Hoezo 'laat ik het toe'. Ik zag dat je die bovenste post aan MinderMutsig al in een ander topic had geplakt en ik dacht dat je dus klaar was met offtopic gaan. Dan is het een beetje onzinnig om er nog wat van te zeggen. Maar het bleek dat ik te snel was met mijn conclusie en je was zo te zien nog helemaal niet klaar. Ja, dan zeg ik er wat van.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:59 schreef Viking84 het volgende:
Ja hoi!
Oh, dus je laat het een half topic lang toe en zodra ik iets zeg wat anderen in het verkeerde keelgat kan schieten moet ik maar weer weg? Pff.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoi!
Oh, dus je laat het een half topic lang toe en zodra ik iets zeg wat anderen in het verkeerde keelgat kan schieten moet ik maar weer weg? Pff.
Sorry, was niet mijn bedoeling dat er een hele discussie over zou ontstaan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoi.
Zullen we deze discussie in godsnaam uit deze topicreeks houden? Alvast bedankt.
Ok. Dan houden we erover op en gaan we in WFL wel verderquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Sorry, was niet mijn bedoeling dat er een hele discussie over zou ontstaan.![]()
Back on topic: mijn Ice-tea is heerlijk![]()
Ik moet alleen nog steeds naar de bieb en naar de winkel dus dat ga ik bij deze maar doen.
Ik snap eigenlijk niet dat ik niet buiten ga zitten. Ik zit maar een beetje binnen te zitten en dan is buiten zitten toch een beter idee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit de hele dag een beetje buiten te zitten. Maar vanavond moet ik weer naar bootcamp.
Ik zit ook al de hele dag binnen. Denk alleen niet dat mijn baas het accepteert als ik nu buiten ga zitten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat ik niet buiten ga zitten. Ik zit maar een beetje binnen te zitten en dan is buiten zitten toch een beter idee.
Ik heb wel een laptop, én een netwerkkabel die lang genoeg is.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zit niet buiten omdat ik geen laptop heb, ik ben verslaafd, het is triest.![]()
Ik hoop het niet... zit hier met het zelfde probleem... ik hou ook zoveel vocht vast dat mijn weegschaal er van flipt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:49 schreef debuurvrouw het volgende:
het kan niet zo zijn dat ik in een week tijd meer dan 3 kg aankom..toch?!![]()
Misschien een keer door de sapcentrifuge?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:04 schreef Levitation het volgende:
Eigenljk wel jammer, ik weet namelijk wél hoe ik van vet af moet komen, maar ik heb geen idee hoe ik van dat vocht af kom.![]()
met bijkomend voordeel dat je daarna zo misselijk bent van het draaien dat je dagen geen trek hebt..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien een keer door de sapcentrifuge?
Ik begrijp dat mijn mail wél is ontvangen? (Heb geen reactie gehad)quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:10 schreef Troel het volgende:
Klopt het trouwens dat ik alleen nog niets van Isa gehoord heb wat betreft de 16e?
(als in mail/overboeking, of wat dan ook)
Donderdagavond komt ceremoniemeester, dus dan worden de laatste lijsten geupdated.
Goeie tip!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien een keer door de sapcentrifuge?
Ik heb ceremoniemeester gemaild naar aanleiding van het geld wat ik zag verschijnenquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:11 schreef teigan het volgende:
ik had wel overgeboekt, maar ik had tot een uurtje geleden nog niets gemailed... Is het toch wel doorgekomen?
Ik heb een magimix 5200 xl. Dat moet toch lukken hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Goeie tip!![]()
Heb het even geprobeerd, maar ik kreeg alleen mijn grote teen er in. Die is nu wel een stuk gestroomlijnder!![]()
Ik heb wel een mailtje gestuurd dat ik zou komen, maar niet meer over dat arrangement. Kan dat nog?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb ceremoniemeester gemaild naar aanleiding van het geld wat ik zag verschijnen
Het mailadres gaat naar ceremoniemeester, dus ik zie niet alles langskomen. Als je gemaild hebt en je hebt geen error teruggekregen, dan kun je ervanuit gaan dat het aangekomen is. Ik zal jullie hoe dan ook even op mijn lijst zetten voor het geval dat.
Levi, je kan het geld het beste overmaken, dan kan je namelijk zonder te betalen naar binnen. Het arrangement is namelijk niet geldig aan de kassa
Dus als je goedkoop wilt, dan moet je het van te voren overmaken, dan kunnen we het namelijk bestellen bij de dierentuin. Ik geloof dat ik wel ergens aangegeven heb waar het heen moet.
Ik heb een mailtje gestuurd dat ik de 16e de hele dag kom.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:10 schreef Troel het volgende:
Klopt het trouwens dat ik alleen nog niets van Isa gehoord heb wat betreft de 16e?
(als in mail/overboeking, of wat dan ook)
Donderdagavond komt ceremoniemeester, dus dan worden de laatste lijsten geupdated.
Super!quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje gestuurd dat ik de 16e de hele dag kom.
We zijn breed genoegquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef Troel het volgende:
Oew, het gaat gezellig worden! Gaan jullie allemaal zo staan zodat ik bepaalde mensen niet zie? Dat zou fijn zijn
En mijquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef Levitation het volgende:
Troel kun je ons (octo en mij) niet even PM-en met het rekeningnr enzo?![]()
Jij luilakquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef Levitation het volgende:
Troel kun je ons (octo en mij) niet even PM-en met het rekeningnr enzo?![]()
Wij krijgen niets... maar we hoeven ook niets te betalenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef teigan het volgende:We krijgen flink wat geld terug van de belastingdienst
tuurlijk lust ik ook ijsquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:59 schreef Viking84 het volgende:
Ach, Miss_S lust zelf ook graag een ijsje, hè, Miss_S. Maar ze heeft m.i. wel gelijk: als je niet meer afvalt, terwijl je wel te zwaar bent, mankeert er iets aan je eetpatroon. Dan zou je toch dat ijsje maar eens moeten laten zitten, lijkt me (en dan heb ik het natuurlijk niet over 1 ijsje per week en ook niet over een Festini fruitijsje).
heeft de anti kraak geen andere anti kraak woning? of anders even bij je vriend in trekken? of bij andere vrienden in leiden en omgeving?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:03 schreef Ikiskoel het volgende:
TVP
En tevens even melden dat ik de 15e mn huis uit moet (anti-kraak) en dus met spoed op zoek ben naar een andere woning. Iemand tips?
maar wat ik ook zeg word nu gewoon negatief gezienquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand van het volgen van een crashdieet.![]()
Ik denk gewoon dat jij anderen niet met een minderwaardigheidsgevoel moet opzadelen. Je hebt de neiging heel negatief op anderen te reageren. Ik ben liever te zwaar met een wat positievere kijk op het leven en anderen dan zijn zoals jij. Blijkbaar waardeer ik andere dingen in mensen dan jij. Sorry, ik hou niet van geruzie... maar ik vind dat je wel érg negatief doet. We zijn hier een gezellig groepje dat elkaar steunt en adviezen geeft, elkaar opbouwen is ons doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |