Zou dat betekenen dat je ergens een beetje bang bent dat de band met je kind niet is zoals je hoopt, dat het een vreemd kind is voor je en dat het financiele onzekerheid met zich mee gaat brengen? (tanden=geld)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:29 schreef marit1978 het volgende:
Dat het een japans uiterlijk gaat krijgen kan ik wel uitsluiten,
maar dat van die tandenhihihi
NOuja, verder goed geslapen, ik hoop jij ook Waterfly ?
Mijn dank is groot, ben benieuwd of die kleine zich er uberhaupt iets van aantrektquote:
Op irc zie ik dr toch regelmatig voorbij gaan..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:32 schreef m@x het volgende:
Waar is Kleintje toch?
Mocht ik haar van de week tegenkomen zal ik eens vragen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Serieus? Weinig mis met d'r internet dan dus...
volgens mij heb ik een weddenschap gewonnen......quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:32 schreef Karin het volgende:
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 288
As papa\'s en mama\'s :
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie***
***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
Jip stukken beter, moest er wel 6 keer uit op te plassen, maar dat gaat tegenwoordig op de automatische piloot.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:29 schreef marit1978 het volgende:
....
NOuja, verder goed geslapen, ik hoop jij ook Waterfly ?
....
Ja dus.... bij iig wel... succes Memmel, zal aan je denken bij mijn volgende oefenwee...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:30 schreef Memmel het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ook ik heb vanacht (eindelijk?!?) last gehad van oefenweeen/harde buiken. Erg slecht geslapen. Naar ik begrijp kan dit dus weken aanhouden?
Ik ga zo lekker effe in bad zitten, beetje ontspannen. Verder hou ik me vandaag rustig!!
Heel veel erger, dat klopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:07 schreef marit1978 het volgende:
krijg je van die 'oefenweeën' niet de zenuwen voor de èchte weeën ??
ik had van de week buikpijn agv honger (denk ik)
en toen had ik echt zoiets van "o my god...weeën zijn vast erger!"
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef Memmel het volgende:
Wordt je buik bij echte weeen ook zo knoeperdhard?
Ik heb werkelijk geen idee hoe hoog je ijzergehalte behoort te zijn eigenlijk, suiker dan weer wel want mijn vader is diabetes patient. Verder voel ik me nog altijd snel misselijk en ik ga 's ochtends en 's avonds wel over mijn nek, maar de rest van de dag kan ik alles binnen houden. Dus eigenlijk wel goed. En ik heb vanmiddag 4 uur liggen slapenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:51 schreef marit1978 het volgende:
goed nieuws dus Faja!
ijzergehalte is echt hartstikke netjes!
Hoe voel je je verder behalve die duizeligheid ?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:11 schreef Vivi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer of mijn buik knoeperdhard werd, ik was veel te druk bezig om het hoofd van mijn vriend eraf te trekken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |