Prima wedstrijd inderdaad.quote:
Met een klein smetje door die mensen die het leuk schijnen te vinden het veld op te komen stormen.quote:
KAMPIOENTJEEEEquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef lookinforyou het volgende:
Zo dan...... Een goedenavond![]()
heeft ff geduurd maar ben er weer
Heeee Bossie, ook gefeliciteerd hè.quote:
Prachtig, ik wist echt niet wat ons overkwam in het stadion. De tussenstanden hoorde ik wel her en der, maar toch het moment dat er werd afgeroepen dat we kampioen waren en de spelers en PHoxy het veld op kwamen stormenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:55 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heeee Bossie, ook gefeliciteerd hè.
Ik ben nog steeds aan het nagenieten. Wat een zondag!!
Dat moet echt geweldig geweest zijn. Jammer dat ik daar niet was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prachtig, ik wist echt niet wat ons overkwam in het stadion. De tussenstanden hoorde ik wel her en der, maar toch het moment dat er werd afgeroepen dat we kampioen waren en de spelers en PHoxy het veld op kwamen stormen![]()
Leukquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat moet echt geweldig geweest zijn. Jammer dat ik daar niet was.
Justin wilde gaag een trampoline (zo'n grote), en ik zei dus vrijdag, als PSV kampioen wordt gaan we zo'n ding halen. Dus wat staat er sinds vandaag in onze tuin........ Ik heb zelfs nog een stuk tuin over.
heeeyquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef lookinforyou het volgende:
Zo dan...... Een goedenavond![]()
heeft ff geduurd maar ben er weer
je jumpt zelf ook mee?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dat moet echt geweldig geweest zijn. Jammer dat ik daar niet was.
Justin wilde gaag een trampoline (zo'n grote), en ik zei dus vrijdag, als PSV kampioen wordt gaan we zo'n ding halen. Dus wat staat er sinds vandaag in onze tuin........ Ik heb zelfs nog een stuk tuin over.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:13 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg het amper uit m'n strot.....
..... ge ge gelelicie uhm teerd Bos.
Jazeker wel.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Ik krijg alleen niet zoveel kans. Justin staat de hele dag te springen op dat ding.
En om 6 uur zat ie aan tafel te slapen![]()
Een rommelmarkt afgestruind, ik had hem 2 euro gegeven en hij was de koning te rijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
nog wat leuks gedaan gister met justin? Verder alles goed daaro?
ja prima verder, auto heb ik inmiddels al ruim 1,5 maand.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:29 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Een rommelmarkt afgestruind, ik had hem 2 euro gegeven en hij was de koning te rijk.
Hier alles weer prima gelukkig, er is veel ten goede gekeerd.
Dus gaat weer lekker.
En hoe is het daaro? heb je al een auto gekocht?
wat voor auto?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja prima verder, auto heb ik inmiddels al ruim 1,5 maand.![]()
Had alleen na 2 weken al een fikse tegenvaller
Een deuk in zijn auto/ego*.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
wat voor auto?
en wat was de tegenvaller dan?
Toyota Corolla 1.6 3drs HBquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
wat voor auto?
en wat was de tegenvaller dan?
ik heb vorige week een man van zijn scootmobiel gereden![]()
egoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Een deuk in zijn auto/ego*.
* doorhalen wat niet van toepassing is.
lekker waardeloos zegquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Toyota Corolla 1.6 3drs HB
ze hebben er even leuk een deuk ingetrapt/gestoten of iets wat er op lijkt, onder het linkerachterraam en ook nog fijn lakschadezinloos geweld van tegenwoordig
goedzo![]()
had je veel schade dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja geld wegbrengen waar je niks aan hebt![]()
daar had je wel een paar dvd's van kunnen kopen. Jammer hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
om goed te laten reparen 500/600 euro
jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:06 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
daar had je wel een paar dvd's van kunnen kopen. Jammer hoor
Het is ook niet makkelijk om na 1528 delen origineel te blijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Die deuk loog er niet om.
Originele TT trouwens.
heb er op het plankje in de douche daar ook 5 staanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Ziet er leuk uit MM, eendjes
Die heb ik jaaaaaaaaaren gespaard.
Rubber has taught you well, zo te zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Navond moe![]()
eerst contract getekedn op de uithof toen naar zeist, weer naar de uithof, naar utrecht, naar de uithof, naar utrecht (ikea) naar de uithof: spullen in elkaar zetten etc en toen naar zeist
en het resultaat so far:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Magnetron met grillfunctie voor 43euro weten te scoren, laatste exemplaar
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:47 schreef Grulez het volgende:
Verloren tegen de kampers en ik zei bijna iets verkeerds, maar kon het net rechtbreien....
Dat hoort toch bij je ambt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
gevonden!![]()
Grulez, moet ik ze allemaal neerschieten?![]()
gefeliquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Gefeliciteerd met de hoolspoes, 3 jaar vandaag
[afbeelding]
Ik vond het ook leukquote:
Trusteh tong!quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:13 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit Eindhoven
Kampioenuh! Kampioenuh! Kampioenuh! olé olé
Ze zoeken je, lamlul...quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:13 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit Eindhoven
Kampioenuh! Kampioenuh! Kampioenuh! olé olé
Succes, je baard laten staan. Dan denken ze dat je ouder bent en niet over je leeftijd liegt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 02:16 schreef golfer het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Straks alweer een gesprek met een W&S-bureau dat mij zo interessant en geschikt vindt.
Maar weer afwachten hoe ze reageren als ik ze vertel hoe oud ik ben.
Trusteh allemaal!
ik zoek ook nog steedsquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze zoeken je, lamlul...
vermist, mijn badeend
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Gefeliciteerd met de hoolspoes, 3 jaar vandaag
[afbeelding]
Nou nou JM ... een cadeau uit 1996??? Lekker el cheapoquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:00 schreef just me het volgende:
Kadootje voor de poes en zijn baasje
[afbeelding]
Ik heb nu ook een roze polo aan..quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een roze polo aan..![]()
Je dacht toch niet dat ik nog geld over had na koninginnedagquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nou nou JM ... een cadeau uit 1996??? Lekker el cheapo
Zondag was ik bij vrienden en die hebben een dochter... en ik was haar eten aan het geven.. bleek dat mijn roze polo (een andere dan die ik nu aan heb) dezelfde kleur had als haar slabbertjequote:
En nu gewoon toegeven dat 'ie 2 roze polo's heeft.......quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zondag was ik bij vrienden en die hebben een dochter... en ik was haar eten aan het geven.. bleek dat mijn roze polo (een andere dan die ik nu aan heb) dezelfde kleur had als haar slabbertje![]()
De poes is een zij en het baasje ook, dus graag een ander kadootjequote:Op woensdag 2 mei 2007 10:00 schreef just me het volgende:
Kadootje voor de poes en zijn baasje
[afbeelding]
Ja superquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:08 schreef just me het volgende:
Bluezziebeeb
gaaf hè dat we "tante" gaan worden !!
quote:Ook Mars kampt met opwarming
AMSTERDAM - De Aarde is niet de enige planeet die te maken heeft met een veranderend klimaat. Ook Mars heeft te maken met opwarming.
Uit een studie van de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA blijkt dat de gemiddelde temperatuur op Mars sinds de jaren '70 met ongeveer een halve graad is gestegen. Dit is vergelijkbaar met wat er op Aarde gebeurt. De oorzaken voor deze opwarming zouden wel verschillen. Op Aarde ontstaat de opwarming door menselijk gedrag, terwijl de opwarming van Mars een natuurfenomeen is, meldt Het Laatste Nieuws.
en een roze blouse met een knalroze stropdasquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:45 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En nu gewoon toegeven dat 'ie 2 roze polo's heeft.......
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:32 schreef dndiek het volgende:
Wil het een beetje vlotten met het topoverleg, Sientje?
Philipsstadion, concert etcquote:
Krijgen we een Fok! Meet?quote:
Oja, hahaha ik ga meteen ff sms-enquote:
Mij niet gezien bij Bløfquote:
Ah, ander concert dusquote:
Klopt. Die hele maatschappelijke discussies slaan nergens op. Ik luister er niet eens meer naarquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:23 schreef VoreG het volgende:
[..]... Op de Aarde is dezelfde temperatuurstijging als op Mars, maar op Aarde zijn wij de schuldige en op Mars komt het door de natuur..
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:56 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk zouden er geen medcijnen moeten zijn voor hooikoorts, uiteindelijk zou de evolutie het gewoon oplossen.
De zwakkeren houden het niet vol.
Nee wat dat betreft zijn we redelijk geciviliseerd en hebben we een adequaat rechtssysteem. Ik heb het meer over ziektes/aandoeningen. Als je die niet bestrijd houden de zwakkeren het niet vol en kweek je een ubermensch die de ziektes wel kan 'verslaan'. Totdat er nieuwe ziektes opduiken en dan begint het proces weer van voor af aan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus ik mag jou gewoon doodmaken, want de sterkste blijft over
En het helpt tegen overbevolking... kijk maar naar de pest in Europa..quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee wat dat betreft zijn we redelijk geciviliseerd en hebben we een adequaat rechtssysteem. Ik heb het meer over ziektes/aandoeningen. Als je die niet bestrijd houden de zwakkeren het niet vol en kweek je een ubermensch die de ziektes wel kan 'verslaan'. Totdat er nieuwe ziektes opduiken en dan begint het proces weer van voor af aan.
Het is alleen ethisch gezien wat minder geaccepteerd.
Dank.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:51 schreef dndiek het volgende:
Zij die een sollicitatiegesprek hebben, succes
Ik ben jullie niet vergeten hoor maar het gaat hier zo ontzettend snel en dat kan ik op mijn werkdagen niet bijhouden! In het weekend ben ik tegenwoordig (te) vaak in de kroegquote:
Welke muziek wil je op je uitvaart hebben?quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:56 schreef VoreG het volgende:
De zwakkeren houden het niet vol.
Metallica - Jump in the Fire lijkt me wel iets.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Welke muziek wil je op je uitvaart hebben?
Succes!! Je kan hetquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dank.
Ik ben er geheel klaar voor.
Nette apenpakkie weer aan. Over een uurtje de deur uit.
Ik heb nog tijd genoeg om daar over na te denken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Welke muziek wil je op je uitvaart hebben?
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nog tijd genoeg om daar over na te denken.
Kan je nog mooi genieten van het mooie weerquote:
Morgen bij een collega een BBQ dus dat wordt wel gezelligquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kan je nog mooi genieten van het mooie weer
Gezellig, dus geen politie in Amsterdam ? ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Morgen bij een collega een BBQ dus dat wordt wel gezellig![]()
Weinigquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gezellig, dus geen politie in Amsterdam ? ?![]()
Is PSV al 6 keer in 8 jaar op doelsaldo kampioen gewordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:58 schreef rubbereend het volgende:oi
gisteren eerst in de stad aan het bier gezeten en daarna in het stadion flink doorgegaanik was een beetje dronken vannacht
ach het is allemaal een beetje gehypt, dezelfde temperatuursstijgingen zijn vaker voorgekomen, we zijn gewoon opweg naar een nieuwe ijstijdquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:23 schreef VoreG het volgende:
[..]... Op de Aarde is dezelfde temperatuurstijging als op Mars, maar op Aarde zijn wij de schuldige en op Mars komt het door de natuur..
nee, want dan hadden ze wel op één regel gestaan hequote:Op woensdag 2 mei 2007 14:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is PSV al 6 keer in 8 jaar op doelsaldo kampioen geworden![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach het is allemaal een beetje gehypt, dezelfde temperatuursstijgingen zijn vaker voorgekomen, we zijn gewoon opweg naar een nieuwe ijstijd
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug.
Leuk gesprek. W&S-bureau gaat mij voordragen bij hun opdrachtgever.
Benieuwd of die mij op gesprek laten komen.
Oo oke spannendquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug.
Leuk gesprek. W&S-bureau gaat mij voordragen bij hun opdrachtgever.
Benieuwd of die mij op gesprek laten komen.
Woei spannendquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:27 schreef clauwheee het volgende:
Ik ook weer terug
Beetje aparte kerel maar daar was ik op voorbereid, dat kon Noca mij vertellen toevallig
Moeilijke vragen al wel, maar volgens mij ging het wel goed! Hoor binnen een week of ik op tweede gesprek mag.
Hoelang heb je er gelopen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:40 schreef VoreG het volgende:
Eindelijk klaar bij de fysio. Ik ben genezen.
Dat klinkt leukquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:26 schreef lookinforyou het volgende:
Vakantie geboekt vandaag![]()
15 dagen Turkije All Inclusive![]()
Mag je a.s. vrouw ook mee, of ga je alleen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:27 schreef sjimz het volgende:
Ik ga aankomende zomer met de trein naar Schotland/Ierland en dan zie ik wel hoe lang ik ga en waar ik naartoe ga.
Met zn 2en natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag je a.s. vrouw ook mee, of ga je alleen?
Oh, je had het namelijk alleen maar over 'ik'.quote:
Met ik bedoel ik automatisch 2.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, je had het namelijk alleen maar over 'ik'.
Liever gisteren nog dan over 2 minuten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:49 schreef borisz het volgende:
volgende week begint het hier ook met plenzen
Oh, jammie.quote:
ik heb er ook zin inquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:26 schreef lookinforyou het volgende:
Vakantie geboekt vandaag![]()
15 dagen Turkije All Inclusive![]()
Zal ik wat meenemen dit weekeinde van hier? Het meteo alarm staat hier op oranje vanwege de verwachte hoeveelheid regenquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Een buitje kunnen we wel gebruiken inderdaad.
Typefout?quote:
12 uur??quote:
Ja fietrs kwam uit mijn vingers te voorschijnquote:
Sander de Heer belde af en toen belde Gerard zelf de rest afquote:
maar wat heeft hij dan allemaal gedaan? AV natuurlijk, het slot van Claudia tussen 12 en 2, MetMichiel? Dan zit ik pas op 8 uur....quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Sander de Heer belde af en toen belde Gerard zelf de rest af. om 21.00 uur was er nog de multivitaminemix van Lucien Voort
rabradio en C&S ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar wat heeft hij dan allemaal gedaan? AV natuurlijk, het slot van Claudia tussen 12 en 2, MetMichiel? Dan zit ik pas op 8 uur....
Allemaal van tevoren afgesproken, hoe obviousquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Sander de Heer belde af en toen belde Gerard zelf de rest af.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:29 schreef borisz het volgende:
[..]
rabradio en C&S ook
3 uur AV, 2 uur Claudia, 2 uur rab, 3 uur C&S en 2 uur MetMichiel = 12. Het laaste uur MM was voor Lucien Voort
het was wel lollig, 12 uur ekdom is best aan te horenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]achterlijke gladiool is het toch ook
zie ook zijn samenvatting:
http://gerard41.hyves.nl/(...)_ekdom_op_3FM/wrim/#
Ik luister het nog wel eens een keertje terug
lijkt mij zeker niet erg. maar na 12 uur word je wel een beetje melig lijkt mij. Hij zal zo wel wat extra vrije tijd hebben ingekocht voor later in het jaar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
het was wel lollig, 12 uur ekdom is best aan te horen
truste AZ, Bos en Sjimmiequote:Op woensdag 2 mei 2007 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij zeker niet erg. maar na 12 uur word je wel een beetje melig lijkt mij. Hij zal zo wel wat extra vrije tijd hebben ingekocht voor later in het jaar.
Weltrusten lui
Slechts 12 minuten gemist dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:37 schreef Aanvoerder het volgende:
wat een tegenvaller zeg, die CL-wedstrijd. Ben na de 3-0 de kroeg uitgelopen.
Nee doos, ik dacht dat je het gelezen hadquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:26 schreef sjimz het volgende:
bloes, ben je uiteindelijk een keer wezen golfen?
1 minuut later en ik had m'n trein gemist, resulterend in 30 minuten @ BK hangen.quote:
Ik heb het toch ook gelezen, maar aangezien het in 2001 was en het nu 2007 is dacht ik dat je best wel een keer gegolft zou kunnen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee doos, ik dacht dat je het gelezen had
Maar ja, ik heb een clinic in Texel gevolgd, soort nepschotland
Heb ik dus ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:41 schreef sjimz het volgende:
Ik heb het toch ook gelezen, maar aangezien het in 2001 was en het nu 2007 is dacht ik dat je best wel een keer gegolft zou kunnen hebben.
En een talent dat ze er voor heeft.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Maar ja, ik heb een clinic in Texel gevolgd, soort nepschotland
dat dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:31 schreef sjimz het volgende:
weltruste bos.
Ik zou gaan slapen maar doe het nog steeds niet.
Ik lijk tong wel
Niet te vreten die troep, maar je moet het een keer geprobeerd hebben als je daar bent.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:44 schreef sjimz het volgende:
maar goed, het eten valt dus tegen
Wil wel echte haggis proeven
Normaal kraam je ook altijd zulke onzin uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
helemaal niets in amsterdam
en ik ben lam
heeft je tom-tom je het verkeerde topic ingestuurd?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
en ik ben lam
Daarom, try before u diequote:Op woensdag 2 mei 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet te vreten die troep, maar je moet het een keer geprobeerd hebben als je daar bent.
zij???quote:
ow, dit is engels?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:50 schreef borisz het volgende:
[..]
schrijffouten worden alleen nog maar bij NL geteld![]()
Betekent niet dat je ze moet/mag makenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:50 schreef borisz het volgende:
[..]
schrijffouten worden alleen nog maar bij NL geteld![]()
De smoes was niet al te sterk. Daar was ik al achter.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Betekent niet dat je ze moet/mag maken. Zwak excuus.
Ik merk geen verschil met je normale postings.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
en ik ben lam
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:27 schreef RayMania het volgende:
Aan 3FM begin ik mij steeds meer te ergeren. Al die stomme jingles, 'een spannend muziekjeeeee', 'uit je dip-tip', 'vergeet m'n liedjeeeee', 'het request rad' (), hele C&S Show (draaien nooit muziek, lullen alleen maar). Sander de Heer is vreselijk
.
Maar wel veel, heb die tong80 er 2 x uit gepost in april in voetbalquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Normaal kraam je ook altijd zulke onzin uit.
Ben slapen, tot morgen.
Bak een taart en ga trakterenquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar wel veel, heb die tong80 er 2 x uit gepost in april in voetbal![]()
je zingt het in je functie als reserve PSV fan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
en ik ben lam
met kwalitatief uiterst treurige postsquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar wel veel, heb die tong80 er 2 x uit gepost in april in voetbal![]()
Dedraderen? Kun je dat eten?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Doe jij het, als rbc ooit nog mag promoveren en gelijk weer dedraderen![]()
quote:
Nee, daar is het dit:quote:
Is dat iets wat men uitspookt met draadjesvlees?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |