Over Huub....weet je toch, die zieke jongen.quote:Op maandag 30 april 2007 13:05 schreef solara4 het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het dan over Brian hebt
Same hier. Ik kijk nu nog zelden...quote:Op maandag 30 april 2007 12:59 schreef maril het volgende:
[..]
Het feessie eindigd voor mei op 4 mei.
quote:Op maandag 30 april 2007 13:01 schreef Peter6000 het volgende:
Het is 1 uur, en er zijn GEEN 4 streams.![]()
Ik bedoelde meer in het algemeen. Brians valsheid is echt, zijn agressie ook. Maar ik ben met je eens dat Amanda de boel direkt erna is gaan verdraaien... en ze verzweeg zelfs heel lang dat ze wel degelijk wist dat Brian haar in het gezicht had gestompt.quote:Op maandag 30 april 2007 13:02 schreef haak2 het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. maar ook amanda is fout. ze vond de sex met huub op het moment zelf prima, daarna zegt ze tegen eric dat huub haar alleen maar overal zoende en verdraaid ze de boel dus. als ze dit verhaal niet vol kan houden verteld ze het verhaal dat ze huub tegen haar zin is bezig geweest en ze hem gevraagd heeft haar alleen te laten. Dit alles om de schade te beperken omdat ze verliefd is op brian. Vind dat ook wel erg ver gaan, iemand van aanranding betichten omdat het je even wat beter uitkomt.
Offtopic: Ervaar je het als prettig je tijdsaanduiding met AM en PM te hebben, ipv het 24 uurs systeem.quote:
Dat klopt dus dan toch want hij klaagde met die uitspraak juist dat dat het enige was dat hij kon spelen .quote:Op maandag 30 april 2007 13:16 schreef SiRojK het volgende:
Hahahhahaha.. Wat een aap is die Huub toch ook.. 'ik vraag hier al maanden om hardstyle', draait hij een beetje jump en trance
volgensmij is die er al in de persoon van Brainlessquote:Op maandag 30 april 2007 13:05 schreef BENJOLA het volgende:
zou natuurlijk wel een mooi eind zijn als er nu een tbser met proefverlof inkomt.
Eigenlijk nooit op geletquote:Op maandag 30 april 2007 13:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Offtopic: Ervaar je het als prettig je tijdsaanduiding met AM en PM te hebben, ipv het 24 uurs systeem.
En het was nog wel zo' n subtiel nummerquote:Op maandag 30 april 2007 13:20 schreef axis303 het volgende:
Nare verkrachting van Patrick Hernandez - Born to be alive...
Dat rokje van haar kruipt steeds omhoog, waarom doet die onderwatercamera het ineens niet meerquote:Op maandag 30 april 2007 13:18 schreef Lobasca het volgende:
Is er een miss-wet-t-shirtverkiezing, waar Amanda zowel winnaar als verliezer is, aangezien ze de enige deelneemster is?
Helaas, het "motherfucking kutgezicht" heeft hem alweer gevonden.quote:
Dat had je nou niet moeten zeggenquote:
hij zei het juist ook omdat hij ook wel eens wat anders wil dan deze shit.quote:Op maandag 30 april 2007 13:24 schreef SiRojK het volgende:
whahahha... Ik ga nog steeds kapot om die opmerking 'ik vraag hier al maanden om hardstyle'.. Onze bikkel heeft duidelijk geen verstand van muziekstijlen.. Het is nml nog steeds niets anders dan rotzooi![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 13:31 schreef Disana het volgende:
Jaap heel gemeen tegen Amanda als hij haar helpt haar jurk uit te trekken: Wat voor sneetje zit daar?!? Ik zie een sneetje onder je tiet!
Net alsof we haar tieten nog niet gezien hebbenquote:Op maandag 30 april 2007 13:33 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
EDIT: Hahhaha, ik was dus niet de enige.. Heb jij nog een SS vor 20 sec. daarvoor?![]()
![]()
Heb je jeuk?quote:Op maandag 30 april 2007 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap denkt dat Eric aanspraak gaat maken op punten uit de pot.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof dat smerige walgelijke mannetje ook maar iemand heeft om uit te nodigen.
Er is niemand die dat smerige pesterige aanrandertje wil komen opzoeken.
Ik had em gemaakt, maar in paint die 2de er overheen geplaktquote:Op maandag 30 april 2007 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof we haar tieten nog niet gezien hebben![]()
Hahahha, ze was al bijna vergeten dat dat hek naar binnenslaat ;Pquote:Op maandag 30 april 2007 13:37 schreef mootie het volgende:
Ik zou Natasia niet in haar eentje de weg oplaten gaan![]()
Waarom heb je zo'n hekel aan Eric?quote:Op maandag 30 april 2007 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap denkt dat Eric aanspraak gaat maken op punten uit de pot.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof dat smerige walgelijke mannetje ook maar iemand heeft om uit te nodigen.
Er is niemand die dat smerige pesterige aanrandertje wil komen opzoeken.
Is jouw naam nu oranje ivm koninginnedag?quote:Op maandag 30 april 2007 13:42 schreef Gert het volgende:
Wel grappig hoe Brian een kutplaat nog afschuwelijker weet te maken met z'n geknoei aan die knoppen.
Dat zag ik bij Schatje ook alquote:Op maandag 30 april 2007 13:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is jouw naam nu oranje ivm koninginnedag?![]()
Wel een beetje vaag oranje hèquote:Op maandag 30 april 2007 13:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 april 2007 13:44 schreef Disana het volgende:
Er zijn koninginnedag-beelden te zien op het plasmascherm; Huub staat ernaar te kijken.
Heel scherp, Marrije.quote:Op maandag 30 april 2007 13:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kindje van God toch?quote:
En doof word je wel van Rat Brians mixen.quote:Op maandag 30 april 2007 13:48 schreef StephanL het volgende:
Ze hebben de ondertiteling voor doven aangezet op de plasma's.
Die scheten die Jaap laat kunnen volgens mij ook wel dodelijk zijn gezien de enorme gassen die vrijkomenquote:Op maandag 30 april 2007 12:44 schreef Peter6000 het volgende:
Dat gespuit met gevaarlijke stoffen moet eens afgelopen zijn, Eric die WC Eend naar Jaap spuit, en Natasia die met deo loopt te spuiten.
Heb net het filmpje gezien waar 'ie zijn moeder aan de lijn had, daar gaf 'ie toe dat hij zelf ,die avond, ookquote:Op maandag 30 april 2007 13:51 schreef Gert het volgende:
Dit is weer zo'n zeldzaam moment waarop ik NL mis.
Kan die Brian nou ook helemaal niéts een keer "gewoon OK" doen?
Het zou zo fijn zijn om een keer ronduit te kunnen zeggen: "mooi, Brian, dat heb je goed gedaan."
Maar elke aanleiding daarvoor vermijdt hij zorgvuldig.
Ik kan dat nergens vinden. Als het niet teveel moeite is, kan iemand mij het linkje dan ook even aanwijzen?quote:Op maandag 30 april 2007 13:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb net het filmpje gezien waar 'ie zijn moeder aan de lijn had, daar gaf 'ie toe dat hij zelf ,die avond, ookwas geweest
http://www.youtube.com/watch?v=r0fuLK8e6hAquote:Op maandag 30 april 2007 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan dat nergens vinden. Als het niet teveel moeite is, kan iemand mij het linkje dan ook even aanwijzen?
You tube topic, een ander maakt vast het linkje voor je, beheers ik nog nietquote:Op maandag 30 april 2007 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan dat nergens vinden. Als het niet teveel moeite is, kan iemand mij het linkje dan ook even aanwijzen?
http://www.youtube.com/watch?v=r0fuLK8e6hAquote:Op maandag 30 april 2007 13:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, schieten we wat mee op inderdaad 4 streamsquote:Op maandag 30 april 2007 13:54 schreef Disana het volgende:
Er is geen ontsnappen meer aan, die herrie.
quote:Op maandag 30 april 2007 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Kleutertaal voor geschift en buitensporig agressief.
De FEBO heeft toestemming gegevenquote:Op maandag 30 april 2007 13:57 schreef Dark het volgende:
Trek die k*therrie niet meer, ga ff wat anders doen! Mag hopen dat de buren gaan klagen.
Ook weer een opdracht van Brian.quote:Op maandag 30 april 2007 13:31 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap vraagt naar het sneetje onder Amanda`s tiet.
Eigenlijk is dat ook een vorm van talent hèquote:Op maandag 30 april 2007 14:02 schreef Gert het volgende:
En nu gaat het geluid uit ook.
Feilloos.... hoe hij de grootste kutherrie uit de collectie weet voor te schotelen.
Dat komt omdat hij zomaar wat aan het inmixen is zonder te luisteren of het uberhaupt wel in te mixen is. Dit in combinatie met housequote:Op maandag 30 april 2007 14:02 schreef Gert het volgende:
En nu gaat het geluid uit ook.
Feilloos.... hoe hij de grootste kutherrie uit de collectie weet voor te schotelen.
Ah mooi, bedankt, Peter en Lobasca (je leert het wel) ook. Wat een slachtofferfamilie zeg... allemaal door zo'n klein mannetjequote:Op maandag 30 april 2007 13:57 schreef Ning het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=r0fuLK8e6hA
Ik heb het geluid al geruime tijd uit staan. Hopen op de spoedige komst van een nieuwe bewoner.quote:Op maandag 30 april 2007 13:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, schieten we wat mee op inderdaad 4 streams![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 12:26 schreef mazaru het volgende:
Netty is haar neefje aan het aankleden voor een bezoek aan de Gouden Kooi
[afbeelding]
Of je gaat even naar de braderie in je oranje outfitquote:Op maandag 30 april 2007 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het geluid al geruime tijd uit staan. Hopen op de spoedige komst van een nieuwe bewoner.
Ik ben republikeinquote:Op maandag 30 april 2007 14:08 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Of je gaat even naar de braderie in je oranje outfit![]()
Als dat geen grapje is: goed zo!quote:Op maandag 30 april 2007 14:09 schreef Marrije het volgende:
Haha, ruzie met de buurman Golfclub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |