Maar het had zo mooi kunnen zijn openlucht zonnetje erbij.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:25 schreef Klingon het volgende:
[..]
Het bier smaakt toch al naar water, dus zo erg is het ook niet
Is er uberhaupt een voorvak?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:01 schreef JosD. het volgende:
Als de hekken opengaan en je loopt het voorvak in, krijg je dan meteen een bandje?
Als 't goed is morgen.... Ik ga er iig morgen heen om dingen op te bouwen (niet 't podium)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:35 schreef Frenkel het volgende:
Zijn ze al bezig met het opbouwen van het podium eigenlijk?
Wordt een regenponcho meenemen denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:09 schreef SlaggY het volgende:
30% Kans op zon, 80% kans op regen.
Middag tempratuur tussen de 17-19 graden.
Wel erg jammer..
Yep.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:21 schreef Haunter het volgende:
Ben jij trouwens ook diegene die op het pepperforum reageerde mijn topic betreft de John-community btw?
Dat kan nog veranderenquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:09 schreef SlaggY het volgende:
30% Kans op zon, 80% kans op regen.
Middag tempratuur tussen de 17-19 graden.
Wel erg jammer..
Krijg je een bandje?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:01 schreef JosD. het volgende:
Als de hekken opengaan en je loopt het voorvak in, krijg je dan meteen een bandje?
Vorig jaar kreeg ik tijdens een concert in het Goffertpark een bandje toen ik het voorvak (de pit) inliep. Waar ik op doel: om 14.30 uur loop ik het voorvak in, krijg een bandje om, en kan ik de rest van de tijd gaan en staan waar ik wil.quote:
Misschien dat dat nu anders is. Tijdens Rock in Park een paar jaar terug, ook op de Goffertweide, lieten ze het vak ook vollopen, maar konden er ook weer nieuwe mensen in als mensen weggingen. Dus geen bandjes.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:49 schreef Klingon het volgende:
Het is 9 van de 10 keer zo dat je eerst het voorvak in moet. Als het vak vol is komt er niemand meer in. Pas dan loop je er uit en krijg je een bandje. Je kan niet eerder een bandje krijgen dan dat het vak vol is, anders weet de security totaal niet hoe vol het vak komt te zitten tijdens het concert.
Bij Pinkpop pasgeleden kreeg je idd ook geen bandje en als je eruit wilde kon je er ook niet meer in. Dat was dan wel niet in het Goffertpark maar ok.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Misschien dat dat nu anders is. Tijdens Rock in Park een paar jaar terug, ook op de Goffertweide, lieten ze het val ook vollopen, maar konden er ook weer nieuwe mensen in als mensen weggingen. Dus geen bandjes.
Nu er zoveel verschillende artiesten zijn, zullen ze dat misschien ook wel doen bij RHCP en Pearl Jam.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:24 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Weet iemand de playlist al?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:24 schreef Blauwe_Pino het volgende:
Weet iemand de playlist al?
So true!quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:52 schreef SlaggY het volgende:
Ik hoop op lange intro's, outro's en jams.
Hehehe soooo true...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:17 schreef JosD. het volgende:
Ik hoop alleen maar op het oude werk, zodat alle 588 luisteraars binnen no time vertrokken zijn.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:46 schreef JosD. het volgende:
Op hun site staan setlisten. De recentste is die van 10 maart 2007:
Can't Stop
Dani California
Scar Tissue
Charlie
Fortune Faded
21st Century
Throw Away Your Television
Blood Sugar Sex Magic
Snow
Nobody
C'mon Girl
Don't Forget Me
Tell Me Baby
Californication
By The Way
Give It Away
Osaka - 8th June 2007
Intro
Can’t Stop
Dani California
Scar Tissue
Charlie
Havana Affair (Ramones cover)
21st Century
Throw Away Your Television
John solo: S.O.S. (ABBA cover)
Snow ((Hey Oh))
Wet Sand
Get On Top
Nobody Weird Like Me
Don’t Forget Me
Readymade
Californication
By The Way
————————–
- Chad drum solo ` Flea trumpet solo -
Soul to Squeeze
Give It Away
Thxquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:12 schreef Raifu het volgende:
Dit staat er op de website:
Aanvangstijden
Deuren open: 14.30 uur
Aanvang DJ: 15.00 uur
Aanvang Mickey Avalon: 18.00 uur
Aanvang Dirty Pretty Things: 19.15 uur
Aanvang Red Hot Chili Peppers: 20.45 uur
Ik ookquote:
Inderdaad zeg. Wie gaat nou Readymade en Snow spelen als je Blackeyed Blonde en Me and My Friends kunt doen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:44 schreef Mark het volgende:
Blij dat ik geen kaartje heb: de oude platen worden grotendeels genegeerd als ik die setlists zie![]()
90% kans op regen, 3-8mm.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:18 schreef Misstique het volgende:
Dat wordt zwemmen zondag.
Jammer inderdaad, maar wel te verwachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:44 schreef Mark het volgende:
Blij dat ik geen kaartje heb: de oude platen worden grotendeels genegeerd als ik die setlists zie![]()
En Nijmegen is een pokke-end weg, het wordt kutweer, het geluid is vast niet optimaal, het begint veel te fucking vroeg/laat, het voorprogramma zuigt ook nog eens.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:44 schreef Mark het volgende:
Ik zie dat mijn post niet duidelijk was.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:54 schreef RHCPeter het volgende:
Euh wat moeten jullie hier in dit topic als jullie alleen maar klagen??
Dago ik dacht dat je dat als mod vooral niet moest doen
Ik denk dat het sarcastisch was?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn post niet duidelijk was.
Dat was wel mijn eerste indruk iig.quote:
Ik gok rond tot een uur of 12/half 1...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:07 schreef renz0r het volgende:
Tot hoelaat zal het ongeveer duren?
Als ze stipt om 20:45 beginnen zal het wel rond 23:00 zijn afgelopen. Aangezien ze midden in een woonwijk spelen mogen ze niet zo lang doorgaan. De "curfew" zal wel 23:00 zijn en dan trekt de gemeente de stekker eruit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:32 schreef kibber het volgende:
Ik gok rond tot een uur of 12/half 1...
Zoiets dacht ik idd ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als ze stipt om 20:45 beginnen zal het wel rond 23:00 zijn afgelopen. Aangezien ze midden in een woonwijk spelen mogen ze niet zo lang doorgaan. De "curfew" zal wel 23:00 zijn en dan trekt de gemeente de stekker eruit.
Dat is natuurlijk onzinquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:32 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik gok rond tot een uur of 12/half 1...
Ik weet niet wat jij moet doen, maar bij dit soort dingen zullen er wel meerdere ploegen zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:48 schreef evil-me het volgende:
Ik moet volgens mij tot 10 uur werken dus dat is wel vreemd dat betekend dat ze om 9 uur stoppen. Beginnen ze echt om kwart voor 9? Rolling stones begon al om half 6.
Ff offtopic:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:27 schreef Haunter het volgende:
De weersvoorspellingen zijn wel positiever dan de vorige dagen
Goed om te weten, ik was van plan om er een mee te nemenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:02 schreef Klingon het volgende:
Op de Mojo-site staat ook al dat het verstandig is regenkleding mee te nemen, paraplu's zijn verboden
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef Blauwe_Pino het volgende:
nog 1 nachtje slapen. ik kan niet wachten
Veel erger dan bij de Stones kan het niet worden. Toen stond bijna iedereen tot de enkels in het water en begon het te onweren boven het Goffertparkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:53 schreef kevin85 het volgende:
Godver..
Dikke kans dus dat het één waterballet wordt..
Waarom? Dan ontneem je meteen het zicht van 10 mensen achter jequote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:51 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik was van plan om er een mee te nemen![]()
Ik was daar toen ook.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:39 schreef Klingon het volgende:
[..]
Veel erger dan bij de Stones kan het niet worden. Toen stond bijna iedereen tot de enkels in het water en begon het te onweren boven het Goffertpark![]()
Gelukkig wel jah van 90% kans op regen naar 60%, dus misschien iets minder modderig dan verondersteld.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:27 schreef Haunter het volgende:
De weersvoorspellingen zijn wel positiever dan de vorige dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |