Misschien gaat het hier te vaak over honderdachtentwintig...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af... de een oft andere grapjas zeker
![]()
Ja lekker... hier issie ook opquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:55 schreef Frutsel het volgende:
is er nog koffie?
kan ik erg goed gebruiken...
Zou zomaar kunnen...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:55 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien gaat het hier te vaak over honderdachtentwintig...![]()
En zoeen slechte grap is het ook weer niet...![]()
Oh, snorry, ik had even een Off-topic sub-discussie met Indyquote:
* heeft net een volle pot gezet en schenkt een bakkie in voor Frutselquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:55 schreef Frutsel het volgende:
is er nog koffie?
kan ik erg goed gebruiken...
Hey slaapkop!quote:
Goeiesmorges mede-wiki-master-dudequote:
* schuift ook een bakkie richting MPGquote:
waarvoor mijn dank idd.. op de een of andere manier werkt het vanuit hier niet lekker.. Ik moet helaas ook Fokken in de text-only variantquote:
Laat voor mijn doenquote:
succes ermeequote:
Ik zal maar direct de onvermijdelijke vraag stellen:quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat voor mijn doen
Ik was om 08:00 al wakker, maar toen heb ik toch nog maar geprobeerd om verder te pitten, wat dus ook gelukt is
[..]
succes ermee
waarom heb jij geen vakantie?p
heel erg bedankt...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:56 schreef OA het volgende:
[..]
* heeft net een volle pot gezet en schenkt een bakkie in voor Frutsel![]()
zegt ook meteen goededag!![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ik was gisteravond aan het bbqen met wat vrienden tot een uur of 00:30...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal maar direct de onvermijdelijke vraag stellen:![]()
Waar was je gisteravond?![]()
dat is ook niets...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heel erg bedankt...
*SLURP*...
zit al 2 uur onafgebroken aan de telefoon..
en waar is dat goed voor?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heel erg bedankt...
*SLURP*...
zit al 2 uur onafgebroken aan de telefoon..
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik heb 2x 7 op een rij gescoord...
Dat geloof ik graag. Morgen als Sander weer gaat slapen eens een keer een topic volpompen. Kijken wat voor reacties ik da krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
BBQ!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was gisteravond aan het bbqen met wat vrienden tot een uur of 00:30...
En nee, ik heb d'r nog niet gesproken, maaar ik ben dan ok m'n telefoon kwiet
BBQ begin meiquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik was gisteravond aan het bbqen met wat vrienden tot een uur of 00:30...
En nee, ik heb d'r nog niet gesproken, maaar ik ben dan ok m'n telefoon kwiet
dat is juist niet goedquote:
Ja, vrij kut idd...quote:
Dat vind ik stiekem eigenlijk wel vervelender dan dat ik m'n telefoon kwijt ben....quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:12 schreef OA het volgende:
En natuurlijk ook vervelend (toch??) dat je M nog niet gesproken hebt...
Geen telefoon... dat zou ideaal zijn!quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, vrij kut idd...
[..]
Dat vind ik stiekem eigenlijk wel vervelender dan dat ik m'n telefoon kwijt ben....
Het liefst zou ik geen telefoon hebben
Lekker rustig
whehe.. lekker is dat.. zeker als je denkt dat het rustig is, is dat erg vervelend.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
'even' boodschappen doen. Wat een tiefusdrukte in het centrum hier.
Ik vraag me ook weleens af, als ik een zeldzame vrije dag heb, wat al die mensen doen in de stad...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:38 schreef Kuukske het volgende:
'even' boodschappen doen. Wat een tiefusdrukte in het centrum hier.
Neequote:Op woensdag 2 mei 2007 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vraag me ook weleens af, als ik een zeldzame vrije dag heb, wat al die mensen doen in de stad...
Hebben ze geen werk?
Dat gevoel heb ik ook altijd. Nu kan ik mijzelf verklaren: ik werk van half 12 tot 9. En op maandag werk ik niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:50 schreef OA het volgende:
Ik vraag me ook weleens af, als ik een zeldzame vrije dag heb, wat al die mensen doen in de stad...
Hebben ze geen werk?
Ik was even vergeten dat het vakantie is hierquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. lekker is dat.. zeker als je denkt dat het rustig is, is dat erg vervelend.
Omdat ik een van de meer pittige universitaire studies doe, waarbij de curriculumcommissie geen rekening houdt met het feit dat studenten ook nog een sociaal leven en vakanties willen hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Laat voor mijn doen
Ik was om 08:00 al wakker, maar toen heb ik toch nog maar geprobeerd om verder te pitten, wat dus ook gelukt is
[..]
succes ermee
waarom heb jij geen vakantie?p
Ach ja.. hier werkt een groter percentage niet. Dat is ook te zien in de stratenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
Hebben ze geen werk?
Telefoon thuis laten... heeft een collega van mij vorige week ok es gedaan... Heeft ie geweten hoor... Maar we hebben er wel smakelijk om gelachen:quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:26 schreef OA het volgende:
[..]
Geen telefoon... dat zou ideaal zijn!![]()
Ik laat hem (zeker als ik werk) meestal gewoon thuis liggen....
Men mailt maor!![]()
Goed hoor, en met jou? Smakelijk gelachen om mijn collega verhaal?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het?
Das ook flink aanpoten dan...quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik een van de meer pittige universitaire studies doe, waarbij de curriculumcommissie geen rekening houdt met het feit dat studenten ook nog een sociaal leven en vakanties willen hebben![]()
Oftewel, ik moet maar kieken wanneer ik een keer vrij neem, de enige vakanties die ik echt heb zijn zomer, kerst en carnaval
Hehe ja hier alles goed. Dadelijk weer werken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:04 schreef MPG het volgende:
Goed hoor, en met jou? Smakelijk gelachen om mijn collega verhaal?
Whehequote:
Waarschijnlijk wel, werkweek van 60+uur ofzo, oke, wel hoog loon,quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:04 schreef OA het volgende:
[..]
Das ook flink aanpoten dan...![]()
Je hebt weinig vakantie en maakt bovendien vaak lange dagen...![]()
Ik neem aan dat er wel een mooie toekomst op je wacht?![]()
Is inderdaad aanpoten, maar ik heb het er wel bijzonder naar mijn zin hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:04 schreef OA het volgende:
[..]
Das ook flink aanpoten dan...![]()
Je hebt weinig vakantie en maakt bovendien vaak lange dagen...![]()
Ik neem aan dat er wel een mooie toekomst op je wacht?![]()
Ik ga later ws leiding geven aan werkschuw, lui HBO-volk dat nog nooit heeft hoeven werken..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, werkweek van 60+uur ofzo, oke, wel hoog loon,
Ik doe tenminste HBO![]()
Meest lamme niveau dat je kunt kiezen![]()
altijd vakantie, hooguit 5 uur les per week, hooguit 20 uur werken per week![]()
Ik heb zo vaak dat als k ergens aan de deur sta voor een pakket, en die mensen zijn niet thuis, dat de buren dan al naar buiten komen zo heel minachtend van: ja, die mensen die werkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:50 schreef OA het volgende:
[..]
Hebben ze geen werk?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Is inderdaad aanpoten, maar ik heb het er wel bijzonder naar mijn zin hoor
Uiteraard, in deze branche is momenteel veel meer werk dan mensen, dus de gemiddelde elektrotechnisch ingenieur heeft vlak voor afstuderen al de keuze uit diverse banen.
Kijk, dat zijn de betere vooruitzichten!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ga later ws leiding geven aan werkschuw, lui HBO-volk dat nog nooit heeft hoeven werken..
Maar jij werkt inmiddels... Dus das al een hele verbeteringquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:12 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Kijk, dat zijn de betere vooruitzichten!![]()
Ik beschouw mezelf ook als lui HBO-volk...Althans, toen ik nog studeerde was ik een luie HBO'er....
![]()
Werkze Kuukquote:
Dat ken ik ja...quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak dat als k ergens aan de deur sta voor een pakket, en die mensen zijn niet thuis, dat de buren dan al naar buiten komen zo heel minachtend van: ja, die mensen die werken
Dus geef maar hier dat pakket...
Ik snap niet dat werkende mensen niet snappen dat andere mensen niet thuis zijnquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dat ken ik ja...
Heb vroegah ook pakjes rondgebracht voor de stadspost.![]()
Krijg je te horen van de buren: ZUCHT..........geef dat tigduizendste pakje van vandaag maar hier af....
![]()
Het hoeft niet hoor...ik wil het ook wel voor de deur in de regen leggen...
![]()
Daar gaat het ook niet om..quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik snap niet dat werkende mensen niet snappen dat andere mensen niet thuis zijn![]()
quote:
anderszijds begrijp iik ook niet waarom mensen in godsnaam zoveel bestellen als ze nooit thuis zijn...quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:14 schreef OA het volgende:
[..]
Dat ken ik ja...
Heb vroegah ook pakjes rondgebracht voor de stadspost.![]()
Krijg je te horen van de buren: ZUCHT..........geef dat tigduizendste pakje van vandaag maar hier af....
![]()
Het hoeft niet hoor...ik wil het ook wel voor de deur in de regen leggen...
![]()
Op de koffie!quote:
De eerste date is al voorbij hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
... Vertel......
'Seks op eerste date verhoogt kans relatie'
Das ook wel weer waar!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
anderszijds begrijp iik ook niet waarom mensen in godsnaam zoveel bestellen als ze nooit thuis zijn...
Ik kan zo een paar adressen opnoemen waar echt nooit iemand thuis is..
quote:
Dat zijn full-time werkelozen. Er zijn hele families waarvan niemand werkt en die niet snappen waar de rest van de wereld zo druk mee is. (Helaas echt waarquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:20 schreef OA het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om..![]()
Het gaat om de klagende buren, die het niet snappen of zelfs raar vinden dat de buren werken...![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Telefoon thuis laten... heeft een collega van mij vorige week ok es gedaan... Heeft ie geweten hoor... Maar we hebben er wel smakelijk om gelachen:
Collega J vergeet zijn telefoon van thuis mee te nemen, en blijkt te moeten overwerken.
Na 2 uur overwerken belt zijn vrouw eens naar de zaak, waar hij blijft. Collega M. neemt de telefoon op, en meldt zich: "D. F. bv, met M.".
Vrouw van J.: "Met de vrouw van J. Is hij nog aan het werk?"
M: "Jazeker. Duurt nog wel ff."
Vrouw van J.: "Zeg dattie me ff terugbelt dan."
M: "Is goed, daaag."
Vervolgens gaat M. naar J. toe en zegt: "J, je vrouw het gebeld"
J: "En wat heb je gezegd? Dat ik nog aan het werk ben?"
M: "Nee, ik zei dat je al 3 uur weg was en ik niet wist waar je zat."
J: "![]()
Godverdegodverdegodver @#%$@#% !!!"
Als ze de hele dag thuis zijn kunnen ze net zo goed naar de winkel. duh!quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
anderszijds begrijp iik ook niet waarom mensen in godsnaam zoveel bestellen als ze nooit thuis zijn...
Ik kan zo een paar adressen opnoemen waar echt nooit iemand thuis is..
Heyquote:
ja, wel kijken maar niets kopen zekerquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze de hele dag thuis zijn kunnen ze net zo goed naar de winkel. duh!![]()
Nou, doequote:Op woensdag 2 mei 2007 11:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Heylong time no see!
Shit ik moet peuken gaan halen
ja, ik was even druk met andere dingen en zoquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Heylong time no see!
Shit ik moet peuken gaan halen
je uieren zeg je?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, doedat dan ff. Wat vind je trouwens van mn nieuwe UI(terlijk)?
![]()
![]()
![]()
Er zijn halve steden die fulltime werkloos zijn lijkt het wel, half lisse is altijd thuisquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn full-time werkelozen. Er zijn hele families waarvan niemand werkt en die niet snappen waar de rest van de wereld zo druk mee is. (Helaas echt waar)
Dat is toch hetzelfde als wel bestellen maar niet de deur openmaken?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, wel kijken maar niets kopen zeker
quote:
UIers?quote:
Nee-hee dat is de butlerquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Er zijn halve steden die fulltime werkloos zijn lijkt het wel, half lisse is altijd thuis
Lisse is nog net geen Bloemendael heur!quote:
Nee toch? Bij dat bestellen hoef jij de deur niet uitquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als wel bestellen maar niet de deur openmaken?![]()
te langzame editquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
UIers?
Zit er hier iemand zn UIers te tonen?
whehequote:
Got 'emquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, doedat dan ff. Wat vind je trouwens van mn nieuwe UI(terlijk)?
![]()
![]()
![]()
Je kan hier koffieën, is dat niet genoeg?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:44 schreef ScarFace- het volgende:
Hoi koffieleuten.
Is er ook fok mIRC server?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |