quote:Op maandag 23 april 2007 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Ja al een tijdje. Jje loopt echt achter tong....
ik zal het nooit dragenquote:Op dinsdag 24 april 2007 02:30 schreef teknomist het volgende:
Ik draag al jaren roze overhemden. Ik vind dat in de zomer erg goed passen bij een bruine huid.
Waarom niet?quote:
Dat mag natuurlijk. Ik vind een roze overhemd gewoon heel goed kleuren bij een bruine huid en donker haar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 02:57 schreef ikhebeenvraagje het volgende:
[..]
Ik vind het er gewoon stom uitzien
Blijkbaar is de monopolie van vrouwen op de kleur 'roze' dus niet waar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Roze is voor wijven.
Zoals ik al zei vind roze goed passen bij een gebruinde huid. Ik draag ze dan ook alleen in de zomer. Ik heb twee roze overhemden en die stammen uit de periode 2000/2001. Ik ben wars van modegrillen en ik draag deze overhemden ook alleen omdat ik ze mooi vind staan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:50 schreef OFfSprngr het volgende:
Ach, mannen dragen alleen roze omdat het "modieus" is, na een half jaar zijn ze alweer vergeten dat het "in" was om "metrosexueel" te zijn.
Ok, thanks. Wat voor kleuren vind jij dan wel bij een man passen? Ik vind zelf alle kleuren wel bij een man passen zolang het maar in harmonie met de rest van de kleding is. Een roze overhemd vind ik prima passen op een blauwe spijkerbroek of een zwarte krijtstreep-pantalon. Maar op een witte broek vind ik het te Breezer, te Frans Bauer zeg maar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 04:13 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat kan, ik vind jou ook niet zo erg, jij hebt nog een stel hersenen, maar toch vind ik roze een kleur die niet bij mannen hoort.
Vind je dat niet erg eenzijdig?quote:Op dinsdag 24 april 2007 04:37 schreef OFfSprngr het volgende:
ik ben niet zo echt iemand die vind dat een "bepaalde" kleur ergens bij past, maar ik draag dan ook aleen zwart en/of camo.
Dat is waar. Vrouwen zijn dermate geëmancipeerd dat ze broeken mogen dragen maar mannen kunnen nog steeds geen rokken dragen. Maar goed dat iso ok geen gezicht, dus gelukkig maar. Ik draag wel vaak t-shirts van mijn vriendin en dat staat me erg goed, maar op 1 of andere manier hebben die ook een unisex-vorm.quote:En vrouwen hebben meer geluk dingen te kunnen dragen, die kunnen namelijk ook mannen dingen dragen, andersom wordt je zoals een week geleden is gebleken uit een nieuwsbericht dood geslagen.
Nee, daar hou ik me niet mee bezig, daarnaast is praktisch elk bandshirt wel in het zwart.quote:Op dinsdag 24 april 2007 04:41 schreef teknomist het volgende:
Vind je dat niet erg eenzijdig?. Begrijp me niet verkleerd, zwart of camo vind ik leuk maar dan wel met wat accenten. Een camo-broek met een mooi wit shirt vind ik erg mooi.
.
In het dagelijkse leven wellicht wel, als je een keer naar een feest gaat en een of andere dude heeft een leren/lak rok aan dan staat het "meestal" wel, maar dat ligt ook aan de persoon.quote:Dat is waar. Vrouwen zijn dermate geëmancipeerd dat ze broeken mogen dragen maar mannen kunnen nog steeds geen rokken dragen.
Schotse ruit is wel tof.quote:Op dinsdag 24 april 2007 04:45 schreef OFfSprngr het volgende:
In het dagelijkse leven wellicht wel, als je een keer naar een feest gaat en een of andere dude heeft een leren/lak rok aan dan staat het "meestal" wel, maar dat ligt ook aan de persoon.
Ik denk dat het mij niet staat plus is het gewoon praktisch gezien niet efficiënt.
Kilts zijn eik de enige vorm van rokken die geaccepteerd bij mannen zijn. Natuurlijk, imams, priesters e.d. kunnen er ook wat van maar dat is religieus en dus modetechnisch niet relevant.quote:Op dinsdag 24 april 2007 04:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Ben ik niet zo'n fan van, ten minste, persoonlijk moet ik dan zo aan de connectie denken van de gemiddelde "punker" met een geel geruite broek die er meer uit ziet als een clown dan iemand die ergens een kennis en uberhaubt een opinie heeft.
Al zien kilts er op zich niet zo slecht uit bij mannen en behoorlijk geil bij chicks (Liz Hurley in Bedazzled).
wat een raar mannetje iddquote:Op dinsdag 24 april 2007 06:10 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat hoofd past niet op dat lichaam, de verhoudingen kloppen niet.
Goed bezig, elke man die iets roze heeft is een mode-geile metrosexueel maar dat jij er de hele dag bij loopt in het zwart of je leger broekje is dood normaal.quote:Op dinsdag 24 april 2007 04:37 schreef OFfSprngr het volgende:
ik ben niet zo echt iemand die vind dat een "bepaalde" kleur ergens bij past, maar ik draag dan ook aleen zwart en/of camo.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 04:37 schreef OFfSprngr het volgende:
goh grappig, vind je jezelf niet wat bekrompen? je loopt mensen die iets modieus (of in jou ogen gewaagd/lelijk) dragen af te kraken en zelf loop je erbij als een gothic/alto. jij loopt net zo hard rond met een statement.quote:Nee, daar hou ik me niet mee bezig, daarnaast is praktisch elk bandshirt wel in het zwart.
Ja, want dat vind ik mooi.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:32 schreef RobertVH het volgende:
Goed bezig, elke man die iets roze heeft is een mode-geile metrosexueel maar dat jij er de hele dag bij loopt in het zwart of je leger broekje is dood normaal.![]()
Een statement is een statement als gemeent is, niet als je roze draagt omdat iedereen dat al doet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:45 schreef Invert het volgende:
goh grappig, vind je jezelf niet wat bekrompen? je loopt mensen die iets modieus (of in jou ogen gewaagd/lelijk) dragen af te kraken en zelf loop je erbij als een gothic/alto. jij loopt net zo hard rond met een statement.
denk trouwens dat je roze niet een nieuwe modekleur kan noemen gezien het al tig jaren iedere zomer terugkomt...
ik draag nooit geel... deze zomer ook maar eens proberen.quote:
Hey das grappig zoiets heb ik ookquote:Op woensdag 25 april 2007 18:15 schreef sanni het volgende:
Het feit dat de TS gelijk roze met het homo zijn verbind segt veel over zijn verstandelijk vermogen.
Roze is een zachte kleur die je in de zomer draagt netzo als wit. Vooral in Zuid-Europese landen
een veelvoorkomende kleur bij mannen.
[afbeelding]
Benik nu ook plotseling homo? [afbeelding]
Maar jij hebt dan ook geen smaakquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:28 schreef borisz het volgende:
ik vind het vreselijk
Dat vind ik ook, ik heb zelf 2 roze overhemden en dat moet kunnen. Voor de rest draag ik geen roze want ik vind het verder nix. Maar een mooi overhemd icm een mooie das moet kunnen als je een beetje 'smart' moet kleden vind ik.quote:Op dinsdag 24 april 2007 03:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk. Ik vind een roze overhemd gewoon heel goed kleuren bij een bruine huid en donker haar..
Voor de rest mijd ik roze ook het liefst.
inderdaadquote:Op dinsdag 24 april 2007 03:02 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk. Ik vind een roze overhemd gewoon heel goed kleuren bij een bruine huid en donker haar..
Voor de rest mijd ik roze ook het liefst.
idd al die blije kleurtjes mannen kan ik ook niet tegen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:39 schreef EricT het volgende:
Roze is nog altijd beter dan oranje, lime/lichtgroen of lichtblauw als kleuren bij mannen. Daar krijg ik echt een rolberoerte van. Vooral die combo's die sommigen dan maken, (bordeaux) rode broek met lime polo, of lichtgroene broek met blauwe polo!
Nee dan vind ik bagy-cargo-army broek met roze overhemd/t-shirt echt een stuk mooier![]()
inderdaad! 3-kwartbroek, bootschoenen en blije kleurtjesquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:03 schreef ikJur het volgende:
[..]
idd al die blije kleurtjes mannen kan ik ook niet tegen.zijn altijd van die mongolen zo van kijk mij eens veel kleuren durven dragen met van die 3 kwart broeken en van die foute schoenen.
brrr
Tja, wat bezielt mensen bandshirts aan te trekken? Smaken verschillen enzo.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat mensen bezield om ochtends roze kleding uit de kast te pakken, als je nou een vrouw bent ok,.. niet echt aantrekkelijk maar kan nog.
Nee want daar is je overhemd te ongestreken voor....quote:Op woensdag 25 april 2007 18:15 schreef sanni het volgende:
Het feit dat de TS gelijk roze met het homo zijn verbind segt veel over zijn verstandelijk vermogen.
Roze is een zachte kleur die je in de zomer draagt netzo als wit. Vooral in Zuid-Europese landen
[afbeelding]
Ach, met een bandshirt straal je nog iets uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:53 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Tja, wat bezielt mensen bandshirts aan te trekken? Smaken verschillen enzo.
bah en al dat zwart, en blauw wat iedereen aan heeft, vooral die g-star broeken enzo...modepikkiesquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:25 schreef grasmat het volgende:
niets voor mij, je ziet er veel te veel paupers in lopen
Ik associeer het met een ijs(coman).quote:Op woensdag 25 april 2007 18:15 schreef sanni het volgende:
[afbeelding]
wel een sterk argument, je ziet er altijd hetzelfde soort volk in lopen, in de kleur roze.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:49 schreef EricT het volgende:
[..]
bah en al dat zwart, en blauw wat iedereen aan heeft, vooral die g-star broeken enzo...modepikkies
niet zo'n sterk argument
En het dan in de OP hebben over "nieuwe modekleur"....quote:Op maandag 23 april 2007 23:50 schreef tong80 het volgende:
Zag gisteren Tom Egberts in een roze jasje.
Vandaag Albert verlinden in een roze blouse en Wim van hanegem in een roze truitje.
Loop jij er maar bij als een zuurstok/rakket-ijsje, ik lache je wel uit vanaf een afstandjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat een mongolen die kleuren voor homo's vinden. Blauw, roze, 'fout' groen, whatever het is allemaal dope als je het maar kan combineren. Lopen jullie maar het hele jaar in zwart, kankeremo's.![]()
![]()
Dat zal ook wel kwestie van tijd zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:03 schreef PJORourke het volgende:
Verschrikkelijke mode. Volgens m'n collega's mag roze, zolang het geen ondergoed is.
Ja, maar als boxer schijnt het gay te zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dat zal ook wel kwestie van tijd zijn.!!
Jep... van die frisse Hollandse jongens met leuke vriendinnen....quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:56 schreef grasmat het volgende:
[..]
wel een sterk argument, je ziet er altijd hetzelfde soort volk in lopen, in de kleur roze.
Wat een gelul... Met zo'n bandshirt straal je iets uit in de trant van "Ik verzorg me matig en daarom staat alles me suf. Dan maar iets met veel tekst en een doodshoofd, anders ga ik echt op in het grijs van de straatstenen"quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:18 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ach, met een bandshirt straal je nog iets uit.
Met een roze shirt straal je ik ben een modekutje loop over mij heen uit.
Dat kan inderdaad, maar dan hang je er geen heel lulverhaal aan vast... lijkt mij.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:11 schreef PJORourke het volgende:
Je kunt het ook gewoon niet mooi vinden, zoals Van Haneghem in z'n roze trui. En waarom zou het ophouden bij het ondergoed?
Ik ben al 30 jaar in het zwart. Toen moest de eerste Emo nog worden geboren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat een mongolen die kleuren voor homo's vinden. Blauw, roze, 'fout' groen, whatever het is allemaal dope als je het maar kan combineren. Lopen jullie maar het hele jaar in zwart, kankeremo's.![]()
![]()
Je hebt zwart en zwart. Grijs is ook in mijn kast te vinden. Donker zwart, licht zwart. Zwart met kleine kleuraccenten. Zwart staat mij het beste. Ze zouden me opsluiten als ik in een roze polo over straat ga.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:46 schreef Pappie_Culo het volgende:
begrafenisondernemer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |