De rolling stones begonnen later door de regen. Ik dacht echt dat ze eigenlijk om 6 uur ongeveer hoorde te beginnen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij moet doen, maar bij dit soort dingen zullen er wel meerdere ploegen zijn.
De Stones begonnen ook pas rond 9 uur en waren voor 23:00 klaar.
Nee hoorquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:03 schreef evil-me het volgende:
[..]
De rolling stones begonnen later door de regen. Ik dacht echt dat ze eigenlijk om 6 uur ongeveer hoorde te beginnen.
Ik hoop dat ze mijn straat niet af gaan zetten, zou lekker kut worden morgenochtendquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:33 schreef Raifu het volgende:
Heeft er iemand enig idee in hoeverre de omgeving afgezet wordt? Word waarschijnlijk opgehaald en wil ff weten of de persoon in kwestie in een wijk naast het goffertpark kan stoppen.
Hmm ik heb eens gezien in een wijk dat de hekken dwars door de wijk heen stonden, dus dat de wijk ook half was afgezet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:17 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nee volgens mij staan er grote hekken om het terrein heen en kun je verder overal komen.
Dat zou fijn zijn idd. Breezah's en nepgoths hebben er niks te zoekenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat dankzij de regen al dat 538 publiek thuis blijft![]()
Jaja, je koopt een kaartje, ziet dat het regent, en je gaat niet zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:15 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat dankzij de regen al dat 538 publiek thuis blijft![]()
Er komen daar zo'n 60.000 mensen op af. Heenreis zal misschien nog wel goed gaan, als je tenminste een beetje op tijd gaat. Maar als ze allemaal tegelijk weggaan, krijg je hoe dan ook een zooitje. Als je veel geduld hebt, dan kun je met de auto gaan. Anders raad ik trein aan. Ook niet ideaal, maar minder kans op echte opstoppingen.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:22 schreef Helo het volgende:
Ey alle, ik had paar vraagjes ik ben nieuw voor het goffert hoe is het daar parkeren of is het echt beter om de trein te nemen. Ik moet namelijk vanuit amersfoort komen, en al eerder problemen heb gehad met reizen met de trein van conserten en voetbal wedstrijden.
Dus is het parkeren goed ? of toch trein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |