Er zijn toch ook al een hoop mensen die er eerst niks van moesten hebben en het maar voor lul vonden staan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:56 schreef Poit het volgende:
Heb inmiddels m'n GH even uitgeleend. Andere mensen aansteken met het GH virus is leuk
Da's Misirlou. Vind ik tof om te spelen, maar niet echt een Guitar 'Hero' track. Je moet gewoon een robotische arm hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:50 schreef dapluiz het volgende:
Whoei, nieuw GH topic. Ik loop zelf ook vast op die snelle noten achter elkaar, dan strum ik wel op en neer maar dan ga ik toch of te snel of te langzaam. Ow en dat is op hardZit nu vast bij (zal voor echte gitaar puristen wel erg klinken aangezien ik de titel niet weet) maar bij dat Pulp Fiction deuntje, dan moet je ineens zo snel zijn
Zit er toch ook in?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:17 schreef KaiN het volgende:
Zou wel handig zijn als er een oefen optie inzat waar je zelf wat noten achter elkaar kon plakken en dat dan kan herhalen en oefenen op bepaalde grepen en overgangen.
Goed punt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:34 schreef dapluiz het volgende:
Enige nadeel van dat oefengedeelte is dat ie niet gewoon kan loopen, nu moet ie elke keer als het stukje afgelopen is even laden om opnieuw te beginnen, had makkelijker geweest als het bewuste stukje non-stop langs bleef komen
Daar had ik ook aan zitten denken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:11 schreef BroesWillems het volgende:
Misschien was het ook wel leuk geweest als er een freeplay achtig iets was, dat je gewoon een beetje kon spelen, zonder een lied oid te volgen.
als er maar geschreeuw uit komt, dan is het imo al goedquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar had ik ook aan zitten denken.
Maar ik denk niet dat dat werkt omdat je verschillende noten speeld nou en als je zomaar wat mag doen kun je maar 1 noot in verschillende hoogtes spelen.
Ik wil dwarsfluit heroquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:11 schreef Theamerican het volgende:
kijk is wat ik tegen kwam op een ander forum
[afbeelding]
Whehehe, leuk gemaakt. Zoiets zou wel iets zijn voor mijn vader ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:11 schreef Theamerican het volgende:
kijk is wat ik tegen kwam op een ander forum
[afbeelding]
Gewoon op medium verder gaan. Als je daar een paar nummers gespeeld hebt is easy op 5 sterren goed te doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehehe, leuk gemaakt. Zoiets zou wel iets zijn voor mijn vader ofzo.
Overigens wil ik wel drummen.
Ik heb GHII in ieder geval nog niet eens uitgespeeld op easy. Ik wil daar per se alles 5 sterren hebben, maar ik moet nog 2 nummers halen, maar ik speel het niet zoveel.
Ik heb al een paar nummers medium gespeeld, maar dat speelt weer anders.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gewoon op medium verder gaan. Als je daar een paar nummers gespeeld hebt is easy op 5 sterren goed te doen.
Dat hoort er juist bij.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb al een paar nummers medium gespeeld, maar dat speelt weer anders.
Tevens vind ik de gitaar knoppen te groot en te ver uit elkaar liggen, voor mijn vingers. Ik krijg echt kramp van één nummertje spelen.
Nou, ik vroeg aan Tim of ie dat ook zo erg had, en hij zei van niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:38 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat hoort er juist bij.
Ik vind alleen wel soms dat ribbeltje irri, daar druk ik dan veel te hard op.
Je hebt 4 vingers die je kan gebruiken en 4 knoppen op medium.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg aan Tim of ie dat ook zo erg had, en hij zei van niet.
Een echte gitaar speelt dus ook veel fijner.
Drie knoppen gaat net. Maar de vierde knop kan ik dus niet eens meer bij. Laat staan dat ik met vijf kan spelen![]()
. Ach ja, ik ben blij dat ik het spel niet heb gekocht en dat ik het alleen maar leen
.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je hebt 4 vingers die je kan gebruiken en 4 knoppen op medium.
Of heb je zulke kleine handjes?
Ach, gewoon een kwestie van vele honderden uren oefenen. Piece 'o cake.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg aan Tim of ie dat ook zo erg had, en hij zei van niet.
Een echte gitaar speelt dus ook veel fijner.
Drie knoppen gaat net. Maar de vierde knop kan ik dus niet eens meer bij. Laat staan dat ik met vijf kan spelen![]()
. Ach ja, ik ben blij dat ik het spel niet heb gekocht en dat ik het alleen maar leen
.
Lieve schat.. Bij een echte gitaar krijg je ook kramp in je vingertjes. Probeer het F accoord maar eens goed te spelen. Pijn 2 the maxquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb al een paar nummers medium gespeeld, maar dat speelt weer anders.
Tevens vind ik de gitaar knoppen te groot en te ver uit elkaar liggen, voor mijn vingers. Ik krijg echt kramp van één nummertje spelen.
De eerste helf van freebird is een eitje, echt super simpel. De tweede helft is wel pittig, maar ngo wel te doen.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:41 schreef Ash het volgende:
Zo net met de grootste pijn en moeite Medium Tour uitgespeeldFreebird
![]()
Nu heb ik geld te spenderen!, waar geven jullie het aan uit? songs? guitars? characters? Wat zijn nou leuke songs om te kopen?
Ze hadden juist die songs die op Marketplace staan, ook koopbaar moeten maken met het geld wat je verdient in een Tour.![]()
Medium deel 4.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:05 schreef BroesWillems het volgende:Sweet child of mine
gekregen bij een encore.
![]()
Zaterdag op mijn werk tot half 10 zitten spelen met een collega op de Beamer en dikke geluidsinstallate...![]()
Free Bird lijkt moeilijker dan het is idd ja.quote:Op maandag 7 mei 2007 07:53 schreef Heintje het volgende:
[..]
De eerste helf van freebird is een eitje, echt super simpel. De tweede helft is wel pittig, maar ngo wel te doen.
Had gelijk de eerste keer 3 sterren. (heb op medium nog niks anders dan 3 sterren.)
Lager dan 3 sterren heb ik ook nog nooit gehaald. En heb toch aardig wat nummer behoorlijk slecht gehaald.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:19 schreef Poit het volgende:
Heb nog nooit lager gehaald dan 3 sterren, is volgens mij ook niet mogelijk. Beetje psychologisch naai effect.
Free Bird is echt echt ECHT lastig op expert. Maak je borst maar nat jongens. (en dame)
100% op Perfect? ONMOGELIJK....quote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef Poit het volgende:
Wil nog wel een keer 100% halen met sweet child o mine op expert, dan ben ik een gelukkig guitar hero speler
Dat nummer heb ik er ook voor gebruikt.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:00 schreef Ash het volgende:
Ik heb ook een keer 100 % gehaald...op easy... met Cherry Pie...![]()
![]()
Ik krijg al niet eens 100% op hardquote:
Was bij mij ook niet bekend inderdaad. Vind het nummer voor het mooie iets te lang, intro stukje korter en dan istie heerlijk inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:45 schreef BroesWillems het volgende:
Wat is Free Bird overigens een vet nummer, ik ben toch wel een redelijke rock fan. Maar ik kende het nummer helemaal niet
kende alleen Sweet Home van Lynard Skynard....
Ik heb 215664quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Was bij mij ook niet bekend inderdaad. Vind het nummer voor het mooie iets te lang, intro stukje korter en dan istie heerlijk inderdaad
Btw, net dus GH gedaan, Sweet child o mine. Score : 5 sterren 93% 212373 punten. Op expert natuurlijk![]()
nee joh, zo'n lange intro siert het nummer, net zoals november rain en One..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Was bij mij ook niet bekend inderdaad. Vind het nummer voor het mooie iets te lang, intro stukje korter en dan istie heerlijk inderdaad
quote:Btw, net dus GH gedaan, Sweet child o mine. Score : 5 sterren 93% 212373 punten. Op expert natuurlijk![]()
quote:
Vind de intro's van One en November Rain een stuk dynamischer dan die van Freebird. Kwestie van smaak natuurlijk maar zeker als ik Freebird aan het spelen ben dan vind ik 5 minuten hetzelfde simpele saaie slaapverwekkende stukje iets te veel van het goede.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:12 schreef BroesWillems het volgende:
nee joh, zo'n lange intro siert het nummer, net zoals november rain en One..![]()
ZIjn ook wel twee van de grootste klassiekers all-time.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:12 schreef BroesWillems het volgende:
nee joh, zo'n lange intro siert het nummer, net zoals november rain en One..![]()
ik ben blij dat ie er voor zit, dan kan ik de meter zoveel mogelijk in het groen drukken, dat heb ik in het stuk daarna wel nodigquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind de intro's van One en November Rain een stuk dynamischer dan die van Freebird. Kwestie van smaak natuurlijk maar zeker als ik Freebird aan het spelen ben dan vind ik 5 minuten hetzelfde simpele saaie slaapverwekkende stukje iets te veel van het goede.
Intro's zitten eigenlijk altijd aan het begin van een nummer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik ben blij dat ie er voor zit, dan kan ik de meter zoveel mogelijk in het groen drukken, dat heb ik in het stuk daarna wel nodig
Wat is je totaal career score nou al?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Herstel, 227413. 94% hit en een 440 note streak.
Mijn career score is 9,3 miljoen ofzo. Ik heb expert nog steeds niet uitgespeeld (Institutionalized is een kutnummer) maar op de makkelijkere nummers begin ik mijn highscores op Hard al voorbij te streven.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Wat is je totaal career score nou al?
Jij bent echt ziek goed in dit spel.
Maar je hebt het waarschijnlijk ook al iets meer gespeeld dan ik.
Ik heb denk ik een uur of 15 max gespeeld.
goede tip, met je wijsvinger heb je meer gevoel dan met je pink, vanavond direct proberen....quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb mijn wijsvinger op rood, en dan zo naar beneden tot ik met mijn pink oranje kan pakken.
Als groen voorbij komt dan verplaats ik mijn wijsvinger iets.
Metalica - Onequote:Op woensdag 9 mei 2007 11:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
goede tip, met je wijsvinger heb je meer gevoel dan met je pink, vanavond direct proberen....
edit:
welke nummer zien jullie nou graag verschijnen in een nieuwe songpack?
ik zou zelf wel graag een nummer van Metallica hebben, maakt me niet eens echt uit welk nummer.
verder natuurlijk iets van AC/DC en Status Quo, het liefst natuurlijk Roll over lay down...
Iets van Ten Years After. Dream Theater zou ook gaaf zijn, alleen in beide gevallen ga ik waarschijnlijk meerdere gitaren verslijten alvorens ik ze kan spelen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
goede tip, met je wijsvinger heb je meer gevoel dan met je pink, vanavond direct proberen....
edit:
welke nummer zien jullie nou graag verschijnen in een nieuwe songpack?
ik zou zelf wel graag een nummer van Metallica hebben, maakt me niet eens echt uit welk nummer.
verder natuurlijk iets van AC/DC en Status Quo, het liefst natuurlijk Roll over lay down...
net ff geluisterd... maar niet echt een nummer voor mij....quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Metalica - One
En Macabre - Vampire of Dusseldorf lijkt me ook gaaf, alleen wel moeilijk.
Leuke band.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
net ff geluisterd... maar niet echt een nummer voor mij....
iets van CCR zou ook wel vet zijn.![]()
Alles van de eerste 4 albums van Rammstein wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:22 schreef BroesWillems het volgende:
Rammstein - Asche zu Asche, zou ook wel leuk zijn....
ik vond de laatste CD, rosenröt, toch verrassend goed! Misschien een iets andere stijl, maar wel zeer mooie nummers... vooral Feuer und wasser, maarja die is dan weer niet echt geschikt voor Guitar Hero...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:25 schreef Heintje het volgende:
[..]
Alles van de eerste 4 albums van Rammstein wel.
Probleem is alleen dat ik van Rammstein, en ook van Metallica niet snel verwacht dat ze mee werken aan zo iets.
Het laatse album had wel aardige nummers. maar die gaven niet het Rammstein gevoel van de andere albums.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik vond de laatste CD, rosenröt, toch verrassend goed! Misschien een iets andere stijl, maar wel zeer mooie nummers... vooral Feuer und wasser, maarja die is dan weer niet echt geschikt voor Guitar Hero...
lijkt me ook wel een probleem idd, vind het wel flauw...
Voor 500 punten heb je het nummer Killer Queen van Queen.quote:
Nee, ik wil de gitaarsolo's uit Bohemian Rhapsody spelenquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Voor 500 punten heb je het nummer Killer Queen van Queen.
of bedoel je die niet?
Alleen DEAD! is een leuk nummer. Jammer van je geld.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:18 schreef BroesWillems het volgende:
Heb net bij de FRS op het station snel de CD van 'My Chemical Romance' gehaald... ben benieuwd.
The Smiths!quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:01 schreef Mystikvm het volgende:
Eerste zeven tracks Guitar Hero 2 80s bekendgemaakt
Eerste tracks Guitar Hero 80s. Twisted Sister is natuurlijk een must. Eén van de bands die ik nog graag zou zien zijn de Scorpions. Jullie nog wensen voor deze 'uitbreiding' op GHII?
Ja wel redelijk bekend ja. Maar Smells like teen spirit is ook wel tofquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:27 schreef BroesWillems het volgende:
Ik vind Heart Shaped box toch wel een goed nummer van Nirvana... en is toch ook redelijk bekend?
Dat heb ik ook gehad, dan speel jehet ff een tijdje niet en dan ineens word je weer ff verslaafdquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Alleen DEAD! is een leuk nummer. Jammer van je geld.
Anyway, ik ben effe ermee gestopt. Weet niet waarom, maar de vibe, de drang om het te spelen is even weg. Binnenkort maar weer es oppikken... hard moet toch te doen zijn.
Ik luister meestal ook wel rock muziek, maar had een tijdje weer gewoon radio geluisterd, maar nu stikt het weer van ouderwetse rock cdtjes in m'n auto.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:17 schreef =HellFire= het volgende:
En terecht. Wat is er nou zo vet aan hiphop (doelende op Def Jam: Icon bv.)? Ik bedoel, das toch slappe hap vergeleken rockmuziek? Saai haast! Een beetje uptempo mag best, vind ik!Maar goed....
Inderdaad, maar ze heten tegenwoordig BZB, niet meer Band Zonder Banaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:57 schreef Poit het volgende:
Band Zonder Banaan?
Het doet me denken aan slechte tentfeesten in de Achterhoek.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:59 schreef Heintje het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ze heten tegenwoordig BZB, niet meer Band Zonder Banaan.
Dat is Jovink en de Voederbietels. En Normaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het doet me denken aan slechte tentfeesten in de Achterhoek.
WC Experience is ook wel leuk. Maar niet zo goed als BZB.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:10 schreef Poit het volgende:
Net als de WC experience.. Volgens mij voor de allereerste keer dronken geworden op zo'n concert, was toen nog écht een broekie. Rock 'n Loll band
BZB, die zie ik nu niet echt snel in Guitar Hero verschijnen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:19 schreef Heintje het volgende:
Ik zou echt graag nummers van BZB in GH2 willen zien.
Iets dat natuurlijk nooit zou gebeuren. Denk zelfs dat het merendeel hier BZB niet eens kent.
Alleen Broes wel denk ik. (misschien ijsmeis ook wel)
slecht?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het doet me denken aan slechte tentfeesten in de Achterhoek.
Ik ook niet, maar dat neemt niet weg dat ik dat super gaaf zou vinden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
BZB, die zie ik nu niet echt snel in Guitar Hero verschijnen...![]()
Pff, dat zou ik echt niet weten hoor. Heb ze denk ruim 10 jaar geleden voor het laatst gezien en gehoord tijdens een trekker trek in omgeving Dongen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:22 schreef Heintje het volgende:
WC Experience is ook wel leuk. Maar niet zo goed als BZB.
De beste nummers van WCE zijn parodien. Hun eigen nummers zijn niet zo sterk, als die van BZB.
De beste nummers van hun zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff, dat zou ik echt niet weten hoor. Heb ze denk ruim 10 jaar geleden voor het laatst gezien en gehoord tijdens een trekker trek in omgeving Dongen.
Enige nummer wat me nog bij staat is "Koop m'n kleren altijd bij Hij" op de melodie van knocking on heavens door. Heeft blijkbaar indruk gemaakt
Na een handjevol Normaalconcerten en een regelmatig bezoek aan Toldijk en hun rare uitspattingen in zweterige tenten kan ik zeggen dat het niks voor mij is. Zal er wel mee te maken hebben dat ik geen druppel alcohol drink.quote:
daar zal het wel mee te maken hebben ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 06:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na een handjevol Normaalconcerten en een regelmatig bezoek aan Toldijk en hun rare uitspattingen in zweterige tenten kan ik zeggen dat het niks voor mij is. Zal er wel mee te maken hebben dat ik geen druppel alcohol drink.
Ik zal binnenkort GH1 even opsnorren, kijken of ik die met twee vingers in de neus kan meespelenquote:Op zondag 13 mei 2007 07:40 schreef Mystikvm het volgende:
Overigens heb ik het pack gedownload met RHCP, Incubus en Bad Religion, al een tijd terug. Dat vind ik alledrie toffe nummers in GH1 dus daarom het geld wel waard, maar die zijn zo ongelooflijk makkelijk vergeleken met GH2.
Heb ze alledrie op Expert bijna op 100%.
EDIT: de eerste Perfect op Expert is binnen
nee, helaas, niet draadloos, maar wel USB.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:49 schreef Martijn85 het volgende:
M'n zusje heeft hem gekocht op de PS2 heb net ff 2 uur zitten spelen, echt een tof spel.
Ben alleen wel zwaar ingemaakt door haar bij Surrender op medium, ze had iets van 130.000 punten meermaar zij heeft ook al 2 jaar gitaarles
Denk dat ik hem ga halen voor de 360Weet iemand of die gitaar dan draadloos is?
Ik drink ook geen alchol.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 06:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na een handjevol Normaalconcerten en een regelmatig bezoek aan Toldijk en hun rare uitspattingen in zweterige tenten kan ik zeggen dat het niks voor mij is. Zal er wel mee te maken hebben dat ik geen druppel alcohol drink.
Is een kwestie van smaak denk ik. Normaal gesproken kan ik me wel vinden in de lompheid van boeren. Andere 'ouderwetse' gebroken zoals tractorpulling en autorodeo vind ik geweldig, maar dat gebeuk is niks voor mij.quote:Op maandag 14 mei 2007 07:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik drink ook geen alchol.
Maar dat is nog geen reden om niet met een ontbloot boven lijf tussen de andere boeren te gaan staan beuken.
Straight Edge? Die bands zitten er niet in geloof ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 06:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Frets on Fire Supereasy staat ongeveer gelijk aan GH2 Expert.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:52 schreef Wiellems het volgende:
Kweenie of iemand hier van het pc programma Frets on Fire heeft gehoord, maar ik sppeel nu met de GHII gitaar meer dan 300 songs op de PC. Geweldig om Mirror Mirror van Blind Guardian mee te kunnen spelen.
Heh, da's echt baggermuziek. Ik heb trouwens al teveel gaten in mijn longen gerookt om nog voor straight edge door te kunnen gaan. Bovendien is vlees #1 op mijn menu.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:25 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Straight Edge? Die bands zitten er niet in geloof ik.![]()
![]()
Heb je hem al binnen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:48 schreef JimmieTheSaint het volgende:.
Tof spel met het volume op 11. Maar 't word nog wel ff oefenen geblazen denk ik.
Met een draadloze koptelefoon hard aan op je oren is het ook tofquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, hij is net een uur geleden bezorgd. Alleen jammer dat ik meestal vrij laat game, en dan kan het volume niet echt hard voor de buren gaan klagen.
Of gewoon een verlengsnoer voor m'n senhheiser regelen dus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:41 schreef Wiellems het volgende:
[..]
Met een draadloze koptelefoon hard aan op je oren is het ook tof![]()
Ja, dat probleem heb ik ook, ben met moeite medium bijna door nu met bijna alles 3 sterrenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Wat is de pink een nutteloze vinger zeg.
Het heeft me even gekost, maar ik heb vanmorgen 223 en een beetje geklokt. Ik had een veel mindere streak, maar ik heb de solo goed gepakt. Dat scheelt echt een berg punten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:36 schreef Poit het volgende:
Wow, word al beter in Sweet Child O' Mine!!
Net 221590 punten gehaald, 552 note streak, 94% notes hit.
Had meer kunnen zijn, zat verkeerd met starpower.
Dit alles op expert natuurlijk
Niet als je weet hoe je hem moet gebruikenquote:Op donderdag 17 mei 2007 15:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Wat is de pink een nutteloze vinger zeg.
Ja, wijsvinger op rood. Switchen met je wijsvinger naar groen wanneer dat voorbij komt.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:35 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Even op de zaken vooruitlopend (voor mij dan), op hard/expert gebruik je alle 5 frets, maar hoe houden jullie je vingers dan, pink op oranje?
Hey, tis een cover.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:57 schreef twi het volgende:
Kan Anthrax niet gewoon dood gaan? Wat een vuil vies kutnummer is dat Mad House, al op Medium. Sterf, vies stelletje ongeinspireerde herriemakende kutlui!
Vanavond je even proberen in te halenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het heeft me even gekost, maar ik heb vanmorgen 223 en een beetje geklokt. Ik had een veel mindere streak, maar ik heb de solo goed gepakt. Dat scheelt echt een berg punten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal thuis eens proberen om met pink op oranje te spelen en wijsvinger te verschuiven, misschien gaat dat makkelijker
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
Eens.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:57 schreef twi het volgende:
Kan Anthrax niet gewoon dood gaan? Wat een vuil vies kutnummer is dat Mad House
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |