Inderdaad, maar ze heten tegenwoordig BZB, niet meer Band Zonder Banaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:57 schreef Poit het volgende:
Band Zonder Banaan?
Het doet me denken aan slechte tentfeesten in de Achterhoek.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ze heten tegenwoordig BZB, niet meer Band Zonder Banaan.
Dat is Jovink en de Voederbietels. En Normaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het doet me denken aan slechte tentfeesten in de Achterhoek.
WC Experience is ook wel leuk. Maar niet zo goed als BZB.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:10 schreef Poit het volgende:
Net als de WC experience.. Volgens mij voor de allereerste keer dronken geworden op zo'n concert, was toen nog écht een broekie. Rock 'n Loll band
BZB, die zie ik nu niet echt snel in Guitar Hero verschijnen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:19 schreef Heintje het volgende:
Ik zou echt graag nummers van BZB in GH2 willen zien.
Iets dat natuurlijk nooit zou gebeuren. Denk zelfs dat het merendeel hier BZB niet eens kent.
Alleen Broes wel denk ik. (misschien ijsmeis ook wel)
slecht?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het doet me denken aan slechte tentfeesten in de Achterhoek.
Ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat ik dat super gaaf zou vinden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
BZB, die zie ik nu niet echt snel in Guitar Hero verschijnen...![]()
Pff, dat zou ik echt niet weten hoor. Heb ze denk ruim 10 jaar geleden voor het laatst gezien en gehoord tijdens een trekker trek in omgeving Dongen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:22 schreef Heintje het volgende:
WC Experience is ook wel leuk. Maar niet zo goed als BZB.
De beste nummers van WCE zijn parodien. Hun eigen nummers zijn niet zo sterk, als die van BZB.
De beste nummers van hun zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, dat zou ik echt niet weten hoor. Heb ze denk ruim 10 jaar geleden voor het laatst gezien en gehoord tijdens een trekker trek in omgeving Dongen.
Enige nummer wat me nog bij staat is "Koop m'n kleren altijd bij Hij" op de melodie van knocking on heavens door. Heeft blijkbaar indruk gemaakt
Na een handjevol Normaalconcerten en een regelmatig bezoek aan Toldijk en hun rare uitspattingen in zweterige tenten kan ik zeggen dat het niks voor mij is. Zal er wel mee te maken hebben dat ik geen druppel alcohol drink.quote:
daar zal het wel mee te maken hebben ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 06:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na een handjevol Normaalconcerten en een regelmatig bezoek aan Toldijk en hun rare uitspattingen in zweterige tenten kan ik zeggen dat het niks voor mij is. Zal er wel mee te maken hebben dat ik geen druppel alcohol drink.
Ik zal binnenkort GH1 even opsnorren, kijken of ik die met twee vingers in de neus kan meespelenquote:Op zondag 13 mei 2007 07:40 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens heb ik het pack gedownload met RHCP, Incubus en Bad Religion, al een tijd terug. Dat vind ik alledrie toffe nummers in GH1 dus daarom het geld wel waard, maar die zijn zo ongelooflijk makkelijk vergeleken met GH2.
Heb ze alledrie op Expert bijna op 100%.
EDIT: de eerste Perfect op Expert is binnen
nee, helaas, niet draadloos, maar wel USB.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:49 schreef Martijn85 het volgende:
M'n zusje heeft hem gekocht op de PS2 heb net ff 2 uur zitten spelen, echt een tof spel.
Ben alleen wel zwaar ingemaakt door haar bij Surrender op medium, ze had iets van 130.000 punten meermaar zij heeft ook al 2 jaar gitaarles
Denk dat ik hem ga halen voor de 360Weet iemand of die gitaar dan draadloos is?
Ik drink ook geen alchol.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 06:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na een handjevol Normaalconcerten en een regelmatig bezoek aan Toldijk en hun rare uitspattingen in zweterige tenten kan ik zeggen dat het niks voor mij is. Zal er wel mee te maken hebben dat ik geen druppel alcohol drink.
Is een kwestie van smaak denk ik. Normaal gesproken kan ik me wel vinden in de lompheid van boeren. Andere 'ouderwetse' gebroken zoals tractorpulling en autorodeo vind ik geweldig, maar dat gebeuk is niks voor mij.quote:Op maandag 14 mei 2007 07:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik drink ook geen alchol.
Maar dat is nog geen reden om niet met een ontbloot boven lijf tussen de andere boeren te gaan staan beuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |