En dan snap ik al niet waar dat mens zich mee bemoeit, dat zoontje van dr is 25, geen 15.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:28 schreef De_Moester het volgende:
zo te zien geen goed nieuws van netty voor amanda...
Respectloos van Jaap.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:31 schreef Disana het volgende:
Amanda is uitgelezen. Heel heftig, zegt ze tegen Huub. Jaap wil echter niet weg.
Echt de schoonmoeder van je dromen hè... die Nettyquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:32 schreef Mokum020 het volgende:
Netty schrijft dat het goed is dat Para Amanda heeft gespuugd....
Wat een misselijk wijf, die Netty.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:32 schreef Disana het volgende:
Amanda vindt de brief van Brians moeder niet terecht jegens zichzelf. Netty heeft geschreven dat het goed is dat Brian haar in het gezicht heeft gespuugd.
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:33 schreef Meganog het volgende:
Ze vindt het goed dat Amanda in haar gezicht gespuugd is.
Ik vind hem verschrikkelijk kinderachtig, deze akties doet hij nu al 2 weken, wordt tijd voor iets nieuws.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:34 schreef Mokum020 het volgende:
En toch moet ik een beetje lachen om Jaap..........zoals hij Amanda stalkt als ze wil lezen..![]()
Netty heeft wel gelijk over het niet eerlijk zijn van de bedsituatie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:34 schreef Disana het volgende:
Volgens Netty is Amanda niet eerlijk tegen Brian geweest. Maar Amanda zegt opnieuw dat ze geen zin heeft erover te praten (Jaap blijft ook maar rondhangen). 'Dit vind ik echt heeeeel erg.'
Waarom denk je dat de FEBO deze twee brieven ongesencuureerd doorlaat?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:35 schreef Paris_Texas het volgende:
Het vervelende is dat Netty aan Brian waarschijnlijk hetzelfde heeft gestuurd, en hij daarmee denkt dat het geaccepteerd is vrouwen te bespuwen.
Om over dat slaan nog maar niet te praten
Ja maar ze moet zich sowieso niet bemoeien met haar zoon die al 25 is!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:36 schreef blomst het volgende:
[..]
Netty heeft wel gelijk over het niet eerlijk zijn van de bedsituatie.
Maar dat ze het goed vind dat haar zoon amanda spugt.
Mijn zoon moet zoiets niet proberen.
010 en 020 verschillen nogal van humor...dat is bekend..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind hem verschrikkelijk kinderachtig, deze akties doet hij nu al 2 weken, wordt tijd voor iets nieuws.
Er klopt dus niet veel aan de normen en waarden aan die fam.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:33 schreef Marrije het volgende:
Whahaha, Netty heeft geschreven dat het goed is dat Brian haar in het gezicht heeft gspuugd![]()
Inderdaad, heel wraakzuchtig persoon...Ook alleen met negatieve energie bezig zou Sylvia zeggen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:36 schreef Talitha het volgende:
Daar moet je toch niet aan denken! Dat je 25 bent en je moeder zich op zo'n manier met je leven bemoeit!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |