tis natuurlijk wel leuk als je 2 setjes DH1+DH2 op de baan houd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doe de 3101 en 3201 maar als de te bewaren stellen. Probeer ze wel rijvaardig te houden, is mijn motto
Dat is voorlopig onhaalbaar voor ons. Geen financiële middelen en ook niet de juiste connecties denk ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
maken we er een PTA foktrein van :w sponsers vinden
helaas moet ik je nou gelijk gevenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is voorlopig onhaalbaar voor ons. Geen financiële middelen en ook niet de juiste connecties denk ik
Vooruit: de 3115 en de 3229 ook nog. Maar dan moeten ze wel de bestickering laten zoals ie nu is en bovendien de 3229 weer rijvaardig makenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tis natuurlijk wel leuk als je 2 setjes DH1+DH2 op de baan houd.
Plan U's zijn er ook een stuk of 4 van nog? ( waarvan 2 zowiezo rijvaardig)
wat is er dan atm speciaal aan die stellen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vooruit: de 3115 en de 3229 ook nog. Maar dan moeten ze wel de bestickering laten zoals ie nu is en bovendien de 3229 weer rijvaardig maken
Op treinstellen met een lagere vloer, zul je nog even moeten wachten als je met de NS wilt reizenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mag alles. Treinen waar je gewoon gewond raakt bij het uitstappen moeten allemaal gesloopt worden, klaar. Oprotten met die teringtroep. Snel. Had al 10 jaar geleden klaar moeten zijn met die onzin.
3115 is een wadfietser en de 3229 heeft op de ene bak NN logo's staan en op de andere Arriva logo'squote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
wat is er dan atm speciaal aan die stellen?
DDAR en IRM hebben een lage vloer hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op treinstellen met een lagere vloer, zul je nog even moeten wachten als je met de NS wilt reizen
Geen instap die op perronhoogte ligtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
DDAR en IRM hebben een lage vloer hoor
geen enkel treinstel is opgewassen tegen losliggende tegelsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Op treinstellen met een lagere vloer, zul je nog even moeten wachten als je met de NS wilt reizen
aah!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
3115 is een wadfietser en de 3229 heeft op de ene bak NN logo's staan en op de andere Arriva logo's
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen enkel treinstel is opgewassen tegen loslikkende tegels
tja.. en de andere vloer is nou niet bepaald laagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen instap die op perronhoogte ligt![]()
Nee. 2x DH1 en 2x DH2 maakt datquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
aah!
maar dan mis je nog een DH-2??
gezien de 31xx DH-1 is .. en ik nomineerde de 3101/02 van die serie..
leg is uit? ik snap je nu niet?quote:
Wedden van wel, omdat je met een gelijkvloerse instap beter op die tegels kunt letten, omdat je het afstapje niet meer nodig hebt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen enkel treinstel is opgewassen tegen losliggende tegels
3101, 3115, 3201 en 3229quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
leg is uit? ik snap je nu niet?
de 31xx is dh-1?
de 32xx is dh-2?
dan kom ik atm op 3x dh-1 en 1x dh-2 op de nominatie?
Nee ik let niet op tegels, die moeten goed liggen, klaar. Bekke dicht verderquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wedden van wel, omdat je met een gelijkvloerse instap beter op die tegels kunt letten, omdat je het afstapje niet meer nodig hebt?
een blinde ziet ook niet dat die tegels niet goed liggen natuurlijk.. dus daar heb je een punt..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik let niet op tegels, die moeten goed liggen, klaar. Bekke dicht verder
nou nou nouquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik let niet op tegels, die moeten goed liggen, klaar. Bekke dicht verder
op een kopstation gaat dat best hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
Dat gaat makkelijk, want er komt bij de rails nauwelijks een einde aan![]()
Argh! dan moet je nog altijd kopmaken..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
Dan ga je via de andere rail weer terug![]()
Binnen 6 weken zijn ze weg. Dan rijden er rode lintenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:34 schreef Brembo het volgende:
Gaat Connexxion hun veenlopers nog is vervangenWant er rijdt toch nog eentje rond in de buurt van Almelooooooooooo ?
beter.. dan hoef je niet zo takke lang meer te wachten op marienbergquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
2 keer per uur straks een trein op het rustige traject. Beetje veel van het goede dunkt me
buiten de spits rijd t 1x per uur.. in de spits wel 2x per uurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
zul je denk ik nog steeds moeten
Gewoon meer bieden dan de sloper en je hebt een trein.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is voorlopig onhaalbaar voor ons. Geen financiële middelen en ook niet de juiste connecties denk ik
juist... wie heeft er een grote achtertuin aan het spoor?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:05 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Gewoon meer bieden dan de sloper en je hebt een trein.
Punt is alleen dat je hem ergens zal moeten stallen.
\o/ HELD! t was nogal fotoloosquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Terex-Atlas 1604 ZW
Eigenaar: Terex
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 26 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij de Bauma 2007; weg-rail-voertuig
ja doe is! :pquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
maak Dr Flash zn manboobs maar nat, ik heb nog veel meer Zweiwegfahrzeuge er op gezet. En ik ga er hier nog wel een paar posten
Graagquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
maak Dr Flash zn manboobs maar nat, ik heb nog veel meer Zweiwegfahrzeuge er op gezet. En ik ga er hier nog wel een paar posten
eh nee?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
heb ik er ooit een geheim van gemaakt dat dit een spamaccount is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |