Het gaat zeker snel! En ik hoop dat er gauw meer mensen mogen volgen, ik gun het jullie allemaal zoquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:12 schreef lunastar het volgende:
amaai Nijna ik zag je frummelbanner.. al 20 weken meid.. wat gaat het allemaal zo snel hé

quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:33 schreef lunastar het volgende:
hier gisterenavond aan het praten over vanalles... we hebben goed gelachen.. Jorg kwam met de opmerking dat zijn zaadjes zijn zoals de post in Gent... aan het staken.. en toen begon hij over de testen in zieknhuis.. hij zei die zagen licht en dachten hier klopt iets niet en zijn deden of ze dood waren... daarom dat uitslag zo slecht was, maar tegendeel is waar zei hij... En nu dragen zo van die pakken (ik weet niet of je die kent zo in 1 geheel met zo een zuurstofmasker) we hebben gelachen.. Hij zei zelf dat hij microscoop ging kopen en het zelf is ging bekijken, dan kon hij tegen zijn zaadjes zeggen dat het nu wel goed was, dat ze nu terug mogen werken
Nijna ik moet bright gelijk geven.. zo denk ik er ook over meid
liefs lunastar

En wanneer ga je die testen precies kopen?quote:Op maandag 28 mei 2007 08:32 schreef Randa_v het volgende:
Hier speelt misselijkheid mij parte, maar ik geloof mijn lichaam nog steeds niet alhoewel er ook wel andere rare dingen aan de hand zijn.Ik laat het maar op zijn beloop, mijnlichaam houdt mij al vaker voor de gek (PDS enzo brengt ook misselijkheid met zich mee). Na nu bijna 2 maanden is de stand, 3 niet te vergelijken met menstruatie bloedingen, kan er geen touw op trekken. En tja het kan raak zijn, maar dan denk ik heel naief, dat ik een zwangerschap toch zou moeten herkennen. Van de week maar weer eens testen kopen, is toch de beste zekerheid.
Lotusparel wat fijn, veel succes, Again ook veel succes

Ik was in eerste instantie ook heel verbaasd, maar ik vind het wel heel fijn dat het kennelijk zo goed gaat dat jullie deze stap nu durven te nemen. En nu maar heel hard hopen dat het snel raak isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:14 schreef Sugar het volgende:
Jeetje, Anitra!Gaat het zoveel beter met je, dat jullie deze stap durven en kunnen zetten? Want ik geloof dat je een paar maanden geleden helemaal niets kon en heel ongelukkig door het leven ging door al je beperkingen?
Nou, als het betekent dat het veel beter met je gezondheid gaat, dan ben ik heel erg blij voor je natuurlijk. Om die verbetering én om jullie beslissing.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |