daar ben ik het niet mee eens..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:17 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik ben trots op Ajax. Ik ben niet trots op wat Ajax heeft laten zien dit seizoen.
Ik vind dat HtC zichzelf en daarmee Ajax belachelijk heeft gemaakt. Uitspraken als dat de grasmat slecht was. Dat soort uitspraken mag je doen als je wint en dan vervolgens zegt dat als de mat wat beter was geweest er zeer waarschijnlijk meer doelpunten waren gemaakt.
Ook neem ik het hem zeer kwalijk dat hij KJH er een tijdje buiten heeft gezet.
Dat hij zich ging mengen in het kinderachtige onderwatersteekspel tussen van Gaal en Koeman....erg sneu en niet proffessioneel. Hij had de lachende derde moeten zijn.
Ik hoop echt dat hij weggaat. De enige reden waarom hij zou kunnen aanblijven, in mijn optiek, is dat het niet erg lekker is om nu maar weer een andere trainer aan te trekken. Wat een kul argument is dus...HtC oprotten ajb.
Zou wel erg saai worden hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:23 schreef toma het volgende:
[..]
daar ben ik het niet mee eens..
maar dat hoeft ook niet
Daar kunnen we het idd over eens zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:22 schreef toma het volgende:
[..]
bullshit het gaat om de collectieve prestatie niet om de induviduele prestatie. Ondanks dat Huntelaar minder scoort is hij wel een betere 'voetballer' en slimmer geworden.
Weet je zeker dat dat over Nederland ging en niet over Ajax? Want hij is wel weer 'gewoon' topscorer van Ajax.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik herinner me de uitspraak dat als Huntelaar niet drie jaar achter elkaar topscorer van Nederland wordt, Ajax het slecht gedaan heeft. Dit kan te denken geven. Kun je hier tussen de regels doorlezen dat Ajax zakelijk gezien Huntelaar moet verkopen als hij één seizoen later geen topscorer van Nederland is geworden?
niet alleen Huntelaar. kijk naar Wesley en John bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:22 schreef toma het volgende:
[..]
bullshit het gaat om de collectieve prestatie niet om de induviduele prestatie. Ondanks dat Huntelaar minder scoort is hij wel een betere 'voetballer' en slimmer geworden.
Heel zeker dat dat over topscorer van Nederland ging helaas...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat over Nederland ging en niet over Ajax? Want hij is wel weer 'gewoon' topscorer van Ajax.
Stukken beter, alleen zijn er idd dingen aan zijn aanpak waarvn je zou kunnen zeggen "wtf"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:32 schreef Nashje het volgende:
Ik vind overigens dat HtC het beter doet dan Blind.
Klopt, en dan met name z'n wisselbeleid. Ook afgelopen zondag weer. Ik zag geen enkele reden om Roger in te brengen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:34 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Stukken beter, alleen zijn er idd dingen aan zijn aanpak waarvn je zou kunnen zeggen "wtf"
Laat hem nog maar een jaartje bij Ajax, zien wayt ie kan doen volgend seizoen...
idd vreselijke wissel. had dan Babel er in laten staan en Perez erin gebracht voor Urby.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Klopt, en dan met name z'n wisselbeleid. Ook afgelopen zondag weer. Ik zag geen enkele reden om Roger in te brengen.
Zit men stil dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Nouk het volgende:
PSV heeft 8 titels in de laatste 6 jaar. Hebben ze nog niet het idee dat er misschien iets moet veranderen in Amsterdam?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Nouk het volgende:
PSV heeft 8 titels in de laatste 6 jaar. Hebben ze nog niet het idee dat er misschien iets moet veranderen in Amsterdam?
we moeten meer zuid-amerikanen hierheen halen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Nouk het volgende:
8 titels in 6 jaar? Nou moet je ze niet overschatten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Nouk het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:39 schreef Nouk het volgende:
Vind ik ook, hoewel ik nog regelmatig mijn vraagtekens zet bij met name zijn wisselbeleid.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:32 schreef Nashje het volgende:
Ik vind overigens dat HtC het beter doet dan Blind.
Ten Cate maakt ook spelers beter..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vind ik ook, hoewel ik nog regelmatig mijn vraagtekens zet bij met name zijn wisselbeleid.
Maar nu heb je wel het idee dat er een echte leider voor die groep staat, een echte trainer. Dat gevoel had ik bij Blind totaal niet.
Dat HtC beter is dan Blind, dat staat voor mij ook als een paal boven water, maar om nu te zeggen dat hij het goed gedaan heeft . . . . .quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vind ik ook, hoewel ik nog regelmatig mijn vraagtekens zet bij met name zijn wisselbeleid.
Maar nu heb je wel het idee dat er een echte leider voor die groep staat, een echte trainer. Dat gevoel had ik bij Blind totaal niet.
Iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:46 schreef denthemen het volgende:
Waarom komen er altijd van die kutsupporters op de site van Ajax te staan? http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=62662
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |