Dat is goed nieuwsquote:Op maandag 30 april 2007 14:12 schreef Marrije het volgende:
Voor de mensen die het geluid uit hebben: de golfclub heeft geklaagd dat de muziek te hard staat.
Nou, ze trekken zich er niet zoveel van aan, want zoals Huub zegt ze hebben de afgelopen dagen zelf de hele tijd harde muziek gedraaid en volgens Natas was er ook een irritante trompet.quote:
Ik denk dat hij zich verveelt.quote:Op maandag 30 april 2007 14:14 schreef schizolientje het volgende:
De muziek moest zachter van de echte buren en Nicolaas neemt een oranjebitter op de koningin, fuck it zei hij. Hij had ook al om toestemming gevraagd om champagne te drinken op de koningin. Ik denk dat hij last heeft van onttrekkingsveschijnselen, ook al hoofdpijn. Maar hij kan nu toch niet weg komen met alcohol op dit tijdstip?
Ik hoop het wel. Hoe minder regeltjes hoe beter, wat mij betreft.quote:Op maandag 30 april 2007 14:14 schreef schizolientje het volgende:
Maar hij kan nu toch niet weg komen met alcohol op dit tijdstip?
Daar is vast wel een uitzonderingsregel voor: het is een feestdagquote:Op maandag 30 april 2007 14:14 schreef schizolientje het volgende:
De muziek moest zachter van de echte buren en Nicolaas neemt een oranjebitter op de koningin, fuck it zei hij. Hij had ook al om toestemming gevraagd om champagne te drinken op de koningin. Ik denk dat hij last heeft van onttrekkingsveschijnselen, ook al hoofdpijn. Maar hij kan nu toch niet weg komen met alcohol op dit tijdstip?
Op dit tijdstip? Het is koninginnedag, ik zag ruim een uur geleden in de optocht (die zo ongeveer tot voor mijn huis verzamelt) al een pubertje met een flesje Heineken aan z'n mond, en als die al 16 was zou het me verbazenquote:Op maandag 30 april 2007 14:14 schreef schizolientje het volgende:
lol en waarschijnlijk dat de verkeerde dj achter de knoppen zatquote:Op maandag 30 april 2007 14:12 schreef Marrije het volgende:
Voor de mensen die het geluid uit hebben: de golfclub heeft geklaagd dat de muziek te hard staat.
Dat geeft niets, Lobasca, ik ben toevallig gekwalificeerd in het op een begrijpelijke manier overbrengen van simpele dingen.quote:Op maandag 30 april 2007 13:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
You tube topic, een ander maakt vast het linkje voor je, beheers ik nog niet![]()
Ik lig dubbel als de Golfclub de politie inschakelt en de geluidsinstallatie in beslag genomen wordtquote:Op maandag 30 april 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
Fijn, het geluid moet nog zachter van de golfbaanmeneer, maar het trailer trash schreeuwt dat hij de kolere kan krijgen. Leuke he Marco, de nieuwe buren.
Make my dayquote:Op maandag 30 april 2007 14:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik lig dubbel als de Golfclub de politie inschakelt en de geluidsinstallatie in beslag genomen wordt![]()
waar is je mooie avatar, of is deze voor de gelegenheid?quote:Op maandag 30 april 2007 14:24 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik lig dubbel als de Golfclub de politie inschakelt en de geluidsinstallatie in beslag genomen wordt![]()
Koninginnedag-specialquote:Op maandag 30 april 2007 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
waar is je mooie avatar, of is deze voor de gelegenheid?
quote:Op maandag 30 april 2007 14:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas is straks helemaal over de zeik. Overal een hap uit door Jaap en terug in het pakje.![]()
Ik ben het niet graag met Natasia eens maar ik zou ook over de zeik raken: het is te ranzig voor woorden.quote:Op maandag 30 april 2007 14:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas is straks helemaal over de zeik. Overal een hap uit door Jaap en terug in het pakje.![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 14:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben het niet graag met Natasia eens maar ik zou ook over de zeik raken: het is te ranzig voor woorden.
Maar dat wordt toch een waarschuwing? Met eten mag niet gerommeld. En Nicolaas houdt weer schone handen, die stookt en laat Jaap happenquote:Op maandag 30 april 2007 14:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ben het niet graag met Natasia eens maar ik zou ook over de zeik raken: het is te ranzig voor woorden.
Je doet het fantastisch!quote:Op maandag 30 april 2007 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
Veel succes Lobasca, en er komt een dag dat ook jij dankbaarheid voor het plaatsen van een link in ontvangst mag nemen.
quote:Op maandag 30 april 2007 14:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat geeft niets, Lobasca, ik ben toevallig gekwalificeerd in het op een begrijpelijke manier overbrengen van simpele dingen.
[afbeelding]
illustratie 1
STAP 01 - Ga naar het bewuste bestand op Youtube
.
.
[afbeelding]
illustratie 2
STAP 02 - Ga op de tekst in de tekstbalk staan, en klik op je rechtermuisknop, nu selecteer je de tekst, en er verschijnt tevens een keuzemenu. Kies in dit keuzemenu 'kopiëren'.
.
.
[afbeelding]
illustratie 3
STAP 03 - Zorg dat je gaat staan, op de plek waar je de link wil plaatsen, er zijn nu zelfs 2 mogelijkheden om je doel te bereiken:
- Druk op je rechtermuisknop. Er verschijnt een keuzemenu. Kies in dit keuzemenu voor 'plakken'.
- Houdt de Ctrl-toets ingedrukt, en druk op de letter V.
.
.
Nu verschijnt de link in het bericht, en je kan op invoeren drukken om dit toonbaar te maken aan je mede-users.
Veel succes Lobasca, en er komt een dag dat ook jij dankbaarheid voor het plaatsen van een link in ontvangst mag nemen.
Als het niet uit luiheid is, maar omdat ik dit gewoon heel erg goed kan, mag het hoor.quote:Op maandag 30 april 2007 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Je doet het fantastisch!![]()
Vind je het goed als ik mensen met dergelijke vragen voortaan naar jou doorverwijs?![]()
Dit is niet uit luiheid, maar jij bent er gewoon heel erg goed in.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij iets dergelijks op een bovengemiddeld begrijpelijke manier zou kunnen uitelggen.quote:Op maandag 30 april 2007 14:34 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien is Brian er ook wel heel goed in, die jongen heeft heus ook wel talent.![]()
Goh.quote:Op maandag 30 april 2007 14:34 schreef SiRojK het volgende:
Natasia zegt net dat het tien over half 3 is :S
Dat is 't nu ookquote:Op maandag 30 april 2007 14:34 schreef SiRojK het volgende:
Natasia zegt net dat het tien over half 3 is :S
Komt er op neer, dat Brian Natasia een oud wijf vindquote:Op maandag 30 april 2007 14:39 schreef Disana het volgende:
Brian en Natasia smoezen vrij onverstaanbaar over Brians buien.
Brian zou iets typen waarin de volgende termen de boventoon voeren; machine, shit, snap je, luister, ik, motherfucking, klappen,etc.quote:Op maandag 30 april 2007 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij iets dergelijks op een bovengemiddeld begrijpelijke manier zou kunnen uitelggen.
En dat Brian ongegeneerd zijn gang wil gaan, maar dat anderen natuurlijk wel naar hem om moeten blijven kijken.quote:Op maandag 30 april 2007 14:40 schreef Ning het volgende:
[..]
Komt er op neer, dat Brian Natasia een oud wijf vind
Het komt toch altijd op hetzelfde neer: Brian is een emotioneel, warmbloedig mens, en eigenlijk zou dat gewaardéérd moeten worden in plaats van te zeuren over zijn buien. Alleen dan in 100000 woorden méér, op een geile fluistertoon uitgesproken.quote:Op maandag 30 april 2007 14:39 schreef Disana het volgende:
Brian en Natasia smoezen vrij onverstaanbaar over Brians buien.
Maar het is het een of het ander dus of hij waardeert het of ze kapt met haar bezorgdheid.quote:Op maandag 30 april 2007 14:40 schreef Ning het volgende:
[..]
Komt er op neer, dat Brian Natasia een oud wijf vind
Brain moet gewoon lekker naar huis toe gaan. Humorloze sukkel.quote:Op maandag 30 april 2007 14:43 schreef Marrije het volgende:
Ai, Brian zegt dat het zo erg teveel is dat ie er moe van wordt.
Bedank hier Peterquote:Op maandag 30 april 2007 14:34 schreef Lobasca het volgende:
Bedankt voor de moeite, en inderdaad, zelfs ik snap het, dus je bent een gekwalificeerde simpele uitlegger.
Het is net te laat om een lintje voor je aan te vragen![]()
Natasia zal Brian blijven behoeden voor een fatale fout omdat hij haar backup is.quote:Op maandag 30 april 2007 14:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar het is het een of het ander dus of hij waardeert het of ze kapt met haar bezorgdheid.
Maar ze wil het wel graag elk uur horen.quote:Op maandag 30 april 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Brainless hoeft Natasja niet dankbaar te zijn, dat is haar menselijkheid.![]()
Brain die tegen kritiek kan? Grapje zekerquote:Op maandag 30 april 2007 14:45 schreef Lobasca het volgende:
Natasia kan niet tegen kritiek, terwijl Brian nu wel, ja ja, een punt heeft.
Volgens mij zit het gewoon in haar aard proleten als de Rat onder haar hoede te nemen. Hoe vaak ze Amanda al niet in zijn richting heeft teruggepraat, praktisch het bed in...quote:Op maandag 30 april 2007 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Natasia zal Brian blijven behoeden voor een fatale fout omdat hij haar backup is.
quote:Op maandag 30 april 2007 14:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar ze wil het wel graag elk uur horen.
Onee dat hoeft niet ze meld het zelf wel ieder uur.
Misschien vindt ze het prettig de wipgeluiden van die 2 te horen, een soort vervangende sex.quote:Op maandag 30 april 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zit het gewoon in haar aard proleten als de Rat onder haar hoede te nemen. Hoe vaak ze Amanda al niet in zijn richting heeft teruggepraat, praktisch het bed in...
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit geschreven heb dat Brian tegen kritiek kan.quote:Op maandag 30 april 2007 14:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain die tegen kritiek kan? Grapje zekerAls er iemand geen zelfspot heeft is hij 't .
Maar dan verplaatst ze zich toch waarschijnlijk in het mannetje, want het is het mannetje dat ze afdekt, beschermt, bedient.quote:Op maandag 30 april 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het prettig de wipgeluiden van die 2 te horen, een soort vervangende sex.
Oh ik lees weer verkeerd. Ach ja alcohol hequote:Op maandag 30 april 2007 14:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit geschreven heb dat Brian tegen kritiek kan.![]()
en: Neeeee niet de gitaar.quote:Op maandag 30 april 2007 14:50 schreef Frasier het volgende:
Neeeeee niet dit nummer weer.
Op zich met je eens, maat tóch beter dan de gitaar van Brian.quote:Op maandag 30 april 2007 14:50 schreef Frasier het volgende:
Neeeeee niet dit nummer weer.
Terwijl het daar toch duidelijk ook vrij hard waait.quote:Op maandag 30 april 2007 14:53 schreef blomst het volgende:
Zitten ze daar in zwemkleding, snap het niet, hier net een trui aangedaan. Het is koud.
Haha ik ook, maar heb nog kippe kuikenvel.quote:Op maandag 30 april 2007 14:53 schreef blomst het volgende:
Zitten ze daar in zwemkleding, snap het niet, hier net een trui aangedaan. Het is koud.
Natasia vond zijn 'buien' ook al vervelend.quote:Op maandag 30 april 2007 15:06 schreef solara4 het volgende:
toch doet Brian nog vrij wenig met de groep of zie ik dat verkeerd???
Gisteren heeft Brian nog met de groep gepokerd. Huub zat veilig in de woonkamer dus wilde ie best wat met de groep doen. Maar als Huub achter de draaitafel staat dan zie ik Brian niet daarvan genieten of zelfs maar in de tuin zitten.quote:Op maandag 30 april 2007 15:06 schreef solara4 het volgende:
toch doet Brian nog vrij wenig met de groep of zie ik dat verkeerd???
oke, dus hij is duidelijk aan het negeren, dat houdt hij ook niet lang vi=olquote:Op maandag 30 april 2007 15:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gisteren heeft Brian nog met de groep gepokerd. Huub zat veilig in de woonkamer dus wilde ie best wat met de groep doen. Maar als Huub achter de draaitafel staat dan zie ik Brian niet daarvan genieten of zelfs maar in de tuin zitten.
gatver zit er met vebazing naar te kijkenquote:Op maandag 30 april 2007 15:12 schreef Marrije het volgende:
Amanda smeert hele klodders vet in dat touw![]()
Ja. Maar Brian zei gisteren ook tegen zijn moeder of broer dat weet ik f fniet meer dat ie er moeite mee had om Huub zelfs maar een hand te geven.quote:Op maandag 30 april 2007 15:12 schreef solara4 het volgende:
[..]
oke, dus hij is duidelijk aan het negeren, dat houdt hij ook niet lang vi=ol
Huub doet nog wel gewoon alles toch???
Amanda zou er met haar natuurlijke haar waarschijnlijk veel minder als een bimbo uitzien.quote:Op maandag 30 april 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Het bosje stro kan dus nog erger. Dit is het resultaat ne een zwempartijtje. Er verdwijnt een hele pot vet in.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |