Welke regel niet???quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:04 schreef Ashrak het volgende:
DGK speelt gewoon het spelletje mee ...
Laten ze Amanda zelf de brief terugvragen. De regel van privebezit kan dus ook door de wc.
Blijkbaar heeft ze niet die steun van achter.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef getl0st het volgende:
Amanda moet daar nu gewoon weglopen.. zonder brief.. en wederom bellen
Het lijkt erop.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze niet die steun van achter.
Mevr. D. Flens in da house.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Walgelijk toch gewoon ditquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zal je voor je bek Kubatzen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
De naam Kubatz wordt nu ergens synoniem voor. Vul maar in...![]()
Je hebt nog het Koninginnedagkleurtje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:06 schreef yvonne het volgende:
Marrije! Geweldig!
Ik bergrijp eik nog steeds niet dat niemand enige actie heeft ondernomenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:07 schreef Ashrak het volgende:
Als DGK dit zo verder laat gaan ...
Goedkeurt dat Brian Amanda heeft geslagen.
Brian en Jaap de brief van Amanda niet teruggeven.
Kijk ik na 4 mei dus gewoon geen streams meer.
De grenzen zijn nu zo verlegd dat het niet door de beugel kan.
Daarom MOETEN we onszelf dit ultimatum stellen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:07 schreef Talitha het volgende:
Wat een goeie smoes: "Als Brian weg moet ga ik betalen voor de streams". Jullie zijn gewoon verslaafd!
DGK heeft dus geen grenzen meer ... Nou mevrouw Flens ... die mag je in je zak steken. Staat goed op je CV.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Yvonne is altijd zo rood als een tomaatjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt nog het Koninginnedagkleurtje.![]()
Die zijn er nooit op deze momentenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:07 schreef blomst het volgende:
Nu komt Brian zijn ware aard boven.
Zijn er nog brianfans hier?
Die had ik alquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt nog het Koninginnedagkleurtje.![]()
"Hij ging zwaar over de Kubatz"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
De naam Kubatz wordt nu ergens synoniem voor. Vul maar in...![]()
Je bent geen mod idd, sorry majesteit.quote:
Zeker wetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:09 schreef ericahysterica het volgende:
als ze Amanda nu niet steunen bij de febo kost het ze gewoon streamkijkers
Anticlimax.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
En ook de stilte valt hier op het forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |