Dat nummer heb ik er ook voor gebruikt.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:00 schreef Ash het volgende:
Ik heb ook een keer 100 % gehaald...op easy... met Cherry Pie...![]()
![]()
Ik krijg al niet eens 100% op hardquote:
Was bij mij ook niet bekend inderdaad. Vind het nummer voor het mooie iets te lang, intro stukje korter en dan istie heerlijk inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef BroesWillems het volgende:
Wat is Free Bird overigens een vet nummer, ik ben toch wel een redelijke rock fan. Maar ik kende het nummer helemaal niet
kende alleen Sweet Home van Lynard Skynard....
Ik heb 215664quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Was bij mij ook niet bekend inderdaad. Vind het nummer voor het mooie iets te lang, intro stukje korter en dan istie heerlijk inderdaad
Btw, net dus GH gedaan, Sweet child o mine. Score : 5 sterren 93% 212373 punten. Op expert natuurlijk![]()
nee joh, zo'n lange intro siert het nummer, net zoals november rain en One..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Was bij mij ook niet bekend inderdaad. Vind het nummer voor het mooie iets te lang, intro stukje korter en dan istie heerlijk inderdaad
quote:Btw, net dus GH gedaan, Sweet child o mine. Score : 5 sterren 93% 212373 punten. Op expert natuurlijk![]()
quote:
Vind de intro's van One en November Rain een stuk dynamischer dan die van Freebird. Kwestie van smaak natuurlijk maar zeker als ik Freebird aan het spelen ben dan vind ik 5 minuten hetzelfde simpele saaie slaapverwekkende stukje iets te veel van het goede.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:12 schreef BroesWillems het volgende:
nee joh, zo'n lange intro siert het nummer, net zoals november rain en One..![]()
ZIjn ook wel twee van de grootste klassiekers all-time.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:12 schreef BroesWillems het volgende:
nee joh, zo'n lange intro siert het nummer, net zoals november rain en One..![]()
ik ben blij dat ie er voor zit, dan kan ik de meter zoveel mogelijk in het groen drukken, dat heb ik in het stuk daarna wel nodigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind de intro's van One en November Rain een stuk dynamischer dan die van Freebird. Kwestie van smaak natuurlijk maar zeker als ik Freebird aan het spelen ben dan vind ik 5 minuten hetzelfde simpele saaie slaapverwekkende stukje iets te veel van het goede.
Intro's zitten eigenlijk altijd aan het begin van een nummer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik ben blij dat ie er voor zit, dan kan ik de meter zoveel mogelijk in het groen drukken, dat heb ik in het stuk daarna wel nodig
Wat is je totaal career score nou al?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Herstel, 227413. 94% hit en een 440 note streak.
Mijn career score is 9,3 miljoen ofzo. Ik heb expert nog steeds niet uitgespeeld (Institutionalized is een kutnummer) maar op de makkelijkere nummers begin ik mijn highscores op Hard al voorbij te streven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat is je totaal career score nou al?
Jij bent echt ziek goed in dit spel.
Maar je hebt het waarschijnlijk ook al iets meer gespeeld dan ik.
Ik heb denk ik een uur of 15 max gespeeld.
goede tip, met je wijsvinger heb je meer gevoel dan met je pink, vanavond direct proberen....quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb mijn wijsvinger op rood, en dan zo naar beneden tot ik met mijn pink oranje kan pakken.
Als groen voorbij komt dan verplaats ik mijn wijsvinger iets.
Metalica - Onequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
goede tip, met je wijsvinger heb je meer gevoel dan met je pink, vanavond direct proberen....
edit:
welke nummer zien jullie nou graag verschijnen in een nieuwe songpack?
ik zou zelf wel graag een nummer van Metallica hebben, maakt me niet eens echt uit welk nummer.
verder natuurlijk iets van AC/DC en Status Quo, het liefst natuurlijk Roll over lay down...
Iets van Ten Years After. Dream Theater zou ook gaaf zijn, alleen in beide gevallen ga ik waarschijnlijk meerdere gitaren verslijten alvorens ik ze kan spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
goede tip, met je wijsvinger heb je meer gevoel dan met je pink, vanavond direct proberen....
edit:
welke nummer zien jullie nou graag verschijnen in een nieuwe songpack?
ik zou zelf wel graag een nummer van Metallica hebben, maakt me niet eens echt uit welk nummer.
verder natuurlijk iets van AC/DC en Status Quo, het liefst natuurlijk Roll over lay down...
net ff geluisterd... maar niet echt een nummer voor mij....quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Metalica - One
En Macabre - Vampire of Dusseldorf lijkt me ook gaaf, alleen wel moeilijk.
Leuke band.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
net ff geluisterd... maar niet echt een nummer voor mij....
iets van CCR zou ook wel vet zijn.![]()
Alles van de eerste 4 albums van Rammstein wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:22 schreef BroesWillems het volgende:
Rammstein - Asche zu Asche, zou ook wel leuk zijn....
ik vond de laatste CD, rosenröt, toch verrassend goed! Misschien een iets andere stijl, maar wel zeer mooie nummers... vooral Feuer und wasser, maarja die is dan weer niet echt geschikt voor Guitar Hero...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Alles van de eerste 4 albums van Rammstein wel.
Probleem is alleen dat ik van Rammstein, en ook van Metallica niet snel verwacht dat ze mee werken aan zo iets.
Het laatse album had wel aardige nummers. maar die gaven niet het Rammstein gevoel van de andere albums.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik vond de laatste CD, rosenröt, toch verrassend goed! Misschien een iets andere stijl, maar wel zeer mooie nummers... vooral Feuer und wasser, maarja die is dan weer niet echt geschikt voor Guitar Hero...
lijkt me ook wel een probleem idd, vind het wel flauw...
Voor 500 punten heb je het nummer Killer Queen van Queen.quote:
Nee, ik wil de gitaarsolo's uit Bohemian Rhapsody spelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Voor 500 punten heb je het nummer Killer Queen van Queen.
of bedoel je die niet?
Alleen DEAD! is een leuk nummer. Jammer van je geld.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:18 schreef BroesWillems het volgende:
Heb net bij de FRS op het station snel de CD van 'My Chemical Romance' gehaald... ben benieuwd.
The Smiths!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:01 schreef Mystikvm het volgende:
Eerste zeven tracks Guitar Hero 2 80s bekendgemaakt
Eerste tracks Guitar Hero 80s. Twisted Sister is natuurlijk een must. Eén van de bands die ik nog graag zou zien zijn de Scorpions. Jullie nog wensen voor deze 'uitbreiding' op GHII?
Ja wel redelijk bekend ja. Maar Smells like teen spirit is ook wel tofquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:27 schreef BroesWillems het volgende:
Ik vind Heart Shaped box toch wel een goed nummer van Nirvana... en is toch ook redelijk bekend?
Dat heb ik ook gehad, dan speel jehet ff een tijdje niet en dan ineens word je weer ff verslaafdquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Alleen DEAD! is een leuk nummer. Jammer van je geld.
Anyway, ik ben effe ermee gestopt. Weet niet waarom, maar de vibe, de drang om het te spelen is even weg. Binnenkort maar weer es oppikken... hard moet toch te doen zijn.
Ik luister meestal ook wel rock muziek, maar had een tijdje weer gewoon radio geluisterd, maar nu stikt het weer van ouderwetse rock cdtjes in m'n auto.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:17 schreef =HellFire= het volgende:
En terecht. Wat is er nou zo vet aan hiphop (doelende op Def Jam: Icon bv.)? Ik bedoel, das toch slappe hap vergeleken rockmuziek? Saai haast! Een beetje uptempo mag best, vind ik!Maar goed....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |