quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja.. en Krkic, Engelaar..
Alex bevestigd trouwens bijna transfer met Chelsea.. Gomes is ook al bijna rond met iemand anders in Engeland
Ik vraag me ook af of AZ dit kan handelen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Ajax wint de beker, gelukkig ben ik 6 mei het land uit![]()
Ik denk het niet. Aangezien v. Gaal de kampieonsdruk ook niet heeft kunnen managen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of AZ dit kan handelen!
Dat is het allermooiste natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:49 schreef borisz het volgende:
gewoon beide
Nja, vorig jaar was wel de kanttekening dat Ales, Gomes, Farfan en Cocu bleven.. DAT is nu dus wel andersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef SiemeN het volgende:
Ja, we mogen weer he..
"Volgend seizoen pakken we de titel. PSV wordt verzwakt."
Kunnen we niet gewoon het toenmalige topic tevoorschijn toveren (eind/begin seizoen 2006/2007)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef SiemeN het volgende:
Ja, we mogen weer he..
Exactquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar als je dan toch mag kiezen CL voetbal
Plus we winnen de CLquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef SiemeN het volgende:
Ja, we mogen weer he..
alweerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef SiemeN het volgende:
Ja, we mogen weer he..
PSV wordt elk jaar verzwakt. Toen afgelopen jaar Vennegoor, Ooijer en vooral Hiddink weg gingen dacht ik ook dat het niks zou worden. Dat was het de 2e seizoens helft ook niet maar ze zijn toch weer kampioen. Maar de jaren daarvoor hetzelfde verhaal toen Vogel en van Bommel weggingen. Een aantal jaren daarvoor toen Kezman en Robben weggingen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja, vorig jaar was wel de kanttekening dat Ales, Gomes, Farfan en Cocu bleven.. DAT is nu dus wel anders![]()
sinds wanneer heeft PSV meer punten?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:26 schreef MaxC het volgende:
Ik blijf maar tegen de PSV-ers zeggen in mijn omgeving: Degene die na 34 wedstrijden de meeste punten heeft verdiend het kampioenschap![]()
in Spanje zouden we niet eens Europees voetbal kunnen halen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:31 schreef Sethje het volgende:
Ik vind het wel lijp dat als we in Italie of Spanje zouden voetballen dat Ajax dan wel kampioen was omdat daar eerst het onderling resultaat telt en dan pas het doelsaldo :S
Zoals altijdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef SiemeN het volgende:
Ja, we mogen weer he..
dat zeg ik al twee seizoenen niet meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:54 schreef SiemeN het volgende:
Ja, we mogen weer he..
volgens voetbalzone.nl is de kans groot dat Alex ook weg gaatquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat zeg ik al twee seizoenen niet meer.maar nu kijken wat er allemaal veranderd in de zomer.. ..
goede OP zo met het nieuws![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |