Binnen 6 weken zijn ze weg. Dan rijden er rode lintenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:34 schreef Brembo het volgende:
Gaat Connexxion hun veenlopers nog is vervangenWant er rijdt toch nog eentje rond in de buurt van Almelooooooooooo ?
beter.. dan hoef je niet zo takke lang meer te wachten op marienbergquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
2 keer per uur straks een trein op het rustige traject. Beetje veel van het goede dunkt me
buiten de spits rijd t 1x per uur.. in de spits wel 2x per uurquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:44 schreef Peterselieman het volgende:
zul je denk ik nog steeds moeten
Gewoon meer bieden dan de sloper en je hebt een trein.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is voorlopig onhaalbaar voor ons. Geen financiële middelen en ook niet de juiste connecties denk ik
juist... wie heeft er een grote achtertuin aan het spoor?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:05 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Gewoon meer bieden dan de sloper en je hebt een trein.
Punt is alleen dat je hem ergens zal moeten stallen.
\o/ HELD! t was nogal fotoloosquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Terex-Atlas 1604 ZW
Eigenaar: Terex
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 26 april 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij de Bauma 2007; weg-rail-voertuig
ja doe is! :pquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
maak Dr Flash zn manboobs maar nat, ik heb nog veel meer Zweiwegfahrzeuge er op gezet. En ik ga er hier nog wel een paar posten
Graagquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:28 schreef Alexxxxx het volgende:
maak Dr Flash zn manboobs maar nat, ik heb nog veel meer Zweiwegfahrzeuge er op gezet. En ik ga er hier nog wel een paar posten
eh nee?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
heb ik er ooit een geheim van gemaakt dat dit een spamaccount is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |