Slomequote:
Ja, dat zie je toch aan mijn user-icon.quote:
We found a witch, may we burn her?quote:Op maandag 30 april 2007 13:45 schreef Bluezz het volgende:
Geweldig plaatje, die grimas van Bea en dat jankende kind op de achtergrond
[afbeelding]
Wat mooi.quote:Op maandag 30 april 2007 13:59 schreef Bluezz het volgende:
Placemats op de tafeltjes neerlegt :
[afbeelding]
Burn baby burnquote:Op maandag 30 april 2007 14:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
We found a witch, may we burn her?
Nu zie ik het jaquote:Op maandag 30 april 2007 14:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat zie je toch aan mijn user-icon.![]()
Welkom terug in dit geweldige land.quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 14:42 schreef Eilanden het volgende:
Effe uit het FCG-topic 'geleend'voor de PSV'ers:
http://www.at5.nl/speler_at5nieuws.asp?newsid=26335
na al dat rood-wit van gisteren bedoel je?quote:Op maandag 30 april 2007 15:22 schreef Grulez het volgende:
Dat rood is wel even wennen trouwens.
Tegenover een president die een stuk duurder is?quote:Op maandag 30 april 2007 14:37 schreef DarkShine het volgende:
Kan het koningshuis niet worden afgeschaft?
De uitkering roadshow! De grootste uitkeringstrekkers van Nederland komen naar je toe op 30 april!!
Flink moeten puinruimen of viel het wel mee ?quote:
Het viel erg mee gelukkig, werden prompt ingezet bij een jaarmarkt op het Buikslotermeerplein in Amsterdam-Noord.quote:Op maandag 30 april 2007 15:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Flink moeten puinruimen of viel het wel mee ?
Koningshuis is ook zo lekker democratisch .... een positie krijgen omdat je als zoon/dochter geboren wordt van een 'leider'van een landquote:Op maandag 30 april 2007 15:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tegenover een president die een stuk duurder is?
Ik geloof dat het koningshuis je 4 euro op jaarbasis kost.
Doe maar weer stoer met die schaalquote:
Hoe oud is ze eigenlijk inmiddels?quote:Op maandag 30 april 2007 17:10 schreef golfer het volgende:
Lekker even wezen bieren in de plaatselijke Oranjestraat bij een salsaband en daar kwam ik ook nog mijn zoonlief en mijn kleindochterjetegen.
Inderdaad zoiets. In augustus wordt ze 2 jaar.quote:Op maandag 30 april 2007 17:18 schreef Bos81 het volgende:
Hoe oud is ze eigenlijk inmiddels?
1.5 of zo?
quote:Op maandag 30 april 2007 14:42 schreef Eilanden het volgende:
Effe uit het FCG-topic 'geleend'voor de PSV'ers:
http://www.at5.nl/speler_at5nieuws.asp?newsid=26335
Jij bent crew dus valt buiten de prijzenquote:Op maandag 30 april 2007 18:58 schreef Eilanden het volgende:
Ik zag net trouwens dat ik in de voetbalmanager de Hools-subleague heb gewonnen![]()
Aan de Hools-league zijn geen prijzen verbondenquote:Op maandag 30 april 2007 19:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent crew dus valt buiten de prijzen![]()
Okee vooruit dan, voor deze keer danquote:Op maandag 30 april 2007 19:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Aan de Hools-league zijn geen prijzen verbonden![]()
Eindhoooooovuuuuuuuuh de geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekstequote:Op maandag 30 april 2007 19:16 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit Den Bosch, erg gezellig daar weer
morgen weer feest in Eindhoven
tja ik struur je graag smsjes waar je vrolijk van wordt...........quote:
quote:Op maandag 30 april 2007 20:50 schreef borisz het volgende:
als je maar niet je gal gaat spuwen als het niet grappig is![]()
![]()
Leon van der Zanden, heel populair onder de rivierenquote:Op maandag 30 april 2007 20:45 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is Comedy Central aan het kijken
Een of andere comedian, is wel aardig, maar niet super
Ben wel benieuwd naar de andere programma's in de programmering, zoals Reno 911, Last Comic Standing en natuurlijk Saturday Night Live
OK, kende hem niet, is wel aardig, maar gaat soms de lang door op een grapquote:Op maandag 30 april 2007 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Leon van der Zanden, heel populair onder de rivieren
idd, wel een talentjequote:Op maandag 30 april 2007 21:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK, kende hem niet, is wel aardig, maar gaat soms de lang door op een grap
*Burpquote:Op maandag 30 april 2007 22:16 schreef rubbereend het volgende:
Sientje, ga je die schoen tijdens de meet opeten?
Oja moet het nog ff vragenquote:
KAMPIOENUH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 30 april 2007 22:25 schreef Bos81 het volgende:
BOERUHHHHHHHHHHHHH
En dat moeten wij geloven?quote:Op maandag 30 april 2007 22:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*Burp
Hij's vanavond op de BBQ gegooidbleef alleen weinig van over
quote:
Prachtig hequote:Op maandag 30 april 2007 22:41 schreef tong80 het volgende:
Affelai die steeds U zegt tegen Barbara Barend
quote:Op maandag 30 april 2007 23:22 schreef golfer het volgende:
Trouwens niets leukers dan een klein meisje wat restjes patat met mayonaise te laten eten met haar vingertjes.
[afbeelding]
![]()
Tot overmorgenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:41 schreef golfer het volgende:
Nieuwe Soprano (die gisteren in the USA is uitgezonden) binnen.
Dus dan weten jullie het wel.![]()
Nog lang niet zover.quote:
Ik kek VI.Maar het schijnt tegen te vallenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog lang niet zover.
Heb nog op de dag van de arbeid genoeg te zien.
Lees net dat Radio Bergeijk nu ook TV-uitzendingen verzorgd, dus dat moet ook nog even opgezocht worden.
Oké, ik had het hier gelezen: Radio Bergeijkquote:
Ja vooral leuk op koninginnendagquote:
Ik had 't verband al gelegd, ja.quote:
Zing je nu een toontje lager ?quote:
ja, de bariton is in een bas veranderd.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga maar weer verder slapen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:25 schreef clauwheee het volgende:
Goeiemorgen mensjes.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk weekend gehad, jij ook neem ik aan
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Kon serieus niet beter... en dat dankzij Rubbereend.. want die liet me weten dat ik toch maar eens de radio moest aanzetten
En gisteren heerlijk de hele dag op het terras gezeten, lekker roodbruin nu
Ik hou altijd van de zon, deze week nog genieten want volgende week wordt het minder, dus nog ff lekker in de zon liggenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Toen ik op mn werk kwam vanochtend hoorde ik: wat ben jij bruin geworden dit weekend!!!!!! Whaha, dat heb ik nog nooooooit gehoord. Ik hou van de aprilzon! Ook van de meizon trouwens
dat je zelf niet op dat idee kwamquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Kon serieus niet beter... en dat dankzij Rubbereend.. want die liet me weten dat ik toch maar eens de radio moest aanzetten
Ik was op visite, en was een beetje de tijd vergeten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat je zelf niet op dat idee kwam![]()
Ja dank je, dat wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:11 schreef VoreG het volgende:
Koninginnedag was weer top.
Weet iemand een goed programma om muzieknummers te downloaden? Want Limewire begint nu helemaal niks te worden. Vroegah kreeg je nog vele resultaten, maar tegenwoordig is het allemaal troep..
torrent werkt soms wel daarmee, anders werkt Emule ook wel aardig dacht ik?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:11 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand een goed programma om muzieknummers te downloaden? Want Limewire begint nu helemaal niks te worden. Vroegah kreeg je nog vele resultaten, maar tegenwoordig is het allemaal troep..
Dat is allemaal voor albums. Ik wil gewoon losse nummers hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
torrent werkt soms wel daarmee, anders werkt Emule ook wel aardig dacht ik?
Ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is allemaal voor albums. Ik wil gewoon losse nummers hebben.
Niet voor iedereenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:11 schreef VoreG het volgende:
Ik gebruik Soulseek het meest. http://www.slsknet.org/quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:11 schreef VoreG het volgende:
Gezelligquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:36 schreef appelsientje het volgende:
Gisterochtend trouwens wel iets bizzar mee gemaakt.
Ah, die werkt inderdaad goed. Bedankt!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik gebruik Soulseek het meest. http://www.slsknet.org/
Toch nog een heerlijk weekend, ondanks zondag?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk weekend gehad, jij ook neem ik aan
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:51 schreef Bluezz het volgende:
HATSJOE!
IK heb last van behoorlijk wat dingen, maar 'hatsjoe'is juist iets waar ik absoluut geen last van hebquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er zitten dagen bij dat het redelijk gaat, maar ondanks medicatie zit ik helemaal vol
Al die antibiotica van het ziekenhuis werkt gewoon nog alleen tegen een verkoudheidje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
IK heb last van behoorlijk wat dingen, maar 'hatsjoe'is juist iets waar ik absoluut geen last van heb
Jij zit nog volgepompt met vanallesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:56 schreef Eilanden het volgende:
IK heb last van behoorlijk wat dingen, maar 'hatsjoe'is juist iets waar ik absoluut geen last van heb
You rang?quote:
Tja leuk is anders... ze hebben wel vaker ruzie, maar zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
En gisteren heerlijk de hele dag op het terras gezeten, lekker roodbruin nu
al bijna 3 maandenquote:
Wat gebruik jij?quote:
Ach popje, ik kom niet, dus het is redelijk veiligquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:27 schreef Eilanden het volgende:
Met al die zieken vraag ik me af of het verstandig is om op de 19e naar de meet te gaan
Prevalin heeft bij mij nooit gewerkt, ik heb via de dokter Livocabquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat gebruik jij?
Het lijkt wel of het steeds minder gaat werken die prevalin neusspray.
Mss moet ik eens iets anders proberen?
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sientje, heb je je schoen nou al opgegeten? Ik wacht nog steeds met smart op de foto's
Het is een duplicaat: we halen het origineel nog wel een keer op...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoop dat die schaal op je hoofd kapodt valt eend.
Nog steeds dood en doodziek van zondag. Probeer er steeds maar niet aan te denken maar het gaat niet...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is een duplicaat: we halen het origineel nog wel een keer op...
Hoe is het verder Sandje?
Platte-kar-adorant!quote:
Moi!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:10 schreef Grulez het volgende:
Moi.
Sst, ik probeer me in te leven in de huidige jeugdcultuur.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:20 schreef Bos81 het volgende:
pwnd Lego, pwnd
Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Sst, ik probeer me in te leven in de huidige jeugdcultuur.
Bleegh, dit ruikt 'kakker'.
Then again, ik heb nooit ontkend er een te zijn. (Of bekend, for that matter.)quote:
Misschien moet ik ook maar eens de huisarts bellenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:18 schreef clauwheee het volgende:
Bluezzie, ik heb Aerius van de dok. Prima tabletjes, al is het de laatste 2 dagen best erg en kunnen ze er ook niet echt tegenaan (veel wind enzo, ongunstig).
en ik heb je weer verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Then again, ik heb nooit ontkend er een te zijn. (Of bekend, for that matter.)
Ik zit 1800km verderop, lijkt me wel voldoende toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:27 schreef Eilanden het volgende:
Met al die zieken vraag ik me af of het verstandig is om op de 19e naar de meet te gaan
Heerlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nog steeds dood en doodziek van zondag. Probeer er steeds maar niet aan te denken maar het gaat niet...
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor de zoektocht naar downloadprogjes, DC++ is.
Namaaksupporterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik twijfel nog om naar Eindhoven te gaan.
De echte feestvreugde is al geweest en als het echt te druk is in het stadion heb ik het ook niet echt naar mijn zin.....
Ik weet hetquote:
Da's wel zo, jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet het
Maar goed als je weet dat je niet zo goed tegen extreme drukte kan icm warm weer, is het misschien wel verstandig om thuis te blijven.
A Knife of Dreams zekerquote:
Ja, voor het grootste gedeelte welquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:50 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag Hoolertjes
Alle AZ-ers en mede-Ajacieden een beetje over de kater heen ?
Volgende keer gewoon achteruit met de vieze helft de wasstraat inrijdenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:53 schreef golfer het volgende:
Ga je de auto even door de wasstraat halen, houdt de wasstraat er halverwege mee op.
Resetten hielp niet. Terminaal.
Dus half gewassen auto nu.
Collega van me (AZ) liep vanochtend langs m'n kantoor, doet de deur open : "BEK HOUWE" steekt middelvinger op ( terwijl ik Ajacied ben ) en loopt versuft verder.quote:
Zondagavond en gisteren had ik hetzelfde humeur als jouw collegaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Collega van me (AZ) liep vanochtend langs m'n kantoor, doet de deur open : "BEK HOUWE" steekt middelvinger op ( terwijl ik Ajacied ben ) en loopt versuft verder.
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:50 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag Hoolertjes
Alle AZ-ers en mede-Ajacieden een beetje over de kater heen ?
Had ie zeker de kamioensdatum al in zijn been laten tattoeërenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Collega van me (AZ) liep vanochtend langs m'n kantoor, doet de deur open : "BEK HOUWE" steekt middelvinger op ( terwijl ik Ajacied ben ) en loopt versuft verder.
![]()
Er was er eentje zo slim geweest om te vragen of ie wel zo'n kartonnen schaal had gekregen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had ie zeker de kamioensdatum al in zijn been laten tattoeëren
Dat slijt wel Sandmannetjequote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:26 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Er was er eentje zo slim geweest om te vragen of ie wel zo'n kartonnen schaal had gekregen.
Nou ja, uhm, succes dan maar hè!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zondagavond en gisteren had ik hetzelfde humeur als jouw collega
Nu is het allemaal wel weer aardig verzonken. Op naar de bekerfinale en de play-offs dan maar!
Laurentien staat daar net boven ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van die arme Mabel.
Ze staat laatste in de populariteitspoll over leden van het koninklijk huis.
Dat bewijst maar weer, dat ik een hele andere smaak heb dan het gros van Nederlandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Tien is geloof ik 4e (van boven, na Maxi, Wimlex en Bea dacht ik)
Kan me niet voorstellen dat het door haar looks komtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:41 schreef methodmich het volgende:
Die staat inderdaad opmerkelijk hoog, onze Laurentien. Dat doet ze goed. Zal wel door haar vele liefdadigheidswerk komen.
Hoho, jonge meisjes die Penny lezen vinden haar een knappe vrouw!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het door haar looks komt
Ze heet toch eigenlijk Petra?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer, dat ik een hele andere smaak heb dan het gros van Nederland
Laurentien![]()
Die vinden dan een wenkbrauw die van haar linker- naar haar rechteroor doorloopt zeker ook knap?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hoho, jonge meisjes die Penny lezen vinden haar een knappe vrouw!
Die kun je toch lekker roskammen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die vinden dan een wenkbrauw die van haar linker- naar haar rechteroor doorloopt zeker ook knap?
Petra is haar eerste naam inderdaad.quote:
Ik deel jouw smaakquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer, dat ik een hele andere smaak heb dan het gros van Nederland
Laurentien![]()
Die was gisteren, en die onderbroeken zijn vers van de hemaquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:29 schreef sjimz het volgende:
En weer veilig thuis!
Ik zit de hele dag al thuis, maar daar val ik jullie toch ook niet mee lastig?quote:
Begin je je al te vervelen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef Eilanden het volgende:
Ik zit de hele dag al thuis, maar daar val ik jullie toch ook niet mee lastig?![]()
Valt wel mee, moet nog een paar dingen regelen voor de bruiloft, dus daar ben ik mee bezig. Net nog aan de lijn gehangen bij het Nederlands consulaat in PR, diegene die ik aan de lijn kreeg sprak geen Nederlands en zijn Engels was om te huilen .. was echt vlekkeloze communicatie...quote:
Val me niet lastig jij!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[..]
Ik zit de hele dag al thuis, maar daar val ik jullie toch ook niet mee lastig?![]()
ga je gal ergens anders spuienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[..]
Je tijd nuttig bestedenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:13 schreef Eilanden het volgende:
Valt wel mee, moet nog een paar dingen regelen voor de bruiloft, dus daar ben ik mee bezig. Net nog aan de lijn gehangen bij het Nederlands consulaat in PR, diegene die ik aan de lijn kreeg sprak geen Nederlands en zijn Engels was om te huilen .. was echt vlekkeloze communicatie...![]()
morgen zit ie al weer onder de stofquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:48 schreef appelsientje het volgende:
Auto is ook weer gewassen
Hij's schoon voor 2 uurtjes
Mooi zoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:46 schreef borisz het volgende:
Oma en opa hebben waarschijnlijk een nieuw huis/flat/appartement. Ze willen een stuk kleiner gaan wonen en dat gaat nu ook lukken![]()
Volgende maand... dus vrij snel alquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
morgen zit ie al weer onder de stof![]()
wanneer ga je bij je nieuwe baas beginnen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mooi zo
Dus jij mag lekker helpen met schilderen en verhuizen
quote:
Dit gaat over specifieke documenten etc. en dan gebruik ik toch liever Engels dan Spaans, omdat ik van de meeste documenten wel de Engelse naam weet, maar niet altijd de Spaanse naamquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je tijd nuttig besteden
En je spanish dan? Is dat ook om te huilen?
Waar ga je werken Sien?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgende maand... dus vrij snel al
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heeft hij de hele dag al iedereen weggebonjourd?
Hoi mensen!
Fundeon, bij de uitgeverij (meer richting mijn echte vakgebied)quote:
Mij maak je daar niet jaloers meequote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Fundeon, bij de uitgeverij (meer richting mijn echte vakgebied)
En het is lekker dichtbij, met de fiets 15 min
Mooie avatar!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:30 schreef RayMania het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond.
Haven, Stadquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:31 schreef Bos81 het volgende:
Ree![]()
Alles goed daar in Almere (binnen/buiten centrum of wat je nog meer hebt daar). ?
Ik vind hem wat tegenvallenquote:
Prima hier (stad). Lekker weertje, straks voetbalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:31 schreef Bos81 het volgende:
Ree![]()
Alles goed daar in Almere (binnen/buiten centrum of wat je nog meer hebt daar). ?
Atalanta Bergamo, Fiorentina, Palermo. Of een Conference clubquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Noem eens een gave club voor FM sjimz
Ah, Liverpool - Chelsea zal wel meevallen. Denk dat ik niet hele avond online ben.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:34 schreef borisz het volgende:
Ray heeft dienst vanavond, Diek en Eend hebben iets te veel op waarschijnlijk![]()
Cisco Romaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Almere Binnen ligt in Almere buiten, mag jij raden wat het is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:31 schreef Bos81 het volgende:
Ree![]()
Almere Haven ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Almere Binnen ligt in Almere buiten, mag jij raden wat het is.
Almere Binnen is de gevangenis in Almere Buitenquote:
Ag sooquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:16 schreef Eilanden het volgende:
Dit gaat over specifieke documenten etc. en dan gebruik ik toch liever Engels dan Spaans, omdat ik van de meeste documenten wel de Engelse naam weet, maar niet altijd de Spaanse naam
Dan is het toch logisch dat Bos jou daar denkt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Almere Binnen is de gevangenis in Almere Buiten.
Mooi, die twee werken al goed samen in DWDD dus dat kan nu goed doorgezet worden.quote:Matthijs van Nieuwkerk en Marc-Marie Huijbregts gaan samen een nieuwe televisieshow presenteren. Die geruchten gingen al eerder; vanavond bracht ook RTL Boulevard het nieuws. Wat de precieze naam van het programma wordt, is nog niet helemaal duidelijk. Namen die genoemd worden zijn 'De Zomer Draait Door' en 'M & MM'.
Het programma staat op de zaterdagavond geprogrammeerd. Op dat tijdstip is nu nog Paul de Leeuw te zien, maar zijn programma gaat over enkele weken met zomerstop. Matthijs van Nieuwkerk en Marc-Marie Huijbregts kennen elkaar van De Wereld Draait Door, waar Huijbregts geregeld tafelheer is. Hun nieuwe show moet een een satirisch programma worden.
Marc-Marie Huijbregts presenteerde enkele jaren geleden voor de KRO een eigen talkshow, maar dat werd een groot fiasco. Er waren 24 afleveringen gepland, maar na zes afleveringen besloten Huijbregts en de omroep de stekker eruit te trekken, wegens een aanhoudende stroom van kritiek.
Burghausen uit Duitslandquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat is niet normaal, de livetopics waren niet aan te slepenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
Er is afgeloen zondag abnormaal veel gepost in VBL
meer dan 10.000 posts op 1 dag
Okeequote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Almere Binnen is de gevangenis in Almere Buiten.
Verder heb je nog Stad, Hout, Haven en volgens mij Poort.
Onze auto's zie eruit alsof ze aan Parijs - Dakar meegedaan hebben, zo onder de stof, zand en stuifmeel zitten ze.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:48 schreef appelsientje het volgende:
Auto is ook weer gewassen
Hij's schoon voor 2 uurtjes
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Cisco Roma
Ligt eraan welk niveau je wilt en wat je uitdaging moet zijn.
Ik loop nog na te trillenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
Er is afgeloen zondag abnormaal veel gepost in VBL
meer dan 10.000 posts op 1 dag
Je was niet de enige die stond/zat te trillenquote:
Werder Bremen - Ajax was ergerquote:
Hehe, bastardquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wel leuk trouwens om tijdens het maken van de stats naar de huldiging van PSV te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |