Dat zeg ik ookquote:Op maandag 30 april 2007 15:21 schreef Soury het volgende:
Denk dat ze knapper is met haar eigen haarkleur en een kort koppie. Vind Natas er ook leuker uitzien met kortere krullen![]()
Ja, met wat er dan van overblijft dan. . . 3 cm lange stukjes op haar voorhoofdquote:Op maandag 30 april 2007 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda zou er met haar natuurlijke haar waarschijnlijk veel minder als een bimbo uitzien.
Als ze het dan wat minder mishandelt, zal het wel goed komenquote:Op maandag 30 april 2007 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, met wat er dan van overblijft dan. . . 3 cm lange stukjes op haar voorhoofd![]()
Ik denk dat dat een verslaving is waar ze niet vanaf te brengen is.quote:Op maandag 30 april 2007 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze het dan wat minder mishandelt, zal het wel goed komen![]()
Eeuwig checken, voelen, strijken. Obsessief-compulsiefquote:Op maandag 30 april 2007 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een verslaving is waar ze niet vanaf te brengen is.
Plus is haar sponser (calve) kwijtquote:Op maandag 30 april 2007 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een verslaving is waar ze niet vanaf te brengen is.
Have funquote:Op maandag 30 april 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Eeuwig checken, voelen, strijken. Obsessief-compulsiefAfijn, overal muziek in en om de kooi... ik ga er maar eens even op uit
![]()
Ik hoor muziek verderop, buurtje waar elk jaar leuke live muziek is en hopelijk weer de buikdanseres.quote:Op maandag 30 april 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Have fun![]()
bedankt voor je lieve pm, ik zal er over nadenken
Waarover nadenken, weer een COS te openen. . .gewoon doenquote:Op maandag 30 april 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Have fun![]()
bedankt voor je lieve pm, ik zal er over nadenken
MFKutgezicht isoleert zich meer en meer (bereid zich mentaal voor op de isoleercel).quote:Op maandag 30 april 2007 15:31 schreef Dark het volgende:
Brian valt in slaap en.......hups, de streams op de kapsalon!
Mevrouw Pannekoek zal hem de broodnodige rust wel gunnen.
Wijsneus, jij hebt ook alles doorquote:Op maandag 30 april 2007 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarover nadenken, weer een COS te openen. . .gewoon doen![]()
Huub werd vanochtend meteen wakker gemaakt door God en Natas zei meteen:" Hoezo dan? Nicolaas mag ook altijd slapen?"quote:
Klopt, maar Niels is lekker als hij nadenkt, en Brainless niet.quote:Op maandag 30 april 2007 15:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub werd vanochtend meteen wakker gemaakt door God en Natas zei meteen:" Hoezo dan? Nicolaas mag ook altijd slapen?"
Huub vertelde dat Nico nooit sliep, maar lag na te denken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |