sucking too hard on your lollipopquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:40 schreef fs180 het volgende:
AmmAaAAgaaaaaaAAwwwwd!!11 wtf!!! nooOoOhhH!!11 Wat is dat voor dinngg! [/xx]
Als het kon had ik 't gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze sleutelen daar toch met 2 man.Hiesj was aan het bluffen denk ik.
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:51 schreef fs180 het volgende:
kenker
nu officeel mc-n00b.. vergeet ik mn pasfotos
mag ik volgende weer wel theroei doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Als het kon had ik 't gedaan![]()
[..]en nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die snor![]()
JAaaaa zo kan ik het ook!![]()
![]()
Vervelingggggg welnee
Sowieso schrijf je zo.
Hoiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:20 schreef Blapiet het volgende:
vanavond m'n thundercat weer ophalen,.. nieuwe ketting/tandwielen en een BT021 band.
Dure grapá +/- 400,-
NOOOooooooooquote:
Doe dan iig niet je vizier open tijdens het rijdenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:28 schreef Geerd het volgende:
Vanaaf naar de dealer voor nieuwe remblokken![]()
Dat word vannacht wel een stukje toeren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Anders snapt de Amsterdamse chapter het nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:31 schreef koffiekoekje het volgende:
pipa's? je lult teveel negertaal voor een agent![]()
Iets met pipa'squote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan iemand even vertellen wat daar staat, kom er maar niet uit![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:37 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Pipa'sLang niet meer gegeten, maar 50 is toch niet zo bijzonder
ja, iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:31 schreef koffiekoekje het volgende:
pipa's? je lult teveel negertaal voor een agent![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:18 schreef Rib-i het volgende:
@ OPM
Gelukkig dat die gast weer naar huis is, hij klapte voorover en het leek of de motor op hem stuiterde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Even met de ogen knijpen he .. dan zie je het.quote:
Dat vind Sander van MotorXtra zelf.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:en ondanks commentaar op MF heet MXtra het blijkbaar toch goed geregeld met ambu enzo..
.. vandaag uitgebreide mail gekregen daarover.
Ik zie het niet mischien kan -XX- me even helpenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even met de ogen knijpen he .. dan zie je het.![]()
Alleen Rib-i zag het gelijk.![]()
![]()
![]()
[..]
kende em alquote:
quote:Dat vind Sander van MotorXtra zelf.
precies..gaat de prijs omhoog gaan ze daar weer over zeikenquote:Maar ja, nog meer faciliteiten zal de prijs wel geen goed doen.
klikquote:Waar is de discussie trouwens.Wil wel even een piccie posten.
![]()
Zie hem gaanquote:
quote:Alex_R6 schreef op 29 april 2007 @ 23:35:
Vlaggen kon soms idd wat beter. Kwam het Scheivlak uit vliegen zie ik ineens een stuk zadel op de baan liggen
Assquote:
quote:
denk dat het kansloos isquote:http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/166261
Echt kansloos die MSL lobby, al die marshalletjes die dan direct msl.nl (kennelijk verplicht of zwaar aangeraden) in hun sig zetten en motorXtra bashen.![]()
Kansloos.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef BazzieK het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op:Hoezo 50 paperassen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Doe eens doosturen. * BazzieK is nieuwsgierigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en ondanks commentaar op MF heet MXtra het blijkbaar toch goed geregeld met ambu enzo..vandaag uitgebreide mail gekregen daarover.
Zelfde als wat in topique staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe eens doosturen. * BazzieK is nieuwschierig
Meteen meenemen en zodra het wettelijk kan slaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zie hem gaan![]()
Hij gaat helemaal los,
Bazziek wat zou jij in zon situatie doen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:37 schreef hicham het volgende:
@Rib-i, heb ik een post van OPM gemist?Eniewej, klik
-edit
te laat
Werkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en ondanks commentaar op MF heet MXtra het blijkbaar toch goed geregeld met ambu enzo..vandaag uitgebreide mail gekregen daarover.
jij wat te doen donderdag
Pepijn komt volgens mij nog terug als "die ongelukkige jongen uit sessie 4"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ass![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/166261
Echt kansloos die MSL lobby, al die marshalletjes die dan direct msl.nl (kennelijk verplicht of zwaar aangeraden) in hun sig zetten en motorXtra bashen.![]()
Kansloos.
Jullie gingen richting Utrecht ik richting Den Haagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar was je trouwens ineens heen op de terugweg?![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jullie gingen richting Utrecht ik richting Den Haag
Ennnnnnnnnn, het is maar goed dat je rustig hebt gereden
w00t ja dat heb ik een tijdje geleden ook gezien, was bij wegmisbruikers. Hilariteit alom....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef -XX- het volgende:
Hilarisch!
Net een op t.v. een stuk van de dijk hier einde van de straat richting kolhorn waar een motorrijder achtervolgt werd door de "stop politie"Gaatie in de bocht op zijn bek
lollerz
![]()
Onderschat niet de polderwegen in gehuchten mennn![]()
Denk kijk evenquote:
Toen reed je in je eentjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk kijk even
radar ge a2 utrecht ri den bosch thv hmp 102.7 bij afslag zaltbommel thv viaduct 29/04/07 18:02:36
Gok dat dat even mijn eigen salaris betalen word![]()
Had pijn aan mijn reet en wilde naar huus enzoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen reed je in je eentje![]()
En ik maar rustig rijden
Ohjaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Correctie
tussen de 120 en 160
............................................ In Duitsland![]()
180 haalde je niet eens zei jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had pijn aan mijn reet en wilde naar huus enzoMaarjeh heb tussen de 120 tot 180 oid gereden dus hoop dat het op een stukje rustig was
quote:
Okquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:13 schreef Geerd het volgende:
Brakes zijn gemaakt plus 1L olie 80,-
quote:
Ik kliktequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:35 schreef bvvt het volgende:
Please don't click the big red button.
[[url=http://forum.fok.nl/usericons/131536/red_dot.GIF]afbeelding][/url]
Nee, echt NIET doen hoor.
Hahaquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:03 schreef bvvt het volgende:
Dat deze machine ongeveer 65 PK levert bij 8.000 toeren.
En als ik mij niet vergis 60 NM trekkracht bij 7.000 toeren.
Dat ie tot 5.000 voor geen meter opschiet en dat je daar boven pas kunt gaan spelen.
disclaimer: ik praat poep omdat ik niet weet om wat voor motorblok dit gaat.
voor het zelfgde geld is dit een uitdraai van een vliegtuig motor
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:03 schreef bvvt het volgende:
Dat deze machine ongeveer 65 PK levert bij 8.000 toeren.
En als ik mij niet vergis 60 NM trekkracht bij 7.000 toeren.
Dat ie tot 5.000 voor geen meter opschiet en dat je daar boven pas kunt gaan spelen.
disclaimer: ik praat poep omdat ik niet weet om wat voor motorblok dit gaat.
voor het zelfgde geld is dit een uitdraai van een vliegtuig motor
Ah, een motortest uit 1996 dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[[url=http://www.dynojet.nl/images/yama1m731k.JPG]afbeelding][/url]
En dat weet hij ook zo 1,2,3quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[[url=http://www.dynojet.nl/images/yama1m731k.JPG]afbeelding][/url]
Nee, dat haalde ik aan ..uitdraai is van een SZR660, zie het grafiekje.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:19 schreef bvvt het volgende:
Ah, een motortest uit 1996 dus
Gaat het hier over OPM?quote:[message=7090782,noline]Supercupper R1 schreef op 30 april 2007 @ 21:27[/message]:
volgens mij stond er ook een BACO(ik weet t niet zeker) bij de Renaultbocht foto's te maken en niet in t hokje maar bij de pion van t insturen van de Renaultbocht...nee das veilig en t goede voorbeeld.
Dacht dat Bos uit het snelste was .. Scheivlak was wel lekker..quote:Scheivlak
Van Wikipedia
Het Scheivlak is een bocht in het Circuit Park Zandvoort. Het is een lange bocht naar rechts die snel kan worden genomen. Hij ligt in het noordoostelijk deel van het circuit, na het rechte stuk dat volgt op de Slotemakerbocht. De naam is historisch en stamt van een terreintje in de duinen.
Het Scheivlak ligt achter een duin zodat een coureur de bocht 'blind' moet insturen.
Vervolgens daalt de baan sterk.
Dit is daarom de snelste maar tevens moeilijkste bocht van het circuit.
Na het Scheivlak volgt de Marlborobocht.
Zoveel opties op die naam i.c.m weinig vermogen zijn er niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:24 schreef -XX- het volgende:
En dat weet hij ook zo 1,2,3nooOoohhh zo'n slim menneke hier mensen
![]()
De mensen die zich voor de blauwe bergetappe hebben opgegeven beginnen later, en hebben een zwaardere rit voor de boegquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:44 schreef -XX- het volgende:
Wie kan mij deze tabel uit leggen!?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
De mensen die zich voor de blauwe bergetappe hebben opgegeven beginnen later, en hebben een zwaardere rit voor de boeg
Boeie.quote:
En dat is me een mooi race'jequote:Op woensdag 2 mei 2007 13:45 schreef Worldbeater het volgende:
ff lunchen en race 2 van het WSBK in Assen kijken.![]()
Ja die op die rotzondag.![]()
Was iets van een herdenking ofzo toch?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
Er vloog zondag een antieke bommenwerper op maar driehonderd meter boven het circuit over.![]()
quote:
AhA, leuk om te weten. Gaaf gezicht was het wel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:05 schreef worldpimber het volgende:
Was iets van een herdenking ofzo toch?
Las er wel vaag iets over, maar kan het bericht er niet meer van vinden
Edit
Hmmmmmm... zes wegen gips... ken net..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef worldpimber het volgende:
Hmmm, 13 juni nu nog 99 euro, denk dat ik me inderdaad gewoon weer inshrijf. Maar heb wel mede groupies nodig, dus wie o wie??BazzieK is ook van z'n 25kW af en bvvt kon erg goed loze beloften maken met z'n vriendin derbij
Dus ik voorzie al 2 inschrijvingen erbij.
quote:Oh ja, foto's zal ik ook maar eens een keertje uploaden?![]()
quote:
Hij had ook totaal geen controle over zijn motorquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En dan met 9/duizendste seconde verliezen omdat je hem op het achterwiel trekt.![]()
Noem je dat een veilig punt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Overal veilig fotows gemaaktten tijde van die gemaakte pics was ik geen baco
Ik wou dat ik zo weinig controle had.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:32 schreef koffiekoekje het volgende:
Hij had ook totaal geen controle over zijn motor![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
Hmmmmmm... zes wegen gips... ken net..![]()
![]()
Kaarsje voor jou dan..........![]()
![]()
![]()
![]()
jah kzat op de GT tribune, helemaal bovenaanquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En dan met 9/duizendste seconde verliezen omdat je hem op het achterwiel trekt.![]()
Jij had zondag al gekeken?![]()
[..]
AhA, leuk om te weten. Gaaf gezicht was het wel.![]()
veilig genoegquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:34 schreef Worldbeater het volgende:
Noem je dat een veilig punt?Wel goed voor ons.
quote:Later heeft hij zeker die hoek van jou afgekeken?![]()
Het gips is er net 2 dagen af dan .. wat denk je zelf..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:45 schreef worldpimber het volgende:Is dat een ja of een nee wat betreft deelname van jouw zijde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*geeft Snelwagen een punt extra op de respectlijst*quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:50 schreef Snelwagen het volgende:
jah kzat op de GT tribune, helemaal bovenaan. Had dus mooi zicht op alle actie, en op een scherm
*Snelwagen passeert daarmee Bazzie .. op nummer ..[..]*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus er was wel een risico.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dezelfde risico's worden overigens wel verwacht mocht ik een keer het circuit opgaan![]()
![]()
Volgende keer spreken we een rijlijn af, ga ik er net naast staan ja.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:22 schreef worldpimber het volgende:
Hmmm, 13 juni nu nog 99 euro, denk dat ik me inderdaad gewoon weer inshrijf. Maar heb wel mede groupies nodig, dus wie o wie??BazzieK is ook van z'n 25kW af en bvvt kon erg goed loze beloften maken met z'n vriendin derbij
Dus ik voorzie al 2 inschrijvingen erbij.
![]()
Oh ja, foto's zal ik ook maar eens een keertje uploaden?![]()
http://www.motorxtra.nl onder circuitdagen en inschrijving. Nu 99,-quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:59 schreef bvvt het volgende:
![]()
ik ga centen sparen
Waar kan ik de inschrijving checken?
Nou ja, het stelt niet veel voor die 67ste plaats op de lijst, maar het schiet toch al aardig opquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
*Snelwagen passeert daarmee Bazzie .. op nummer ..[..]*![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gips is er net 2 dagen af dan .. wat denk je zelf..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
*geeft Snelwagen een punt extra op de respectlijst*
Gips kun je er ook gewoon eerder afknippen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dus er was wel een risico.![]()
Volgende keer spreken we een rijlijn af, ga ik er net naast staan ja.![]()
![]()
![]()
![]()
Jah was een mooi plekje, maar was dan ook al om half 7 op Assen terwijl om 7 uur de hekken pas open gaan, maar vorig jaar stonden we ook al voor een gesloten hek
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Het gips is er net 2 dagen af dan .. wat denk je zelf..![]()
Het zit er wel voor een doel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:02 schreef Snelwagen het volgende:
Gips kun je er ook gewoon eerder afknippen hoor![]()
Ja euH.. mooie tijd half zeven, maar ik blijf bij 1 bonuspunt hoor.quote:Jah was een mooi plekje, maar was dan ook al om half 7 op Assen terwijl om 7 uur de hekken pas open gaan, maar vorig jaar stonden we ook al voor een gesloten hek![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het zit er wel voor een doel.![]()
[..]
Ja euH.. mooie tijd half zeven, maar ik blijf bij 1 bonuspunt hoor.![]()
![]()
halve bacoquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:01 schreef worldpimber het volgende:
OPM baco of het circuit op? Las er dan ff een fatsoenlijke bolt on mogelijkheid op bij je Friesche vrinden.
quote:
Voor 1700 euro heb je een 900 cc driecylinder met 100 pk, die complimenten over de snelheid heuvel op krijgt van een getunde VTR1000 met 135 pk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
halve bacoalhoewel het kriebelt
![]()
hoeveel moet een circuitmotortje nou kosten
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:21 schreef Worldbeater het volgende:
Deze is wel toppiejoppi. [afbeelding]Ik verdenk OPM van meer smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe zit het met de grondspeling?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Voor 1700 euro heb je een 900 cc driecylinder met 100 pk, die complimenten over de snelheid heuvel op krijgt van een getunde VTR1000 met 135 pk.Met een klein beetje werk en aanhanger voor 75 eurie.
![]()
Hoop euri voor zo weinig grondspelingquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:19 schreef Worldbeater het volgende:
Voor 1700 euro heb je een 900 cc driecylinder met 100 pk, die complimenten over de snelheid heuvel op krijgt van een getunde VTR1000 met 135 pk.Met een klein beetje werk en aanhanger voor 75 eurie.
![]()
Bij een SV niet echt een bekend probleem denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:24 schreef bvvt het volgende:
Hoe zit het met de grondspeling?
Moet wel een beetje plat door de bocht kunnen. Lijkt me erg irritant als je bijvoorbeeld elke rechter bocht je uitlaatbocht aan de grond rijd.
Dan moet je er haast als een aap naast gaan hangen in de bochten
Met dat vlieggewicht van jou krijg je zo al tien centimeter extra.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hoop euri voor zo weinig grondspeling
1.500 euro dacht ik ook aanquote:Solex, de baco die wat freerides kreeg door mijn aanwezigheid vertelde dat hij dit jaar ook een circuitfiets had gekocht..budget was 1.500 euro. mooi budget leek mijna wat rondshoppen uiteindelijk een GSXR750 van 3.500 euro gekocht
relatief ver over budget
![]()
Dat is het gevaar wat bij mij ook altijd loert
En daar begint het al1.700 --> 1.800
sjehquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef Worldbeater het volgende:
Met dat vlieggewicht van jou krijg je zo al tien centimeter extra.
zoiets zou mooi zijnquote:1.500 euro dacht ik ook aan, in de winter stond er een kraakheldere CBR600 vzv WP vering en racekuipen op MF. Maar heb jij een trekhaak en een trailer.
![]()
lompe dingenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:37 schreef BlackRhino het volgende:
Koop een ZX7R als circuitfiets! Heerlijke dingen.
ZX12 is the shit, if you can handle itquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:37 schreef BlackRhino het volgende:
Dan quote ik ook nog even.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:37 schreef BlackRhino het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZZR-1400 is ook aardig dan....quote:
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:47 schreef BlackRhino het volgende:
Beter dan met een Triumph gaan "racen" en vervolgens op je bek gaan :.
Kwam meer door 15 mensen die halverwege ineens bovenop hun rem gaan staan.quote:Het Scheivlak is een bocht in het Circuit Park Zandvoort. Het is een lange bocht naar rechts die snel kan worden genomen. Hij ligt in het noordoostelijk deel van het circuit, na het rechte stuk dat volgt op de Slotemakerbocht. De naam is historisch en stamt van een terreintje in de duinen.
Het Scheivlak ligt achter een duin zodat een coureur de bocht 'blind' moet insturen. Vervolgens daalt de baan sterk. Dit is daarom de snelste maar tevens moeilijkste bocht van het circuit.
Weer geld verdienen over andermans rug terwijl je al pennenlikker bent?quote:
Klote man!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Alsof je er bij was....
[..]
Kwam meer door 15 mensen die halverwege ineens bovenop hun rem gaan staan.![]()
Hoor jij niet gebanned te zijnquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Weer geld verdienen over andermans rug terwijl je al pennenlikker bent?
Je mag toch sowieso niet met je ragmoter* het circuit op?Germanie ook niet?
* Demper... achterrem
Hmz, voortaan toch maar eerst bijlezen voordat ik reageerquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
halve bacoalhoewel het kriebelt
![]()
hoeveel moet een circuitmotortje nou kosten
fighter&circuit is voorlopig geen optie, had 't dan meteen moeten laten doen door mijn vrienden
Jammer dat je je gaat indekken tegenover zo een kansloze opmerking...quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:51 schreef Worldbeater het volgende:
Alsof je er bij was....
[..]
Kwam meer door 15 mensen die halverwege ineens bovenop hun rem gaan staan.![]()
Je was gebanned tochquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:55 schreef BlackRhino het volgende:
Waarom?
Bij een kansloze motorclub horen kansloze opmerkingen. Alle opmerkingen hier zijn al kansloos, vandaar dat ie erop reageert.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jammer dat je je gaat indekken tegenover zo een kansloze opmerking...
Ik gebanned? Ik weet van niks. Zoveel zit ik niet meer op Fokquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Je was gebanned toch![]()
Lijkt me beter als dat weer gebeurd![]()
Hij werd gepwnd door een 48 uurs ban aangsmeerd door wie?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:00 schreef Snelwagen het volgende:
Je was gebanned toch![]()
Lijkt me beter als dat weer gebeurd![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij werd gepwnd door een 48 uurs ban aangsmeerd door wie?![]()
Juist, door ikkes AHahahah No00)Oohhzz.![]()
![]()
Neeej .. er was potentieel voor een fijne discussie .quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:59 schreef worldpimber het volgende:
Jammer dat je je gaat indekken tegenover zo een kansloze opmerking...
-->quote:
Ah, vandaar dat je het nodig vindt om van alles en nog wat bij elkaar te huichelen op het internet om maar zo 'stoer' mogelijk te lijken (en nog slecht ook, want keer op keer werden je droomballonnetjes lekgeprikt)quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:03 schreef BlackRhino het volgende:
In jullie wereldje is dat vast iets heel ergs. Een normaal mens haalt z'n schouders op en gaat nuttige dingen doenGeeft niet, ik was ook ooit zo. Misschien, heel misschien, is er ook nog hoop voor jullie
Neeh, eigenlijk niet, deze fout maakte ik vroeger ookquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neeej .. er was potentieel voor een fijne discussie .
dat maakt mij de uberpennelikkerquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:52 schreef hicham het volgende:
Weer geld verdienen over andermans rug terwijl je al pennenlikker bent?
volgens Solex zijn ze echt niet zo streng met die keuring..zolang het er niet uit ziet als een in projact-fase zijnde fietsquote:Je mag toch sowieso niet met je ragmoter* het circuit op?Germanie ook niet?
* Demper... achterrem
^w^squote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef hicham het volgende:
Hmz, voortaan toch maar eerst bijlezen voordat ik reageer
quote:Maar circuitrijden is voor jou dus voorlopig uitgesloten
En dan te bedenken dat je vorig jaar al dacht dat je ... zandvoort ... duitsland ...
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat maakt mij de uberpennelikker![]()
quote:[..]
volgens Solex zijn ze echt niet zo streng met die keuring..zolang het er niet uit ziet als een in projact-fase zijnde fiets![]()
Tnxquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tnx, kom je even helpen de komende zes weken?
.. de simpelste dingen zijn moeilijk..
Blik openen met 1 hand.
Pan afgieten met 1 hand.
![]()
Die's zelf ziek en niet hier.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:41 schreef ondeugend het volgende:Och arme...
Zorgt je vriendin niet voor je ?
Huilen was voorbehouden aan een vrouw die een keertje teveel terugschakelde waarna haar achterband weggleed, en ze gewoon zonder schade naast de baan kwam.quote:en moest je ook huilen toen het gebeurde?
Ik viel rond de 160 km/u en tolde 300 meter om mijn as over het circuit. De motor zelf 150 meter.quote:Op zondag 29 april 2007 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Chick die een stuiterende achterwiel had..ws te veel teruggeschakeld ofzo![]()
enniewee, was aardig van slag..huilen enzo, ging ook direct naar huis
Dat niet, maar als er geen faciliteiten zijn, moet je het maar zelf gehandicapt en gekraakt uitvoeren.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:09 schreef ondeugend het volgende:
Stoere man.
Met jou gaan we een oorlog winnen... ik zeg het je!
Stel je niet aanquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat niet, maar als er geen faciliteiten zijn, moet je het maar zelf gehandicapt en gekraakt uitvoeren.![]()
Het was wel duidelijk een overlevingsmodus 'motortje moet thuis komen'. Kop in het zand en door..
Dat ding hier over de drempel van de achterdeur duwen was een eenzame strijd om 1 uur s'nachts ..![]()
.. en ik had bovendien nog nooit een motor alleen op die kar geladen, altijd met 4,3 en 2 man.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Ik stel me niet aan, reageer gewoon altijd. Het leest natuurlijk wel raar, dat snap ik wel.quote:
vervelingquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:31 schreef hicham het volgende:
Maar 13 juni is ook nog eens op een doordeweekse dagNaja, whatever makes you sleep better at night
Ik zou zelf niet naar zandvoort gaan om te vlaggen voor geld tenzij vrij / werkloos en geldtekort / verveling
dromquote:
heeft nu niet de hoogste prio'quote:Maar je gaat verder ook niks meer aan die dempers doen![]()
Djust to be sure
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, reageer gewoon altijd. Het leest natuurlijk wel raar, dat snap ik wel.![]()
Tik het niet uit mijzelf, klaag niet over pijn hier en irl.![]()
Heb zondag na de crash ook normaal en vrolijk gedaan, en dat doe ik nog steeds.![]()
Ik maakte maar een grapjeeeee gekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOLLLERZZZZZZZZZZ!!!!!!!!! Het doet vast hartstikke zeer!
En het is nog je rechter hand ook
omfgggg lollerzpwnd
hahahaha
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:27 schreef ikookhier het volgende:
Wacht even
Ik ben links.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:32 schreef -XX- het volgende:
Ik maakte maar een grapjeeeee gekkieLOLLLERZZZZZZZZZZ!!!!!!!!! Het doet vast hartstikke zeer!
En het is nog je rechter hand ook
omfgggg lollerzpwnd
hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmmm schakelstangetje is te repareren met een bezoekje aan de bouwmarkt.
Afgebroken op het schroefdraad, dus de kop van een bout afflexen en er indraaien.![]()
Daarna een gaatje boren in het schakelpookje zelf, en dan een boutje dat als pookje dienst doet could do the job.![]()
Ook te zien dat de zijstandaard lichter is geworden na het uitstapje.![]()
ff w88 nogquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben links.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je had beter zwart gips kunnen nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmmmm schakelstangetje is te repareren met een bezoekje aan de bouwmarkt.
Afgebroken op het schroefdraad, dus de kop van een bout afflexen en er indraaien.![]()
[afbeelding]
Daarna een gaatje boren in het schakelpookje zelf, en dan een boutje dat als pookje dienst doet could do the job.![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Wit, roze of blauw waren de opties.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef -XX- het volgende:
Chocolade!
Blauw isssssss meer gangsta jong!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:42 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
je had beter zwart gips kunnen nemen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wit, roze of blauw waren de opties.![]()
[..]
HIhihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DamnNetjes hoor!
Wat is je streefgewicht?![]()
Sowieso schrijf je zo.
Hij bedoeld vast het witte... echte gips.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:46 schreef -XX- het volgende:
Blauw isssssss meer gangsta jong! [afbeelding]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:21 schreef Worldbeater het volgende:
Deze is wel toppiejoppi. [afbeelding]mwah op zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of zoiets![]()
Nou ik hou het toch maar op een café noir koekje bij de koffie, kan de chocolade nergens vinden. Alleen mars'jes maar die zijn niet lekkâhquote:
Welneeeeeeeeee!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij bedoeld vast het witte... echte gips.![]()
Kwekkeboom is toch niet van gebak, dat is toch van de lekkerste croquettenquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
HIhihi![]()
DamnNetjes hoor!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij bedoeld vast het witte... echte gips.![]()
Ik heb er geen trek meer inquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:48 schreef -XX- het volgende:
HIhihi![]()
DamnNetjes hoor!
Ahhh gatverdammequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kwekkeboom is toch niet van gebak, dat is toch van de lekkerste croquetten. Kalsvleescroquette van kwekkeboom, met een beetje mosterd
![]()
Chek dat danquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb er geen trek meer in, zondag aten Phatzak en Worldpimber nog een kitkat chunky voor mijn neus rond etenstijd, dus post maar door.
![]()
En laat ik het op 10 kilo er af houden, zien we daarna wel verder.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
waar moet ik anders voor vrij nemen
Foto >> camera tussen de tanden + timer en even stilhouden?quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmmm schakelstangetje is te repareren met een bezoekje aan de bouwmarkt.
Die bochtjes!quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
... bijvoorbeeld![]()
[..]
Foto >> camera tussen de tanden + timer en even stilhouden?
afkickverschijnselen @ Z'voortquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb er geen trek meer in, zondag aten Phatzak en Worldpimber nog een kitkat chunky voor mijn neus rond etenstijd, dus post maar door.
![]()
En laat ik het op 10 kilo er af houden, zien we daarna wel verder.![]()
probvoedselquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ahhh gatverdammekroketten frikandellen etc..
EEK!
![]()
Heeft iemand Spiderman||| gezien!??
En en ?!
Leuk!?
hmm ben beniweudlollerz!
dat is mijn vakantiequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:53 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
... bijvoorbeeld![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:53 schreef hicham het volgende:
Foto >> camera tussen de tanden + timer en even stilhouden?
Neh, niet waar.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:07 schreef Worldbeater het volgende:
Ik viel rond de 160 km/u
Net even in elkaar geroeleertquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef ikookhier het volgende:
![]()
En hier is m'n meest zinloze bijdrage.
![]()
Fok!MC FTW![]()
Waar de neuk ben jij mee bezig?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:12 schreef ikookhier het volgende:
![]()
En hier is m'n meest zinloze bijdrage.
![]()
Fok!MC FTW![]()
Dat zei diegene die achter mij reed. Of bedoel je het anders?quote:
Disclaimers enzo.quote:
Eigenlijk wel.quote:Maar moet je ook zo'n doekie nou om of niet?
Neh, ik bedoel het zoals ik het zeg, het was toch einde scheivlak. Zo snel zal je niet gereden hebbenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:18 schreef Worldbeater het volgende:
Dat zei diegene die achter mij reed. Of bedoel je het anders?![]()
Het was net op 2/3, vandaar het zo raar was dat ze daar al remden.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:28 schreef worldpimber het volgende:
Neh, ik bedoel het zoals ik het zeg, het was toch einde scheivlak. Zo snel zal je niet gereden hebben
92%. Ik zal hem forwarden.quote:Pics in de zip file zijn van OPM, Phatzak en pimber.
Ppffffrrttquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is mijn vakantie![]()
spanneehh
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Een zak tomaten met mijn tanden openmaken, de vriezer openhouden met mijn hoofd er tussen.
Ja, je moet wat. En nee, ga niet overal foto's van maken.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die legenda naast je schakelpook![]()
Maar moet je ook zo'n doekie nou om of niet?
SPOILER: MARS-noteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja Rietje. Ik dacht zelf ook dat Bos uit sneller was. Ikke noob.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef worldpimber het volgende:
Maar het kan zijn dat jij zonder hangen en zonder je uitlaatbochten aan de grond te hebben gereden sneller het scheivlak uit kwam dan ik. Hint.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
Jaja Rietje. Ik dacht zelf ook dat Bos uit sneller was. Ikke noob.![]()
Maar daar hing ik er wel wat meer naast in de derde sessie.![]()
De vermelde snelheid was overgenomen van een YZF750 die ik in het begin van het Scheivlak inhaalde.![]()
100%![]()
Ach, algemeen bekend dat bij motorrijverhalen de meeste dingen geëxtrapoleerd wordenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jaja Rietje. Ik dacht zelf ook dat Bos uit sneller was. Ikke noob.![]()
Maar daar hing ik er wel wat meer naast in de derde sessie.![]()
100%![]()
[..]
*geeft Snelwagen een punt extra op de respectlijst*
KenkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
13 juni werkenZit er wel aan te denken om 5 juni te gaan met MSL puur omdat ik op alle andere dagen niet kan of nnb
![]()
Ik probeerde voorzichtig en vriendschappelijk aan de kaak te stellen dat WB hier duidelijk deze man voorbij rijd die slechts keihard instuurde en 155 reed op een gegeven moment (goed opletten, zie je WB voorbij komenquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:38 schreef hicham het volgende:
Ach, algemeen bekend dat bij motorrijverhalen de meeste dingen geëxtrapoleerd wordenGehaalde topsnelheden waar 10 km/h bij wordt opgeteld, bochtsnelheden waar 20 km/h bij wordt opgeteld, Mercy die wheelies in de vierde versnelling op een Tuono maakt (
! ).
Gewoon overheen leren lezen pimber
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik probeerde voorzichtig en vriendschappelijk aan de kaak te stellen dat WB hier duidelijk deze man voorbij rijd die slechts keihard instuurde en 155 reed op een gegeven moment (goed opletten, zie je WB voorbij komen) -daarna wel hard richting 190 gaat
- maar ik word meteen tot Rietje gebombardeerd
copypastefagg0tlinkisnietinclusieffilenameopgenomeninmailquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:54 schreef BazzieK het volgende:
Overigens, je link in je mail doet het niet pimber.
Dachternetzelfaanookjaforgetisaidanythingquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:56 schreef hicham het volgende:
[..]
copypastefagg0tlinkisnietinclusieffilenameopgenomeninmail
Ik herhaalde alleen wat die man tegen mij zei. Verzin het niet zelf, en telde er niets bij op.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:38 schreef hicham het volgende:
Ach, algemeen bekend dat bij motorrijverhalen de meeste dingen geëxtrapoleerd wordenGehaalde topsnelheden waar 10 km/h bij wordt opgeteld, bochtsnelheden waar 20 km/h bij wordt opgeteld, Mercy die wheelies in de vierde versnelling op een Tuono maakt (
! ).
Correctie!! Poobhouding in poging tot hangen!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:29 schreef worldpimber het volgende:
Maar het kan zijn dat jij zonder hangen en zonder je uitlaatbochten aan de grond te hebben gereden sneller het scheivlak uit kwam dan ik. Hint.
Poststijl i.c.m verbloemende smileys leken er wel op. Weak point noticed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:44 schreef worldpimber het volgende:
Ik probeerde voorzichtig en vriendschappelijk aan de kaak te stellen dat WB hier duidelijk deze man voorbij rijd die slechts keihard instuurde en 155 reed op een gegeven moment (goed opletten, zie je WB voorbij komen) -daarna wel hard richting 190 gaat
- maar ik word meteen tot Rietje gebombardeerd
okm8noproblemoporfavorehehehehequote:Op woensdag 2 mei 2007 20:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dachternetzelfaanookjaforgetisaidanything
Ik had het over motorrijders in het algemeen, daar valt degene die het tegen jou zei dus ook onderquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik herhaalde alleen wat die man tegen mij zei. Verzin het niet zelf, en telde er niets bij op.
Stuur hem dan terugquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:54 schreef BazzieK het volgende:
Overigens, je link in je mail doet het niet pimber.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:58 schreef Worldbeater het volgende:
Correctie!! Poobhouding in poging tot hangen!!![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat had ik eerst ook, maar ik denk verder dan alleen klikken.quote:![]()
Copy de hele url oen.![]()
![]()
dat gaat zeker doorquote:
ziequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:02 schreef hicham het volgende:
Wtf!!OPM was dus wel degene die midden op het circuit in een uitlooplijn foto's gaat staan maken
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet je enige typvinger overbelast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat had ik eerst ook, maar ik denk verder dan alleen klikken.![]()
Copy de hele url oen.[afbeelding]
WB is unstoppable![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:02 schreef hicham het volgende:
Wtf!!OPM was dus wel degene die midden op het circuit in een uitlooplijn foto's gaat staan maken
Hij had het wel overlegd met een marshall. Die nam vast zijn eigen snelheid.quote:Ik had het over motorrijders in het algemeen, daar valt degene die het tegen jou zei dus ook onder![]()
En vaghe antwoorden op élke meet.. ja ik heb vakantie, nee voor school, ja voor werk, invalkracht, druk, stress, pennenlikken, misschien toch spanje hmmquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat gaat zeker doormet vaghe vragen op élke meet van die phatte weet ik één ding zeker: op de dag vóór de 1e dag dat mijn vakantie ingaat weet ik meer
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:12 schreef hicham het volgende:
Kijk je uit dat je niet je enige typvinger overbelast?
[afbeelding]
WB is unstoppable![]()
als we mekaer maar begrijpen hequote:Op woensdag 2 mei 2007 21:16 schreef worldpimber het volgende:
En vaghe antwoorden op élke meet.. ja ik heb vakantie, nee voor school, ja voor werk, invalkracht, druk, stress, pennenlikken, misschien toch spanje hmm
faggotcqn00bmeldtzichquote:Op woensdag 2 mei 2007 20:56 schreef hicham het volgende:
copypastefagg0tlinkisnietinclusieffilenameopgenomeninmail
Youssef deed er nog wel eens niet voor onder, Mercy was qua tenen soms net zo erg als Riet.quote:
Totdat iemand een keer raar wijd gaat, dan kom je niet meer terug in je hokkie.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ziein betreffende post
moest aardig snel zijn
weer terug naar hokkie
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:25 schreef Worldbeater het volgende:
Totdat iemand een keer raar wijd gaat, dan kom je niet meer terug in je hokkie.
ben niet voor de afbakening geweest hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie alleen die zwarte drollenvanger met zijn twee meesters.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:38 schreef BazzieK het volgende:
Kenker, moet die huisslaafjes van me toch eens beter in de gaten gaan houden. Zijn ze ineens stiekem met me op de foto geslopen![]()
Looks like it.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben niet voor de afbakening geweest hoor
Dit kan in deze vorm zo de frontpage op.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:47 schreef Snelwagen het volgende:
Wask weer![]()
Vanochtend kwam het zoontje van een oud buur hier langs, kereltje van 7 ofzo. Zei die dat de ABN overvallen was
, ik dacht dattie een grapje maakte dus zei dattie al het geld van zn spaarrekening kwijt was
. Zei mn collega vandaag dat de bank de hele dag dicht was omdat ze overvallen waren
. Alleen verdere informatie erover kan ik niet echt vinden. Sta er verbaasd van dat zoiets kan gebeuren in het pittoreske Hattem, en er is trouwens op hetzelfde tijdstip van de bankoverval (rond half 9 vanochtend) een inbraak gepleegd bij een huis in Hattem
.
Had dat ventje toch gelijk, alleen hoe die aan de informatie kwam zo vroeg 's ochtends![]()
![]()
zou die iets hebben opgepikt van papaquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:47 schreef Snelwagen het volgende:
Had dat ventje toch gelijk, alleen hoe die aan de informatie kwam zo vroeg 's ochtends![]()
![]()
nejquote:
afleidenquote:Maja, je kan ze ook afleiden .. al heb ik je niet gezien.![]()
![]()
Bank overvallen met hamerquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:47 schreef Snelwagen het volgende:
Wask weer![]()
Vanochtend kwam het zoontje van een oud buur hier langs, kereltje van 7 ofzo. Zei die dat de ABN overvallen was
, ik dacht dattie een grapje maakte dus zei dattie al het geld van zn spaarrekening kwijt was
. Zei mn collega vandaag dat de bank de hele dag dicht was omdat ze overvallen waren
. Alleen verdere informatie erover kan ik niet echt vinden. Sta er verbaasd van dat zoiets kan gebeuren in het pittoreske Hattem, en er is trouwens op hetzelfde tijdstip van de bankoverval (rond half 9 vanochtend) een inbraak gepleegd bij een huis in Hattem
.
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie alleen die zwarte drollenvanger met zijn twee meesters.![]()
![]()
quote:Dit kan in deze vorm zo de frontpage op.![]()
![]()
Gaat wel sneller dan vakkenvullen qua geld.![]()
quote:Nu is men in dat stadje niet veel gewend
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dit kan in deze vorm zo de frontpage op.![]()
![]()
Gaat wel sneller dan vakkenvullen qua geld.![]()
Keuren hoeft niet, andere banden er op, goedkope aanhanger, tweedehands trekhaak en gaan!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
circuitfiets
[[url=http://i2.ebayimg.com/01/m/000/7d/a8/ff0e_24.JPG]afbeelding][/url]
Suzuki GSX-R 750
EUR 1.399
OMGquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:24 schreef Worldbeater het volgende:
¤49,95 .......... iets voor FS180.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Daarom in de uitverkoop.. rijdende schietschijf.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:26 schreef Snelwagen het volgende:
OMG, als je zoiets op je hoofd durft te zetten
![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daarom in de uitverkoop.. rijdende schietschijf.![]()
Achja, de mensen die zo'n helm kopen hebben toch een plaat voor hun kopquote:Op woensdag 2 mei 2007 23:32 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Zal tegen een val al slechte bescherming bieden, laat staat tegen een kogel![]()
Dat soort lui doen de helm toch alleen op hun kop?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:32 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Zal tegen een val al slechte bescherming bieden, laat staat tegen een kogel![]()
Moet jij niet slapen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:37 schreef BazzieK het volgende:
Achja, de mensen die zo'n helm kopen hebben toch een plaat voor hun kop
Damn, waar blijft toch die harde indoctrinaire '24 uurs' niet bij te houden, week+end bezettende training.quote:
En zou dat mailadres kloppen ..quote:Copyright (C) Japarts B.V. 2005, voor overige namen en logo's
behoren de rechten toe aan desbetreffende bedrijven.
Deze pagina is het laatst aangepast op 11 Maart 2005.
Heb 1 dag vrij omdat ik het weekend moet werken dus niet zo zeurenquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Damn, waar blijft toch die harde indoctrinaire '24 uurs' niet bij te houden, week+end bezettende training.![]()
![]()
![]()
In militaire dienst mochten we wel eens drie weken niet naar huis. Wat leek dat lang..![]()
Het lijkt wel een bureaufunctie bij een burgerbedrijf.Maar zelfs daar krijg je de eerste maanden geen vrij.
![]()
Goed bedrijf dit..
[..]
En zou dat mailadres kloppen .... info@japartsnl.com
Zeur jij ff niet, weekendarbeid zit in je contract.quote:Op donderdag 3 mei 2007 00:19 schreef BazzieK het volgende:
Heb 1 dag vrij omdat ik het weekend moet werken dus niet zo zeuren
nee, ik slaapquote:
Ik zeur ook nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 00:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeur jij ff niet, weekendarbeid zit in je contract.![]()
En vorige week ook al een rustdagje. Ik had toch echt meer gasgeven verwacht.
Maar wel lekker zo.Nuttig besteed?
![]()
Mooi dat matte.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
circuitfiets
[[url=http://i2.ebayimg.com/01/m/000/7d/a8/ff0e_24.JPG]afbeelding][/url]
Suzuki GSX-R 750
EUR 1.399
In zijn 4quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:38 schreef hicham het volgende:
[..]
! ).
Daar is de man die alweer een gezellige meet miste.quote:
Mexicaan.. zal er wel niet zo uitzien als het getoonde piccie.quote:
Please your score........quote:
De begrenzing ging er officieel begin dit jaar af .. toch..quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:06 schreef koffiekoekje het volgende:
Quezijn ze jarig
Feli![]()
![]()
disclaimer: zo niet, dan neem ik 't terug
44quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Please your score........... and no fiction
.. the trutH!
![]()
Test???quote:
Ja best met mij, heb me de afgelopen dagen of eigenlijk weken buitensporig gedragen met de alcohol, ik ben echt bijna elke dag lam geweest. Schiet niet op, met dit weer kan ik gewoon niet binnen zitten....quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar is de man die alweer een gezellige meet miste.![]()
Alles goed verder, behalve teringdruk werk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |