Naamtopics!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:37 schreef Paris_Texas het volgende:
En dit alleen maar om eeuwige verering door Ian_Nick te verkrijgen![]()
Moderators die zijn ook erg gevaarlijk he?quote:
Volgens mij wel, laten we eerlijk wezen... wie wordt er nou moddereter??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moderators die zijn ook erg gevaarlijk he?
Ikquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:42 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij wel, laten we eerlijk wezen... wie wordt er nou moddereter??
kindervakantiesquote:
ja jufquote:
Ach jezus, nog zo'n man met de geest van een jongentje wat t liefst op z'n flikker krijgt van z'n wijfquote:
Neuh, doe gewoon wat schijnbaar normaal is op een forum, de ander voor newbie of kleuter verslijten om eventuele gesprekken uit de weg te gaanquote:
Ga 's terug naar ONZ, kuttopics maken...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, doe gewoon wat schijnbaar normaal is op een forum, de ander voor newbie of kleuter verslijten om eventuele gesprekken uit de weg te gaan![]()
op mijn flikker krijgen van mijn vrouw krijg ik toch wel, ze is 7 maanden zwanger dus ik krijg al op mijn flikker als ik aanstalten maak om te pratenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ach jezus, nog zo'n man met de geest van een jongentje wat t liefst op z'n flikker krijgt van z'n wijf![]()
Doe eens niet zo ongastvrij, je hebt de pretenties van een waakhond met korsakov!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga 's terug naar ONZ, kuttopics maken...
Goed gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ongastvrij, je hebt de pretenties van een waakhond met korsakov!
quote:
Doen we toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:50 schreef Paris_Texas het volgende:
Kolere zeg, willen jullie er wel ff rekening mee houden dat ik een overdosis bier tot mij genomen heb?!
een overdosis bier....dat kan nooit!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:50 schreef Paris_Texas het volgende:
Kolere zeg, willen jullie er wel ff rekening mee houden dat ik een overdosis bier tot mij genomen heb?!
was sich neckt liebt sichquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doen we toch?
We gaan van rellen naar liefhebben!
Liefhebben?? Ik heb op dit moment een zeer liefdevolle relatie met mijn Backspace-knop.... iedere zin van meer dan 3 woorden is dat m'n grootste vriendquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doen we toch?
rellen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doen we toch?
Je kent HOOLIGANS nog niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
rellen?![]()
dat doe je alleen in de fb hoor![]()
spreek jij nou een bekkie duits???quote:
jawel, daar hernieuwde ik mijn innige vriendschap met Gert afgelopen weekquote:
Neuh das waar, maar wel een boel... vanavond om half 10 liep ik naar het feestterrein en deed ik er ongeveer tot 3/4 van de route over voor m'n sigaret op was, en toen ik terug liep stak ik er 1 op op het punt waar die van de heenweg op was... maar toen was ik nog lang niet thuis voor die sigaret op wasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
een overdosis bier....dat kan nooit!!!
Heeft Gert jou ook al geregeld?!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel, daar hernieuwde ik mijn innige vriendschap met Gert afgelopen week![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
spreek jij nou een bekkie duits???
in het openbaar????
![]()
* Ian steekt middelvinger opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:55 schreef Maureentje het volgende:
[..]
typen wel he
Maar mijn bek komt het niet uit,duitsers
![]()
![]()
![]()
zeg je nu...eerst typen en dan ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:55 schreef Maureentje het volgende:
[..]
typen wel he
Maar mijn bek komt het niet uit,duitsers
![]()
![]()
![]()
Gert is de erkende fok-regelnicht!quote:
ze vervuilen mijn stad !quote:Op dinsdag 1 mei 2007 01:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
zeg je nu...eerst typen en dan ....
![]()
stad? 1 boerderij in een groot weiland!quote:
stommerd!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
stad? 1 boerderij in een groot weiland!![]()
de keuze maken er te gaan wonen is nog stommerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
stommerd!![]()
kan ik het helpen dat ik hier woon
![]()
was niet mijn keuzequote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
de keuze maken er te gaan wonen is nog stommer![]()
Woon jij ook in Schubbekutteveen??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:01 schreef Maureentje het volgende:
[..]
stommerd!![]()
kan ik het helpen dat ik hier woon
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |