De schuld ligt daar gewoon stelletje apen met een kamp vuurtjesquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Jij bent meer van het de schuld geven zonder dat vast staat of de schuld ook echt daar ligt?
Weet je wat nu het achterlijke is? Als je dat artikel doorleest dan staat er niets anders in dan dat ze geloven dat de mensen inderdaad de oorzaak is van de stijging van de temperatuur van de afgelopen jaren maar de kop van het artikel roept juist precies het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:19 schreef me2001 het volgende:
de waarheid over de opwarming van de Aarde - de Zon is de oorzaak:
http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=3646
quote:Het meest opvallende, zegt hij, is dat terugkijkend over een periode van 1150 jaar de zon nog nooit zo actief is geweest als in de laatste 60 jaar. De laatste paar honderd jaar heeft een gestage toename laten zien van zonnevlekken, een trend die versneld is in de laatste eeuw, precies op het moment dat de aarde warmer is gaan worden.
Je vergelijking gaat mank:quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:21 schreef Sidekick het volgende:
Er was laatst een man die door ouderdom is overleden. Mensen gaan uiteindelijk dood, zonder menselijk ingrijpen. Het is een natuurlijk fenomeen. Dit is het bewijs dat men niet dood kan door menselijk handelen, "moord" is een verzinsel van politici die hun eigen agenda willen doordrukken.
Wij zijn hier anders goed bezig hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:41 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, op Mars is niemand die ze een milieu heffing op kunnen leggen. Maar ach, al warmen alle planeten op, dan geld voor de Aarde dat de mens de schuldige is.
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:59 schreef Armageddon het volgende:
Opwarming van de aarde door de mens is een vette hoax. Daar blijf ik bij en daar lult niemand mij vanaf. Dikke lul, drie bier, vijf cola en twee seven up!
Ik zal het je nog sterker vertellen. Ik heb aarbeien en druiven en wiet in de tuin.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
geloof best dat we helpen met de opwarming! maar hoe verklaren we dan dat in de middeleeuwen we hier in nederland sinaasappels hadden groeien en nog meer planten die het alleen in warmere gebieden voorkomen? ijstijden zijn toch ook weer verdwenen door de opwarming van de aarde? mens zal heus wel invloed hebben gehad, maar de opwarming komt ook voor deel door de natuur zelf!
Zo tussen m'n billetjes gepropt!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik maak me ook zorgen over de Twix en de Nuts. Liggen allemaal in dat broeihok.
Dat was weer de hype voor het broeikaseffect waarmee geld losgeklopt werd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:11 schreef FJD het volgende:
http://www.intermediair.nl/artikel.jsp?id=109471
In de eerste reactie daarop blijkt volgens de BBC dan weer dat de vervuiling door de mens er voor zorgt dat er steeds minder zonnestralen de aarde bereiken en dat daarom de temperatuur dus nog niet zoveel stijgt.
Weer een nieuwe variabele.
De bbc met horizon heeft hier een intresante docu van gemaakt, genaamt global dimming is wel in delen opgesplitst op youtube te vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:11 schreef FJD het volgende:
In de eerste reactie daarop blijkt volgens de BBC dan weer dat de vervuiling door de mens er voor zorgt dat er steeds minder zonnestralen de aarde bereiken en dat daarom de temperatuur dus nog niet zoveel stijgt.
global dimming is anders al jaren bekend maar het grootste effect daarvan heeft atm nog niet eens zozeer te maken met de temperatuur maar met de invloed op weerpatronen .. minder verdamping=minder regenwolken cq droogte op de ene plek en overstromingen op de andere (even heel simplistisch gesteld) ..quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:11 schreef FJD het volgende:
Straks mooi naar de zeelandse rivièraquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:57 schreef HarryP het volgende:
Ik moet zeggen ik zie het probleem van de opwarming van de aarde niet zo.
Het is toch super lekker weer.. Aangezien je er niks tegen kunt doen kun je beter van het mooie weer genieten.
idd, geniet er maar van zolang als het duurt .. misschien dat er tegen het eind van een lange droge zomer wat bossen in de fik vliegen en jij kan het nog niet eens volgen op de TV omdat er geen elektra meer is dankzij een tekort aan koelwater .. maar vergeleken met de problemen van droogtes/overstromingen elders valt het hier nog meequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:57 schreef HarryP het volgende:
Ik moet zeggen ik zie het probleem van de opwarming van de aarde niet zo.
Het is toch super lekker weer.. Aangezien je er niks tegen kunt doen kun je beter van het mooie weer genieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |