abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:36:04 #151
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_48931179
quote:
AZ heeft nog steeds vergaande belangstelling voor Sébastien Pocognoli. Naast de Alkmaarders lijkt nu echter ook de interesse van het Duitse Bayer Leverkusen in de 19-jarige aanvallende linksback cq. middenvelder concreter te gaan worden.

Pocognoli staat tot medio 2011 onder contract in Genk en genoot vorig jaar zomer al belangstelling van Ajax en Feyenoord. Ook nu staan er naast AZ en Bayer een hele trits Europese clubs te popelen om hem in te lijven.

Op dit moment wil Genk echter nog niet onderhandelen. De ploeg van Hugo Broos staat met nog drie speeldagen te gaan twee punten achter op koploper Anderlecht. Zolang de titelstrijd nog niet is gestreden, wil het bestuur geen zaken doen.

Twee weken geleden liet Pocognoli tegenover Het Belang van Limburg weten zich niet te jong te vinden voor een transfer naar het buitenland. “Ik weet dat ze me volgen. Ik heb ook al met Maarten Martens en Moussa Dembele gepraat over de club en het tactische plaatje past uitstekend.”

“Ik vind mijzelf zeker niet te jong voor een transfer. Ik weiger om een vertrek bij Genk uit te sluiten. Dat zou hypocriet zijn. Vooralsnog wacht ik echter rustig af en bekijk ik ook wat de plannen van Genk zijn”, aldus de polyvalente speler.

De Alkmaarders zien in Pocognoli een potentiële opvolger van Tim de Cler, die vooralsnog geen nieuw contract wil tekenen. De linksback ligt tot 2008 vast, maar kan deze zomer uitkijken naar een andere club als hij niet van mening verandert. Dan kan AZ namelijk nog geld voor hem vangen.
Ik blijf erbij dat we hem en Defour moeten halen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_48931185
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:34 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Leukste periode altijd
Absoluut
pi_48931199
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:17 schreef BoNi het volgende:
Ik sprak begin dit seizoen iemand die geëmigreerd is naar Brazilië en daar een standtent heeft, maar wel iedere twee weken op en neer vliegt naar Amsterdam om Ajax in het stadion te kijken.
Die heeft dan elke keer wat bolletjes in de kont zitten anders kan je dat nooit betalen van alleen een strandtent.
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:38:47 #154
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_48931300
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef stefmans het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat we hem en Defour moeten halen.
Hoezo hebben we hem vorig seizoen niet gehaald? Toen zou ie samen met Defour komen. Het verhaal van Defour kennen we maar ik snap niet waarom hij niet alsnog is gekomen toen.
Jawel, je keek.
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:45:13 #155
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_48931552
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 16:36 schreef VoreG het volgende:

[..]

Die heeft dan elke keer wat bolletjes in de kont zitten anders kan je dat nooit betalen van alleen een strandtent.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 2 mei 2007 @ 16:50:23 #156
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48931751
Ik word eigenlijk een beetje zijig van die backs-die-eigenlijk-middenvelders-zijn. Het zal best een uitstekende voetballer zijn hoor, maar we hebben Emanuelson al en het zou me verbazen wanneer die niet beter is dan Pocognoli. En hetzelfde geldt eigenlijk voor Vertonghen, die volgend seizoen gewoon een goede aanwinst zal zijn voor ons.

Defour is een ander verhaal wanneer Sneijder vertrekt. Gelijk halen in dat geval.
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:06:29 #157
164283 Luco
Buongiorno!
pi_48932343
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:39 schreef stefmans het volgende:

[..]

Als jij geen seizoenskaart hebt ben je duidelijk geen fanatieke fan van Ajax anders had je wel een seizoenskaart en ging je iedere wedstrijd. Maar dat verschil willen de meeste teletekst/sucsessupporters niet inzien.
Ja, en wat als ik nou in Groningen woon, en elk weekend andere verplichtingen heb waardoor ik niet naar Ajax KAN kijken.. Geloof me, ik zou het liefst elke wedstrijd willen zien, maar daar heb ik:

- het geld niet door
- de tijd niet voor...

Dat daarom mensen uitgeroepen worden voor Teletekstsupporter vind ik echt grote onzin...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:08:48 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48932432
Elke keer weer dat gelul over "echte" supporters .

Bemoei je lekker met je eigen zaken zeg, als je me een keer mee zou maken tijdens een wedstrijd, stadion of niet, zou je nooit meer het lef durven hebben om te beweren dat ik niet fanatiek ben....

En nee, ik heb geen seizoenskaart meer nee. .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:09:25 #159
125053 stefmans
pi_48932456
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:06 schreef Luco het volgende:

[..]

Ja, en wat als ik nou in Groningen woon, en elk weekend andere verplichtingen heb waardoor ik niet naar Ajax KAN kijken.. Geloof me, ik zou het liefst elke wedstrijd willen zien, maar daar heb ik:

- het geld niet door
- de tijd niet voor...

Dat daarom mensen uitgeroepen worden voor Teletekstsupporter vind ik echt grote onzin...
De beleving tussen de mensen die niet iedere week gaan en de mensen die dat wel doen is heel anders. Maar dat snappen jullie geloof ik niet.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_48932459
Bakircioglu zou goede transfer zijn. Ik was vorig seizoen ook al fan van hem.

Hij heeft maar 2 nadelen:
-Kut naam
-Bijna kaal

If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_48932520
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef MaxC het volgende:
-Bijna kaal
Ben ik benieuwd wat jij van Stam vindt.
pi_48932537
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef MaxC het volgende:
Bakircioglu zou goede transfer zijn. Ik was vorig seizoen ook al fan van hem.

-Kut naam
-Bijna kaal

woensdag 2 mei 2007 @ 17:12:15 #163
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_48932548
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:06 schreef Luco het volgende:

[..]

- het geld niet door
- de tijd niet voor...

Tsja, ik wil niemand veroordelen, maar ik denk dat het verschil gewoon is hoe graag je het wilt. Er zijn mensen uit Maastricht die elke thuis- én uitwedstrijd gaan. Als ik over mezelf spreek denk ik dat ik van iedereen hier bijna het laagste inkomen qua geld heb, maar het gaat wel voor het grootste deel op aan Ajax. Mensen die het er niet voor over hebben om bijna al hun geld eraan uit te geven of om er hard voor te werken zullen zeggen dat ze ook nog een leven buiten Ajax hebben. Dat is allemaal prima, maar voor mij is Ajax gewoon een heel groot deel van m'n leven en daarom doe ik er alles voor om heen te kunnen gaan
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:12:37 #164
164283 Luco
Buongiorno!
pi_48932566
Tuurlijk dat mensen in het stadion het anders beleven. Maar goed, Ik heb gewoon niet de financiëloe middelen om altijd naar Ajax te gaan. Daarnaast heb ik andere prioriteiten in het leven.

Tof dat Ajax je passie is, maar je moet niet doorslaan, en daardoor andere mensen, die OOK balen van de afgelopen jaren, als mindere supporters gaan zien...

Ajacied ben je allemaal, en de een is geen betere Ajacied dan de ander. Alleen beleeft iedereen het anders! Mijn vader heeft dit seizoen amper gevolgd, hoorde van mij altijd hoe Ajax ervoor stond. Gaat niet naar het stadion, kijkt geen uitslagen op Teletekst. Is hij dan geen Ajacied, als Ajax wel zijn club is?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:13:07 #165
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48932585
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:09 schreef stefmans het volgende:

[..]

De beleving tussen de mensen die niet iedere week gaan en de mensen die dat wel doen is heel anders. Maar dat snappen jullie geloof ik niet.
De beleving van iedereen is anders, zie dat nou toch eens in? Er zijn zat lui die als een zoutzak in het stadion zitten, week in week uit, die de hele tijd met hun mobiele telefoon of een Gameboy Advance aan het pielen zijn terwijl iemand met een los kaartje ernaast als de fanatiekste Ajacied een wedstrijd beleeft. Je kunt mensen nu eenmaal niet in hokjes plaatsen. Het is geen race wie de beste Ajacied is, zie dat nou toch eens in.
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:13:59 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48932620
Sneijder is ook bijna kaal, dus dat is voor Ajax geen probleem
pi_48932667
Ben benieuwd of Ajax nog spelers weg gaat halen bij clubs binnen NL.. de interesse in bakircioglu is bekend, maar verder ?
Brett Holman
pi_48932726
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:15 schreef endr0me het volgende:
Ben benieuwd of Ajax nog spelers weg gaat halen bij clubs binnen NL.. de interesse in bakircioglu is bekend, maar verder ?
Delorge en Pryor
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:19:09 #169
125053 stefmans
pi_48932814
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:13 schreef twi het volgende:

[..]

De beleving van iedereen is anders, zie dat nou toch eens in? Er zijn zat lui die als een zoutzak in het stadion zitten, week in week uit, die de hele tijd met hun mobiele telefoon of een Gameboy Advance aan het pielen zijn terwijl iemand met een los kaartje ernaast als de fanatiekste Ajacied een wedstrijd beleeft. Je kunt mensen nu eenmaal niet in hokjes plaatsen. Het is geen race wie de beste Ajacied is, zie dat nou toch eens in.
Hou er nu maar over op met jou valt toch niet te praten.
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:20:01 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_48932856
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:19 schreef stefmans het volgende:

[..]

Hou er nu maar over op met jou valt toch niet te praten.
Jij blaakt anders ook niet van het relativeringsvermogen .

JIJ vindt iets, dus is het zo. Das geen discussieren, das drammen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:21:02 #171
125053 stefmans
pi_48932897
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jij blaakt anders ook niet van het relativeringsvermogen .

JIJ vindt iets, dus is het zo. Das geen discussieren, das drammen.
Ik was er al lang over opgehouden.
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:27:13 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_48933146
Waarom ga je er dan weer op in?

Ik snap ook niet zo wat het probleem is. Er zijn hier geen Ajacieden die geen seizoenskaart hebben die wel doen alsof ze de beste en trouwste Ajacied zijn. Het zijn en blijven Ajacieden die zich blijkbaar beter dan anderen willen die regelmatig met een denigrerende opmerking naar anderen komen. Is het nou zo moeilijk om daar eens mee op te houden?
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:27:16 #173
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_48933147

Anders start je hier even een apart topic over.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:28:43 #174
125053 stefmans
pi_48933208
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef twi het volgende:
Waarom ga je er dan weer op in?

Ik snap ook niet zo wat het probleem is. Er zijn hier geen Ajacieden die geen seizoenskaart hebben die wel doen alsof ze de beste en trouwste Ajacied zijn. Het zijn en blijven Ajacieden die zich blijkbaar beter dan anderen willen die regelmatig met een denigrerende opmerking naar anderen komen. Is het nou zo moeilijk om daar eens mee op te houden?
Kennelijk is dat heel moeilijk.

Klaar.
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:55:07 #175
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48934161
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 17:12 schreef Luco het volgende:
Tuurlijk dat mensen in het stadion het anders beleven. Maar goed, Ik heb gewoon niet de financiëloe middelen om altijd naar Ajax te gaan. Daarnaast heb ik andere prioriteiten in het leven.

Tof dat Ajax je passie is, maar je moet niet doorslaan, en daardoor andere mensen, die OOK balen van de afgelopen jaren, als mindere supporters gaan zien...

Ajacied ben je allemaal, en de een is geen betere Ajacied dan de ander. Alleen beleeft iedereen het anders! Mijn vader heeft dit seizoen amper gevolgd, hoorde van mij altijd hoe Ajax ervoor stond. Gaat niet naar het stadion, kijkt geen uitslagen op Teletekst. Is hij dan geen Ajacied, als Ajax wel zijn club is?
stefmans reageer er eens op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')