Ik denk dat het sarcastisch was?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zie dat mijn post niet duidelijk was.
Dat was wel mijn eerste indruk iig.quote:
Ik gok rond tot een uur of 12/half 1...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:07 schreef renz0r het volgende:
Tot hoelaat zal het ongeveer duren?
Als ze stipt om 20:45 beginnen zal het wel rond 23:00 zijn afgelopen. Aangezien ze midden in een woonwijk spelen mogen ze niet zo lang doorgaan. De "curfew" zal wel 23:00 zijn en dan trekt de gemeente de stekker eruit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:32 schreef kibber het volgende:
Ik gok rond tot een uur of 12/half 1...
Zoiets dacht ik idd ookquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:35 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als ze stipt om 20:45 beginnen zal het wel rond 23:00 zijn afgelopen. Aangezien ze midden in een woonwijk spelen mogen ze niet zo lang doorgaan. De "curfew" zal wel 23:00 zijn en dan trekt de gemeente de stekker eruit.
Dat is natuurlijk onzinquote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:32 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik gok rond tot een uur of 12/half 1...
Ik weet niet wat jij moet doen, maar bij dit soort dingen zullen er wel meerdere ploegen zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:48 schreef evil-me het volgende:
Ik moet volgens mij tot 10 uur werken dus dat is wel vreemd dat betekend dat ze om 9 uur stoppen. Beginnen ze echt om kwart voor 9? Rolling stones begon al om half 6.
Ff offtopic:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:27 schreef Haunter het volgende:
De weersvoorspellingen zijn wel positiever dan de vorige dagen
Goed om te weten, ik was van plan om er een mee te nemenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:02 schreef Klingon het volgende:
Op de Mojo-site staat ook al dat het verstandig is regenkleding mee te nemen, paraplu's zijn verboden
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:58 schreef Blauwe_Pino het volgende:
nog 1 nachtje slapen. ik kan niet wachten
Veel erger dan bij de Stones kan het niet worden. Toen stond bijna iedereen tot de enkels in het water en begon het te onweren boven het Goffertparkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:53 schreef kevin85 het volgende:
Godver..
Dikke kans dus dat het één waterballet wordt..
Waarom? Dan ontneem je meteen het zicht van 10 mensen achter jequote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:51 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Goed om te weten, ik was van plan om er een mee te nemen![]()
Ik was daar toen ook.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:39 schreef Klingon het volgende:
[..]
Veel erger dan bij de Stones kan het niet worden. Toen stond bijna iedereen tot de enkels in het water en begon het te onweren boven het Goffertpark![]()
Gelukkig wel jah van 90% kans op regen naar 60%, dus misschien iets minder modderig dan verondersteld.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:27 schreef Haunter het volgende:
De weersvoorspellingen zijn wel positiever dan de vorige dagen
De rolling stones begonnen later door de regen. Ik dacht echt dat ze eigenlijk om 6 uur ongeveer hoorde te beginnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij moet doen, maar bij dit soort dingen zullen er wel meerdere ploegen zijn.
De Stones begonnen ook pas rond 9 uur en waren voor 23:00 klaar.
Nee hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:03 schreef evil-me het volgende:
[..]
De rolling stones begonnen later door de regen. Ik dacht echt dat ze eigenlijk om 6 uur ongeveer hoorde te beginnen.
Ik hoop dat ze mijn straat niet af gaan zetten, zou lekker kut worden morgenochtendquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef Raifu het volgende:
Heeft er iemand enig idee in hoeverre de omgeving afgezet wordt? Word waarschijnlijk opgehaald en wil ff weten of de persoon in kwestie in een wijk naast het goffertpark kan stoppen.
Hmm ik heb eens gezien in een wijk dat de hekken dwars door de wijk heen stonden, dus dat de wijk ook half was afgezet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:17 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nee volgens mij staan er grote hekken om het terrein heen en kun je verder overal komen.
Dat zou fijn zijn idd. Breezah's en nepgoths hebben er niks te zoekenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat dankzij de regen al dat 538 publiek thuis blijft![]()
Jaja, je koopt een kaartje, ziet dat het regent, en je gaat niet zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat dankzij de regen al dat 538 publiek thuis blijft![]()
Er komen daar zo'n 60.000 mensen op af. Heenreis zal misschien nog wel goed gaan, als je tenminste een beetje op tijd gaat. Maar als ze allemaal tegelijk weggaan, krijg je hoe dan ook een zooitje. Als je veel geduld hebt, dan kun je met de auto gaan. Anders raad ik trein aan. Ook niet ideaal, maar minder kans op echte opstoppingen.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:22 schreef Helo het volgende:
Ey alle, ik had paar vraagjes ik ben nieuw voor het goffert hoe is het daar parkeren of is het echt beter om de trein te nemen. Ik moet namelijk vanuit amersfoort komen, en al eerder problemen heb gehad met reizen met de trein van conserten en voetbal wedstrijden.
Dus is het parkeren goed ? of toch trein
ssssssssssssssstquote:Op zondag 24 juni 2007 10:43 schreef Suijk het volgende:
Dan raad ik jullie aan even niet naar de buienradar te gaan kijken.
Beetje de sfeer verpestenquote:Op zondag 24 juni 2007 10:43 schreef Suijk het volgende:
Dan raad ik jullie aan even niet naar de buienradar te gaan kijken.
Even een lesje Nijmegen. Als je vanuit Amersfoort komt, dan kom je over de Waalbrug binnen. Voor de waalbrug net na de stoplichten in het dorpje Lent staat een bord met transferium Lent. Als je daar je auto neer zet hoef je niet de hele stad door. Vanaf Lent is het 2 minutjes naar het centraal station. Vanaf daar zal er waarschijnlijk wel bus vervoer geregeld zijn. De rest moet je dan maar even zelf uitzoeken.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:22 schreef Helo het volgende:
Ey alle, ik had paar vraagjes ik ben nieuw voor het goffert hoe is het daar parkeren of is het echt beter om de trein te nemen. Ik moet namelijk vanuit amersfoort komen, en al eerder problemen heb gehad met reizen met de trein van conserten en voetbal wedstrijden.
Dus is het parkeren goed ? of toch trein
en hoe laat gaan jullie alle een beetje, 14:30 openen en wachten tot 20:45 is beetje sick dus dacht om 16:00 te gaan maar zijn mijn kansen dan al verkeken op een plekje beetje voorin?
Dat was het.. ik heb er in iedergeval zin in, en hopelijk is het weer een beetje goed. Ook al brengt regen wel een leuke sfeer soms mee
Coldplay stond zelf ook in de filequote:Op zondag 24 juni 2007 09:52 schreef Kidney_Bean het volgende:
Hier ook met de auto, gaan proberen vroeg weg te gaan. Ben in het verleden al een aantal keer naar Nijmegen geweest voor concerten in het Goffertpark (o.a. met live/coldplay/supergrass en met fields of rock) en ELKE keer is het gesodemieter met files om de stad in te komen, en een gedoe met parkeren.. Toen met Live hebben we VIER uur over een rit van ANDERHALF uur gedaan.. Hebben ze nu weer van die parkeervakken (p1, p2 etc), misschien iemand die naar de Stones is geweest die dat weet? Want ik zag nu op de site iets met pendelbussen staan naar de parkeerplekken, maar hey de vorige keren was het gewoon ffkes een stukje lopen!![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:59 schreef Sport_Life het volgende:
hmm op het ticket staat dat de aanvangstijd om 17u is, hoorde hier al mensen schreeuwen dat ze er om 15u waren, heeft dat zin??
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef kibber het volgende:
Aanvangstijden (onder voorbehoud):
14.30 uur: deuren open;
Aanvang DJ: 15.00 uur
18.00 uur: Mickey Avalon:
19.15 uur: Dirty Pretty Things;
20.45 uur: Red Hot Chili Peppers
haha lijkt me lachen als je ernaast staat in de filequote:Op zondag 24 juni 2007 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Coldplay stond zelf ook in de file![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is 't toch fijn, om dichtbij Nijmegen te zijn.
Geen idee, kan het van 70/80 km afstand niet horen.quote:
Zo'n bui duurt geen uren, misschien een tijdje in de regen staan. Maar het kan wel meevallenquote:Op zondag 24 juni 2007 10:45 schreef Evertjan het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur Ziet een paar flinke buien vanaf Noord frankrijk komen
Yep, zitten hier al lekker buiten met z'n allen!!! Nu maar hopen dat het weer beter wordt dan gisterquote:
Station Lentquote:Op zondag 24 juni 2007 13:30 schreef reconnect het volgende:
kmoet met de auto uit Emmen komen.. zit er aan te denken om de auto in een plaats in de buurt van Nijmegen te zetten en van daaruit de trein naar Nijmegen. Ik ga nu nog ff uitzoeken welke plaats dat moet worden en of het openbaar vervoer dan een beetje chill is
In dit topic raden we dat principieel niet aanquote:Op zondag 24 juni 2007 15:34 schreef NMGN23 het volgende:
Ik woon 2 minuten lopen van het park
Arnep zuid...
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:52 schreef NMGN23 het volgende:
Elst Noord dan
Hoe is het weer? Volgens Buienradar loopt het ongeveer langs Nijmegen af, dus hopen dat dat zo blijft.quote:
Het regent zo nu en dan, maar het zijn maar een paar druppels en vaak kort............quote:Op zondag 24 juni 2007 16:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe is het weer? Volgens Buienradar loopt het ongeveer langs Nijmegen af, dus hopen dat dat zo blijft.![]()
Thnxquote:Op zondag 24 juni 2007 16:41 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Het regent zo nu en dan, maar het zijn maar een paar druppels en vaak kort............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |