Is er overigens een bepaalde reden dat hij er vanavond niet is? Ik kon er in zijn recente postings niets over vinden.quote:
Nee niet bekend, en wat ik aan vermoedens heb is privéquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:22 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Is er overigens een bepaalde reden dat hij er vanavond niet is? Ik kon er in zijn recente postings niets over vinden.
Uit wat ik heb terug gelezen bleek wel dat hij minder aanwezig was als hij zijn vrouw/vriendin op bezoek heeft. Maar dat zal het dan wel niet zijn aangezien hij daarover gewoon postings heeft gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee niet bekend, en wat ik aan vermoedens heb is privé![]()
Klopt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:25 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Uit wat ik heb terug gelezen bleek wel dat hij minder aanwezig was als hij zijn vrouw/vriendin op bezoek heeft. Maar dat zal het dan wel niet zijn aangezien hij daarover gewoon postings heeft gedaan.
wie niet...quote:
Trustequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ik ga maar naar mijn bedje..:W
tot morgen vriendjes.![]()
Ik heb misschien een idee...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:22 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Is er overigens een bepaalde reden dat hij er vanavond niet is? Ik kon er in zijn recente postings niets over vinden.
Trustequote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb misschien een idee...Maar ideëen zijn voor slimme mensen, dus laat ik me daar niet over uit.
![]()
Trusten allen.![]()
Welterusten!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb misschien een idee...Maar ideëen zijn voor slimme mensen, dus laat ik me daar niet over uit.
![]()
Trusten allen.![]()
Kutkloonquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:31 schreef Eisenheim. het volgende:
Ik ben overigens wel vrij benieuwd naar Ian_Nick's mening over de kloonverdenkingen. Hij laat zich over het algemeen niet erg positief over dat soort praktijken uit.
Hij is echter zelf ook nog maar pas een actieve user? Of is hij overgestapt op een andere username?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Kutkloonen Kutnewbie
zijn gewoon opmerkingen die bij FOK horen... je moet alleen wel buiten het heilige DGK-kamertje durven stappen om FOK! een beetje te leren kennen.
Vooral ONZ en KLB zijn daar erg geschikt voor
Klopt... maar kutkloon en/of kutnewbie is hoe je je gedraagt, het heeft verder weinig met de datum van je account te maken of met hoeveel accounts je hebtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:46 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Hij is echter zelf ook nog maar pas een actieve user? Of is hij overgestapt op een andere username?
Wat ik in ieder geval reeds duidelijk uit de gesprekken in de voorgaande SlowChat topics kan opmaken is dat het onmiddelijk aanmaken van rare topics not done is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:49 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Klopt... maar kutkloon en/of kutnewbie is hoe je je gedraagt, het heeft verder weinig met de datum van je account te maken of met hoeveel accounts je hebt
Nee idd.. het aanmaken van nutteloze topics lijkt vooral een kutkloon en kutnewbie aangelegenheid te zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:52 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Wat ik in ieder geval reeds duidelijk uit de gesprekken in de voorgaande SlowChat topics kan opmaken is dat het onmiddelijk aanmaken van rare topics not done is.Wat dat betreft ben ik dus netjes bezig.
Laat ik mij dan inhouden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Nee idd.. het aanmaken van nutteloze topics lijkt vooral een kutkloon en kutnewbie aangelegenheid te zijn.
Ik ben bang dat ik je in deze niet verder kan helpen... De kwaliteit van de streams is bij mij ook erg slecht.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:57 schreef SiRojK het volgende:
Die streams lopen echt klote op
kingjaap.nl en goudenkooi.tv, waar kijken jullie?
Niet... en wie kijkt er nou in godsnaam op kingjaap.nl... ik snap niet dat je die site überhaupt zou willen bekijken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:57 schreef SiRojK het volgende:
Die streams lopen echt klote op
kingjaap.nl en goudenkooi.tv, waar kijken jullie?
Ik kreeg het idee dat je ze niet eens aan had staan!quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:15 schreef Paris_Texas het volgende:
Laat ik daar nou helemaal geen last van hebben...
En desondanks in COS posten?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:21 schreef Paris_Texas het volgende:
Klopt.
Je komt er goed mee weg!quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:26 schreef Paris_Texas het volgende:
Ja, ik kan goed genoeg lezen om een mening te kunnen vormen over wat er op de streams te zien is
Schnitzelquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Pfff, wat een klote dag was dit!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:29 schreef Eisenheim. het volgende:
Heden, de enige echte Ian_Nick!
Geeft nix, je alter-ego heeft de boel goed bijgehoudenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuurlijk is die COS weer 70 topics verder...
Jaap heeft zich nogal lopen misdragen, dan gaat het snel!quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Tuurlijk is die COS weer 70 topics verder...
En niet te vergeten de brieven van Netty aan Brian en Amanda... waarin Netty zegt dat Brian Amanda idd heeft bespuwd en geslagenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:31 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Jaap heeft zich nogal lopen misdragen, dan gaat het snel!
Wat resulteerde in een Brian die moeite had met het ontkennen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:33 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En niet te vergeten de brieven van Netty aan Brian en Amanda... waarin Netty zegt dat Brian Amanda idd heeft bespuwd en geslagen![]()
Het spijt me waarlijk. Ik ging er in eerste instantie van uit dat het kwam omdat er ook een user actief is die Eisenheim zonder punt erachter heet. Het bleek echter al gauw te gaan om o.a. jou.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Eigenheimert, had je dit niet even een andere keer kunnen doen?
Ik ben officieel in een grafstemming...
Oh? Nou is Ian ineens een andere Eisenheim??quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:38 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Het spijt me waarlijk. Ik ging er in eerste instantie van uit dat het kwam omdat er ook een user actief is die Eisenheim zonder punt erachter heet. Het bleek echter al gauw te gaan om o.a. jou.![]()
The Illusionist is wel een hele goede film...quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Yep... die Eisenheim is jouw kloon, dat hebben we unaniem besloten![]()
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
The Illusionist is wel een hele goede film...
Maarre, als ik met een kloon kom ga ik heul schokkender te werk![]()
Het is nog geeneens 1 uur man, mietje!quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:40 schreef Eisenheim. het volgende:
Wat zijn jullie overigens nog actief rond dit tijdstip!
Is dat serieus not done?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:41 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Oh? Nou is Ian ineens een andere Eisenheim??
En jij hebt een username in gebruik genomen die al bestond, maar daar simpelweg een punt achter gezet?
Das eigenlijk not done vind ik.
Nee eigenlijk niet, dat is nogal verwarrend enzo, en zeker met een vrij aparte naam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |