sucking too hard on your lollipopquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:40 schreef fs180 het volgende:
AmmAaAAgaaaaaaAAwwwwd!!11 wtf!!! nooOoOhhH!!11 Wat is dat voor dinngg! [/xx]
Als het kon had ik 't gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze sleutelen daar toch met 2 man.Hiesj was aan het bluffen denk ik.
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:51 schreef fs180 het volgende:
kenker
nu officeel mc-n00b.. vergeet ik mn pasfotos
mag ik volgende weer wel theroei doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Als het kon had ik 't gedaan![]()
[..]en nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die snor![]()
JAaaaa zo kan ik het ook!![]()
![]()
Vervelingggggg welnee
Sowieso schrijf je zo.
Hoiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:20 schreef Blapiet het volgende:
vanavond m'n thundercat weer ophalen,.. nieuwe ketting/tandwielen en een BT021 band.
Dure grapá +/- 400,-
NOOOooooooooquote:
Doe dan iig niet je vizier open tijdens het rijdenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:28 schreef Geerd het volgende:
Vanaaf naar de dealer voor nieuwe remblokken![]()
Dat word vannacht wel een stukje toeren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Anders snapt de Amsterdamse chapter het nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:31 schreef koffiekoekje het volgende:
pipa's? je lult teveel negertaal voor een agent![]()
Iets met pipa'squote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan iemand even vertellen wat daar staat, kom er maar niet uit![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:37 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Pipa'sLang niet meer gegeten, maar 50 is toch niet zo bijzonder
ja, iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:31 schreef koffiekoekje het volgende:
pipa's? je lult teveel negertaal voor een agent![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:18 schreef Rib-i het volgende:
@ OPM
Gelukkig dat die gast weer naar huis is, hij klapte voorover en het leek of de motor op hem stuiterde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Even met de ogen knijpen he .. dan zie je het.quote:
Dat vind Sander van MotorXtra zelf.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:en ondanks commentaar op MF heet MXtra het blijkbaar toch goed geregeld met ambu enzo..
.. vandaag uitgebreide mail gekregen daarover.
Ik zie het niet mischien kan -XX- me even helpenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even met de ogen knijpen he .. dan zie je het.![]()
Alleen Rib-i zag het gelijk.![]()
![]()
![]()
[..]
kende em alquote:
quote:Dat vind Sander van MotorXtra zelf.
precies..gaat de prijs omhoog gaan ze daar weer over zeikenquote:Maar ja, nog meer faciliteiten zal de prijs wel geen goed doen.
klikquote:Waar is de discussie trouwens.Wil wel even een piccie posten.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |