sucking too hard on your lollipopquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:40 schreef fs180 het volgende:
AmmAaAAgaaaaaaAAwwwwd!!11 wtf!!! nooOoOhhH!!11 Wat is dat voor dinngg! [/xx]
Als het kon had ik 't gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze sleutelen daar toch met 2 man.Hiesj was aan het bluffen denk ik.
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:51 schreef fs180 het volgende:
kenker
nu officeel mc-n00b.. vergeet ik mn pasfotos
mag ik volgende weer wel theroei doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Als het kon had ik 't gedaan![]()
[..]en nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die snor![]()
JAaaaa zo kan ik het ook!![]()
![]()
Vervelingggggg welnee
Sowieso schrijf je zo.
Hoiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:20 schreef Blapiet het volgende:
vanavond m'n thundercat weer ophalen,.. nieuwe ketting/tandwielen en een BT021 band.
Dure grapá +/- 400,-
NOOOooooooooquote:
Doe dan iig niet je vizier open tijdens het rijdenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:28 schreef Geerd het volgende:
Vanaaf naar de dealer voor nieuwe remblokken![]()
Dat word vannacht wel een stukje toeren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Anders snapt de Amsterdamse chapter het nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:31 schreef koffiekoekje het volgende:
pipa's? je lult teveel negertaal voor een agent![]()
Iets met pipa'squote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan iemand even vertellen wat daar staat, kom er maar niet uit![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:37 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Pipa'sLang niet meer gegeten, maar 50 is toch niet zo bijzonder
ja, iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:31 schreef koffiekoekje het volgende:
pipa's? je lult teveel negertaal voor een agent![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:18 schreef Rib-i het volgende:
@ OPM
Gelukkig dat die gast weer naar huis is, hij klapte voorover en het leek of de motor op hem stuiterde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Even met de ogen knijpen he .. dan zie je het.quote:
Dat vind Sander van MotorXtra zelf.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:en ondanks commentaar op MF heet MXtra het blijkbaar toch goed geregeld met ambu enzo..
.. vandaag uitgebreide mail gekregen daarover.
Ik zie het niet mischien kan -XX- me even helpenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Even met de ogen knijpen he .. dan zie je het.![]()
Alleen Rib-i zag het gelijk.![]()
![]()
![]()
[..]
kende em alquote:
quote:Dat vind Sander van MotorXtra zelf.
precies..gaat de prijs omhoog gaan ze daar weer over zeikenquote:Maar ja, nog meer faciliteiten zal de prijs wel geen goed doen.
klikquote:Waar is de discussie trouwens.Wil wel even een piccie posten.
![]()
Zie hem gaanquote:
quote:Alex_R6 schreef op 29 april 2007 @ 23:35:
Vlaggen kon soms idd wat beter. Kwam het Scheivlak uit vliegen zie ik ineens een stuk zadel op de baan liggen
Assquote:
quote:
denk dat het kansloos isquote:http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/166261
Echt kansloos die MSL lobby, al die marshalletjes die dan direct msl.nl (kennelijk verplicht of zwaar aangeraden) in hun sig zetten en motorXtra bashen.![]()
Kansloos.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef BazzieK het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op:Hoezo 50 paperassen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Doe eens doosturen. * BazzieK is nieuwsgierigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en ondanks commentaar op MF heet MXtra het blijkbaar toch goed geregeld met ambu enzo..vandaag uitgebreide mail gekregen daarover.
Zelfde als wat in topique staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Doe eens doosturen. * BazzieK is nieuwschierig
Meteen meenemen en zodra het wettelijk kan slaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Zie hem gaan![]()
Hij gaat helemaal los,
Bazziek wat zou jij in zon situatie doen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:37 schreef hicham het volgende:
@Rib-i, heb ik een post van OPM gemist?Eniewej, klik
-edit
te laat
Werkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]en ondanks commentaar op MF heet MXtra het blijkbaar toch goed geregeld met ambu enzo..vandaag uitgebreide mail gekregen daarover.
jij wat te doen donderdag
Pepijn komt volgens mij nog terug als "die ongelukkige jongen uit sessie 4"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ass![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/166261
Echt kansloos die MSL lobby, al die marshalletjes die dan direct msl.nl (kennelijk verplicht of zwaar aangeraden) in hun sig zetten en motorXtra bashen.![]()
Kansloos.
Jullie gingen richting Utrecht ik richting Den Haagquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar was je trouwens ineens heen op de terugweg?![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jullie gingen richting Utrecht ik richting Den Haag
Ennnnnnnnnn, het is maar goed dat je rustig hebt gereden
w00t ja dat heb ik een tijdje geleden ook gezien, was bij wegmisbruikers. Hilariteit alom....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:39 schreef -XX- het volgende:
Hilarisch!
Net een op t.v. een stuk van de dijk hier einde van de straat richting kolhorn waar een motorrijder achtervolgt werd door de "stop politie"Gaatie in de bocht op zijn bek
lollerz
![]()
Onderschat niet de polderwegen in gehuchten mennn![]()
Denk kijk evenquote:
Toen reed je in je eentjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Denk kijk even
radar ge a2 utrecht ri den bosch thv hmp 102.7 bij afslag zaltbommel thv viaduct 29/04/07 18:02:36
Gok dat dat even mijn eigen salaris betalen word![]()
Had pijn aan mijn reet en wilde naar huus enzoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Toen reed je in je eentje![]()
En ik maar rustig rijden
Ohjaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:51 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Correctie
tussen de 120 en 160
............................................ In Duitsland![]()
180 haalde je niet eens zei jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had pijn aan mijn reet en wilde naar huus enzoMaarjeh heb tussen de 120 tot 180 oid gereden dus hoop dat het op een stukje rustig was
quote:
Okquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:13 schreef Geerd het volgende:
Brakes zijn gemaakt plus 1L olie 80,-
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |