Yes, eerste en eerste.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:10 schreef staticdata het volgende:
plekje 10 & 13,
heintje spamhoer dat je er bent
Spannend? Je doet alsof het een kampioenschap isquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:21 schreef Heintje het volgende:
[..]
Yes, eerste en eerste.
Ik denk dat het nou wel spannend gaat worden aangezien ik waarschijnlijk ook een stuk minder ga posten.
Ligt er een beetje aan hoe vaak ik op mijn stage ben en of ik daar iets te doen heb.
En natuurlijk ligt het er ook aan of ik ergens op kan reageren.
Dat is het toch ook....quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Spannend? Je doet alsof het een kampioenschap is![]()
Hey, jij bent 8ste en 13de.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:10 schreef staticdata het volgende:
plekje 10 & 13,
heintje spamhoer dat je er bent
Your post count is not your dick size.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:21 schreef Heintje het volgende:
Yes, eerste en eerste.
Ik denk dat het nou wel spannend gaat worden aangezien ik waarschijnlijk ook een stuk minder ga posten.
Ligt er een beetje aan hoe vaak ik op mijn stage ben en of ik daar iets te doen heb.
En natuurlijk ligt het er ook aan of ik ergens op kan reageren.
Ik denk dat je Bruce of Jera daarover even een PM moet sturen. Die komen namelijk niet al te vaak in dit topic.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wie hebben eigenlijk de meeste topics geopend? Ben ik ook wel benieuwd naar sinds het nieuwe systeem. We willen vergelijkingsmateriaal met voorgaande maand (aub, als het kan, lief aankijkt).
Dat weet ik, daar heb ik mijn gamerscore al voor.quote:
Kloons tellen niet mee..quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
796 post samendus de enige echte 2e spammer van mei
![]()
Deze maand begin je met achterstand, dus nu ga je het niet redden, al heeft die penis ander werk waar hij niet zomaar kan internettenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:19 schreef ursel het volgende:
[..]
Kloons tellen niet mee..
Dus ondanks dat ik rustig aan gedaan heb weer netjes 2e..
Ik heb nog maar 1 maand te gaan, dan zal mijn post-count ook instorten..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Deze maand begin je met achterstand, dus nu ga je het niet redden, al heeft die penis ander werk waar hij niet zomaar kan internetten
Ik heb ook een slechte maan met vakanties en dergelijken..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:11 schreef Heintje het volgende:
En weer een maand voorbij.
Ik had in juni maar 823 posts op het hele forum. Dus meer dan 800 in GAM haal ik niet.
Dus misschien dat ik niet meer eerste sta.
Ik vind dat altijd zo kut, een slechte maan, dat verneukt echt mijn nachtzichtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:21 schreef ursel het volgende:
Ik heb ook een slechte maan met vakanties en dergelijken..
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:36 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
incl ban toch in de top 5![]()
puik werk weer bruce![]()
Laatste tijd wordt er minder gepost bij BoF, dus je bent altijd welkom. Zodra jij daar weer post zullen andere misschien ook wel weer meer postenquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:43 schreef Heintje het volgende:
Deze maand lag de top dicht bij elkaar.
Misschien moet ik toch ook maar weer in de BoF reeks gaan posten.
iig bedankt Bruce.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |