel referendum - waarvan de Britse regering heeft toegezegd de uitslag hoe dan ook te respecteren - niet over één nacht ijs gaan. Pas in 2010 moet zo'n stemming plaatsvinden. De Schotten wachten nu al driehonderd jaar op onafhankelijkheid, een paar jaar kan daar volgens de SNP ook nog wel bij.
Kan me niet voorstellen dat Londen toe zal staan dat de UK nog meer uit elkaar valt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:09 schreef zakjapannertje het volgende:
alweer een Paasopstand in het Verenigd Koninkrijk:
[..]
http://www.wereldomroep.nl/actua/europa/act20070502_schotland
Vuile smerige landverrader die Van Agt.quote:Op de omstreden Hamas-conferentie in Rotterdam die op Bevrijdingsdag plaatsvindt, zal de extremistische moefti Ikrima Sabri van Jeruzalem een toespraak houden. Dat schrijft De Telegraaf vandaag. De conferentie wordt georganiseerd door het Palestijns Platform voor Mensenrechten en Solidariteit (PPMS). Het platform had eerder de Palestijnse premier en Hamas politicus Ismail Haniyeh uitgenodigd voor de Palestijns Europese conferentie op 5 mei. Minister Maxime Verhagen weigerde hem echter een visum.
Moefti Sabri wordt voorzover bekend echter geen strobreed in de weg gelegd. De moefti verheerlijkt de jihad en moedigt Palestijnse kinderen aan tot het plegen van zelfmoordaanslagen op Joden. ''Hoe jonger de martelaar, hoe groter mijn respect'', aldus Sabri, die oproept tot de vernietiging van Israël en de verdrijving van alle joden uit 'Palestina'.
De Nederlands Joodse gemeenschap heeft geschokt gereageerd op het bericht dat de antisemitische moefti uitgerekend op 5 mei in Nederland komt spreken. De Palestijnen willen juist dat Nederlanders op Bevrijdingsdag ook denken aan Palestijnen die onder Israëlische bezetting leven. Overigens zal ook oud-CDA-premier Dries van Agt een toespraak houden op de Palestijnse conferentie in Rotterdam.
Je liegt. Een Marokkaan die normaal doet, dat bestaat helemaal niet .quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:11 schreef sigme het volgende:
He Muttie, ik heb hier op mijn nieuwe klus een Nederlandse Marokkaan als collega. En je kan het geloven of niet: maar hij doet heel normaal.
van 8 zit al jaren in dat kamp sinds ze hem bij het cda niet meer moeten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vuile smerige landverrader die Van Agt.
http://www.knack.be/nieuw(...)n27-article3277.htmlquote:Belgische satelliet Proba te volgen via internet
02/05/2007 13:58
Via een nieuwe website is het mogelijk op elk moment na te gaan waar een reeks Europese satellieten, waaronder de eerste Belgische satelliet Proba, zich in hun baan om de Aarde bevinden. Dat heeft het Europese Ruimtevaartbureau ESA bekendgemaakt.
Waar dit vroeger al mogelijk was voor satellieten van de NASA, kan men op het internet nu ook nagaan waar satellieten van ESA zich op hetzelfde ogenblik bevinden: www.esa.int/SPECIALS/Track_ESA_missions/index.html
Eenmaal de site is opgeladen, komt men automatisch bij de positie van het Internationaal Ruimtestation ISS terecht. Maar geïnteresseerden kunnen ook klikken op de door het Belgische Verhaert voor ESA gebouwde aardobservatiesatelliet Proba, en de grotere broers Envisat en ERS-2.
Ook na te gaan zijn de Giove-A, de eerste testsatelliet voor het navigatiesysteem Galileo, de astronomie- en astrofysicasatellieten Integral en XMM-Newton, de Hubble Ruimtetelescoop en de vier Clustersatellieten die de magnetosfeer van onze planeet onderzoeken. Vanuit de site is door te klikken op een nog veel gedetailleerdere website.
(Belga)
Zeg, het is een mens, geen ding.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je liegt. Een Marokkaan die normaal doet, dat bestaat helemaal niet .
Die hangen we apart.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je liegt. Een Marokkaan die normaal doet, dat bestaat helemaal niet .
Al een ander dan je vrouw van binnen aangestampt?quote:
Peu Es Veu. Ik heb met koniginnedag nog een brabo met een kluitje in het riet gestuurd hihihihiquote:
Daar krijg je een harde plasser van of niet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Peu Es Veu. Ik heb met koniginnedag nog een brabo met een kluitje in het riet gestuurd hihihihi
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Peu Es Veu. Ik heb met koniginnedag nog een brabo met een kluitje in het riet gestuurd hihihihi
http://www.ipsnews.be/news.php?idnews=9133quote:Arme Brazilianen keren Kerk massaal de rug toe
Mario Osava
RÍO DE JANEIRO, 3 mei (IPS) - Miljoenen Brazilianen kijken uit naar het vijfdaagse pausbezoek aan hun land dat op 9 mei begint. Ook de plaatselijke kerkleiders zijn blij met de nieuwe aandacht vanuit het Vaticaan, al hebben ze de kerkvorst wel een en ander uit te leggen. De evangelische Kerken blijven groeien ten koste van het katholicisme en ook het aantal ongelovige Brazilianen neemt toe. Zelfs in de armenwijken vordert de ontkerkelijking met rasse schreden.
Het is het resultaat van de economische problemen van de voorbije 25 jaar en "de diepe teleurstelling en het gevoel verlaten te zijn" van veel arme mensen, zegt theoloog José Oscar Beozzo. "Ze verwachten niets van de staat en niets van de Kerk of van God."
De snelle groei van het aantal mensen dat zich in geen enkele religieuze gemeenschap meer thuis voelt, is het "belangrijkste sociale verschijnsel" dat de Kerk moet onderzoeken in Brazilië, vindt Beozzo, die jarenlang voorzitter was van het Studiecentrum voor de Geschiedenis van de Kerk in Latijns-Amerika.
In 1970 hing amper 0,8 procent van de Brazilianen geen religie aan; in 2000 was dat aandeel volgens het Braziliaanse Instituut voor Geografie en Statistiek (IBGE) al gestegen tot 7,4 procent. Er zijn grote regionale verschillen: in de noordoostelijke, verpauperde deelstaat Piauí noemt 99 procent van de bevolking zich nog altijd gelovig, in het eveneens straatarme Queimados aan de rand van Rio de Janeiro zegt 28 procent van de bevolking in geen kerk meer binnen te komen.
De katholieke Kerk in Brazilië werd al eerder geconfronteerd met mensen die hun geloof afzweerden. Maar dat bleef toen beperkt tot kleine groepen, bijvoorbeeld de intellectuelen die eind de 19 de eeuw uit de Kerk stapten en de anarchistische en communistische arbeiders die vorige eeuw hun voorbeeld volgden. Maar "nu zijn het de armen, de mensen die altijd gelovig waren, die in groten getale vertrekken", stelt Beozzo vast.
Een grotere uitdaging vormen de evangelische Kerken die ontevreden katholieken in bosjes blijven aantrekken. In 1970 was 5,2 procent van de Brazilianen evangelisch of protestants, bij de volkstelling van 2000 kruiste al 15,4 procent van de bevolking die optie aan.
Brazilië telt meer katholieken dan welk ander land ter wereld ook, maar toch lijkt het Vaticaan de behoefte te voelen zijn cijfers wat op te poetsen. Drie weken geleden stelde de Heilige Stoel dat er 155,6 miljoen katholieken leven in Brazilië. Dat zou overeenkomen met 84,5 procent van de bevolking. Maar volgens de volkstelling van 2000 was het marktaandeel van de katholieken al gedaald tot 73,6 procent. De katholieke Kerk baseert zich voor haar cijfers op de doopregisters van de diocesen. In Brazilië worden pasgeboren kinderen wel vaker meteen gedoopt zonder dat dit betekent dat ze later binnen de katholieke Kerk zullen blijven.
Beozzo wijst erop dat binnen de evangelische Kerken vooral de Pinkstergemeenschappen met hun doorleefde vieringen het goed doen. De charismatische beweging binnen de katholieke Kerk biedt daar voor een deel een antwoord op. Maar de Pinksterkerken "zijn flexibeler en vrijer" om nieuw terrein te veroveren, oordeelt Beozzo. De kerken van beginnende Pinkstergemeenschappen kunnen huizen of zelfs garages zijn. Voorgangers worden in twee jaar tijd klaargestoomd. De katholieke Kerk heeft last van een "zware" structuur; de priesteropleiding neemt acht jaar in beslag.
De doorbraak van de evangelische Kerken heeft te maken met de snelle verstedelijking en de sterke interne migratie in Brazilië. Alternatieve Kerken blijken te profiteren van de ontworteling die dat meebrengt. Ook het groeiende individualisme speelt in het voordeel van de concurrenten van het Vaticaan. "Vroeger was het ondenkbaar vier verschillende godsdiensten in één huisgezin aan te treffen, maar nu is religie een persoonlijke keuze geworden", zegt Beozzo. Hij ziet ook de barre omstandigheden waarin veel Brazilianen moeten leven als een goede voedingsbodem voor Kerken die eenvoudige oplossingen beloven.
De kerkelijke hiërarchie in Brazilië ziet Paus Benedictus XVI graag komen. Johannes Paulus II, de voorganger van de huidige paus, bezocht Brazilië drie keer. Maar hij zorgde er tegelijk voor dat Brazilië 28 jaar lang geen voorzitter kon leveren voor de Bisschoppelijke Raad voor Latijns-Amerika en voor andere belangrijke beslissingsorganen van de katholieke Kerk.
Paus Benedictus XVI benoemde vorig jaar de Braziliaanse kardinaal Claudio Hummes, als prefect van de Congregatie van de Clerus in het Vaticaan. Daarmee maakte hij een einde aan een beleid "dat niet goed was voor Brazilië maar ook niet voor het Vaticaan", oordeelt Beozzo. Benedictus XVI zal volgende week in Brazilië onder meer de vijfde Algemene Bisschoppenconferentie van Latijns-Amerika en de Cariben bijwonen. (IPS) PD/MC(EINDE/2007)
Dat ga ik niet op forums verkondigen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Al een ander dan je vrouw van binnen aangestampt?
Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat ga ik niet op forums verkondigen natuurlijk.
Tja.quote:
Ik ben wel benieuwd eigenlijk of neuken met een ander je relatie met je vrouw ook weer ten goede komt. Of dat je alleen maar minder zin krijgt in je huidige relatie.quote:
Als je een stevige relatie hebt en echt gek op d'r bent schijnt het je relatie ten goede te komen. Schuldgevoel proberen te compenseren door extra je best te doen, je voelt je weer helemaal de man omdat je 2 vrouwen batst en als je je goed voelt vindt zij dat ook leuker etc.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd eigenlijk of neuken met een ander je relatie met je vrouw ook weer ten goede komt. Of dat je alleen maar minder zin krijgt in je huidige relatie.
Ja tuurlijk! Ik ben alleen geen relaties gewend die langer dan een jaar tot 1,5 jaar duren. Ik zit echt op zo'n grens, van verliefdheid naar meer houden van.quote:
En alle chickas lopen erbij zodat Kirmizi er schande van spreekt...quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En het is lente... De lente in m'n zak.
Hoeveel harten heb jij vanacht gestolen Coen?quote:
Dank je. Ik pak nog een kopjequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:26 schreef Apropos het volgende:
Geen, Bas, ik ben teruggekeerd tot het hart dat ik vorige week stal. Maar ik ben zo opgetogen dat ik je dat ´´vanacht´´ vergeef.
Ghehehe, lekker weer, warm.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
En het is lente... De lente in m'n zak.
Nee, dat joch had geen manieren, bovendien vond ik dat hij best wat beter zijn best mocht doen op het uitspreken van de G.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:59 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Daar krijg je een harde plasser van of niet?
Wat moet je nou met een oud hartquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:26 schreef Apropos het volgende:
Geen, Bas, ik ben teruggekeerd tot het hart dat ik vorige week stal. Maar ik ben zo opgetogen dat ik je dat ´´vanacht´´ vergeef.
Ghehehe, lekker weer, warm.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En alle chickas lopen erbij zodat Kirmizi er schande van spreekt...
Ja ja ja ik ken het.
Op een of andere manier doet de lettercombinatie Ghehehe me denken aan Gargamel.quote:
O.G. Original Gangsterquote:
Do ist der Bahnhof!quote:Wo ist der bahnhof!
Het is dan ook een een tikkeltje vals lachjequote:Op donderdag 3 mei 2007 13:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Op een of andere manier doet de lettercombinatie Ghehehe me denken aan Gargamel.
G.E.I.L.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is dan ook een een tikkeltje vals lachje
In de hoop nu het juiste popje getyped te hebben verblijf ik, hoogachtend,
De nieuwe huurauto-van-de-baas heeft airco.quote:
Wat voor autootje heb je meegekregen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:00 schreef sigme het volgende:
[..]
De nieuwe huurauto-van-de-baas heeft airco.
Dus ik kom gansch gekoeld thuis. Om mijn liefste te verfrissen.
eigenlijk ben je asociaal als je het niet doet!quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Als je een stevige relatie hebt en echt gek op d'r bent schijnt het je relatie ten goede te komen. Schuldgevoel proberen te compenseren door extra je best te doen, je voelt je weer helemaal de man omdat je 2 vrouwen batst en als je je goed voelt vindt zij dat ook leuker etc.
Kreeg ik mee? Het ding werd thuis bezorgd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat voor autootje heb je meegekregen?
Ik hoop binnenkort een fiat 500 te bezitten. Met opendak.quote:
Ik heb ook airco.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:00 schreef sigme het volgende:
[..]
De nieuwe huurauto-van-de-baas heeft airco.
Dus ik kom gansch gekoeld thuis. Om mijn liefste te verfrissen.
Ik haat airco.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik heb ook airco.
Vond het eerst overdreven maar heb hem nu sinds half april al zeer regelmatig aan
Wat Du_Ke zegt. je mot de airco nooit meer dan 5 graden kouder dan de omgeving zetten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik haat airco.
Twee keer een huurauto gehad met airco. Twee keer ook een dagje aangehad, maar daarvan blijf ik tijdens de rit wel fris maar erná knalt die hitte me veels te hard weer terug. Dan maar liever met de raampjes open bij 50oC.
En dan 's avonds een koel biertje uit de achterbak, van zo'n 30oC.
Wat een kutmongolen zijn die gasten van dat platform. Kunnen die ook geen enkeltje Guantanamo of nog beter Noordzee krijgen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:50 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[upd] Extremistische moefti op 5 mei in Rotterdam
Maxime de Grote heeft weer eens een terrorist buiten de landsgrenzen gehouden.
quote:Hamas is al enkele jaren gestaakt met aanslagen en houdt zich aan een twee jaar oud Bestand, terwijl Israëlisch geweld tot op de dag van vandaag doorgaat!
Wat ook werkt is weer rustig aclimatiseren dus het laatste halfuur ofzo van de rit de temperatuur steeds wat verhogen zodat je als je klaar bent ongeveer gelijk bent aan de omgevingstemp.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat Du_Ke zegt. je mot de airco nooit meer dan 5 graden kouder dan de omgeving zetten.
Inderdaad. Goeie afwisseling. En dan snel weer naar de ventilator rennen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nou ik heb er nooit last van. Gewoon lekker koud binnen en als je uitstapt is het wat warmer. Boeiend.
Leuk, maar dat van dat vriendelijke karakter geloof ik niet zo, octopussen zijn levende shredders..quote:
brood krab en spelen geven is het receptquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Leuk, maar dat van dat vriendelijke karakter geloof ik niet zo, octopussen zijn levende shredders..
Het zijn bovenal vieze teringbeesten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:51 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Leuk, maar dat van dat vriendelijke karakter geloof ik niet zo, octopussen zijn levende shredders..
Jensen op Foxquote:
Volgens mij had dat te maken met Snoop Dog die reklame maakte voor de Free Record shop, samen met Marco Borsatoquote:
Geweldig airco, ik zou niet zonder willen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:44 schreef sigme het volgende:
Ik haat airco.
Twee keer een huurauto gehad met airco. Twee keer ook een dagje aangehad, maar daarvan blijf ik tijdens de rit wel fris maar erná knalt die hitte me veels te hard weer terug. Dan maar liever met de raampjes open bij 50oC.
Het is ja niet eens warm vandaag!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Geweldig airco, ik zou niet zonder willen.
Cruise control heb ik zelf ook, maar het heeft geen nut om hem aan te zetten in NL. Maar toen ik naar Marokko ging met de auto, was het echt een uitkomst. Met name in Frankrijk en Spanje dan.... je hoeft alleen maar te sturenquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is ja niet eens warm vandaag!
Dit blikje heeft ook cruisecontrol. Ben ik ook nog niet heel enthousiast over.
Wat is er toch mis met 3 pedalen, een slinger voor het raam en een sleutel om de deuren op slot te doen?
Ja, dat weet ik wel, maar om nou voor die drie dagen een cruisecontrol te hebben..quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Cruise control heb ik zelf ook, maar het heeft geen nut om hem aan te zetten in NL. Maar toen ik naar Marokko ging met de auto, was het echt een uitkomst. Met name in Frankrijk en Spanje dan.... je hoeft alleen maar te sturen![]()
Bij mij op het werk is er alleen maar parkeerplek in de zon, en dan moet ik ook nog doro het dorre Kirchroa filekruipen. Airco is dan echt een uitkomst om dat ding koel te krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:09 schreef sigme het volgende:
Het is ja niet eens warm vandaag!
CC vind ik eng. CV op afstands is fijn, want bij is nauwelijks straatverlichting en dan kan je u-ren zoeken naar het sleutelgat.quote:Dit blikje heeft ook cruisecontrol. Ben ik ook nog niet heel enthousiast over.
Wat is er toch mis met 3 pedalen, een slinger voor het raam en een sleutel om de deuren op slot te doen?
Wie Waar Vertel!quote:
Rijdt een stuk relaxter als je dronken bent.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, maar om nou voor die drie dagen een cruisecontrol te hebben..
Nee, ik laat het niet als optie opnemen in een leasebakje, als ik er eentje mag uitzoeken. Kost wel geld, levert weinig op.
Je bent gewoon een wijf, das het probleem.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:09 schreef Floripas het volgende:
Pffff, airco, ik word er vaak verkouden van. Ik weet niet hoe dat kom, want ik ben anders zelden verkouden.
Open een DIG topic...quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:21 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, mijn PC heeft de geest gegeven, zo lijkt het. Zelfs veilige modus doet het niet meer.
Niet dat ik weet... maar wel grappig dat ie zich zo verlaagdquote:
Ja, maar het probleem is onduidelijk, dus ik verwacht niet dat mensen mij kunnen helpen.quote:
het is ons erfgoedquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef PJORourke het volgende:
Ik begrijp die opwinding niet. Het is maar een bank, en niet zo'n goede ook.
Was je pc wel geaard?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem is onduidelijk, dus ik verwacht niet dat mensen mij kunnen helpen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:29 schreef zakjapannertje het volgende:
het is ons erfgoed
Wat een onzin. Het is gewoon een falende bank, meer niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:29 schreef zakjapannertje het volgende:
het is ons erfgoed
Ik ga er ook heen, denk ik. Met Barclays heb ik echt slechte ervaringen, en Fortis moet ik helemaal niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Gelukkig zit ik lekker bij de boeren en kan ik 2x per jaar gratis uitgebreid lekker eten met gast en ik hoef er alleen maar een suf verhaaltje voor aan te horen.![]()
Raiffeisen Boeren Leenbank, de rabo is dat. Een oplichtersbank, net als alle andere banken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:17 schreef du_ke het volgende:
De boerenleenbank bevalt me ook wel prima.
Ze zijn vaak ook wel op zaterdag(ochtend) open en op een koopavond?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom zijn postkantoren alleen open op tijd dat normale mensen werken zodat alleen werklozen en bejaarden toegang hebben tot het postsysteem? Nu moet ik Kirmi's god verdom me mijzelf in allerlei bochten wringen om mijn pakketje op te halen!
Koopavond is hier op vrijdag en ik werk vrijdag vaak langer. Zaterdagochtend ben ik aan het uitslapen van uitgaan en een week lang werken. Op tijden dat ik dan weer aanspreekbaar ben (12:00) is het alweer dicht.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:20 schreef du_ke het volgende:
Ze zijn vaak ook wel op zaterdag(ochtend) open en op een koopavond?
ABN-AMRO is de erfgenaam van de Nederlandsche Handelsmaatschappij dat op zijn beurt de erfgenaam van de VOC was, eens onze Hollandsche trotsquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig zit ik lekker bij de boeren en kan ik 2x per jaar gratis uitgebreid lekker eten met gast en ik hoef er alleen maar een suf verhaaltje voor aan te horen.![]()
Ah, Balkie's goede oude tijd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:26 schreef zakjapannertje het volgende:
ABN-AMRO is de erfgenaam van de Nederlandsche Handelsmaatschappij dat op zijn beurt de erfgenaam van de VOC was, eens onze Hollandsche trots
Nou, dan is het omdat werklozen en bejaarden wel op postkantoortijden uit hun nest komen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Koopavond is hier op vrijdag en ik werk vrijdag vaak langer. Zaterdagochtend ben ik aan het uitslapen van uitgaan en een week lang werken. Op tijden dat ik dan weer aanspreekbaar ben (12:00) is het alweer dicht.
Verlaagd verlaagd....quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet dat ik weet... maar wel grappig dat ie zich zo verlaagd.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef sigme het volgende:
Dag zusje!
Dat is op zaterdag. Werklozen hebben de hele week de tijd, ik niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:29 schreef sigme het volgende:
Nou, dan is het omdat werklozen en bejaarden wel op postkantoortijden uit hun nest komen.
Is niet zo moeilijk, er moet gewoon eens in de zoveel tijd een leuke rente bijkomen of heb jij allerlei ingewikkelde constructies openstaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:17 schreef du_ke het volgende:
De boerenleenbank bevalt me ook wel prima.
Volgens mij leest ze mee, zonder dat mij gezegd te hebbenquote:
Die aan het stadhuisplein is tot 13.30 open zie ik net en die aan de herenhof ook. Beetje meer je best doen hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Koopavond is hier op vrijdag en ik werk vrijdag vaak langer. Zaterdagochtend ben ik aan het uitslapen van uitgaan en een week lang werken. Op tijden dat ik dan weer aanspreekbaar ben (12:00) is het alweer dicht.
He, ik ben kostwinner jongeman! En tegenwordig ben ik tien uur van huis op een werkdagquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is op zaterdag. Werklozen hebben de hele week de tijd, ik niet.
Dat jij het niet snap kan ik wel begrijpen, jij bent elke dag buiten aan het spelen.
13:30 ... hee dat is nieuw .... Herenhof ligt mijn pakketje niet, pauperbuurt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef du_ke het volgende:
Die aan het stadhuisplein is tot 13.30 open zie ik net en die aan de herenhof ook. Beetje meer je best doen hoor.
Zal eens tijd worden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef sigme het volgende:
En tegenwordig ben ik tien uur van huis op een werkdag.
"berucht"quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:11 schreef pberends het volgende:
'Fortuyn gaf Rotterdammers stem terug'
Zometeen nog een item in Netwerk over de beruchte Nacht van Fortuyn.
Tijdstip: 20.25 uur, Ned. 2
http://youtube.com/watch?v=tLPuGuaZTx8quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Verlaagd verlaagd....Als er iemand Laag bij de Grond is dan is het wel Bill O.
Professionele Leugenaar en Jankbek/Jankzak.
geFist.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Via via uit het pvv hypocriet topic gefist:
[afbeelding]
Ja, honderd man kan al veel lijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:46 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
"berucht"ik was er bij, en het stelde geen ruk voor. Maar de Nederlandse sjoernalistiek moet en zal er iets dramatisch van maken.
Verder heb ik vanavond voor het eerst sinds maanden weer eens een 8-uur sjoernaal gezien, wat een zeldzaam vooringenomen onprofessionele zooi![]()
Juist.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:47 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=tLPuGuaZTx8
We hebben het normaal over Fisken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee, het kwam uit een topic over rechtse hypcrisie, dus fisten.![]()
quote:
Juist, de makkelijke manier om van je tegenstander gehakt te maken. Helaas maar al te vaak toegepast.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Fisking
ik wil Bremen - Espanyol zien!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
Ligt het aan mij of is er geen ruk op TV?
Helen Hunt & Jack Nicholsonquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
Ligt het aan mij of is er geen ruk op TV?
Jij en je "lief"?quote:
Cultuurbarbaar. Andres Serrano.quote:
Niet mijn cultuur.quote:
Groninger Museum.quote:
ABNAMRO?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:10 schreef Napalm het volgende:
krijg de fukking &*$%&*$&*$.
vandaag 10 uur gewerkt, gaan ze nog zeiken dat ik naar huis ben gegaan.
Rancid? Wat is dat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je vorige icon was nog sexy, deze is rancid.
Al ietsje beter.quote:
Iets zegt me dat ik dat niet ga bekijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:17 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=4fMqJWoOjE4
Doe niet zo preuts, wel gefiste mannen en geen bandje?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik dat niet ga bekijken.
nee, niet eens.quote:
En dat vind je veel?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:41 schreef sigme het volgende:
En tegenwordig ben ik tien uur van huis op een werkdag.
Nou nee hoorquote:
Misschien staan daar avatars gehost?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:26 schreef Godslasteraar het volgende:
leuke voor de modjes en fok-users. Waarom zoekt mijn browser telkens als ik fok ververs contact met "Instituut voor publiek en politiek" en "Exodus IDC - CD/DC2, Exodus IP Adress Administrator"?
Verrek, een werkdag van zes uur heeft daar geen enkele verandering in gebracht. Straks word ik nog verliefd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:26 schreef Apropos het volgende:
Maar ik ben zo opgetogen
Nee, jij bent een loonslaafje bij een spaghetti-boer.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:37 schreef Sidekick het volgende:
100.000
Dat zijn trackers van de geheime dienst, die rechts-extremistische users in de gaten houden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:26 schreef Godslasteraar het volgende:
leuke voor de modjes en fok-users. Waarom zoekt mijn browser telkens als ik fok ververs contact met "Instituut voor publiek en politiek" en "Exodus IDC - CD/DC2, Exodus IP Adress Administrator"?
Dit hoeft echt nieutu hoor.quote:
Mwuh. Op youtube staat niks dat hier reden voor zou zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik dat niet ga bekijken.
Bier gemorst.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
M'n toetsenbord doet raar. Er komen steeds ongevraagde u's voorbij.
Een beetje respect naar de users kan geen kwaad.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
M'n toetsenbord doet raar. Er komen steeds ongevraagde u's voorbij.
Is het erg als ik je niet helemaal kan volgen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een beetje respect naar de users kan geen kwaad.
Weer een spannende avond gemist zie ik ..
best wel erg ja, met je uquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Is het erg als ik je niet helemaal kan volgen?
omdat je polmod bent, dan heb je andere verplichtingenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De Gouden Kooi
Waarom zie ik dit nu voor het eerst?
Zei je vrouw dat destijds ook?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
omdat je polmod bent, dan heb je andere verplichtingen
dat was het tussendoortje wat altijd tussendoor kanquote:
heb ik er iets aan gemist?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De Gouden Kooi
Waarom zie ik dit nu voor het eerst?
nee hoor, Du_ke. Ga maar slapen.quote:
ik zal er vanavond eens een topicje over openen, kijken hoe er gereageerd wordtquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn trackers van de geheime dienst, die rechts-extremistische users in de gaten houden.
Aangezien ik nu weer wakker & online ben is het plaatje weer in kleur. Het is mij, liggend voor het veld winterrogge. Foto van vorige week of zo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat heb je trouwens een curieus plaatje (avatar)... Kan je toelichten wat het is?
Een beetje auto heeft climatecontrol.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik haat airco.
Wat de meeste mensen een beetje auto vinden, vind ik gare bakjes, en wat ik een goeie auto vind willen de meesten niet in gevonden worden. Vandaar dat ik niet zo sta te juichen bij het krijgen van een leasebak - dan bemoeit de baas zich met mijn autokeuzequote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Een beetje auto heeft climatecontrol.![]()
Raar bedrijf, meestal ben je daar volledig vrij in. Bepaalt hij dat je een Seat moet rijden?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:13 schreef sigme het volgende:
dan bemoeit de baas zich met mijn autokeuze.
Marktcommunisme.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Raar bedrijf, meestal ben je daar volledig vrij in. Bepaalt hij dat je een Seat moet rijden?![]()
quote:
Wie zit er in je reet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:21 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik vroeg me al af waar je was, aangezien je normaalgesproken bijna in mijn reet zit en al mijn bewegingen volgt. Maar je stelde me wederom niet teleur
de Lidl, toch? Die blauwe blikjes. De aldi heeft een vrij sober assortiment, meen ik.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:43 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Jammer. Bij de Aldi hebben ze goedkoper witbier...ook best te doen.
Insgelijks.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Goedemorgen.
Ja dat is ook wel mijn favorietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:52 schreef Reya het volgende:
Niets is natuurlijk beter dan Korenwolf.
quote:Brussel waarschuwt Nederland over begrotingstekort
Uitgegeven: 4 mei 2007 10:03
BRUSSEL - De Europese Commissie waarschuwt Nederland voor een verslechtering van de begrotingssituatie. Juist nu het economisch beter gaat in Nederland, mag het kabinet volgens Brussel het begrotingstekort niet laten oplopen.
De waarschuwing staat in het jaarrapport over de eurozone van de Europese Commissie, het dagelijks bestuur van de EU. Eurolanden die hun doelen voor de middellange termijn hebben gehaald, lopen het risico van een "procyclische situatie in 2007, met name in Nederland waar een aanzienlijke verslechtering dit jaar wordt verwacht ook al zijn de economische vooruitzichten goed".
De Commissie gaf dit voorjaar al een vergelijkbare waarschuwing af. Minister Wouter Bos (Financiën) stelde zijn collega's uit landen met de euro toen gerust door te stellen dat het regeringsdoel om een begrotingsoverschot van 1 procent te halen in 2011 nog steeds haalbaar is.
Hmm, dadelijk eens halen dan. Blik is beter om buiten te drinken hè. Het verbieden begint helaas hier ook al:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:52 schreef Aoristus het volgende:
dat van de lidl is prima te doen, het komt alleen in blik, maar het smaakt verder prima. Ik zal eens kijken bij de aldi
quote:In en rond het Eindhovense Stadswandelpark wordt een alcoholverbod ingesteld. Het Eindhovens college wil hiermee voorkomen dat de omgeving van het theater een vrijplaats wordt voor alcoholdrinkende overlastveroorzakers.
Tja de nieuwe regering moet nu eenmaal heel wat lijken opruimen en daarnaast zichzelf profileren. Dat maakt strakke begrotingsdicipline lastig.quote:
Hier in Groningen mag het ook al bijna nergens.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hmm, dadelijk eens halen dan. Blik is beter om buiten te drinken hè. Het verbieden begint helaas hier ook al:
http://www.eindhovensdagblad.nl/eindhovenstad/article1369435.ece
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier in Groningen mag het ook al bijna nergens.
Ik ook wel maar er zijn een paar weken terug nog mensen bekeurd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Ik heb regelmatig biertjes zitten drinken in het Noorderplantsoen.
Regels zijn regels enzoquote:Groningen: controle in Noorderplantsoen
De politie heeft dinsdag gecontroleerd in het Noorderplantsoen. Door het mooie weer waren veel mensen in het plantsoen aanwezig. Alleen al door de aanwezigheid van agenten lieten veel mensen hun alcoholhoudende drank verdwijnen. Toch kreeg een aantal personen een bekeuring. Zes voor alcoholgebruik en één voor drugsgebruik. Daarnaast kregen twee personen een bekeuring, omdat ze zich niet konden legitimeren en één persoon gaf een valse naam op.
Dat heb je ook overal in Amsterdam, de echte die-hards werden totvoorkort nog een eigen plekje gegund, maar zelfs die worden nu weggeveegd. Het wordt te gezellig, mensen vinden dat een bedreiging in 2007...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:04 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hmm, dadelijk eens halen dan. Blik is beter om buiten te drinken hè. Het verbieden begint helaas hier ook al:
http://www.eindhovensdagblad.nl/eindhovenstad/article1369435.ece
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |