quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km²Land: 79,99 km² Water: 10,60 km²
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km²
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
Westlandse Links:quote:Kom ie uit Limburg
Nou dan ken je ’t gelijk wel horen
Want al die gasten
Praten met een zachte g
En ook in Drenthe
Ja dan weet je van tevoren
Om ’t begrijpen
Neem een woordeboekie mee
Refrein:
Maar ik zing ai ai ai
En ik kom ui ’t Westland
En ik zing gaan gaan gaan
En plukkie al
Kom je uit Nalek
Uit de Heul of uit Ter Heije
Ja er is een ding
Wat ons allemaal verbindt
J ekomt ui ’t Westland
Dat ken je horen an die Aie
Je ken niet zonder
Het begint al bij het kind
Ja ik was laatst in Spanje
Daar ontmoette ik een westlandse kanjer
Ze zei, ga je mee naar m’n flat
Want ik maak alleen met Westlanders pret
ik ken aardig wat mensen die er naar toe zijn geweest, en die vond het wel waardquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:29 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!
Is er hier al iemand naar de Kromme Jongens musical geweest?
Niet dat ik van plan ben om te gaan, maar ik vraag me af wat ze wel niet bieden voor de 40 euro die ze er voor vragen.
Nou.. kinky niet...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:32 schreef Bootje84 het volgende:
zo piet, ook weer van de partij? nog kinky dingen gedaan?
Een collega van me, die was bij een of andere motorrace op zandvoort. Hij staat zo op, hoort ie achter hem: 'Zooo, die gozer is verbrand!' . Hij kijkt zo om, zo twee vingers naar hem wijzenquote:
Nou is het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:37 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
Hoi keijz, wlsandman en ThaRooP
Ik had me nog 2x per dag ingesmeerd met factor 20... Aangezien er nog veel met waterpistolen gespeeld werd en de nodige mensen in de steeplechase bak met water zijn gegooid.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Een collega van me, die was bij een of andere motorrace op zandvoort. Hij staat zo op, hoort ie achter hem: 'Zooo, die gozer is verbrand!' . Hij kijkt zo om, zo twee vingers naar hem wijzen. Hij was ook knalrood gisterochtend
.
Ik ben dit jaar pas één keer verbrand, een record, me dunkt.
Ik herkende keijz al bij de muntenverkoop in de lierquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:47 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nou is het niet leuk meer.Ik denk we zitten hier lekker allemaal anoniem te ouwehoeren en nu herken ze straks op straat
Nieuwe film van Tarantino tochquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:08 schreef dubidub het volgende:
Huh, ik zag net ergens zo'n zelfe Usericon als die van jou, keijz, wat is het? Deathproof
of gaan we voor Eindhoven met meer dan +1000 topicsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:15 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Amsterdam zit al op #15, dus we hebben nog wel wat in te halen
Ik zag dat je in de frontale tegenaanval zit in het Appie Hein KLB topic?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:47 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Nou is het niet leuk meer.Ik denk we zitten hier lekker allemaal anoniem te ouwehoeren en nu herken ze straks op straat
Maar jij had eigenlijk ook al je anonimiteit verloren. Ik denk ik klik even op je fotoboek en ja hoor, daar heb je 'mquote:
Tuurlijk, maar iemand van de foto´s herkennen lukt niet altijd hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:10 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Maar jij had eigenlijk ook al je anonimiteit verloren. Ik denk ik klik even op je fotoboek en ja hoor, daar heb je 'm
Ik vind je ook niet op je foto lijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:16 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar iemand van de foto´s herkennen lukt niet altijd hoor![]()
Eigenlijk lijkt het net of op al die foto's drie verschillende personen staanquote:
Gister was de muziek en sfeer veel beter, alleen het was niet zo drukquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:03 schreef ThaRooP het volgende:
Keijz, jij was toch zaterdag weer naar de lier geweest? Was t dit keer beter?
Jou kennende had ik wel verwacht dat jij een foto van je kuikens had gemaakt..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef Bootje84 het volgende:
keijs, ik had het beloofd.. mn chicky
http://img293.imageshack.us/my.php?image=lilianrd7.jpg
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef Bootje84 het volgende:
keijz, ik had het beloofd.. mn chicky
http://img293.imageshack.us/my.php?image=lilianrd7.jpg
Als ze maar bier drinkt tochquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:33 schreef Bootje84 het volgende:
capelle sandman.. i know.. geen WL-er helaas
vrouwen die shag roken zijn in het algemeen lesbischquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:05 schreef Bootje84 het volgende:
btw, vrouwen+shag is ook een no-no..
ik kan het anders ook niet meezingen hoor...quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:45 schreef kassenbouwer het volgende:
Trouwens bootje, leuk meisje hoor. Jammer alleen dat ze Bloemkolen niet kan meezingen!
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik kan het anders ook niet meezingen hoor...![]()
Als ik meebleer met de kromme jongens , heb ik toch een aantal alcoholische versnapperingen op... en dan heb ik al moeite met het simpele.. Hoofd, schouders, knie, teen/framequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:57 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
Bloemkolen, wat moet je er mee? Bloemkoooolen wat moet je er mee?
Eerst poten, dan gieten, dan dekken. Verders niks.
Dan kappen, dan doppen, dan draaien. Verders niks.
Poten, gieten, dekken. Kappen, doppen, draaien. Verders niks.
ik kan dr altijd een toontje hoger laten zingenquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:45 schreef kassenbouwer het volgende:
Trouwens bootje, leuk meisje hoor. Jammer alleen dat ze Bloemkolen niet kan meezingen!
Jij kent hem blijkbaar ook nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:57 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
Bloemkolen, wat moet je er mee? Bloemkoooolen wat moet je er mee?
Eerst poten, dan gieten, dan dekken. Verders niks.
Dan kappen, dan doppen, dan draaien. Verders niks.
Poten, gieten, dekken. Kappen, doppen, draaien. Verders niks.
Haha, ja ik zag 't ook later.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef dubidub het volgende:
[..]
Jij kent hem blijkbaar ook nietHet is kappen doppen veilen (vaile).
quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
iemand hier verstand van strip-poker regels..?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Strippokerquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
iemand hier verstand van strip-poker regels..?
haha, alleen als ik solo met vrouwen ben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:53 schreef dubidub het volgende:
Volgens die wiki speel je met chips, degene die verliest verliest niet alleen z'n chips, maa rook een kledingstuk. Staat dit in verband met de op handen zijnde WL-pokermeet?
Nogal jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zag dat je in de frontale tegenaanval zit in het Appie Hein KLB topic?
Hoe was je weekendje weg trouwens?
Ik was het net vergetenquote:Op woensdag 2 mei 2007 16:15 schreef GotC het volgende:
en kunnen zien in Roermond hoe Ajax met 1 doelpunt 'verloor'.
die doet het ook al nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:14 schreef Bootje84 het volgende:
na het kussen van die kikker, krijg je dit..
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=EPLHX4C6
t wordt er niet beter opquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:14 schreef Bootje84 het volgende:
na het kussen van die kikker, krijg je dit..
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=EPLHX4C6
Hi Tom,quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:57 schreef keijz het volgende:
[..]
Oke, ik ga nog ff denken of ik je zal accepteren
quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hi Tom,
Roland accepteert je uitnodiging en is toegevoegd aan je vrienden!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:11 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.. Beetje laat op stage.. Ik was wel op tijd.. alleen de sleutel niet
Vanochtend op autopiloot gedaan, ik begin wakekr te wordenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:33 schreef Bootje84 het volgende:
ook goeiemiddag dubby.. je ben laat?
leven van een ex-tuinder gaat niet over rozenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
ennuh ja keijz, mn pa is ex-tuinder.. nu trucker om zn vrije tijd te vullen. die werkt dus lekker 55+ uur in 5 dagen met zn gekke kop.. maar goed..
dure zoon, dure vrouw
Nehquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef keijz het volgende:
Kan die de AH in De Lier ook niet ff kopen?
oftewel deze zijn gewoon te duurquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:22 schreef GotC het volgende:
[..]
NehOver de Lier en 's-Gravenzande (iig 's-Gravenzande, de lier weet ik niet 100%) zei hij zoiets: 'Das net alsof je met je waterpistooltje tegenover een mitrieur gaan staan'
Te duur!quote:
De Hoogvliet in 's-Gravenzande is inderdaad een hele verbetering vergeleken met de oude...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Te duur!! Nee, kijk. In 's-Gravenzande is nu dus een nieuwe Hoogvliet, die schijnbaar best wel nice is. Waarom zou je dan, als mijn baas zijnde, dat ininininimini AH filiaal overkopen? Je zou onwijs veel geld erin moeten steken, en zoveel zal je er niet mee winnen. Het AH filiaal in 's-Gravenzande is gewoon veels te klein, te weinig potentie, heel weinig parkeerplaatsen, een grote/nieuwe concurrent.. Dat is gewoon niks dus
Maar te duur..dat niet.
Jij houdt echt van je werk he?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Te duur!! Nee, kijk. In 's-Gravenzande is nu dus een nieuwe Hoogvliet, die schijnbaar best wel nice is. Waarom zou je dan, als mijn baas zijnde, dat ininininimini AH filiaal overkopen? Je zou onwijs veel geld erin moeten steken, en zoveel zal je er niet mee winnen. Het AH filiaal in 's-Gravenzande is gewoon veels te klein, te weinig potentie, heel weinig parkeerplaatsen, een grote/nieuwe concurrent.. Dat is gewoon niks dus
Maar te duur..dat niet.
Hoi, waar heb jij gewoond de laatste tijd? De Konmar hebben we nu al maanden, Koornneef heeft de laatste Konmar in NL opgekocht. Overigens komt er binnen een aantal jaar iets heeel anders in te zitten, iig geen supermarkt. Konmar lijdt op dit moment per jaar een zeer hoog verlies, in de miljoenen..vanaf het begin alquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:29 schreef kassenbouwer het volgende:
Als je baas Koorneef slim is, koopt in ieder geval de Konmar niet. Het feit dat je met je auto die parkeergarage in moet, is volgens mij een veel te hoge drempel voor boodschappen bij een supermarkt.
Het is ook wel een troosteloze bende daar op dit moment...
Haha, dat wist ik niet. Ben inderdaad wel heel benieuwd naar zijn plannen met die Konmar dan... Het zou wel eens uit concurrentieoverwegingen geweest kunnen zijn. Ik denk niet dat hij graag zou hebben dat er ineens een Jumbo of een Lidl ofzo in zou komen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoi, waar heb jij gewoond de laatste tijd? De Konmar hebben we nu al maanden, Koornneef heeft de laatste Konmar in NL opgekocht. Overigens komt er binnen een aantal jaar iets heeel anders in te zitten, iig geen supermarkt. Konmar lijdt op dit moment per jaar een zeer hoog verlies, in de miljoenen..vanaf het begin al. Hij had wel uitgelegd waarom hij die had gekocht, maar vergeten
.
We hadden die vergadering met alle Konmar mensen ook.. vreemd en groot verschil.
Denk je ook eens iets slims te zeggenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:29 schreef kassenbouwer het volgende:
Als je baas Koorneef slim is, koopt in ieder geval de Konmar niet. Het feit dat je met je auto die parkeergarage in moet, is volgens mij een veel te hoge drempel voor boodschappen bij een supermarkt.
Het is ook wel een troosteloze bende daar op dit moment...
Exactement. Anders zou er tot 2013 een supermarkt in moeten zitten, nu niet hoorde ik ergens.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:49 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Haha, dat wist ik niet. Ben inderdaad wel heel benieuwd naar zijn plannen met die Konmar dan... Het zou wel eens uit concurrentieoverwegingen geweest kunnen zijn. Ik denk niet dat hij graag zou hebben dat er ineens een Jumbo of een Lidl ofzo in zou komen...
Oh, daar ben ik dan misschien welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:01 schreef dubidub het volgende:
Morgen graties waterskiën/wakeboarden bij de wollebrand. Zal wel weer gezellig druk wordenMinimeet? :p
ff lijnrijden zekerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:48 schreef Bootje84 het volgende:
ik kan niet wakeboarden
moet eerst arbeiten
quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:43 schreef keijz het volgende:
Kan die de AH in De Lier ook niet ff kopen?
hoofddoekjes.... valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:17 schreef Bootje84 het volgende:
btw sandman, bedoel je die hoofddoekjes in AH DL? want 80% is hoofddoek afaik..
ik weet dat het druk is, ik werk zelf namelijk ook bij een transportbedrijfquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:15 schreef Bootje84 het volgende:
sandman, uhm, ff 't westland onveilig maken. schijnt onwijs druk te zijn door die perkgoed rommel.. ik moet om 7 uur beginnen, en ik vermoed dat ik rond 3 uur klaar zal zijn...
Kassameisjes, ja een paar jaar geleden misschienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:09 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Wat is er mis met de AH in De Lier?
Beste supermarkt hoorleuke kassameisjes
![]()
Vermeer Transport in Numansdorpquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:28 schreef Bootje84 het volgende:
welk bedrijf sandman?
break.comquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:57 schreef Bootje84 het volgende:
keijz, youtube, dumpert en photobucket al geprobeert..
Wat een klotenieuwsquote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:11 schreef GotC het volgende:
M'n oom heeft nog maar minder dan een maand te leven, hoorde ik vanochtend.
Moet heb nog steeds een keer afkijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:37 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Kende je die nog niet?
Is wel iets voor in de OP eigenlijk
Nicequote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:17 schreef vipergts het volgende:
[afbeelding]
Heeft mijn baas gekocht en ik mag er ook mee rijden.
Voor de leken onder ons
het is een volvo FH16 met 660 pk en zo ongeveer alles erop en eraan
OMGquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:17 schreef vipergts het volgende:
[afbeelding]
Heeft mijn baas gekocht en ik mag er ook mee rijden.
Voor de leken onder ons
het is een volvo FH16 met 660 pk en zo ongeveer alles erop en eraan
Ik kende hem al. Maar toch, voor degenen die hem nog niet hadden gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:37 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Kende je die nog niet?
Is wel iets voor in de OP eigenlijk
Ja, hij blijft leuk. Sowieso dat programma is leuk. Gisteren waren ze in Staphorst... Wat een mensen zeg... Blij dat ik hier woonquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik kende hem al. Maar toch, voor degenen die hem nog niet hadden gezien
Die meot ik nog zienquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:03 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, hij blijft leuk. Sowieso dat programma is leuk. Gisteren waren ze in Staphorst... Wat een mensen zeg... Blij dat ik hier woon
Ik heb Der Untergang wel op dvd voor jequote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:07 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die meot ik nog zienIk wilde 'Der Untergang' opnemen (ik ging bowlen in De Lier, wat overigens zeer puik was). Gaat m'n moeder dat opnemen op de HDD recorder
. Ik zeg zo van ja, maar dat kan je ook op internet bekijken. Krijg zo'n kutantwoord van 'Dat lukt mij toch niet!'
Nou weer een jaar wachten op 'Der Untergang'
Niet verkeerd, Geertquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:29 schreef vipergts het volgende:
Op het moment ben ik blij dat mijn baas van leuke auto's houdt. al dekt leuk de lading niet echt
Tot de voorzieningen aan de binnenkant behoren:
D16E motor in 660 pk koppel 3100 NM
Euro 4 uitvoering
I-Shift versnellingsbak
Prestige-pakket voor de cabine
Living pakket voor 2 personen incl. nachtverwarming
SoundPlus audio pakket
Luxe chauffeurszetel verwarmd, geventileerd en elektrisch regelbaar
Comfort passagierszetel
Tot de voorzieningen aan de buitenkant behoren:
Zwart metallic in Black Thunder uitvoering
Globetrotter XL
Gepolierde aluminium velgen
Aërodynamisch pakket cabine en chassis
Xenon lampen met koplampsproeiers
Tot het veiligheidspakket behoren:
Gepatenteerde Volvo schijfremmen
EBS pakket met o.m tractiecontrole, hellingstart en het ESP stabiliteitsprogramma
Volvo Engine Brake+ motorrem met 425 kW remvermogen
Airbag voor de chauffeur
Ik wel eenb eetjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
idd aad
ben geen liefhebber van dit soort dingen maar klinkt nice
Ik heb wel zin om wat te doen .. maarja er is niks georganiseerd... dus t wordt denk niksquote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
Howdieho mensen. daar was ik weer.
Weer aangespoeld vanuit turkije.
gaan er nog mensen vanavond naar Naaldwijk, ik ga vanavond naar Teejater maar de een na de ander zegt af...![]()
sterkte godsie![]()
Ja, daar heb ik vanavond ook last van...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om wat te doen .. maarja er is niks georganiseerd... dus t wordt denk niks
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:14 schreef Strychnine het volgende:
Is gebleekte weggejaagd door GotC ondertussen? Ik zie hem niet meer in de Westland reeks
Sta je nog op een fotoquote:Op zondag 6 mei 2007 13:06 schreef vipergts het volgende:
Ik ben naar De Lier geweest, dat was niet bijzonder wat een verschrikkelijke muziek
Ajoh, ff wat extra uren maken in de tuinquote:Op zondag 6 mei 2007 13:31 schreef dubidub het volgende:
Gisteravond niets gedaan, maar vanochtend kwam ik tot de ondekking dat m'n computer verrot is. M'n broer heeft precies hetzelfde probleem gehad, hij moest hem laten repareren. Nou heb ikg een zin om nog geld aan dat ding uit te gaan geven, dus nu m'n ouders lief aankijken voor hun leptop
Wat een hoerending. Ik hoopte tegen het einde van de zomervakantie ene laptop aan te kunnen schaffen via school, maar zo te zien zal ik het zelf moeten gaan doen, aangezien ik geen zin heb om 12 weken zonder computer te zitten.![]()
![]()
Tijdens opstarten gebeurt er iets, en dan start ie opnieuw op.quote:Op zondag 6 mei 2007 13:33 schreef keijz het volgende:
[..]
Ajoh, ff wat extra uren maken in de tuin![]()
Maar wat werkt er niet meer aan dan?
quote:Op zondag 6 mei 2007 00:14 schreef Strychnine het volgende:
Is gebleekte weggejaagd door GotC ondertussen? Ik zie hem niet meer in de Westland reeks
Lasergamen, dat moet ik ook nog een keertje doenquote:Op zondag 6 mei 2007 15:10 schreef GotC het volgende:
[..].
Hij heeft zichzelf denk gewoon weggejaagd.
Gister wezen lasergamen, helemaal geweldig. Daarna naar Naaldwijk geweest, helemaal bagger
.
Idd!quote:Op zondag 6 mei 2007 15:21 schreef dubidub het volgende:
[..]
Lasergamen, dat moet ik ook nog een keertje doen
Ben je ook nog wezen karten dan?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:10 schreef GotC het volgende:
[..].
Hij heeft zichzelf denk gewoon weggejaagd.
Gister wezen lasergamen, helemaal geweldig. Daarna naar Naaldwijk geweest, helemaal bagger
.
Nee, je kon wel karten,maar had er niet zo'n zin in.quote:Op zondag 6 mei 2007 16:01 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ben je ook nog wezen karten dan?
In ieder geval de keren dat ik gelasergamed heb, zat er altijd karten bij
Dat wil ik echt nog ns een keer doen!quote:Op zondag 6 mei 2007 15:35 schreef keijz het volgende:
[..]
Idd!
Ik heb wel eens gepaintbald, in een bos... was erg gaaf
In welk bos was dat? Kralingse bos? Heb je site van die organisatie. Ik heb nog nooit hier in de buurt gepaintballed, en voor vd zomer wil ik toch wel beetje dichtbij xtje paintballen, heb je site van die organisatie?quote:Op zondag 6 mei 2007 15:35 schreef keijz het volgende:
[..]
Idd!
Ik heb wel eens gepaintbald, in een bos... was erg gaaf
Nee was in Delft, 8 jaar geleden ofzo al trouwensquote:Op zondag 6 mei 2007 18:55 schreef InnocentFR het volgende:
[..]
In welk bos was dat? Kralingse bos? Heb je site van die organisatie. Ik heb nog nooit hier in de buurt gepaintballed, en voor vd zomer wil ik toch wel beetje dichtbij xtje paintballen, heb je site van die organisatie?
Wat een prusters zijn het ookquote:Op zondag 6 mei 2007 21:40 schreef GotC het volgende:
Ajax![]()
En wtf, zijn alle buslijnen nou weer verandert? Naaldwijk - Den Haag CS is normaal gesproken bus 86, tram 2. Nu,
8:51 verdilaan
naaldwijk Ziekenhuis Leyenburg (West)
den haag
9:11 bus 86
connexxion
richting den haag
--------------------------------------------------------------------------------
9:16 Ziekenhuis Leyenburg (West)
den haag volendamlaan
den haag
9:18 stadsbus 23
htm
richting Kijkduin
--------------------------------------------------------------------------------
9:25 Thorbeckelaan (Zuid)
den haag centraal station tram boven
9:41 tram 2
richting Leidschendam/Leidschenveen
WTF!!
Nog 7 weken, dann 3 maanden zomervakantiequote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef keijz het volgende:
[..]
Wat een prusters zijn het ook
Hoe lang moet je nog met OV?
Ik kots inmiddels to hard over Connexxionquote:Op zondag 6 mei 2007 22:02 schreef keijz het volgende:
Ajoh, misschien is het over een maand weer anders, kan je nog 3 weken normaal reizen
Hoezo moeten ze je nog instoppen?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kots inmiddels to hard over Connexxion.
En m'n ouders zijn nog niet thuis, dus kan ik niet naar bed![]()
Nehquote:
ome Tommyquote:Op maandag 7 mei 2007 08:18 schreef Bootje84 het volgende:
ow btw, ik ben zondag voor de 2e keer oom geworden.. van Jill![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.fveenman.nl/jill/IMG_3037.html
prodent smile FTW![]()
dat is vrij.. rapquote:Op maandag 7 mei 2007 09:00 schreef Bootje84 het volgende:
tnx keijz, gisteren gelijk dus maar ff kraambezoek.. sonja kan er een puntje aan zuigen.. 500 gram per 5 minuten afvallen (kind werd in 40 minuten geboren)
rode ogenquote:Op maandag 7 mei 2007 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
hihi piet, idd.. floepte er blijkbaar zo uit..
ik heb btw chucky in mn nichtje gevonden..
http://www.fveenman.nl/jill/IMG_3052.html
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:40 schreef Strychnine het volgende:
Mijn moeder had me overgehaald dat ik dat 'maar even voor haar moest doen'. Heb volgens mij alleen op het windscherm al een kwartier staan boenen. Uiteindelijk heb ik er heel veel autoschoonmaakspul (zie mijn meisjeswoordenschat wat auto's betreft vandaag) erop gespoten en onder het mom van 'in de week zetten' zo 3 uur laten staan.
Toen het daarna er nog niet afwilde heb ik gezegd dat mam het zelf maar moest doen![]()
Klotemuggen/vliegen/insecten.
Haha, post eens watquote:Op maandag 7 mei 2007 11:21 schreef Strychnine het volgende:
Lol Bootje, jouw auto ook al?
En ik moet zo paardrijden, buiten, vandaar dat het weer me niet aan staat.
Had ik het hier al vermeld eigenlijk? Er wordt een gedichtenbundel van me uitgegeven
Hahahaquote:
Die zet je niet op fok zodat bij de bundel gaan kopenquote:Op maandag 7 mei 2007 12:05 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Hahaha
waar was je toen ik je zocht
en je naam schreef op de muren
toen ik je naam fluisterde tegen de bomen
ik heb niks meer van je vernomen
ik heb op je zitten wachten
in een hoekje tegen de muur
de kamer was zo leeg zonder jou
ik schreeuw hardop, waar ben je nou?
ik ben gaan lopen om je te zoeken
in gedachten dan, nouja
maar hoe ik het ook wend of keer
ik mis je zo, steeds meer en meer
Waar jij mij ooit hebt gebracht
Ik heb gerend en ben gevallen
Mijn benen verkrampen steeds meer
Jaren ben ik al onderweg
Mijn lichaam doet zo'n zeer
In elke stad heb ik een stukje
Achter gelaten in de strijd
Ik ben mezelf compleet verloren
Verloren in de eenzaamheid
Op zich niet de besten, maar de anderen die wat 'mooier' zijn zijn ook gelijk veel persoonlijker, dus die durf ik niet zo op fok te zetten gelijk
Jaquote:Op maandag 7 mei 2007 13:21 schreef Strychnine het volgende:
@ Kassenbouwer, heette die jongen soms Sebastiaan?
Je bedoelt Spellerij met Ton Tabbenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:49 schreef Bootje84 het volgende:
lol, wat voor programma dan..? raad dat woord ofzo? dat spel dat je tijdje geleden op de WoS had.?
Spellerijquote:Op maandag 7 mei 2007 13:56 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Je bedoelt Spellerij met Ton Tabben
Nee, Plus Televisie is een programma voor bejaarden/50-plussers. En mijn moeder vertelt dan eens in de maand over hoe je je plantjes het beste water kan geven enzo.
We hebben het al eens over Ton Kolmeijer gehad, misschien dat deze foto helpt.
Maar je kan natuurlijk ook gewoon vandaag of morgen nog even kijken zo rond xx:35 uur...
idd.. welke grapjas dat bedacht heeftquote:
ik vond het echt een briljant programmaquote:
denk dat je enige vaste kijker was piet, want afaik is het van de buisquote:Op maandag 7 mei 2007 14:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik vond het echt een briljant programma
Ahahaha hij heeft toen pap nog leefde daar gewerkt als kok (de Eenruiter, na zijn dood heette het de Baron en Dirty Nelly heeft het ook nog even geheten, in Naaldwijk) en toen was hij helemaal trots op zijn gedichtenboekje jaquote:
nee joh, luciferhoutjes om je ogen open te houden als je kijker was..quote:Op maandag 7 mei 2007 14:48 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ahahaha hij heeft toen pap nog leefde daar gewerkt als kok (de Eenruiter, na zijn dood heette het de Baron en Dirty Nelly heeft het ook nog even geheten, in Naaldwijk) en toen was hij helemaal trots op zijn gedichtenboekje ja
Ik vond het stiekem best tegenvallen, het was echt rijm gewoon
Ah bah, en spellerij dat ken ik ook nog wel, wat een vreselijk programma, Dan kon je een stoel winnen toch?
HAHAHHAHHA, die vent is echt hilarischquote:Op maandag 7 mei 2007 13:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Mijn moeder is trouwens weer te zien op de WOS. Als vaste gast van het programma Plus Televisie (elk uur iets over half) met de charismatische presentator Ton "The Voice" Kolmeijer.
ooit heeft de vader van een vriend van mij nog gespeeldquote:Op maandag 7 mei 2007 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
denk dat je enige vaste kijker was piet, want afaik is het van de buis
Mijn moeder werkt in Kijkduin, en degene van de winkel tegenover haar, Dinie, heeft een broer die uitgever is bij de koninklijke bibliotheek uitgeverijquote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef dubidub het volgende:
[..]
En Strychnine, gefeliciteerd met je bundel, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Wat leuk, je mams is dus een lokale beroemdheid nuquote:Op maandag 7 mei 2007 13:41 schreef kassenbouwer het volgende:
Mijn moeder is trouwens weer te zien op de WOS. Als vaste gast van het programma Plus Televisie (elk uur iets over half) met de charismatische presentator Ton "The Voice" Kolmeijer.
Ja, ze is er weer hoorquote:
En die stoel was een "Multifunctionele opvouwbare klapstoel van Koorneef Relatiegeschenken" volgens mijquote:
Jááá! Dat was hetquote:Op maandag 7 mei 2007 15:48 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
En die stoel was een "Multifunctionele opvouwbare klapstoel van Koorneef Relatiegeschenken" volgens mij
Lekker hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 17:09 schreef Strychnine het volgende:
Nee, het regent niet.
Het is gewoon een totale wolkbreuk
Beter is het vanavond ff droog.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:20 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Lopen de bassins tenminste een beetje vol![]()
Ga je buiten pokeren danquote:Op maandag 7 mei 2007 18:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Beter is het vanavond ff droog.
Vanavond pokermarathon met vrienden bij wijze van eigen examenstunt.
Het is droogquote:Op maandag 7 mei 2007 18:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Beter is het vanavond ff droog.
Vanavond pokermarathon met vrienden bij wijze van eigen examenstunt.
Ja, gelukkig heb ik er weinig last van. Ze kan ook nog over andere dingen praten gelukkig.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:00 schreef keijz het volgende:
Nou, je moeder weet wel een hoop van planten af Kassenbouwer!
Dan gaat het feestje door, ipv laffe school examenstunt zelf nacht doorhalen met rode wodka redbull en een paar dobbelstenen=mexxenquote:
Haaaaaaquote:Op maandag 7 mei 2007 20:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vannacht, dineren we in de hel! HARU!
De Lier, Van montegnestraat... niet tussen de kassen dusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:39 schreef Bootje84 het volgende:
keijz, jij vroeg toch eerst waar ik woonde..? waar woon jij dan precies..?
quote:Dag mijn lieve man Jeroen, Ja, ik heb je brief nog eens, echt gelezen. Hij is mooi en goed bedoeld en lief en aardig en Ja, ik had dit gisteren moeten lezen, dan was ik echt wel minder ziek geweest. Maar het blijft moeilijk voor mij om het allemaal te lezen. En ik vind het werkelijk verschrikkelijk moeilijk van tijd tot tijd. Ik ben niet iemand die er wel even iemand "naast" kan hebben. En "jouw" plan om maar "gewoon" lekker van elkaar te BLIJVEN genieten "in het geniep", is echt uit jouw hoofdje gekomen en niet uit het mijne. Want, ik kan dat helemaal niet. Ik wil mijzelf de volle 100% geven en als ik van iemand houd wil ik wil ik bij diegene zijn, het liefst 24 uur per dag. (Zonder een oog dicht te doen.) En helemaal als ik stapelverliefd ben. Ik wil continu bij je zijn en zit de hele dag over je te dromen. Dat kan gewoon niet "naast" een relatie. Dat valt niet vol te houden. En ik kan het jullie beide niet aan doen. Ik zelf raak trouwens ook erg vermoeid. Want slapen wordt nog moeilijker als je nóg meer wilt, in je leven. En vergeet niet dat liegen en bedriegen ook zwaar kan zijn. En niet fijn, niet eerlijk, niet aardig en al helemaal niet lief. En een van mijn hoogste doelen in mijn leven is (rara , niet de beste huisvrouw te worden, maar.....) heel lief zijn voor de mensen die het verdienen! Deze puzzel van mij past natuurlijk niet goed meer in elkaar. Ik kan daar niet mee omgaan. Ik ben een verschrikkelijk rot wijf. Ik bedrieg mijn man, lieg tegen mijn ouders en vrienden en wil jou helemaal voor mijzelf terwijl ik je maar een klein beetje van mijzelf kan geven. Help, help!! Ik hoop dat je mijn situatie een beetje begrijpt. En ik hoop dat je dan ook mijn reacties een beetje begrijpt. Erg is wel, dat ik nu echt nog geen afscheid van je kan nemen. Heel erg, maar ik kan het (nog) niet. Sorry, maar jij zegt, er niet al te veel moeite mee te hebben, allemaal?(Ik hoop het echt) Nou, dat moet ik dan maar aannemen?
We spreken elkaar vast nog wel deze week. ????????? Ik zal het even rustiger aan doen w.b. het contact. Ook i.v.m. mijn gesprekken met Kees. Waar ik best een beetje opgelucht door ben.(je had mij gisteren moeten mee maken!) Dat ik een beetje eerlijker tegen hem ben, doet mij al goed. (Maar wees niet bang. Ik zal je sparen(in mijn gesprekken met Kees).) Het is in iedergeval niet jouw probleem! Klein liefdevol kusje van je, Minky.
LOLquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:35 schreef keijz het volgende:
Ik kreeg trouwens een verkeerd geadresseerd mailtje in m'n mailbox
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:35 schreef keijz het volgende:
Ik kreeg trouwens een verkeerd geadresseerd mailtje in m'n mailbox
[..]
![]()
R&P 2 hierquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:59 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
Dus als ik het goed begrijp is Minky getrouwd met Kees en gaat ze vreemd met Jeroen.
Wat een ongelofelijk huhr zeg... Ga dan gewoon lekker bij Kees weg als je hem niet meer hoeft, in plaats van hem achter z'n rug om te belazeren.
Heb je trouwens ook een idee hoe die fout kan zijn ontstaan. Die Jeroen heeft natuurlijk vast dezelfde achternaam als jij. Misschien nog een j ervoor en je hebt zijn adresquote:
http://www.vvdzuidoost.nl/artikel/2606.htmquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:00 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook een idee hoe die fout kan zijn ontstaan. Die Jeroen heeft natuurlijk vast dezelfde achternaam als jij. Misschien nog een j ervoor en je hebt zijn adres
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:01 schreef keijz het volgende:
Misschien moet ik gewoon m'n rekeningnummer terugmailen
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:03 schreef keijz het volgende:
[..]
http://www.vvdzuidoost.nl/artikel/2606.htm
Ik kwam ook dit tegen http://essay.utwente.nl/57802/1/scriptie_Keijzer.pdfquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:05 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat moet 'm zijn. Op Hyves kon ik geen Jeroen Keijzers vinden met een goede leeftijd
Het lijkt met het slimst als je de beste Minky een mailtje terugstuurt met je rekeningnummer en als bijkomende informatie de link van VVD Amsterdam
Ik zie op google dat het ook nog wel eens Jeroen Keijzer van Hoverniersbedrijf Jeroen Keijzer of Jeroen Keijer van Prokano.nl die het fantastische spel Whack Theft Auto aan het ontwikkelen is ( http://jeroen.prokano.nl/ )
The power of Googlequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:05 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat moet 'm zijn. Op Hyves kon ik geen Jeroen Keijzers vinden met een goede leeftijd
Het lijkt met het slimst als je de beste Minky een mailtje terugstuurt met je rekeningnummer en als bijkomende informatie de link van VVD Amsterdam
Ik zie op google dat het ook nog wel eens Jeroen Keijzer van Hoverniersbedrijf Jeroen Keijzer of Jeroen Keijer van Prokano.nl die het fantastische spel Whack Theft Auto aan het ontwikkelen is ( http://jeroen.prokano.nl/ )
Dat ze een dom wijf is... en dat haar verhaal nu op het internet staatquote:
Wijntje aubquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:18 schreef keijz het volgende:
Oke ik ga proberen te chanteren voor 200 euro, en als het lukt trakteer ik jullie allemaal op een biertje
Ja, of een erg goede moeder voor haar kinderen. dat ze haar kinderen het goede voorbeeld geeft...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:24 schreef Bootje84 het volgende:
kan je btw niet mailtje terug sturen en zeggen dat je dr een perfecte huisvrouw vindt? of een paar van dat soort grappen.??
pfff moraalridderquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef Bootje84 het volgende:
chantage is afpersing= illegaal.. niet doen. wel erin zetten dat we twijfelen aan haar oprechtheid als vrouw
Ik weet dat ze nu in het hele Westland bekend is, maar het blijft nog wel mijn moeder hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:11 schreef dubidub het volgende:
BootjeKassenbouwer, dat televisieprogramma, met je moeder erin, die is opgenomen op een afdeling van mijn werk. Mijn broer werkt daar ook vaak. Je zag zijn baas nog door beeld lopenHet is feitelijk bij 'Handelskwekerij Richard van der Zande' , maar die krijgt zijn planten van ons en zit in een stukje tuin dat hij van ons huurt
Kortom, patio plant goes television![]()
hihi, hele nacht poker en wodka met redbull.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef dubidub het volgende:
Ik kwam net FrituurVetPet tegen op school, heel de nacht doorgegaan. Hij zag er lekker uit![]()
of te wel... kijken of het straks juridisch wel kloptquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:33 schreef Bootje84 het volgende:
kan je niet even een opzetje maken keijz, zodat we onze expertise er overheen kunnen laten gaan?
Joh, ze doet toch geen aangifte. Veel te bang...quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
of te wel... kijken of het straks juridisch wel klopt![]()
Moeten we alleen nog die Henk zien te vindenquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:07 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Joh, ze doet toch geen aangifte. Veel te bang...
Maar je moet het zo schrijven. Wat ik nu toch in m'n mailbox vond... Blablabla... Wat zou Kees ervan vinden...
en dan:
O, ja. Ik zag van de week nog nieuwe schoenen in de etalage staan. Ze kosten alleen wel 200 euro... Daarom vraag ik aan iedereen die ik tegen kom, of ze me kunnen helpen dit bedrag bij een te brengen. Doe jij ook mee?
Minky kan ook een bijnaam zijn natuurlijk..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:12 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, dan moeten we eerst even de achternaam van Minky vinden. Want dat is best wel een aparte naam. Misschien dat we dan Kees ook zo gevonden hebben. Ik gok wel dat ze allemaal zo in de 30 zijn. Dus het is niet die Jeroen Keijzer van die scriptiemaar meer die VVD'er of Jeroen Keijzer van Hoveniersbedrijf Jeroen Keijzer... Waarschijnlijk wel een invloedrijke gozer, want anders zou Minky Kees niet belazeren.
Maar als we de woonplaats van Minky weten, kunnen we natuurlijk veel sneller conclusies trekken
hehe geweldig hoe mensen hier denken. ik geniet hier mee..quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:12 schreef kassenbouwer het volgende:
Ja, dan moeten we eerst even de achternaam van Minky vinden. Want dat is best wel een aparte naam. Misschien dat we dan Kees ook zo gevonden hebben. Ik gok wel dat ze allemaal zo in de 30 zijn. Dus het is niet die Jeroen Keijzer van die scriptiemaar meer die VVD'er of Jeroen Keijzer van Hoveniersbedrijf Jeroen Keijzer... Waarschijnlijk wel een invloedrijke gozer, want anders zou Minky Kees niet belazeren.
Maar als we de woonplaats van Minky weten, kunnen we natuurlijk veel sneller conclusies trekken
Ja, die achternaam is ook wel vrij vreemd... Ik denk dat je het er gewoon op moet gokken dat het hem is. Is het niet zo is het jammer, is het wel zo is het gewoon ijzersterk...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |