abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:39:51 #101
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48984034
apart hoor op gewichts indicatie. ik ben nu dan iets afgevallen, maar mijn bmi was ook 34en een beetje. was wel te zwaar, maar werd niet moeilijk over gedaan. eerste x bij de vk gelopen tot de laatste paar weken. en de 2e x mocht ik ook bij de vk, maar wou ik niet.
maar wel fijn dat de echo goed was DeLiedje

gr8w8 gefelici
pi_48984320
gr8w8 gefeliciteerd!

Hier is het in principe ook zo dat je eigen vk meegaat naar het zkh
Maar
het ligt er wel aan naar welk zkh je wilt
Ik wilde per se naar Emmen naar het zkh, terwijl het hier gebruikelijk is dat je vanuit mijn woonplaats naar Hardenberg gaat. Mijn vk had dan ook alleen maar een "contract" ofzoiets in Hardenberg. Als ik dan in Emmen wou bevallen ging er een vk uit een andere plaats mee....

Maar toen kwamen er wat complicaties tijdens de zwangerschap waardoor ik ben overgedragen aan de gyn, en de vk van het zkh heeft de bevalling gedaan....

Maar wisten jullie dat je vrij bent in het kiezen van een vk?
Als ik ooit nog een keer zwanger zou raken dan zou ik niet meer bij de vk willen waar ik bij deze zwangerschap bij zat. Mens nam me niet serieus en na de bevalling zei ze ook dat het niet kon dat er een placentarest was achtergebleven....(en ondertussen heb ik dus afgelopen vrijdag een curretage ondergaan ....door een achtergebleven placentarest dus)
Mijn gyn vertelde dat je vrij bent in het kiezen van een hulpverlener...dus ook een vk
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 3 mei 2007 @ 22:58:51 #103
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48984909
je zit alleen wel met de wijk-indeling waar sommige vk's zich aan houden. (een vk aan de andere kant van Rotterdam zou moeite hebben om op tijd bij mij te zijn.. vandaar dat de keuze wel beperkt is tot degenen die in jouw wijk werkzaam zijn)

Hier trouwens ook gewoon de eigen vk bij de ziekenhuisbevalling. Een poliklinische bevalling wordt ook wel 'verplaatste thuisbevalling' genoemd. Je huurt in principe alleen maar een kamertje van het ziekenhuis Personeel etc moet je (in principe) zelf voor zorgen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_48985359
in het WKZ werd de 'verplaatste thuisbevalling' (ten tijde van mijn bevallingen) begeleid door een van de verloskundigen uit de praktijken uit Utrecht (en omstreken) die aangesloten waren bij een grote 'poule', waar iedereen om beurten dienst had. erg kleine kans dat je je eigen VK trof. niet dat 't mij wat uitmaakte overigens.

karin, heb je je VK nog laten weten dat ze het bij het verkeerde eind had? hopelijk leert ze van haar fouten! stom zeg!
pi_48985919
ik heb nog gedacht....zal ik haar nog ff bellen??
Maar ik vind het zo'n stom mens dat iedere minuut die ik aan haar besteed zonde van mijn tijd is!

Aan de andere kant....maakt ze deze fout nu misschien nog wel een keer weer....
pi_48986112
heb je niet nog een nagesprek, bij 6 weken? ik vind dat ze dit best terug mag horen, en ook dat je haar begeleiding zo negatief ervaren hebt. kun jij lekker je hart luchten en heeft zij er tenminste ook nog een beetje last van. (en, dat iets nobeler motief: kan ze inderdaad leren van haar fouten).
pi_48986415
Ze zijn in 3 keer geweest in de kraamweek, en toen heeft ze me gevraagd hoe ik de begeleiding heb ervaren. Toen heb ik al gezegd dat ik niet tevreden was, en uitgelegd waarom....

Alleen was het toen nog niet bekend dat er een stukje placenta was achtergebleven
ik had het haar gevraagd in de kraamweek, omdat ze al twijfelden of de nageboorte wel compleet was.....maar dat kon echt niet zei ze, dat er wat was achtergebleven, dan moest ik wel kromliggen van de pijn. Ze deed er een beetje lacherig over zelfs
  vrijdag 4 mei 2007 @ 00:00:39 #108
144404 waterfly
van de wap
pi_48987324
voor je echo Deliedje..

Wat een rottig mens lijkt me dat xxxKarinxxx. stuur haar gewoon een heeeeeeeeeel vriendelijk kaartje, met "bedankt" op de voorkant en een kopietje van uitslag van je curetage?

hier dalijk weer na mijn warme melk met anijs:slaaaaaaaaaaaaaaapen. (nouja, nobele poging tot)

Trusten!
pi_48992363

Foto van de buik van DaviniaHR, die gisteravond met haar man PhysicsRules bij ons te gast was voor het eten
  vrijdag 4 mei 2007 @ 08:05:19 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48992377
Wow!
pi_48992400
Mooooooi
Fake it till you make it...
pi_48992605
mooi Davinia !!
Erg leuk shirt ook...ben ik gisteren nog langsgelopen!

Vannacht echt vreselijk gedroomd
kindje was geboren...ik loop vol liefde haar kamertje binnen om het uit bed te halen,
ligt er een japans babytje met allemaal verrotte tand-stompjes in haar mond !
Whaaaa, wèg liefde!!
Dat voelde rot zeg!

Dat het een japans uiterlijk gaat krijgen kan ik wel uitsluiten,
maar dat van die tanden hihihi
NOuja, verder goed geslapen, ik hoop jij ook Waterfly ?

Gisteravond trouwens echt de allerlaatste dingen in huis gehaald, dat vooral nog nodig was om me geestelijke rust te geven
Ik kan vandaag de enveloppen gaan ophalen, dus kan ik daar ook eens rustig aan gaan beginnen.

Nou, eerst de krant en kop thee
(het is hier bewolkt! )
  vrijdag 4 mei 2007 @ 08:30:36 #113
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_48992624
Goedemorgen allemaal. Ook ik heb vanacht (eindelijk?!?) last gehad van oefenweeen/harde buiken. Erg slecht geslapen. Naar ik begrijp kan dit dus weken aanhouden?
Ik ga zo lekker effe in bad zitten, beetje ontspannen. Verder hou ik me vandaag rustig!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_48993562
Marit, dat zal schrikken zijn geweest... Ik gok erop dat beeb eerst lekker geen tandjes heeft, dan kunnen ze ook niet verrot zijn . Hier is het niet helemaal onbewolkt, maar wel zonnig op dit moment .

Inmiddels ben je misschien al wel weer uit bad, Memmel, ik hoop dat t lekker ontspannend was!

Net even gebeld naar de kinderopvang van onze voorkeur en inschrijfspul aangevraagd. Als ik dat invul zorgen zij dat er een plekje is . Binnenkort ook maar eens een een kijkje nemen van de binnenkant. Ik hoor veel positieve verhalen over dat kinderdagverblijf (in tegenstelling tot de andere hier in t dorp) en het is in een zijstraat van waar ik zelf werk, dus dat is wel makkelijk .

Ow en zou een blauw iemand mijn datum nog een keertje willen veranderen? VK gaat uit van 6 oktober als uitgerekende datum . Dank
pi_48993624
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 08:29 schreef marit1978 het volgende:

Dat het een japans uiterlijk gaat krijgen kan ik wel uitsluiten,
maar dat van die tanden hihihi
Zou dat betekenen dat je ergens een beetje bang bent dat de band met je kind niet is zoals je hoopt, dat het een vreemd kind is voor je en dat het financiele onzekerheid met zich mee gaat brengen? (tanden=geld)

Waterfly, sterkte joh. Deze weken zijn gewoon niet leuk, hopelijk wordt je kindje snel geboren!
pi_48994122
nou...
ik denk wel dat meespeelt dat ik me totaal niet kan voorstellen nog hoe het voelt als het kindje er straks is!
Bij de yoga 'moet' je soms met handen op je buik lieve boodschappen naar je kindje toesturen,
en dat is echt zó niets voor mij !!!!
Laatst zei die docente dat het niet zo erg was..dat het vast nog wel ging lukken...en dat het kindje anders ook wel groeit.
nuchter gezien heb ik zoiets van "mens, zweef jij maar lekker verder "
maar blijkbaar onbewust ligt toch ergens een zorg ?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:10:54 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48994668
Nijna, je staat op 6 oktober.
pi_48995101
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, je staat op 6 oktober.
Mijn dank is groot, ben benieuwd of die kleine zich er uberhaupt iets van aantrekt . Maar dat zullen we tegen die tijd wel zien .
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:32:24 #119
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_48995346
Waar is Kleintje toch?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_48995374
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:32 schreef m@x het volgende:
Waar is Kleintje toch?
Op irc zie ik dr toch regelmatig voorbij gaan..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:35:48 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48995449
Serieus? Weinig mis met d'r internet dan dus...
pi_48995516
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Serieus? Weinig mis met d'r internet dan dus...
Mocht ik haar van de week tegenkomen zal ik eens vragen..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:38:11 #123
3142 m@x
pi_48995537
Heel graag, ik maak me een beetje bezorgd om haar en zou toch in ieder geval graag horen dat alles goed is.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 10:48:09 #124
72481 appelsap
appelsap
pi_48995862
gr8w8 gefeliciteerd!
pi_48995971
Het is nu inderdaad al wel een tijd geleden dat Kleintje hier wat van zich heeft laten horen... ga me dan toch ook wat zorgen maken...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:30:45 #126
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_48997315
Ja Kleintje is inderdaad al een flinke tijd afwezig. Ik hoop maard at ze gewoon geen zin heeft gehad om te schrijven en dat er niks is.

Weet iemand of je mozzarella mag eten? Ik koop zelf altijd die hele goedkope van de lidl en die is zeker niet van rauwmelkse kaas. Maar bij de Italiaan hebben ze een wat luxere versie en ik vraag me dus af of dat nou van rauwmelkse kaas gemaakt wordt of niet?

Op de pizza kan het trouwens geen kwaad want na verhitting gaan de gevaarlijke bacterien dood heb ik al gelezen. Kan alleen dus niks vinden over gewone mozzarella
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 4 mei 2007 @ 11:43:44 #127
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48997818
Op d'r weblog stond dat ze internet problemen had. Blijkbaar valt dat wel mee als ze wel op IRC komt, maar ze zal dan wel geen zin hebben om te posten. Ofzoiets.
pi_48998019
prima toch. maar ben ook wel benieuwd hoe 't gaat!
pi_48998932

ik kom net terug van de winkel.... en ben ik zéér slecht humeur ineens

ten eerste;
werd ik net in de winkel door 2 mini-oma's aangelopen.
(en néé, ik stond NIET als breed stuk beton in het midden van het pad)

ten tweede;
stond ik bij de kassa, was aan de beurt...loopt cassiere 'even' weg met klant
maar komt niet meer terug! Na paar minuten andere cassiere even gevraagd zich om te draaien en met me af te rekenen.

ten derde;
is die fucking drukkerij dicht !
die klojo heeft toch duidelijk op zijn kaartje geschreven dat ik op 4mei die 100enveloppen kon ophalen!
Tel. zijn ze niet bereikbaar (gelukkig voor hem)
en de site die op het visitekaartje staat is blanco.

grrrrr
ik ga zo even slapen denk ik.
Zul je zien, gaat dan de bel omdat het pakketje dat vandaag bezorgd wordt er is
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:15:08 #130
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48999114
gr8w8, gefeliciteerd!!

DeLiedje, zie het maar positief, elke controle kans op een echo!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:50:48 #131
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_49002954
Stiemie: Mozzerella (en andere zachte kazen) mag, mits het van gepasteuriseerde melk is gemaakt. Dat staat dan wel bij de ingredienten. In een restaurant zou je er even naar kunnen vragen...

Oh marit, wat een gedoe zeg! Het zit even niet mee vandaag.. Gewoon zoveel mogelijk in bed blijven liggen, wat tv kijken/ boek lezen en lekker thee met koekjes verorberen

Zonet de blije doos van de prenatal opgehaald. Die ga ik zo openmaken. En mijn 3 positie t-shirt van de wehkamp zijn binnen. Weer wat kastvulling, begin nu toch echt uit mijn gewone kleren te groeien (duh)...
Gisteravond de babykamer meubeltjes opgehaald. Dus de komende weekjes die kamer verbouwen, en inrichten
pi_49003279
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:32 schreef Karin het volgende:
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 288

As papa\'s en mama\'s :

*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie***

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
volgens mij heb ik een weddenschap gewonnen......

Gefeli mop!
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:14:15 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49003876
Waar had jij op gewed dan?

vrijdag 4 mei 2007 @ 14:46:57 #134
144404 waterfly
van de wap
pi_49005096
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 08:29 schreef marit1978 het volgende:
....
....
Jip stukken beter, moest er wel 6 keer uit op te plassen, maar dat gaat tegenwoordig op de automatische piloot.
Verder blijven de harde buiken, en vanochtend echt een fikse wee van een lange lange minuut gehad. Gaat dat ook nog wennen?
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 08:30 schreef Memmel het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ook ik heb vanacht (eindelijk?!?) last gehad van oefenweeen/harde buiken. Erg slecht geslapen. Naar ik begrijp kan dit dus weken aanhouden?
Ik ga zo lekker effe in bad zitten, beetje ontspannen. Verder hou ik me vandaag rustig!!
Ja dus.... bij iig wel... succes Memmel, zal aan je denken bij mijn volgende oefenwee...
pi_49005839
krijg je van die 'oefenweeën' niet de zenuwen voor de èchte weeën ??

ik had van de week buikpijn agv honger (denk ik)
en toen had ik echt zoiets van "o my god...weeën zijn vast erger!"
  † In Memoriam † vrijdag 4 mei 2007 @ 15:50:41 #136
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_49007272
Pas maar op met die oefenweeën hoor. Ik had nooit last van harde buiken of enig ander voorwerk en toen het eenmaal zover was, zette de echte bevalling de dag erna in
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_49010393
Dag meiden,

ff kort. Niets gelezen, dat komt morgen wel weer..

Echo gehad vandaag. Baby 1 nu op 2300 gr, baby2 op 2200 gr. Alles ok. Bij 1 baby was hoofdomtrek niet meer te meten, want ze lag al te diep
Ze verwacht een snelle bevalling, omdat ze al in de startblokken liggen
En....lange benen ! As maandag naar de gyn.

Gisteravond klein feestje gekregen van vriendinnen, ze hadden eten mee en cadeautjes ! Onwijs lief, zat er ook helemaal doorheen. Heb van hun bezoek wel weer even wat energie en moed gekregen..
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:17:35 #138
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_49010528
wat lief van je vriendinnen KP en fijn dat alles goed is, en een snelle bevalling woei je hebt binnenkort toch echt 2 flensjes
pi_49010975
Ik had vandaag mijn eerste bezoek aan de verloskundige om 10.00 uur, mocht 2 uur van te voren niks meer eten. Gewoon weer leuk welkom geheten net als in 2004, zijn ook erg leuke meiden daar. Bloed geprikt, en ook nog wat bloed voor suikergehalte en ijzergehalte. Suiker was 4.5 en ijzer was 7.7
Bloeddruk was 100/50 (hoort geloof ik normaal 120/60 te zijn) wat verklaart waarom ik soms zo duizelig ben maar ze zei dat het beter te laag kon zijn dan te hoog. Verders nog een telefoonnummer gekregen voor particulier kraamzorgbureau, dus ik bel er heen blijkt de dame in kwestie 2 weken na mij te zijn uitgerekend. Maar vriendin van haar kan dan wel en heeft 10 jaar als kraamverzorgster gewerkt bij ander bedrijf en begint nu ook voor haar zelf. En ik hoef pas 27 juni wanneer ik 17 weken zwanger ben weer terug te komen bij de verloskundige.
pi_49011571
goed nieuws dus Faja!
ijzergehalte is echt hartstikke netjes!

wat klinkt 27juni nog ver weg he?
dat vond ik in het begin zo jammer...dat je echt zo'n 'niets-periode' hebt waarin je ook verder nog niets voelt oid !

Hoe voel je je verder behalve die duizeligheid ?

KP, wat lief van die vriendinnen!
fijn om zo weer even wat energie te krijgen joh.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:58:47 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49011828
KP, fijn joh, van je vriendinnen!
Enneh... die snelle bevalling mag idd ook wel.

Faja, fijn dat alles goed was.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:07:21 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49012102
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:07 schreef marit1978 het volgende:

Heel veel erger, dat klopt.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:50:40 #143
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49013501
Ik krijg wel een beetje de zenuwen ervan ja. Wordt je buik bij echte weeen ook zo knoeperdhard?
Maarja, niets aan te doen he, 't moet er toch uit!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_49013746
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef Memmel het volgende:
Wordt je buik bij echte weeen ook zo knoeperdhard?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:05:49 #145
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49014011
Thanks Owlet, ik voel me ineens een stuk beter...

*zoekt snel haar ademhalingsoefeningentheoriestencil er weer bij*
pi_49014171
whahaha Vivi.. ook jij bedankt
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:11:00 #147
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49014220
Ik weet eigenlijk niet meer of mijn buik knoeperdhard werd, ik was veel te druk bezig om het hoofd van mijn vriend eraf te trekken!
pi_49015270
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:51 schreef marit1978 het volgende:
goed nieuws dus Faja!
ijzergehalte is echt hartstikke netjes!

Hoe voel je je verder behalve die duizeligheid ?
Ik heb werkelijk geen idee hoe hoog je ijzergehalte behoort te zijn eigenlijk, suiker dan weer wel want mijn vader is diabetes patient. Verder voel ik me nog altijd snel misselijk en ik ga 's ochtends en 's avonds wel over mijn nek, maar de rest van de dag kan ik alles binnen houden. Dus eigenlijk wel goed. En ik heb vanmiddag 4 uur liggen slapen schrok me dood toen ik op de klok keek en zag dat het al etenstijd was.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:44:09 #149
72481 appelsap
appelsap
pi_49015751
IJzergehalte moet rond de 7 zijn, zit je onder de 7 dan moet je wel opletten. dacht ik
pi_49016013
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:11 schreef Vivi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer of mijn buik knoeperdhard werd, ik was veel te druk bezig om het hoofd van mijn vriend eraf te trekken!

Dames het valt best mee hoor (Als je helemaal stoned bent van pijnmedicatie tenminste)

Ijzer zit normaal tussen 7,5 en 10
Als je zwanger bent mag het op het eind niet lager worden als ong. 6,5

En als je dan bevallen bent en je verliest een lading bloed dan ga je gezellig met staaltabletten onder de arm naar huis (en HELP ik slik ze nog steeds.....moet nog 2 maand door van de HA )
pi_49017196
KP, fijn dat alles goed was!

Zusje van vriendinnetje ligt momenteel te bevallen.. SPANNEND
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_49018127
Hier ook nog steeds last van harde buiken en oefenweeen die weeen vind ik niet zo erg, maar die harde buiken ik weet echt niet wat ik daar mee aan moet ......
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:53:26 #153
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49018640
Beaker, bij mij helpt het als mijn man er dan wat van die buikcreme rustig op smeert. Kan natuurlijk ook zelf een beetje wrijven, maar dit is een veel beter excuus!!
En verder een beetje lopen, wil ook nog wel eens helpen.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:59:51 #154
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49018871
Lekker warm houden die buik Beaker. Of onder de douche of in bad gaan staan/liggen, water verzacht de pijn wat en in bad neemt het wat van de druk en het gewicht weg. (als je echt gaat bevallen versterk onder de douche gaan meestal de weeën)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 21:00:19 #155
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49018893
Ow ennuh, niet te warm natuurlijk hè!
  vrijdag 4 mei 2007 @ 21:39:01 #156
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49020295
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Dames het valt best mee hoor (Als je helemaal stoned bent van pijnmedicatie tenminste)
Moet die wel aanslaan, bij mij werd de ruggeprik dosis drie keer verhoogd maar ik was er immuun voor

Oke, ik ga al weg
pi_49020453
Zo weer terug van 4 dagen op kamp met mijn werk.
Was echt super!!! Kids hebben het onwijs leuk gehad.
En wonder boven wonder heeft mijn lijf zich perfect gedragen.
Zelfs na een hele dag door een dierentuin slenteren en regelmatig kinderen tillen geen last van mijn bekken/heupen of buik.

Morgen eerst heerlijk uitslapen (pffff de liefst 5.00 en uiterlijk 7.00 dat de kids afgelopen dagen wakker werden is wel errug vroeg ) en dan morgen eens uitgebreid bijlezen hiero.
pi_49020547
welkom terug p_iglet en slaap lekker !!!!
pi_49029618
Klink gezellig p_iglet!! en nu even lekker uitrusten

vriendinnetje is vannacht tante geworden van een nichtje: Pippa
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 09:52:14 #160
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49030125
Uhm , oefenweeën? Nooit gehad. Toen ik voor het eerst iets voelde wat wee-achtig leek, had ik 26 uur later een kind op mijn buik
Harde buik kan ik me ook niet herinneren, wel dat ik in de auto zat toen ik al veel vruchtwater kwijt was, toen leek mijn buik wel een losse zak met een kind erin! Dat was heel bizar, na al die maanden een gevulde bal te hebben gehad!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49030324
Heb net een van mn nieuwe aankopen aangetrokken, maar er mist echt nog een hoop buik... ik zit nu te twijfelen of ik het shirt zal aanhouden vandaag of het toch nog maar even in de kast zal leggen...

Eerst maar even mn wederhelft een bakkie koffie op bed brengen, dan komt hij ook in beweging en dan nog even t knijn van mn schoonzussie eten geven en dan kunnen we onszelf weer in de auto hijsen op weg naar het hoge noorden voor een dagje .
En gisteren ook al een megalange autorit gemaakt, 3 uur van Ettenleur naar net onder Arnhem, het was druk op de weg . Blegh. (heenweg was iets korter maar ook druk).
Gelukkig gaan we vandaag nog even stoppen bij de prenatal, ik ga nog een spijkerbroek aanschaffen .
  zaterdag 5 mei 2007 @ 12:01:54 #162
105850 Fuente
mamamuts
pi_49032525
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 16:37 schreef DeLiedje het volgende:
Dank jullie wel voor de lieve woorden, en Dutch, fijn dat je je ervaring met me deelt! Ik vind het wel een fijn ziekenhuis, maar ken niemand hier die niét thuis bevallen is... Dank je! En je kleinste wondertje wat daar geboren is heb ik al lekker op schoot gehad De knappert

Ik ben de schok al een beetje te boven, begin me te beseffen dat het goed is zo... Heb over 3 weken al eerste afspraak daar, lekker nog even voor we 2 weken op vakantie gaan!

LadyS, niet iedereen die te zwaar is krijgt het hoor... Er is sinds een tijdje (weet niet precies hoelang) een nieuwe regel dat mensen die boven een bepaalde BMI zitten doorverwezen worden...
Ik ben dus écht te zwaar.... (en dat wist ik natuurlijk ook wel... ik heb er alleen in het dagelijkse leven weinig last van... voel me fit en gezond, leef gezond... maar ben dus wel veel te zwaar... dan komt het toch weer koud op je dak zeg maar)
Ikzelf ben ook echt te zwaar Maar ben destijds gewoon thuis bevallen! Ik wist ook niet dat er extra risico's aanzitten zeg maar, hoewel ik wel geprikt ben op zwangerschaps-suiker en een extra groei-echo heb gehad (beide goed).
Maar goed, veiligheid boven alles he! Dus wat dat betreft is het ook wel een geruststelling denk ik.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_49033390
O, ik lees je reactie nu pasDeliedje (door de quote van Fuente). Maar ik ben ook écht te zwaar. Ik heb jou op foto;s gezien en ik ben zeker wel zo zwaar als jij bent. Ik ga *nu* mijn BMI even berekenen
pi_49033487
Mijn BMI is 41,3 nu.
En an het begin van 1 van de zwangerschappen iets van 36

Nou ja, misschien is het niet zo langgeleden een richtlijn gewordne. Hier is het gelukkig allemaal goed gegaan
  zaterdag 5 mei 2007 @ 12:46:46 #165
105850 Fuente
mamamuts
pi_49033634
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 12:40 schreef LadyS het volgende:
Mijn BMI is 41,3 nu.
En an het begin van 1 van de zwangerschappen iets van 36

Nou ja, misschien is het niet zo langgeleden een richtlijn gewordne. Hier is het gelukkig allemaal goed gegaan
Die van mij zit rond de 38 (schommelt nogal, wordt aan gewerkt ) Maar mijn Vk's hebben er nooit moeilijk over gedaan. Wel kreeg ik dus die testen, maar dat is (neem ik aan) medisch noodzakelijk.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_49034298
Kapitein pannekoek, wat spannend dat jouw flensjes in de startblokken liggen!
Je gaat toch in principe "gewoon" bevallen?
En dat ze nu al kunnen zeggen dat het een snelle bevalling kan worden, apart, maar beter toch?

(hoewel het misschien niet altijd wat zegt wat ze denken, bij mij dachten ze dat het lang ging duren, en ze was er binnen 5 uur)

En Kleintje is nog altijd spoorloos???
  zaterdag 5 mei 2007 @ 13:23:27 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49034478
Mijn BMI is 36, dus eens zien wat de vk woensdag zegt.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 13:48:28 #168
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49035090
Mijn BMI is ook 36; ik loop ook gewoon bij de vk en alles gaat goed. Zou me geen zorgen maken en anders gewoon eens vragen waarom je op die indicatie naar de gyn gaat.
Er is bij mij ook wel extra op suiker geprikt, maar dat was allemaal in orde.
pi_49035726
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 13:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kapitein pannekoek, wat spannend dat jouw flensjes in de startblokken liggen!
Je gaat toch in principe "gewoon" bevallen?
En dat ze nu al kunnen zeggen dat het een snelle bevalling kan worden, apart, maar beter toch?

(hoewel het misschien niet altijd wat zegt wat ze denken, bij mij dachten ze dat het lang ging duren, en ze was er binnen 5 uur)

En Kleintje is nog altijd spoorloos???
Zeker spannend allemaal, vannacht ook weer flink aan het rommelen enzo. Hoofdjes liggen gewoon naar beneden, dus ik ga van een gewone bevalling uit.
Een snelle bevalling...nou ik moet het eerst nog maar eens meemaken. Eerst zien, dan geloven. Ik heb op medisch gebied altijd wel pech enzo, dus ik houd mijn hart vast (en mijn benen ?? haha)

P_iglet, je verlof is toch begonnen ? Hoezee en hoeraaaa !
pi_49036047
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 08:35 schreef Vicky het volgende:
Klink gezellig p_iglet!! en nu even lekker uitrusten

Wat een aparte naam ... ik moet eerlijk gezegd een beetje aan pipo denken, maar ik vind het wel leuk!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_49036412
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie***

echt super.
pi_49036420
@stinkie ik ben echt helemaal blij
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:39:28 #173
3142 m@x
pi_49036456
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 08:35 schreef Vicky het volgende:

Dochtertje van een vriendin van me heet ook zo (Phillipa, afgekort Pippa). Ik vind het een lieve naam
pi_49037747
Pippa is leuk
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zaterdag 5 mei 2007 @ 16:59:40 #175
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49039533
Sorry, maar ik moet hem hier ook nog ff spammen...

http://www.babytoupee.com/

[ Bericht 23% gewijzigd door Vivi op 05-05-2007 17:46:03 ]
  zaterdag 5 mei 2007 @ 17:47:40 #176
144404 waterfly
van de wap
pi_49040685
*MELD*

Beetje late reactie, maar drukke dag gehad gister... Alsnog wat replies en onnodig commentaar:
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:07 schreef marit1978 het volgende:

Jawel. Zit ook de hele tijd te wachten op het echte werk , maar schijt er tegelijkertijd voor in mijn broek... Sommige 'oefen'weeën doen zo'n pijn!!! OMG hoe voelt een echte wee dan?
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
Pas maar op met die oefenweeën hoor. Ik had nooit last van harde buiken of enig ander voorwerk en toen het eenmaal zover was, zette de echte bevalling de dag erna in
Neh, heb ze al gepasseerd, die 26 uur en het blijft rommelen...... kga maar weer een ananas eten vanavond. Tonic en sex (niet in beider combinatie) helpen ook niet..
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:39 schreef Beaker het volgende:
Hier ook nog steeds last van harde buiken en oefenweeen die weeen vind ik niet zo erg, maar die harde buiken ik weet echt niet wat ik daar mee aan moet ......
Ja rot heh. Zit op het punt dat ze ook nog eens pijn doen aan de bovenkant van mijn buik. Heb al een wat strakkere buikband omgedaan voor wat tegendruk, maar iemand nog tips?
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

Zeker spannend allemaal, vannacht ook weer flink aan het rommelen enzo. Hoofdjes liggen gewoon naar beneden, dus ik ga van een gewone bevalling uit.
Een snelle bevalling...nou ik moet het eerst nog maar eens meemaken. Eerst zien, dan geloven. Ik heb op medisch gebied altijd wel pech enzo, dus ik houd mijn hart vast (en mijn benen ?? haha)
Ik duim voor je KP, voor snelle flensjes met muisjes...
pi_49042949
Ik heb gister mijn nichtje (of neefje natuurlijk) gezien !!!
mijn zus had donderdag dr eerste echo. En t hartje klopte en ze(of hij) is al 2,76 cm groot *lol*
Ze had zo'n dvd en eerst zagen we helemaal niets.
En op gegeven moment ging die echomaker allemaal stipjes zetten en toen dachten we dus dat we het babytje zagen
Even opgezocht op internet en heb besloten dat het best kan. Want hoe ze volgens de plaatjes op internet liggen, zo heb ik het gezien
Echt zo leuk
Kan niet wachten tot december!!
pi_49046809
Alle nieuwe zwangeren van de afgelopen week gefeliciteerd!!!
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

P_iglet, je verlof is toch begonnen ? Hoezee en hoeraaaa !
Ja!!
Vandaag zijn vriendje en ik om dat te vieren naar Leiden geweest om voor een eerste pakje voor mini te shoppen bij het winkeltje van lief!
Zulke geweldige kleertjes gekocht!!
En daarna heerlijk uit eten geweest met zijn 2tjes.
pi_49056441
Ik heb gisterochtend lief even snel meegesleurd naar Prenatal om toch ook nog maar die andere spijkerbroek te kopen die ik had gezien. En natuurlijk even laten zien wat ik mooi vond voor t kamertje, hij riep niet eens gelijk nee en dat is al een overwinning op zich .

Mn gewone t-shirts worden wat te kort .
  zondag 6 mei 2007 @ 10:46:37 #180
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_49056517
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef Iksje het volgende:

Nog even en de '2008-baby's' zijn er

( 11 jan. 08; maar ik hoef nog niet op de lijst, zolang ik nog niets openbaar heb bekendgemaakt op mijn web-log, dus degene die mij 'persoonlijk' kennen gelieve er ook niet over te posten op mijn weblog; ik haal de link dus ook even tijdelijk weg)
  zondag 6 mei 2007 @ 10:50:43 #182
105850 Fuente
mamamuts
pi_49056572
Gefeliciteerd Tan!
Sara
Merel
Ukje
pi_49056619
PK, ik had gedroomd dat je hier een berichtje had achtergelaten omdat "het nu echt begonnen is"..

Kom ik hier kijken .... niks

Trouwens ... geen nieuws kan ook goed nieuws zijn

Tan proficiat

[ Bericht 31% gewijzigd door Spekkiemonster op 06-05-2007 11:06:42 ]
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 6 mei 2007 @ 10:56:53 #184
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_49056656
Tan! Wauw! Wat geweldig ook voor al die grote zussen en broer. Van harte!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_49056678
Gefeliciteerd Tan!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_49056745
Gefeliciteerd!!!!!
  zondag 6 mei 2007 @ 11:03:48 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49056767
Tan! Gefeliciteerd!
  zondag 6 mei 2007 @ 11:04:28 #188
156944 kapitein_pannekoek
incl. flensjes
pi_49056778
2008 alweer, jeetje...maar onwijs gefeliciteerd !

Hier weer van die kl*te harde buiken enzo. Mijn buik ljikt deze ochtend een golfslagbad en hij hangt wat af naar links..hihi. Beaker hoe is het met je ? Harde buiken overleefd ?

Ga ff wat rommelen en dan maar weer lekker in bed liggen....

Fijne zondag
  zondag 6 mei 2007 @ 11:16:03 #189
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_49056948
Tan!
KP sterkte met je harde buiken.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_49057211
Wieuw Tan! Gefeliciteerd , 2008 .

KP sterkte met de harde buiken

Lief heeft vanmorgen Frummel toe liggen spreken door mn buik heen. Met zn oor op mn buik en dan met een grote glimlach omhoog komen en zeggen: Ja, dat is een goed idee dat papa mag uitslapen 's ochtends, mama haalt je dan wel uit bed .
  zondag 6 mei 2007 @ 11:43:24 #191
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49057399
Tan
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_49057607
Tan
Wat leuk dat we weer samen zwanger zijn (en dat had ik niet verwacht )

Edit: ik heb het even nagezocht, maar de vorige keer waren we niet zo heel lang tegelijk zwanger Maar goed, het gaat om het idee
pi_49057881
Tan! gefeliciteerd!
  zondag 6 mei 2007 @ 12:09:10 #194
3142 m@x
pi_49057903
Tan Nog zo'n leuk elvenkindje erbij!
pi_49057961
Tan : ik zat er van de week aan te denken na de verjaardags foto's van je jongste
Gefeliciteerd
  zondag 6 mei 2007 @ 12:13:53 #196
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_49058010
Tan gefeliciteerd
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 6 mei 2007 @ 12:19:24 #197
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49058131
Wow Tan. Gefeliciteerd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_49058238
quote:
Op zondag 6 mei 2007 11:04 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
2008 alweer, jeetje...maar onwijs gefeliciteerd !

Hier weer van die kl*te harde buiken enzo. Mijn buik ljikt deze ochtend een golfslagbad en hij hangt wat af naar links..hihi. Beaker hoe is het met je ? Harde buiken overleefd ?

Ga ff wat rommelen en dan maar weer lekker in bed liggen....

Fijne zondag
Goedemorgen

KP! Die harde buiken zijn echt niet leuk!

Tan van harte

Mijn buik en baby zijn heel de nacht in de weer geweest om half 3 stond ik onder de douche ..... Crook heeft mijn buik gemasseerd, maar het helpt niks! Morgen naar de vk ben erg benieuwd wat zij zegt
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  zondag 6 mei 2007 @ 12:24:21 #199
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49058258
Tan wat leuk! idd nog zo'n mooi elfenkind! Fijne zwangerschap gewenst!
pi_49058628
Tan, leuk zeg gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')