Naamtopics!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:37 schreef Paris_Texas het volgende:
En dit alleen maar om eeuwige verering door Ian_Nick te verkrijgen![]()
Moderators die zijn ook erg gevaarlijk he?quote:
Volgens mij wel, laten we eerlijk wezen... wie wordt er nou moddereter??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moderators die zijn ook erg gevaarlijk he?
Ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij wel, laten we eerlijk wezen... wie wordt er nou moddereter??
kindervakantiesquote:
ja jufquote:
Ach jezus, nog zo'n man met de geest van een jongentje wat t liefst op z'n flikker krijgt van z'n wijfquote:
Neuh, doe gewoon wat schijnbaar normaal is op een forum, de ander voor newbie of kleuter verslijten om eventuele gesprekken uit de weg te gaanquote:
Ga 's terug naar ONZ, kuttopics maken...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, doe gewoon wat schijnbaar normaal is op een forum, de ander voor newbie of kleuter verslijten om eventuele gesprekken uit de weg te gaan![]()
op mijn flikker krijgen van mijn vrouw krijg ik toch wel, ze is 7 maanden zwanger dus ik krijg al op mijn flikker als ik aanstalten maak om te pratenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ach jezus, nog zo'n man met de geest van een jongentje wat t liefst op z'n flikker krijgt van z'n wijf![]()
Doe eens niet zo ongastvrij, je hebt de pretenties van een waakhond met korsakov!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga 's terug naar ONZ, kuttopics maken...
Goed gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ongastvrij, je hebt de pretenties van een waakhond met korsakov!
quote:
Doen we toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:50 schreef Paris_Texas het volgende:
Kolere zeg, willen jullie er wel ff rekening mee houden dat ik een overdosis bier tot mij genomen heb?!
een overdosis bier....dat kan nooit!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:50 schreef Paris_Texas het volgende:
Kolere zeg, willen jullie er wel ff rekening mee houden dat ik een overdosis bier tot mij genomen heb?!
was sich neckt liebt sichquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doen we toch?
We gaan van rellen naar liefhebben!
Liefhebben?? Ik heb op dit moment een zeer liefdevolle relatie met mijn Backspace-knop.... iedere zin van meer dan 3 woorden is dat m'n grootste vriendquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doen we toch?
rellen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doen we toch?
Je kent HOOLIGANS nog niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
rellen?![]()
dat doe je alleen in de fb hoor![]()
spreek jij nou een bekkie duits???quote:
jawel, daar hernieuwde ik mijn innige vriendschap met Gert afgelopen weekquote:
Neuh das waar, maar wel een boel... vanavond om half 10 liep ik naar het feestterrein en deed ik er ongeveer tot 3/4 van de route over voor m'n sigaret op was, en toen ik terug liep stak ik er 1 op op het punt waar die van de heenweg op was... maar toen was ik nog lang niet thuis voor die sigaret op wasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
een overdosis bier....dat kan nooit!!!
Heeft Gert jou ook al geregeld?!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel, daar hernieuwde ik mijn innige vriendschap met Gert afgelopen week![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
spreek jij nou een bekkie duits???
in het openbaar????
![]()
* Ian steekt middelvinger opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:55 schreef Maureentje het volgende:
[..]
typen wel he
Maar mijn bek komt het niet uit,duitsers
![]()
![]()
![]()
zeg je nu...eerst typen en dan ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:55 schreef Maureentje het volgende:
[..]
typen wel he
Maar mijn bek komt het niet uit,duitsers
![]()
![]()
![]()
Gert is de erkende fok-regelnicht!quote:
ze vervuilen mijn stad !quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
zeg je nu...eerst typen en dan ....
![]()
stad? 1 boerderij in een groot weiland!quote:
stommerd!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
stad? 1 boerderij in een groot weiland!![]()
de keuze maken er te gaan wonen is nog stommerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
stommerd!![]()
kan ik het helpen dat ik hier woon
![]()
was niet mijn keuzequote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
de keuze maken er te gaan wonen is nog stommer![]()
Woon jij ook in Schubbekutteveen??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
stommerd!![]()
kan ik het helpen dat ik hier woon
![]()
krautsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DAT MAAK IK ZELF WEL UIT!!
Blegh...
Kudtduitsers
Krauts...
Maar ik woon er wel..
Dus houd je bek!![]()
![]()
Ik mis je!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
HET IS GELUKT!
Je bent jaloers! Kom de dekens van het bed trekken!![]()
WIE!???quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent er steeds niet omdat je een niet nader te noemen persoon moet vermaken![]()
fucking kudtnewbiesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:07 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Niet alleen tegenwoordig, al een tijdje
Voltooid tegenwoordige tijd![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Het begint met een I......... en het is niet Icolaas!
Voel je je aangesproken kutnewbie Schnitzeltjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
fucking kudtnewbies![]()
![]()
![]()
Ik noem geen NAMEN![]()
...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken kutnewbie Schnitzeltje![]()
* doet ff aan poststijl gappen![]()
* Paris kijkt ff in de spiegel.... neuh, die Leandra kan niet aan mij tippenquote:
Zei de kutnewbie zonder fobo!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
* Paris kijkt ff in de spiegel.... neuh, die Leandra kan niet aan mij tippen![]()
Jij durft wel, zonder fobo!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
* Paris kijkt ff in de spiegel.... neuh, die Leandra kan niet aan mij tippen![]()
Leandra ftw!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja idd, daarom ga ik nu mijn schoonheidsslaapje doen![]()
Toedels![]()
![]()
![]()
Die wil niet meer...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar hangt dat mutsemens uit tegenwoordig![]()
Hmmmmm is er geen telefoonboek van msn-adressen? Moet je daar misschien even zoeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
* Ian spuugt terug
Nou nog je MSN scoren![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmm is er geen telefoonboek van msn-adressen? Moet je daar misschien even zoeken.![]()
Ik ben het dus NIET...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:27 schreef mootie het volgende:
over msn gesproken, ik ga eens even kijken, er waren ineens 2 aanmeldingen, geen idee van wie
Nog eentje tegen de Ferrari van mn zus aanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zullen we na de geyle nuecqsex samen huilen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nog eentje tegen de Ferrari van mn zus aan![]()
Ian_Nick houdt het volgens mij voor gezien.... hahahaquote:
Pardon?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ian_Nick houdt het volgens mij voor gezien.... hahaha
Yup,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Waarom is Leandra vertrokken, weet je dat![]()
Trustequote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
Trustuh iedereen! Slaap ze!
Daar kan ik me wat bij voorstellen, geef d'r een zoen van me. Heb haar geen dag kunnen zeggenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup,
Het niveau is te sneu voor woorden tegenwoordig.
Ik spreek haar niet echt meer, maar zal het onthouden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat bij voorstellen, geef d'r een zoen van me. Heb haar geen dag kunnen zeggen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik spreek haar niet echt meer, maar zal het onthouden.
Wat tref ik nou weer aan in de SC van DGK?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
Hoi Demins,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:06 schreef demins het volgende:
[..]
Wat tref ik nou weer aan in de SC van DGK?
Mensen, wees op uw hoede, dit kan nooit de ware Versabommie zijn, die wil namelijk nog niet dood aangetroffen worden in de SC van DGK, althans naar eigen zeggen!![]()
![]()
![]()
Bommie, ik dacht dat je het nooit zou zeggen! Voel je welkom!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Demins,
Je hebt gelijk! Maar ik blijf wel!
grt
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie, ik dacht dat je het nooit zou zeggen! Voel je welkom!![]()
En je vervoegt de tweede persoon enkelvoud nu ook correct!Gaat helemaal goedkomen tussen ons!
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb 'm gevonden, dus poging geslaagd.![]()
Koffie?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:32 schreef Eisenheim. het volgende:
Ah, hier even uitblazen als de COS weer op Red Bull tempo gaat...
Dat is nou jammer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:40 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
OMG, theedrinkende mannen...![]()
Sorry, de thee is op![]()
Is gewoon een foute associatie voor mij.. het is niet anders.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:41 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Dat is nou jammer.
Laat ik dan zelf maar even zetten.![]()
En wat is er mis met theedrinkende mannen?
Dus ik heb reeds afgedaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Is gewoon een foute associatie voor mij.. het is niet anders.
Ik had mijn inauguratie iets succesvoller verwacht.quote:
En dan loopt dat stuk op het feit dat je thee drinkt... blijken details toch te tellenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:48 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik had mijn inauguratie iets succesvoller verwacht.![]()
Als ik had geweten dat het zo belangerijk was, had ik probleemloos de koffie aangenomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En dan loopt dat stuk op het feit dat je thee drinkt... blijken details toch te tellen![]()
Ach.. je hoeft je om mij niet aan te passen hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat het zo belangerijk was, had ik probleemloos de koffie aangenomen.
Eigenlijk drink ik water maar ik weiger zelfs virtuele thee te serverenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:53 schreef Eisenheim. het volgende:
Och, werkelijk iedereen is hier aan de koffie!
Ik zal het vanavond bij 1 kopje houden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:54 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Eigenlijk drink ik water maar ik weiger zelfs virtuele thee te serveren![]()
Je zult het toch zelf moeten zetten, dus of het 1 beker of een hele pot is maakt me weinig uitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:01 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond bij 1 kopje houden.![]()
Ik zou je niet willen provoceren door achter elkaar theemeldingen te maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je zult het toch zelf moeten zetten, dus of het 1 beker of een hele pot is maakt me weinig uit![]()
Ach, provocatie zou ik het niet noemen... het is voor mij alleen lastig om theedrinkende mannen serieus te nemenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik zou je niet willen provoceren door achter elkaar theemeldingen te maken.
Eerst een kloonverdenking en nu dit...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:06 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ach, provocatie zou ik het niet noemen... het is voor mij alleen lastig om theedrinkende mannen serieus te nemen![]()
De kans dat je geen kloon bent is ongeveer 0.01 % dus daar zou ik me al geen zorgen over maken als ik jou was. En dat ik toevallig een hartgrondige afkeer van theedrinkende mannen heb is jou ook niet te verwijten, je bent er slechts slachtoffer van.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:08 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Eerst een kloonverdenking en nu dit...
Ik doe écht iets fout, meen ik.
Mag ik vragen waarom de kans dat ik geen kloon ben zo ontzettend klein is?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De kans dat je geen kloon bent is ongeveer 0.01 % dus daar zou ik me al geen zorgen over maken als ik jou was. En dat ik toevallig een hartgrondige afkeer van theedrinkende mannen heb is jou ook niet te verwijten, je bent er slechts slachtoffer van.
Dat is voor mij echter geen reden mijn mening te wijzigen![]()
Omdat je de weg op FOK goed genoeg weet... quoten, emoticons gebruiken, sig aanmaken, usericon hebben enz. enz. enz.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:10 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom de kans dat ik geen kloon ben zo ontzettend klein is?
my thoughts exactly!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De kans dat je geen kloon bent is ongeveer 0.01 % dus daar zou ik me al geen zorgen over maken als ik jou was. En dat ik toevallig een hartgrondige afkeer van theedrinkende mannen heb is jou ook niet te verwijten, je bent er slechts slachtoffer van.
Dat is voor mij echter geen reden mijn mening te wijzigen![]()
YW buurvrouwquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
my thoughts exactly!
lekker bakkie koffie trouwens PT!![]()
blijf je bij je sig, BTW?quote:
Ik zal nog eens goed voorbereid tewerk gaan...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Omdat je de weg op FOK goed genoeg weet... quoten, emoticons gebruiken, sig aanmaken, usericon hebben enz. enz. enz.
Yep... of het nou nog kan of niet meer kan maakt geen ruk uit, het gaat om het principe, Sylvia (zou) moet(en) winnen.quote:
een Nicolaasje doen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Yep... of het nou nog kan of niet meer kan maakt geen ruik uit, het gaat om het principe, Sylvia (zou) moet(en) winnen.
En wie weet... doet ze, als het programma niet heel rap opgedoekt wordt, een Nicolaasje![]()
Dan nog, goed voorbereiden of niet: bepaalde dingen kun je pas doen als je een account hebt, en je account is nu amper 6 uur oud, dus aan de voorbereidingen kan het niet liggenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:15 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik zal nog eens goed voorbereid tewerk gaan...
En van welke user ben ik dan wel een kloon?
Haha! Voorwaar, een prachtige "conspiracy theory".quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan nog, goed voorbereiden of niet: bepaalde dingen kun je pas doen als je een account hebt, en je account is nu amper 6 uur oud, dus aan de voorbereidingen kan het niet liggen
Van welke user je een kloon bent weet ik nog niet, het is er iig een die het Nederlands fatsoenlijk beheerst want ik heb je pas op 1 spelfout kunnen betrappen.
En die was, gezien je andere posts, dusdanig dat ik je er bijna van verdenk deze spelfout expres te hebben gemaakt om minder in het oog te springen.
ik twijfel tussen twee...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:19 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dan nog, goed voorbereiden of niet: bepaalde dingen kun je pas doen als je een account hebt, en je account is nu amper 6 uur oud, dus aan de voorbereidingen kan het niet liggen
Van welke user je een kloon bent weet ik nog niet, het is er iig een die het Nederlands fatsoenlijk beheerst want ik heb je pas op 1 spelfout kunnen betrappen.
En die was, gezien je andere posts, dusdanig dat ik je er bijna van verdenk deze spelfout expres te hebben gemaakt om minder in het oog te springen.
Mag ik vragen tussen welke twee? Ik ben erg benieuwd!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik twijfel tussen twee...![]()
maar qua hoge taalkundigheid blijven er weinig users over...![]()
Je gaat ze kennen??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:28 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Mag ik vragen tussen welke twee? Ik ben erg benieuwd!
voorheen lurker kent natuurlijk iedereen.quote:
Ik ga onmiddelijk de zoekfunctie benutten om te kijken of ik het als compliment kan opvatten.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:31 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik ga onmiddelijk de zoekfunctie benutten om te kijken of ik het als compliment kan opvatten.![]()
Ah, nog slechts 1 optie? Hoe zeker ben je?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
voorheen lurker kent natuurlijk iedereen.zo goed voorbereid als ie is.
Maar na het gebruik van het woord :" voorwaar" ben ik er uit.
![]()
nooit zeker genoeg..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:33 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ah, nog slechts 1 optie? Hoe zeker ben je?
Een naam wil je me echter nog niet geven?quote:
nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Een naam wil je me echter nog niet geven?
Ik dacht het te weten maar die user heeft mij verteld het niet te zijn... dat maakt het weer lastigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:35 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Een naam wil je me echter nog niet geven?
En nou weet ik weer niet wie dat isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee.
maar ik gok op mijn broodheer..![]()
En ik heb werkelijk geen idee waar dat op zou moeten slaan...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee.
Misschien liegt die persoon?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:37 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik dacht het te weten maar die user heeft mij verteld het niet te zijn... dat maakt het weer lastig![]()
Ik probeer het iets ingewikkelder te maken.quote:
De buurman?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee.
Altijd een leuk spelletje, ware het niet dat ik die persoon vertrouw.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik probeer het iets ingewikkelder te maken.
Dan moet je bij Ola zijn... die heeft een pot thee gezetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
De buurman?
Ik heb zin in een kopje thee.
Ben je altijd zo nietsontziend in je beslissingen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:43 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Altijd een leuk spelletje, ware het niet dat ik die persoon vertrouw.
Ik denk dat hij de waarheid sprak, zo niet dan trek ik mijn conclusies![]()
jij ook al...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
De buurman?
Ik heb zin in een kopje thee.
Je hebt geen flauw idee wat die conclusies zouden zijn, dus je kunt niet oordelen of ze al dan niet nietsontziend zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:45 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ben je altijd zo nietsontziend in je beslissingen?
Je schijnt ze wel ontzettend snel te nemen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je hebt geen flauw idee wat die conclusies zouden zijn, dus je kunt niet oordelen of ze al dan niet nietsontziend zijn
doe s wat goochelenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:45 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ben je altijd zo nietsontziend in je beslissingen?
Voorwaar, een kenner! Iets met een sinaasappel misschien?quote:
Ja, met sommige dingen kan dat hè... maar zoals ik al zei: ik vertrouw die persoon dus ik ga er vanuit dat jij het niet bent, en zo wel... dan weet ik weer iets wat ik graag wilde wetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Je schijnt ze wel ontzettend snel te nemen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij ook al...![]()
of alweer...![]()
is dit je derde identiteit Lietha?
Maar ik word nog wel verdacht?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja, met sommige dingen kan dat hè... maar zoals ik al zei: ik vertrouw die persoon dus ik ga er vanuit dat jij het niet bent, en zo wel... dan weet ik weer iets wat ik graag wilde weten![]()
Er is een overleg PM en ik ben niet uitgenodigd?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die is al in de overleg PM langsgekomen![]()
Dus die is het óók al niet? Hoe liggen de kansen nu dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die is al in de overleg PM langsgekomen![]()
Dat zou je wel wat vinden hè... maar je bent waarschijnlijk Ian dus dan weet je ook meer dan genoegquote:
Sorry, het was al begonnen voor jij er wasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is een overleg PM en ik ben niet uitgenodigd?![]()
Ik neem aan dat we het over Ian_Nick hebben?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:53 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat zou je wel wat vinden hè... maar je bent waarschijnlijk Ian dus dan weet je ook meer dan genoeg
Goedzoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het over Ian_Nick hebben?
Even kijken of ik dat als compliment op ga vatten.quote:
die filmliefhebber uit duitsland..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:54 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het over Ian_Nick hebben?
nou, ik denk het wel, anders moet je nodig wat aan je zelfbeeld gaan doen...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Even kijken of ik dat als compliment op ga vatten.![]()
Doe maar, het enige wat Ian tegen heeft is dat ie 10 jaar te jong isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:57 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Even kijken of ik dat als compliment op ga vatten.![]()
Hoezo derde identiteit eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij ook al...![]()
of alweer...![]()
is dit je derde identiteit Lietha?
ik bedoelde eigenlijk tweede.quote:
Dus als ik ontken stel ik je teleur?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk tweede.
want.... toch? twee??
Mwah... ik spreek Ian wel in MSNquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:11 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Dus als ik ontken stel ik je teleur?
Hoewel ik van enkele van zijn recente postings niet erg gecharmeerd ben heeft Ian_Nick wel in korte tijd aardig wat af gepost. Dat hij momenteel niet online is pleit natuurlijk niet echt in mijn voordeel. Afgaande op wat hier nu over hem te lezen staat zal ik het dus maar als compliment opvatten.
Sorry, omwille van de privacy kan ik daar geen uitspraken over doen...quote:
Als je het ontkent dan zegt dat niets. Teleurstelling zal dus overbodig zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:11 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Dus als ik ontken stel ik je teleur?
Hoewel ik van enkele van zijn recente postings niet erg gecharmeerd ben heeft Ian_Nick wel in korte tijd aardig wat af gepost. Dat hij momenteel niet online is pleit natuurlijk niet echt in mijn voordeel. Afgaande op wat hier nu over hem te lezen staat zal ik het dus maar als compliment opvatten.
Ik was enkel benieuwd of Ian_Nick zelf nu ook moest ontkennen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:15 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Sorry, omwille van de privacy kan ik daar geen uitspraken over doen...
Echter, het al dan niet online zijn zegt weinig, ik ben ook niet online
Zou het helpen denk je??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik was enkel benieuwd of Ian_Nick zelf nu ook moest ontkennen.
nee skatje, die andere...quote:
Geen flauw benul. Je lijkt mij nogal moeilijk van onschuld te overtuigen.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Geen flauw benul. Je lijkt mij nogal moeilijk van onschuld te overtuigen.
goochel anders eens een tipje op...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:21 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Geen flauw benul. Je lijkt mij nogal moeilijk van onschuld te overtuigen.
In jouw ogen ben ik reeds sowieso een kloon?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goochel anders eens een tipje op...![]()
mag ook wel kryptisch zijn...![]()
Er is geen andere.quote:
Tipje: het is Ian.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
goochel anders eens een tipje op...![]()
mag ook wel kryptisch zijn...![]()
doe 's raden....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er is geen andere.Ik ben niet zo van de kloonen.
En hoe zit dat bij jou buuf?![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:24 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
In jouw ogen ben ik reeds sowieso een kloon?![]()
Misschien heb je net als ik nog ergens een soort van reservekloon. Maar structureel onder meerdere nick'squote:
Lieve Ian, de volgende keer een ander programma gebruiken om je plaatjes te verkleinen want met het programma dat jij gebruikt worden ze zo korreligquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:24 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
In jouw ogen ben ik reeds sowieso een kloon?![]()
nee, zelfs niet een reservekloon. maar da's wel een goed idee misschien...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien heb je net als ik nog ergens een soort van reservekloon. Maar structureel onder meerdere nick's
() posten....dat denk ik niet.
![]()
Jeetje, hier kom ik echt niet meer vanaf hé? Hoewel het waarschijnlijk niets aan je gedachtegang gaat veranderen: ik heb mijn afbeelding niet verkleind. Ik heb 'm wél als .gif opgeslagen om het bestand zo klein mogelijk te houden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:34 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Lieve Ian, de volgende keer een ander programma gebruiken om je plaatjes te verkleinen want met het programma dat jij gebruikt worden ze zo korrelig![]()
Of neem gewoon een webicon voor plaatjes die toch online staan... dan hoef je niets te verkleinen
Dat had je dus niet hoeven doen... wat is de url van het origineel?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:38 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Jeetje, hier kom ik echt niet meer vanaf hé? Hoewel het waarschijnlijk niets aan je gedachtegang gaat veranderen: ik heb mijn afbeelding niet verkleind. Ik heb 'm wél als .gif opgeslagen om het bestand zo klein mogelijk te houden.
debuurman!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, zelfs niet een reservekloon. maar da's wel een goed idee misschien...![]()
die wilde ik eigenlijk voor mijn lief reserveren. ik heb m bijna zover dat ie ook gaat fokken...quote:
Hij stond op de eerste pagina van Google. Het enige dat ik gedaan heb is de afbeelding op mijn harde schijf opslaan om vervolgens een frame van 60x60 pixels over het plaatje te dragen tot ik er een mooie afbeelding in had. Dat heb ik uitgeknipt en als .gif opgeslagen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat had je dus niet hoeven doen... wat is de url van het origineel?
Photo-editor werkt makkelijker... maar goed...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Hij stond op de eerste pagina van Google. Het enige dat ik gedaan heb is de afbeelding op mijn harde schijf opslaan om vervolgens een frame van 60x60 pixels over het plaatje te dragen tot ik er een mooie afbeelding in had. Dat heb ik uitgeknipt en als .gif opgeslagen.
Dit alles overigens in Paint. Ik ben niet ontzettend handig met programma's als Photoshop.
Dat programma ken en heb ik niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Photo-editor werkt makkelijker... maar goed...
Kunnen we iets doen om hem over te halen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die wilde ik eigenlijk voor mijn lief reserveren. ik heb m bijna zover dat ie ook gaat fokken...![]()
Faststone Image Viewer is ook een handig programmaatje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Photo-editor werkt makkelijker... maar goed...
Mijn huidige icon bevalt je niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:57 schreef Paris_Texas het volgende:
Je zou de url van dit plaatje gewoon kunnen gebruiken als webicon:
[afbeelding]
Of je zou dit plaatje kunnen opslaan en dan als usericon kunnen instellen:
[afbeelding]
Laat ik dan maar eens kijken of ik het kan oplossen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:00 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee, dat korrelige ziet er niet uit![]()
die is al weg...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kunnen we iets doen om hem over te halen?![]()
edit: kun je die nick misschien het beste alvast claimen denk ik.
Hoe overtuigend...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:09 schreef Eisenheim. het volgende:
Ik kan niet zeggen dat het erg wil lukken... Ik ben hier ook écht niet goed in.
Ik was van plan jouw webicon uitleg uit te voeren. Ik kreeg echter een foutmelding.quote:
Dat is gewoon een kwestie van de url invoeren bij webicon, dan onderaan de pagina je wachtwoord invoeren en dan op "wijzigen" klikken...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:13 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik was van plan jouw webicon uitleg uit te voeren. Ik kreeg echter een foutmelding.
Hartelijk dank voor de hulp.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:19 schreef Paris_Texas het volgende:
Mooi... ook weer geregeld.
Is er overigens een bepaalde reden dat hij er vanavond niet is? Ik kon er in zijn recente postings niets over vinden.quote:
Nee niet bekend, en wat ik aan vermoedens heb is privéquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:22 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Is er overigens een bepaalde reden dat hij er vanavond niet is? Ik kon er in zijn recente postings niets over vinden.
Uit wat ik heb terug gelezen bleek wel dat hij minder aanwezig was als hij zijn vrouw/vriendin op bezoek heeft. Maar dat zal het dan wel niet zijn aangezien hij daarover gewoon postings heeft gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee niet bekend, en wat ik aan vermoedens heb is privé![]()
Klopt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Uit wat ik heb terug gelezen bleek wel dat hij minder aanwezig was als hij zijn vrouw/vriendin op bezoek heeft. Maar dat zal het dan wel niet zijn aangezien hij daarover gewoon postings heeft gedaan.
wie niet...quote:
Trustequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ik ga maar naar mijn bedje..:W
tot morgen vriendjes.![]()
Ik heb misschien een idee...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:22 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Is er overigens een bepaalde reden dat hij er vanavond niet is? Ik kon er in zijn recente postings niets over vinden.
Trustequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb misschien een idee...Maar ideëen zijn voor slimme mensen, dus laat ik me daar niet over uit.
![]()
Trusten allen.![]()
Welterusten!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb misschien een idee...Maar ideëen zijn voor slimme mensen, dus laat ik me daar niet over uit.
![]()
Trusten allen.![]()
Kutkloonquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef Eisenheim. het volgende:
Ik ben overigens wel vrij benieuwd naar Ian_Nick's mening over de kloonverdenkingen. Hij laat zich over het algemeen niet erg positief over dat soort praktijken uit.
Hij is echter zelf ook nog maar pas een actieve user? Of is hij overgestapt op een andere username?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Kutkloonen Kutnewbie
zijn gewoon opmerkingen die bij FOK horen... je moet alleen wel buiten het heilige DGK-kamertje durven stappen om FOK! een beetje te leren kennen.
Vooral ONZ en KLB zijn daar erg geschikt voor
Klopt... maar kutkloon en/of kutnewbie is hoe je je gedraagt, het heeft verder weinig met de datum van je account te maken of met hoeveel accounts je hebtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:46 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Hij is echter zelf ook nog maar pas een actieve user? Of is hij overgestapt op een andere username?
Wat ik in ieder geval reeds duidelijk uit de gesprekken in de voorgaande SlowChat topics kan opmaken is dat het onmiddelijk aanmaken van rare topics not done is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:49 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Klopt... maar kutkloon en/of kutnewbie is hoe je je gedraagt, het heeft verder weinig met de datum van je account te maken of met hoeveel accounts je hebt
Nee idd.. het aanmaken van nutteloze topics lijkt vooral een kutkloon en kutnewbie aangelegenheid te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:52 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Wat ik in ieder geval reeds duidelijk uit de gesprekken in de voorgaande SlowChat topics kan opmaken is dat het onmiddelijk aanmaken van rare topics not done is.Wat dat betreft ben ik dus netjes bezig.
Laat ik mij dan inhouden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee idd.. het aanmaken van nutteloze topics lijkt vooral een kutkloon en kutnewbie aangelegenheid te zijn.
Ik ben bang dat ik je in deze niet verder kan helpen... De kwaliteit van de streams is bij mij ook erg slecht.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:57 schreef SiRojK het volgende:
Die streams lopen echt klote op
kingjaap.nl en goudenkooi.tv, waar kijken jullie?
Niet... en wie kijkt er nou in godsnaam op kingjaap.nl... ik snap niet dat je die site überhaupt zou willen bekijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:57 schreef SiRojK het volgende:
Die streams lopen echt klote op
kingjaap.nl en goudenkooi.tv, waar kijken jullie?
Ik kreeg het idee dat je ze niet eens aan had staan!quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:15 schreef Paris_Texas het volgende:
Laat ik daar nou helemaal geen last van hebben...
En desondanks in COS posten?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:21 schreef Paris_Texas het volgende:
Klopt.
Je komt er goed mee weg!quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:26 schreef Paris_Texas het volgende:
Ja, ik kan goed genoeg lezen om een mening te kunnen vormen over wat er op de streams te zien is
Schnitzelquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Pfff, wat een klote dag was dit!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:29 schreef Eisenheim. het volgende:
Heden, de enige echte Ian_Nick!
Geeft nix, je alter-ego heeft de boel goed bijgehoudenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuurlijk is die COS weer 70 topics verder...
Jaap heeft zich nogal lopen misdragen, dan gaat het snel!quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuurlijk is die COS weer 70 topics verder...
En niet te vergeten de brieven van Netty aan Brian en Amanda... waarin Netty zegt dat Brian Amanda idd heeft bespuwd en geslagenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:31 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Jaap heeft zich nogal lopen misdragen, dan gaat het snel!
Wat resulteerde in een Brian die moeite had met het ontkennen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En niet te vergeten de brieven van Netty aan Brian en Amanda... waarin Netty zegt dat Brian Amanda idd heeft bespuwd en geslagen![]()
Het spijt me waarlijk. Ik ging er in eerste instantie van uit dat het kwam omdat er ook een user actief is die Eisenheim zonder punt erachter heet. Het bleek echter al gauw te gaan om o.a. jou.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Eigenheimert, had je dit niet even een andere keer kunnen doen?
Ik ben officieel in een grafstemming...
Oh? Nou is Ian ineens een andere Eisenheim??quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:38 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Het spijt me waarlijk. Ik ging er in eerste instantie van uit dat het kwam omdat er ook een user actief is die Eisenheim zonder punt erachter heet. Het bleek echter al gauw te gaan om o.a. jou.![]()
The Illusionist is wel een hele goede film...quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Yep... die Eisenheim is jouw kloon, dat hebben we unaniem besloten![]()
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
The Illusionist is wel een hele goede film...
Maarre, als ik met een kloon kom ga ik heul schokkender te werk![]()
Het is nog geeneens 1 uur man, mietje!quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:40 schreef Eisenheim. het volgende:
Wat zijn jullie overigens nog actief rond dit tijdstip!
Is dat serieus not done?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Oh? Nou is Ian ineens een andere Eisenheim??
En jij hebt een username in gebruik genomen die al bestond, maar daar simpelweg een punt achter gezet?
Das eigenlijk not done vind ik.
Nee eigenlijk niet, dat is nogal verwarrend enzo, en zeker met een vrij aparte naam.quote:
Dat is voor mij echt laat genoeg. Ik vrees dat ik jullie dan ook alleen moet gaan laten. Ik zal morgen de verdere kloontheoriën doorlezen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is nog geeneens 1 uur man, mietje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |