ssssssssssssssstquote:Op zondag 24 juni 2007 10:43 schreef Suijk het volgende:
Dan raad ik jullie aan even niet naar de buienradar te gaan kijken.
Beetje de sfeer verpestenquote:Op zondag 24 juni 2007 10:43 schreef Suijk het volgende:
Dan raad ik jullie aan even niet naar de buienradar te gaan kijken.
Even een lesje Nijmegen. Als je vanuit Amersfoort komt, dan kom je over de Waalbrug binnen. Voor de waalbrug net na de stoplichten in het dorpje Lent staat een bord met transferium Lent. Als je daar je auto neer zet hoef je niet de hele stad door. Vanaf Lent is het 2 minutjes naar het centraal station. Vanaf daar zal er waarschijnlijk wel bus vervoer geregeld zijn. De rest moet je dan maar even zelf uitzoeken.quote:Op zondag 24 juni 2007 00:22 schreef Helo het volgende:
Ey alle, ik had paar vraagjes ik ben nieuw voor het goffert hoe is het daar parkeren of is het echt beter om de trein te nemen. Ik moet namelijk vanuit amersfoort komen, en al eerder problemen heb gehad met reizen met de trein van conserten en voetbal wedstrijden.
Dus is het parkeren goed ? of toch trein
en hoe laat gaan jullie alle een beetje, 14:30 openen en wachten tot 20:45 is beetje sick dus dacht om 16:00 te gaan maar zijn mijn kansen dan al verkeken op een plekje beetje voorin?
Dat was het.. ik heb er in iedergeval zin in, en hopelijk is het weer een beetje goed. Ook al brengt regen wel een leuke sfeer soms mee
Coldplay stond zelf ook in de filequote:Op zondag 24 juni 2007 09:52 schreef Kidney_Bean het volgende:
Hier ook met de auto, gaan proberen vroeg weg te gaan. Ben in het verleden al een aantal keer naar Nijmegen geweest voor concerten in het Goffertpark (o.a. met live/coldplay/supergrass en met fields of rock) en ELKE keer is het gesodemieter met files om de stad in te komen, en een gedoe met parkeren.. Toen met Live hebben we VIER uur over een rit van ANDERHALF uur gedaan.. Hebben ze nu weer van die parkeervakken (p1, p2 etc), misschien iemand die naar de Stones is geweest die dat weet? Want ik zag nu op de site iets met pendelbussen staan naar de parkeerplekken, maar hey de vorige keren was het gewoon ffkes een stukje lopen!![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 11:59 schreef Sport_Life het volgende:
hmm op het ticket staat dat de aanvangstijd om 17u is, hoorde hier al mensen schreeuwen dat ze er om 15u waren, heeft dat zin??
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef kibber het volgende:
Aanvangstijden (onder voorbehoud):
14.30 uur: deuren open;
Aanvang DJ: 15.00 uur
18.00 uur: Mickey Avalon:
19.15 uur: Dirty Pretty Things;
20.45 uur: Red Hot Chili Peppers
haha lijkt me lachen als je ernaast staat in de filequote:Op zondag 24 juni 2007 11:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Coldplay stond zelf ook in de file![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is 't toch fijn, om dichtbij Nijmegen te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |