Nog eentje tegen de Ferrari van mn zus aanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zullen we na de geyle nuecqsex samen huilen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nog eentje tegen de Ferrari van mn zus aan![]()
Ian_Nick houdt het volgens mij voor gezien.... hahahaquote:
Pardon?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ian_Nick houdt het volgens mij voor gezien.... hahaha
Yup,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Waarom is Leandra vertrokken, weet je dat![]()
Trustequote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:08 schreef STAP01 het volgende:
Trustuh iedereen! Slaap ze!
Daar kan ik me wat bij voorstellen, geef d'r een zoen van me. Heb haar geen dag kunnen zeggenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup,
Het niveau is te sneu voor woorden tegenwoordig.
Ik spreek haar niet echt meer, maar zal het onthouden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat bij voorstellen, geef d'r een zoen van me. Heb haar geen dag kunnen zeggen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik spreek haar niet echt meer, maar zal het onthouden.
Wat tref ik nou weer aan in de SC van DGK?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
Hoi Demins,quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:06 schreef demins het volgende:
[..]
Wat tref ik nou weer aan in de SC van DGK?
Mensen, wees op uw hoede, dit kan nooit de ware Versabommie zijn, die wil namelijk nog niet dood aangetroffen worden in de SC van DGK, althans naar eigen zeggen!![]()
![]()
![]()
Bommie, ik dacht dat je het nooit zou zeggen! Voel je welkom!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Demins,
Je hebt gelijk! Maar ik blijf wel!
grt
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:17 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie, ik dacht dat je het nooit zou zeggen! Voel je welkom!![]()
En je vervoegt de tweede persoon enkelvoud nu ook correct!Gaat helemaal goedkomen tussen ons!
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb 'm gevonden, dus poging geslaagd.![]()
Koffie?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:32 schreef Eisenheim. het volgende:
Ah, hier even uitblazen als de COS weer op Red Bull tempo gaat...
Dat is nou jammer.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:40 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
OMG, theedrinkende mannen...![]()
Sorry, de thee is op![]()
Is gewoon een foute associatie voor mij.. het is niet anders.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:41 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Dat is nou jammer.
Laat ik dan zelf maar even zetten.![]()
En wat is er mis met theedrinkende mannen?
Dus ik heb reeds afgedaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:43 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Is gewoon een foute associatie voor mij.. het is niet anders.
Ik had mijn inauguratie iets succesvoller verwacht.quote:
En dan loopt dat stuk op het feit dat je thee drinkt... blijken details toch te tellenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:48 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik had mijn inauguratie iets succesvoller verwacht.![]()
Als ik had geweten dat het zo belangerijk was, had ik probleemloos de koffie aangenomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:50 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En dan loopt dat stuk op het feit dat je thee drinkt... blijken details toch te tellen![]()
Ach.. je hoeft je om mij niet aan te passen hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat het zo belangerijk was, had ik probleemloos de koffie aangenomen.
Eigenlijk drink ik water maar ik weiger zelfs virtuele thee te serverenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:53 schreef Eisenheim. het volgende:
Och, werkelijk iedereen is hier aan de koffie!
Ik zal het vanavond bij 1 kopje houden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:54 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Eigenlijk drink ik water maar ik weiger zelfs virtuele thee te serveren![]()
Je zult het toch zelf moeten zetten, dus of het 1 beker of een hele pot is maakt me weinig uitquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:01 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond bij 1 kopje houden.![]()
Ik zou je niet willen provoceren door achter elkaar theemeldingen te maken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je zult het toch zelf moeten zetten, dus of het 1 beker of een hele pot is maakt me weinig uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |