abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 23 april 2007 @ 23:50:08 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_48653419
Zag gisteren Tom Egberts in een roze jasje.

Vandaag Albert verlinden in een roze blouse en Wim van hanegem in een roze truitje.

Als homo kun je je zelf toch niet meer onderscheiden zo ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 23 april 2007 @ 23:52:53 #2
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_48653483
Ze hebben geen verstand van bonte en witte was, thats all..
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_48653496
Ja al een tijdje. Jje loopt echt achter tong....
pi_48653507
Niet dat ik er aan meedoe trouwens .
pi_48655585
zum kotzen, die faggots die zich 'zogenaamd' zeker voelen van hun geaardheid. Lekker meelopen zul je bedoelen.
pi_48655593
ja en ik doe er aan mee
1 teveel of 1 te weinig, dat is de vraag
pi_48655599
Ik draag al jaren roze overhemden. Ik vind dat in de zomer erg goed passen bij een bruine huid.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 24 april 2007 @ 02:33:45 #8
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_48655620
Vraag het VoreG eens, die loopt al jaren in roze polo-shirts.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_48655701
quote:
Op maandag 23 april 2007 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Ja al een tijdje. Jje loopt echt achter tong....
je icoon is te groot, max 100kB
pi_48655703
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 02:30 schreef teknomist het volgende:
Ik draag al jaren roze overhemden. Ik vind dat in de zomer erg goed passen bij een bruine huid.
ik zal het nooit dragen
pi_48655705
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 02:55 schreef ikhebeenvraagje het volgende:

[..]

ik zal het nooit dragen
Waarom niet?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_48655716
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 02:55 schreef teknomist het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ik vind het er gewoon stom uitzien
pi_48655722
Vroeger in de 5e of 6e klas van de middelbare school was het net in en toen zag je echt alle jongens ineens in het roze. Echt allemaal zowat.
Allemaal een statement willen maken ofzo
pi_48655740
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 02:57 schreef ikhebeenvraagje het volgende:

[..]

Ik vind het er gewoon stom uitzien
Dat mag natuurlijk. Ik vind een roze overhemd gewoon heel goed kleuren bij een bruine huid en donker haar. .

Voor de rest mijd ik roze ook het liefst.
  dinsdag 24 april 2007 @ 03:34:29 #15
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_48655849
Roze is voor wijven.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_48655854
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 03:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Roze is voor wijven.
Blijkbaar is de monopolie van vrouwen op de kleur 'roze' dus niet waar. .

Roze staat bij mannen qua polo's over overhemden heel goed vind ik. En de associatie met 'gay' vind ik niet juist. Ik heb nooit een homo met roze kleding gezien, enkel leren kleding. .
  dinsdag 24 april 2007 @ 03:50:22 #17
117776 OFfSprngr
pi_48655885
Ach, mannen dragen alleen roze omdat het "modieus" is, na een half jaar zijn ze alweer vergeten dat het "in" was om "metrosexueel" te zijn.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_48655889
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 03:50 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach, mannen dragen alleen roze omdat het "modieus" is, na een half jaar zijn ze alweer vergeten dat het "in" was om "metrosexueel" te zijn.
Zoals ik al zei vind roze goed passen bij een gebruinde huid. Ik draag ze dan ook alleen in de zomer. Ik heb twee roze overhemden en die stammen uit de periode 2000/2001. Ik ben wars van modegrillen en ik draag deze overhemden ook alleen omdat ik ze mooi vind staan.

Ik heb een hekel aan de mode-dictatuur maar ik vind dit gewoon mooi... kan dat? .
  dinsdag 24 april 2007 @ 04:13:34 #19
117776 OFfSprngr
pi_48655919
Dat kan, ik vind jou ook niet zo erg, jij hebt nog een stel hersenen, maar toch vind ik roze een kleur die niet bij mannen hoort.
.
.
pi_48655928
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 04:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat kan, ik vind jou ook niet zo erg, jij hebt nog een stel hersenen, maar toch vind ik roze een kleur die niet bij mannen hoort.
Ok, thanks. Wat voor kleuren vind jij dan wel bij een man passen? Ik vind zelf alle kleuren wel bij een man passen zolang het maar in harmonie met de rest van de kleding is. Een roze overhemd vind ik prima passen op een blauwe spijkerbroek of een zwarte krijtstreep-pantalon. Maar op een witte broek vind ik het te Breezer, te Frans Bauer zeg maar. .

Mannen hebben het geluk veel te kunnen dragen Alleen bruine pakken vind ik echt niet kunnen. .
  dinsdag 24 april 2007 @ 04:37:40 #21
117776 OFfSprngr
pi_48655957
ik ben niet zo echt iemand die vind dat een "bepaalde" kleur ergens bij past, maar ik draag dan ook aleen zwart en/of camo.

En vrouwen hebben meer geluk dingen te kunnen dragen, die kunnen namelijk ook mannen dingen dragen, andersom wordt je zoals een week geleden is gebleken uit een nieuwsbericht dood geslagen.
.
.
pi_48655962
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 04:37 schreef OFfSprngr het volgende:
ik ben niet zo echt iemand die vind dat een "bepaalde" kleur ergens bij past, maar ik draag dan ook aleen zwart en/of camo.
Vind je dat niet erg eenzijdig? . Begrijp me niet verkleerd, zwart of camo vind ik leuk maar dan wel met wat accenten. Een camo-broek met een mooi wit shirt vind ik erg mooi. .
quote:
En vrouwen hebben meer geluk dingen te kunnen dragen, die kunnen namelijk ook mannen dingen dragen, andersom wordt je zoals een week geleden is gebleken uit een nieuwsbericht dood geslagen.
Dat is waar. Vrouwen zijn dermate geëmancipeerd dat ze broeken mogen dragen maar mannen kunnen nog steeds geen rokken dragen. Maar goed dat iso ok geen gezicht, dus gelukkig maar. Ik draag wel vaak t-shirts van mijn vriendin en dat staat me erg goed, maar op 1 of andere manier hebben die ook een unisex-vorm.
  dinsdag 24 april 2007 @ 04:45:03 #23
117776 OFfSprngr
pi_48655967
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 04:41 schreef teknomist het volgende:
Vind je dat niet erg eenzijdig? . Begrijp me niet verkleerd, zwart of camo vind ik leuk maar dan wel met wat accenten. Een camo-broek met een mooi wit shirt vind ik erg mooi. .
Nee, daar hou ik me niet mee bezig, daarnaast is praktisch elk bandshirt wel in het zwart.
quote:
Dat is waar. Vrouwen zijn dermate geëmancipeerd dat ze broeken mogen dragen maar mannen kunnen nog steeds geen rokken dragen.
In het dagelijkse leven wellicht wel, als je een keer naar een feest gaat en een of andere dude heeft een leren/lak rok aan dan staat het "meestal" wel, maar dat ligt ook aan de persoon.

Ik denk dat het mij niet staat plus is het gewoon praktisch gezien niet efficiënt.
.
.
pi_48655976
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 04:45 schreef OFfSprngr het volgende:
In het dagelijkse leven wellicht wel, als je een keer naar een feest gaat en een of andere dude heeft een leren/lak rok aan dan staat het "meestal" wel, maar dat ligt ook aan de persoon.

Ik denk dat het mij niet staat plus is het gewoon praktisch gezien niet efficiënt.
Schotse ruit is wel tof. .
  dinsdag 24 april 2007 @ 04:55:17 #25
117776 OFfSprngr
pi_48655981
Ben ik niet zo'n fan van, ten minste, persoonlijk moet ik dan zo aan de connectie denken van de gemiddelde "punker" met een geel geruite broek die er meer uit ziet als een clown dan iemand die ergens een kennis en uberhaubt een opinie heeft.

Al zien kilts er op zich niet zo slecht uit bij mannen en behoorlijk geil bij chicks (Liz Hurley in Bedazzled ).
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')