Gaat nu niet meer neequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:48 schreef Donnie_Darko het volgende:
[..]
Misschien moet je maar een ander vakkenpakket nemen
Ik weet niet of het nu nog kan![]()
nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:02 schreef timlol het volgende:
ah das jammer dan
maarehm even andere vraag moet hoofdstuk 5 ''licht en zicht'' nou wel of niet geleert te worden?
ja dankje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:05 schreef timlol het volgende:
danku en succes jij trouwens
ik kijk trouwens weer uit naar je spiekbrief, vorige was ook van hoge kwaliteitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:50 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Alweer?
[..]
Ik maak waarschijnlijk nog een samenvatting voor natuurkunde1 voor de rekenmachine met ALLE stof samengevat per onderwerp. Dit komt vanavond ergens, dus kijk morgenvroeg even.Ik had dit ook voor scheikunde gedaan.
toevallig nu eens voor de casio?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef ImTheBase het volgende:
Kijk morgenvroeg even, ik ga over een uurtje een spiekbrief van alles van natuurkunde 1 maken.Ik moet eerst nog even hoofdstuk 6 leren.
Held!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:30 schreef ImTheBase het volgende:
Kijk morgenvroeg even, ik ga over een uurtje een spiekbrief van alles van natuurkunde 1 maken.Ik moet eerst nog even hoofdstuk 6 leren.
Nee, het spijt me. Het programma waarmee ik die 'spiekbrief' maak kan enkel programma's exporteren naar .8xp, het formaat voor een TI-rekenmachine.quote:
Jij gaat zakkenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:37 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het allemaal zo positief inziet![]()
ik een 3,3 maar toch zit ik in de zenuwenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:39 schreef nVincible het volgende:
Ik heb er niet zo veel zin in moet ik eerlijk zeggen. Ik móet een 5.5 halen en ik vind de stof soms nogal onduidelijk
Eén onvoldoende in en één buiten je profiel waarvan één 4 en één 5.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:43 schreef nVincible het volgende:
Hmm je mag twee 5'en in je profieldeel toch? Dan zou ik in feite een 5 voor natuurkunde kunnen halen (min. een 4 moet ik dan halen) en een 3 voor wiskunde
U vraagt wij draaien:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:47 schreef ImTheBase het volgende:
Weet iemand een internetpagina of kan iemand me een korte uitleg geven over katrollen? Hoe ik nou kan weten dat een bepaalde combinatie ervoor zorgt dat ik bijvoorbeeld 2x minder trouw hoef te trekken of iets dergelijks?
Je mag gewoon géén twee onvoldoendes in je profieldeel hebben, wel één onvoldoende die een 4 of een 5 is. In mijn lijstje hierboven staan alle mogelijkheden waarmee je nog over kan gaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:47 schreef nVincible het volgende:
Dus géén twee 5'en in je profiel, maar een 4 in je profiel mag wel?
Dat is niet grappig, mijn PickWick ging al bijna over mijn scheikundequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:05 schreef Lothario het volgende:
Die lastige koffie rondbreng mensen maar eens aanstoten zodat er koffie over mijn examen gaat
'Enter' is volgende paginaquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Bedankt
Alleen ik kan niet naar beneden scrollen als de tekst nog niet afgelopen isGewoon een ti 84+
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |