Fijn daar had ik een 8.5 voorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:42 schreef Tim21 het volgende:
Uit m'n hoofd voor nat 1: 'Alles' behalve optica. Dus geen 1/f= 1/b+1/v voor jullie.
Sorry hoor, maar hoor zoiets gewoon niet te weten 1week vantevoren?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:32 schreef MASD het volgende:
meteen ff een vraagje:
Welke stof moet je bij Nat 1 wel en niet kennen?
Post is gemaakt op 1 meiquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:52 schreef leroytje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar hoor zoiets gewoon niet te weten 1week vantevoren?
Thxquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:43 schreef Pozo het volgende:
Men neme de binas en de linkerhand, steekt tijdens zijn examen de hand in onmogelijke posities om de richting van de lorentzkracht 'van de duim af' en het veld 'langs de vingers omhoog' te laten zijn en voila, magnetisme is te doen (je hand naar binnen draaien geeft je de richting vd stroom I)!
Binas voor de formules wbt sterkte van velden dus.
Linkerhandregel:
[afbeelding]
Schakelingen, gewoon logisch nadenken eigenlijk, dat's alles. 'ik heb deze info en deze AND, NOR enz. poortes. Wat moet dr als eerste gebeuren?....' totdat je bij het eindpunt bent. Even oefenen ermee in oude examens kan handig zijn.
Hiero 22 bijvoobeeld http://downloads.kennisne(...)vo_na12_2005_1_o.pdf
ik weet het nu al welquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:52 schreef leroytje het volgende:
[..]
Er zijn echt meerdere regels ofzo want ik had dacht een andere handregel geleerd op school want die vond mijn leraar makkelijker.quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef Donnie_Darko het volgende:
[..]
[afbeelding]
De FBI-regel werkt altijd!
Opzich is dat inderdaad wat ik daarboven zette, maargoedquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:46 schreef Donnie_Darko het volgende:
[..]
[afbeelding]
De FBI-regel werkt altijd!
Nee man laatste dag beginnen met leren anders ben je niet stoer duuuh. Ik sta een 6.8 dus lekker een 6.5 halen voor een 7. Das wel net zo sexy, kan je een beetje opscheppen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:52 schreef leroytje het volgende:
[..]
Alweer?quote:
Ik maak waarschijnlijk nog een samenvatting voor natuurkunde1 voor de rekenmachine met ALLE stof samengevat per onderwerp. Dit komt vanavond ergens, dus kijk morgenvroeg even.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:19 schreef Lijpo het volgende:
Iemand nog tips om dingen in je rekenmachine te zetten?
Geweldig!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Ik maak waarschijnlijk nog een samenvatting voor natuurkunde1 voor de rekenmachine met ALLE stof samengevat per onderwerp. Dit komt vanavond ergens, dus kijk morgenvroeg even.Ik had dit ook voor scheikunde gedaan.
Achja, verklaar het massadeffect eens.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind alle logica achter natuurkunde echt ver te zoeken
het klopt vast, maar het interesseert me geen reet, en mede daardoor waarschijnlijk, snap ik er geen kut van.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:12 schreef Donnie_Darko het volgende:
[..]
Achja, verklaar het massadeffect eens.
Is er een kerel met de naam "Einstein" die de snelheid van het licht erbij haalt,
en het hele zootje klopt ook nog eens...![]()
Jazegtie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:15 schreef timlol het volgende:
natuurkunde is zo easy,
beetje formules invullen thats all.
tekenvragen hebje nog enige kennis voor nodig en die vragen heb ik dan ook altijd fout maar voorderest moet t makkelijk lukken
Dat is ook wel zo, maar ik zie de logica er niet van in.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:15 schreef Donnie_Darko het volgende:
Niks mis met natuurkunde, het is onze wereld. Altijd en overal aanwezig...
Hartstikke leuk, maar ik had liever gehad dat ze het niet gedaan hadden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef Donnie_Darko het volgende:
hahaha, wat dacht je van die natuurkundigen die voor jou die formules gemaakt hebben!
Hulde aan die mensen, leefden jaren geleden en zonder rekenmachine !! Je moet het maar kunnen.
Nee, dan zat je te rommelen met je ..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hartstikke leuk, maar ik had liever gehad dat ze het niet gedaan hadden.
Dan had ik nou niet zo hoeven zitten kutten met die rommel
Geloof mij, ik zou graag willen dat ik het wel begreep...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:25 schreef Donnie_Darko het volgende:
[..]
Nee, dan zat je te rommelen met je ....
Gewoon kijken wat je wilt weten, welke gegevens je hebt, dan kies je de formule die al die dingen heeft. En invullen, klaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef eer-ik het volgende:
natuurkunde voor dummies 14.gif.
Kom maar op met dat soort shit
noem het maar 'gewoon'quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:37 schreef DarKHunteR het volgende:
[..]
Gewoon kijken wat je wilt weten, welke gegevens je hebt, dan kies je de formule die al die dingen heeft. En invullen, klaar
Misschien moet je maar een ander vakkenpakket nemenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alle vakken, behalve wiskunde, scheikunde en natuurkunde, heb ik vorig jaar met zevens en achten afgesloten, behalve deze 3 dushier had ik vieren voor op m'n eindlijst
Let op! Formules opschrijven krijg je geen punten meer voor tegenwoordig, omdat je ze gewoon uit BINAS kan overschrijven. Als je ze invult krijg je wél punten, al klopt er geen flikker van wat je invult, als je het maar gebruikt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef timlol het volgende:
beetje domraak formules opschrijven zonder in te vullen levert vaak ook al punten op.
bij een tekenvraag met krachten altijd op het zwaartepunt een even groot pijltje naar boven tekenen ook.
volgens mij als je dit doet en de puur simpele vraagjes beetje invult heb je al snel voldoende.
Gaat nu niet meer neequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:48 schreef Donnie_Darko het volgende:
[..]
Misschien moet je maar een ander vakkenpakket nemen
Ik weet niet of het nu nog kan![]()
nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:02 schreef timlol het volgende:
ah das jammer dan
maarehm even andere vraag moet hoofdstuk 5 ''licht en zicht'' nou wel of niet geleert te worden?
ja dankje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef timlol het volgende:
danku en succes jij trouwens
ik kijk trouwens weer uit naar je spiekbrief, vorige was ook van hoge kwaliteitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Alweer?
[..]
Ik maak waarschijnlijk nog een samenvatting voor natuurkunde1 voor de rekenmachine met ALLE stof samengevat per onderwerp. Dit komt vanavond ergens, dus kijk morgenvroeg even.Ik had dit ook voor scheikunde gedaan.
toevallig nu eens voor de casio?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef ImTheBase het volgende:
Kijk morgenvroeg even, ik ga over een uurtje een spiekbrief van alles van natuurkunde 1 maken.Ik moet eerst nog even hoofdstuk 6 leren.
Held!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef ImTheBase het volgende:
Kijk morgenvroeg even, ik ga over een uurtje een spiekbrief van alles van natuurkunde 1 maken.Ik moet eerst nog even hoofdstuk 6 leren.
Nee, het spijt me. Het programma waarmee ik die 'spiekbrief' maak kan enkel programma's exporteren naar .8xp, het formaat voor een TI-rekenmachine.quote:
Jij gaat zakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:37 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het allemaal zo positief inziet![]()
ik een 3,3 maar toch zit ik in de zenuwenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:39 schreef nVincible het volgende:
Ik heb er niet zo veel zin in moet ik eerlijk zeggen. Ik móet een 5.5 halen en ik vind de stof soms nogal onduidelijk
Eén onvoldoende in en één buiten je profiel waarvan één 4 en één 5.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:43 schreef nVincible het volgende:
Hmm je mag twee 5'en in je profieldeel toch? Dan zou ik in feite een 5 voor natuurkunde kunnen halen (min. een 4 moet ik dan halen) en een 3 voor wiskunde
U vraagt wij draaien:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:47 schreef ImTheBase het volgende:
Weet iemand een internetpagina of kan iemand me een korte uitleg geven over katrollen? Hoe ik nou kan weten dat een bepaalde combinatie ervoor zorgt dat ik bijvoorbeeld 2x minder trouw hoef te trekken of iets dergelijks?
Je mag gewoon géén twee onvoldoendes in je profieldeel hebben, wel één onvoldoende die een 4 of een 5 is. In mijn lijstje hierboven staan alle mogelijkheden waarmee je nog over kan gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:47 schreef nVincible het volgende:
Dus géén twee 5'en in je profiel, maar een 4 in je profiel mag wel?
Dat is niet grappig, mijn PickWick ging al bijna over mijn scheikundequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef Lothario het volgende:
Die lastige koffie rondbreng mensen maar eens aanstoten zodat er koffie over mijn examen gaat
'Enter' is volgende paginaquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Bedankt
Alleen ik kan niet naar beneden scrollen als de tekst nog niet afgelopen isGewoon een ti 84+
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |