Vast wel...quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
right.. zit daar geen copyricht op? :w
ja 7 minquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:39 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vast wel...maar ja...iemand van de NS heeft hem ergens on-line gezet
Totale download 350mb...
Wat is er met de 3229 aan de hand eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vooruit: de 3115 en de 3229 ook nog. Maar dan moeten ze wel de bestickering laten zoals ie nu is en bovendien de 3229 weer rijvaardig maken
ik heb geen idee..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:05 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Wat is er met de 3229 aan de hand eigenlijk?
Klopt, bij de VIRM en volgens mij DM'90 ook, kan de machinist de noodremming overnemen en bij een station of ergens waar het veilig is stoppen. Bij ICM kan dat zeker niet, omdat daar nog geen software inzit etc, allemaal technisch gelul waar ik geen verstand van heb hoe dat allemaal in elkaar zitquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, dat klopt, dat weet ik. Maar je wil dus dat er zeker een noodremming ingezet wordt als er aan de noodrem getrokken wordt. En dan kan de machinist daar op die manier beperkt invloed op uitoefenen, door een vulstoot te geven. Maar de trein zal binnen afzienbare afstand tot stilstand komen, aangezien de luchtleiding gewoon open staat. Het is niet zo dat een MCN kan zeggen "Bekijk het maar, we rijden gewoon door" dat geloof ik niet.
Maar het laatste wat je wil is dat je aan die hendel trekt en er gewoon niks gebeurt door een of ander dom foutje in een software systeem.
Omdat er staat: rijvaardig maken...quote:
mischien in de ICMm ? hoewel er niks aan het rem en tractie systeem veranderd is.. :pquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:12 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Klopt, bij de VIRM en volgens mij DM'90 ook, kan de machinist de noodremming overnemen en bij een station of ergens waar het veilig is stoppen. Bij ICM kan dat zeker niet, omdat daar nog geen software inzit etc, allemaal technisch gelul waar ik geen verstand van heb hoe dat allemaal in elkaar zit
hehe.. die gaan toch alleen maar defect..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:25 schreef Wadloper het volgende:
Denk het niet, anders hadden ze er wel een boordcomputer bij gedaan ofzo
Maar ik ben zelf niet echt technisch aangelegd, dus ik weet er niet zo héél veel van
omdat het aftans is?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:47 schreef SpeedyRich het volgende:
Flash waarom heb je dan zo'n hekel aan de DD-AR
* Doc__Zenith heeft zich verbaasd over het niveau ervan, zeker het HC gedeelte...quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:50 schreef Dichterbijer het volgende:
Dichterbijer heeft de instructievideo van de ICMm gedownload
Nu ben ik ook wel benieuwd? Wie PM't me een linkje?quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:52 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
* Doc__Zenith heeft zich verbaasd over het niveau ervan, zeker het HC gedeelte...
Ook in de HC-cabine kan men nu zelf de temperatuur instellen. Lekker!
En hier is de stilteruimte, sssssssssssstttt...
DD-AR is nog erger dan mat'64! En ik vind mat'64 al erg op de 3700, maar als ze maar niet met DD-AR komen te rijden!quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:47 schreef SpeedyRich het volgende:
Flash waarom heb je dan zo'n hekel aan de DD-AR
ROFL!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:03 schreef Brembo het volgende:
[..]
DD-AR is nog erger dan mat'64! En ik vind mat'64 al erg op de 3700, maar als ze maar niet met DD-AR komen te rijden!
DD-AR:
+ Grote deuren
+ Als de NS deze stellen niet hadden, was er niks meer over
- Stoelen zijn net houten klapstoeltjes uit mat'64
- Geen airco
- Vage hokjes overal (weer ergens hokje voor 2 stoelen).
- De keuze van de kleuren
Niet al het ICM hoor, de viertjes zijn nog niet zo oud (bouwjaar 1990-1994). Daarom worden die ook voorlopig nog niet verbouwd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huil niet zo
20 jaar is niks voor een trein. Wat rijdt er nu rond >20 jaar? Sowieso al het ICM
Nog maar 1,5 jaar, en dan komen de nieuwe sprinters. Die zijn wel gelijkvloers.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op treinstellen met een lagere vloer, zul je nog even moeten wachten als je met de NS wilt reizen
Bij DDAR ergens onderaan de trap achter een glazen deurtje. maar daar maakt niemand ooit gebruik van lijkt het, als je ziet hoe vaak er uitslaande brand is in die dingen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
brandblussers zitten in de ICMs iig bij de plee.. maar waar ze verder uithangen... waar je er BIJ kan.. ?
jaah dat zegt me wle iets van die brandblusser..quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:03 schreef ReisT het volgende:
Wat gaat dit topic weer belachelelijk snel, ben een dagje weg en we zijn alweer bijna twee deeltjes verder.
[..]
Niet al het ICM hoor, de viertjes zijn nog niet zo oud (bouwjaar 1990-1994). Daarom worden die ook voorlopig nog niet verbouwd.
[..]
Nog maar 1,5 jaar, en dan komen de nieuwe sprinters. Die zijn wel gelijkvloers.
[..]
Bij DDAR ergens onderaan de trap achter een glazen deurtje. maar daar maakt niemand ooit gebruik van lijkt het, als je ziet hoe vaak er uitslaande brand is in die dingen.
Volgens mij waren het motorproblemen, tenminste daar kampen veel andere stellen mee.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:13 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Omdat er staat: rijvaardig maken...
Dan wil ik weleens weten wat ermee is
Ik bedank voor het waterballet dat er dan ontstaatquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jaah dat zegt me wle iets van die brandblusser..
tijd voor treinen met sprinklers!
in treinen zonder Airco is dat nog geen raar idee :pquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik bedank voor het waterballet dat er dan ontstaat![]()
iddquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:31 schreef Dichterbijer het volgende:
[afbeelding]
En speciaal voor jou ook de DVD opdruk
Heb er vandaag voor het eerst ingezet... en idd... die prullenbakjes tussen de voorste stoelen in zitten niet fijn als je je been beweegt... verder best netjes allemaal... en wat een grote deur van de wc! En een boekenkast als je hem opzij duwt
die conducteur trapte er ook bijna inquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
Nog helemaal vergeten te melden: Mijn toeslag kaartje voor het pendeltje naar het spoorwegmuseum heb ik op de terugreis naar Lw net voorbij Zwolle nog een keer laten stempelen
Het was dat ik het eigenlijk al zei, maar anders had ie idd gewoon het kaartje geknipt zonder door te hebben dat het kaartje niet op dat traject geldig wasquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
die conducteur trapte er ook bijna in![]()
Vind ik nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
in treinen zonder Airco is dat nog geen raar idee :p
idd.. wel slecht dat ze niet op letten eigenlijksquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het was dat ik het eigenlijk al zei, maar anders had ie idd gewoon het kaartje geknipt zonder door te hebben dat het kaartje niet op dat traject geldig was
dat is ook weer zo..quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Zo vaak zie nu ook weer niet een controleur
bekend :pquote:21:50:18 02-05-07 11 G BRAN Prio 1 NS (Trein in brand: ja) Station Delft-zuid Marcellus Emantspad 3 DELFT ( DE ) 0775 0632 0636 0890
1500519 BRW Delft ( Lichtkrant )
1500509 BRW Den Hoorn ( Lichtkrant )
1500371 BRW Delft ( Kazernealarm )
1500171 BRW Den Hoorn ( Code van Dienst )
1500027 BRW Haaglanden ( OvD Zuid )
1500010 BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC )
Ik zie alleen op http://www.pd5hw.nl/p2000/ dat er bij Delft Zuid een trein in brand staat, meer niet. Melding is van 21.50u, dus vrij vers.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:54 schreef Toeps het volgende:
Trein in de hens bij Delft, Arthur zit in de trein er achter, ruikt zelfs de verbrande trein... Iemand meer info?
DDAR?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zie alleen op http://www.pd5hw.nl/p2000/ dat er bij Delft Zuid een trein in brand staat, meer niet. Melding is van 21.50u, dus vrij vers.
Bij Arriva behoorlijk veelquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat is ook weer zo..
hoeveel kms je kan maken zonder controle..
treinen branden dus weer best goed..quote:21:58:14 02-05-07 11 G BRAN Prio 1 NS (Trein in brand: ja) (Middelbrand Trein: ja) Station Delft-zuid Marcellus Emantspad 3 DELFT ( DE ) 0761
1500373 BRW Delft ( Kazerneaanvulling A-Brigade )
1500371 BRW Delft ( Kazernealarm )
1500024 BRW Haaglanden ( Voorlichting )
1500010 BRW Haaglanden ( Monitorcode RAC )
RTV west checkenquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
wordt straks wel meer bekend denk ik
Dat boeit de brandweer niet, die rukken op grote spuiten, niet op treintypes.quote:
die spuiten ook hard.. ja ;xquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat boeit de brandweer niet, die rukken op grote spuiten, niet op treintypes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |