JA!!! heb ik ook echt een lief badcapeje en pyamatje van gekocht.. zóóóóó lief....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:59 schreef Nijna het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op de draakjes serie van de prenatal *smelt*. Ze zijn zo schattig!!!
Nah, toch maar niet doen. Er valt sowieso bijzonder weinig te vertellen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:29 schreef Vivi het volgende:
BE !!!!!!!!!!!!!!!! We verwachten wél een dagelijks verslag he.....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Desnoods maak je maar een lijstje van je hormonale aanvallen
Tot ik blobbie echt heel goed kon voelen bewegen (rond 19/20 weken) was ik elke dag meer bang dan blij. Het vertrouwen dat het goed gaat komen kwam bij mij dus pas heel laat, ook al had ik al echo's gezien en weet ik al wat niet meerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, nou, wel eigenlijk. Bij elke keer naar het toilet gaan ben ik weer bang dat ik bloed zie. Vreselijk.
Oh ja.. vergeet ik nog helemaal.. verslag van de pufclub: het viel best mee, 9 dames (en ik ben denk ik niet de jongstequote:
Herkenbaar. Ik dacht toen, o valt best mee die ochtendmisselijkheid.... tot ik mijn 7e week inging ofzo!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en vandaag het eerste vleugje 'zou ik misselijk zijn, nee toch niet, maar helemaal topfijn is het ook niet'.
Ah, dus ik heb nog 1 dag.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik dacht toen, o valt best mee die ochtendmisselijkheid.... tot ik mijn 7e week inging ofzo!
Maar het geeft wel het gevoel echt zwanger te zijn, hoe rot ook!
Weten jullie ouders het al? Hoe reageerden ze?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Morguh ladies !
Lekker genieten Beaker. En vandaag al 34 wk incl gerommel. Hier precies hetzelfde verhaal. Ik stond vanochten om 6 uur onder de douche. Mijn buik leek wel van beton, niet normaal. Deed ook auwa, daarna weer mijn bed in en rond 10 uur eruit. Nu is alles weer rustig.
Zijn harde buiken een soort voorteken, als je er een paar per uur hebt ? Of is het voorwerk en kan het nog weken duren ?
En Karin een neefje! Leuk dat hij dezelfde leeftijd als Meike heeft (nou ja bijna)!
Saint : krijg je dan niet zo'n band aangemeten om de pijn te verzachten ?
En ik nog denken 'wat heeft het neefje van Karin er nou aan dat hij bijna even oud is als Meike'.quote:
Misschien is het wel een leuke match voor later, tenzij Meike nu al gekoppeld is aan iemand, natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik nog denken 'wat heeft het neefje van Karin er nou aan dat hij bijna even oud is als Meike'.![]()
Jammer genoeg het laatste K-pannekoek.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:37 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Zijn harde buiken een soort voorteken, als je er een paar per uur hebt ? Of is het voorwerk en kan het nog weken duren ?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:18 schreef DaviniaHR het volgende:
Al vind ik het nog steeds raar dat ik zometeen in het derde trimester zit. Zwangerschap en navelstrengen en placenta's zijn toch voor mij iets uit de boekjes. Het kan nog steeds niet wennen dat ik ook een navelstreng en baby (niet onbelangrijk) binnenin heb. Heel dubbel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |