Zou dat betekenen dat je ergens een beetje bang bent dat de band met je kind niet is zoals je hoopt, dat het een vreemd kind is voor je en dat het financiele onzekerheid met zich mee gaat brengen? (tanden=geld)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:29 schreef marit1978 het volgende:
Dat het een japans uiterlijk gaat krijgen kan ik wel uitsluiten,
maar dat van die tandenhihihi
NOuja, verder goed geslapen, ik hoop jij ook Waterfly ?
Mijn dank is groot, ben benieuwd of die kleine zich er uberhaupt iets van aantrektquote:
Op irc zie ik dr toch regelmatig voorbij gaan..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:32 schreef m@x het volgende:
Waar is Kleintje toch?
Mocht ik haar van de week tegenkomen zal ik eens vragen..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Serieus? Weinig mis met d'r internet dan dus...
volgens mij heb ik een weddenschap gewonnen......quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:32 schreef Karin het volgende:
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 288
As papa\'s en mama\'s :
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie***
***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
Jip stukken beter, moest er wel 6 keer uit op te plassen, maar dat gaat tegenwoordig op de automatische piloot.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:29 schreef marit1978 het volgende:
....
NOuja, verder goed geslapen, ik hoop jij ook Waterfly ?
....
Ja dus.... bij iig wel... succes Memmel, zal aan je denken bij mijn volgende oefenwee...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:30 schreef Memmel het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ook ik heb vanacht (eindelijk?!?) last gehad van oefenweeen/harde buiken. Erg slecht geslapen. Naar ik begrijp kan dit dus weken aanhouden?
Ik ga zo lekker effe in bad zitten, beetje ontspannen. Verder hou ik me vandaag rustig!!
Heel veel erger, dat klopt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:07 schreef marit1978 het volgende:
krijg je van die 'oefenweeën' niet de zenuwen voor de èchte weeën ??
ik had van de week buikpijn agv honger (denk ik)
en toen had ik echt zoiets van "o my god...weeën zijn vast erger!"
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:50 schreef Memmel het volgende:
Wordt je buik bij echte weeen ook zo knoeperdhard?
Ik heb werkelijk geen idee hoe hoog je ijzergehalte behoort te zijn eigenlijk, suiker dan weer wel want mijn vader is diabetes patient. Verder voel ik me nog altijd snel misselijk en ik ga 's ochtends en 's avonds wel over mijn nek, maar de rest van de dag kan ik alles binnen houden. Dus eigenlijk wel goed. En ik heb vanmiddag 4 uur liggen slapenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:51 schreef marit1978 het volgende:
goed nieuws dus Faja!
ijzergehalte is echt hartstikke netjes!
Hoe voel je je verder behalve die duizeligheid ?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:11 schreef Vivi het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer of mijn buik knoeperdhard werd, ik was veel te druk bezig om het hoofd van mijn vriend eraf te trekken!
Moet die wel aanslaan, bij mij werd de ruggeprik dosis drie keer verhoogd maar ik was er immuun voorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dames het valt best mee hoor (Als je helemaal stoned bent van pijnmedicatie tenminste)![]()
Ikzelf ben ook echt te zwaarquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:37 schreef DeLiedje het volgende:
Dank jullie wel voor de lieve woorden, en Dutch, fijn dat je je ervaring met me deelt! Ik vind het wel een fijn ziekenhuis, maar ken niemand hier die niét thuis bevallen is... Dank je! En je kleinste wondertje wat daar geboren is heb ik al lekker op schoot gehadDe knappert
Ik ben de schok al een beetje te boven, begin me te beseffen dat het goed is zo... Heb over 3 weken al eerste afspraak daar, lekker nog even voor we 2 weken op vakantie gaan!
LadyS, niet iedereen die te zwaar is krijgt het hoor... Er is sinds een tijdje (weet niet precies hoelang) een nieuwe regel dat mensen die boven een bepaalde BMI zitten doorverwezen worden...
Ik ben dus écht te zwaar.... (en dat wist ik natuurlijk ook wel... ik heb er alleen in het dagelijkse leven weinig last van... voel me fit en gezond, leef gezond... maar ben dus wel veel te zwaar... dan komt het toch weer koud op je dak zeg maar)
Die van mij zit rond de 38 (schommelt nogal, wordt aan gewerktquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:40 schreef LadyS het volgende:
Mijn BMI is 41,3 nu.
En an het begin van 1 van de zwangerschappen iets van 36
Nou ja, misschien is het niet zo langgeleden een richtlijn gewordne. Hier is het gelukkig allemaal goed gegaan
Zeker spannend allemaal, vannacht ook weer flink aan het rommelen enzo. Hoofdjes liggen gewoon naar beneden, dus ik ga van een gewone bevalling uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kapitein pannekoek, wat spannend dat jouw flensjes in de startblokken liggen!
Je gaat toch in principe "gewoon" bevallen?
En dat ze nu al kunnen zeggen dat het een snelle bevalling kan worden, apart, maar beter toch?
(hoewel het misschien niet altijd wat zegt wat ze denken, bij mij dachten ze dat het lang ging duren, en ze was er binnen 5 uur)
En Kleintje is nog altijd spoorloos???
Wat een aparte naam ... ik moet eerlijk gezegd een beetje aan pipo denken, maar ik vind het wel leuk!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:35 schreef Vicky het volgende:
Klink gezellig p_iglet!! en nu even lekker uitrusten
vriendinnetje is vannacht tante geworden van een nichtje: Pippa
Dochtertje van een vriendin van me heet ook zo (Phillipa, afgekort Pippa). Ik vind het een lieve naamquote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:35 schreef Vicky het volgende:
vriendinnetje is vannacht tante geworden van een nichtje: Pippa
Jawel. Zit ook de hele tijd te wachten op het echte werkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:07 schreef marit1978 het volgende:
krijg je van die 'oefenweeën' niet de zenuwen voor de èchte weeën ??
ik had van de week buikpijn agv honger (denk ik)
en toen had ik echt zoiets van "o my god...weeën zijn vast erger!"
Neh, heb ze al gepasseerd, die 26 uur en het blijft rommelen...... kga maar weer een ananas eten vanavond. Tonic en sex (niet in beider combinatie) helpen ook niet..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
Pas maar op met die oefenweeën hoor. Ik had nooit last van harde buiken of enig ander voorwerk en toen het eenmaal zover was, zette de echte bevalling de dag erna in![]()
Ja rot heh. Zit op het punt dat ze ook nog eens pijn doen aan de bovenkant van mijn buik. Heb al een wat strakkere buikband omgedaan voor wat tegendruk, maar iemand nog tips?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:39 schreef Beaker het volgende:
Hier ook nog steeds last van harde buiken en oefenweeendie weeen vind ik niet zo erg, maar die harde buiken
ik weet echt niet wat ik daar mee aan moet ......
Ik duim voor je KP, voor snelle flensjes met muisjes...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Zeker spannend allemaal, vannacht ook weer flink aan het rommelen enzo. Hoofdjes liggen gewoon naar beneden, dus ik ga van een gewone bevalling uit.
Een snelle bevalling...nou ik moet het eerst nog maar eens meemaken. Eerst zien, dan geloven. Ik heb op medisch gebied altijd wel pech enzo, dus ik houd mijn hart vast (en mijn benen ?? haha)
Ja!!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
P_iglet, je verlof is toch begonnen ? Hoezee en hoeraaaa !
quote:
Goedemorgenquote:Op zondag 6 mei 2007 11:04 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
2008 alweer, jeetje...maar onwijs gefeliciteerd !
Hier weer van die kl*te harde buiken enzo. Mijn buik ljikt deze ochtend een golfslagbad en hij hangt wat af naar links..hihi. Beaker hoe is het met je ? Harde buiken overleefd ?
Ga ff wat rommelen en dan maar weer lekker in bed liggen....![]()
Fijne zondag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |