Dat had je nou niet moeten zeggenquote:
hij zei het juist ook omdat hij ook wel eens wat anders wil dan deze shit.quote:Op maandag 30 april 2007 13:24 schreef SiRojK het volgende:
whahahha... Ik ga nog steeds kapot om die opmerking 'ik vraag hier al maanden om hardstyle'.. Onze bikkel heeft duidelijk geen verstand van muziekstijlen.. Het is nml nog steeds niets anders dan rotzooi![]()
quote:Op maandag 30 april 2007 13:31 schreef Disana het volgende:
Jaap heel gemeen tegen Amanda als hij haar helpt haar jurk uit te trekken: Wat voor sneetje zit daar?!? Ik zie een sneetje onder je tiet!
Net alsof we haar tieten nog niet gezien hebbenquote:Op maandag 30 april 2007 13:33 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
EDIT: Hahhaha, ik was dus niet de enige.. Heb jij nog een SS vor 20 sec. daarvoor?![]()
![]()
Heb je jeuk?quote:Op maandag 30 april 2007 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap denkt dat Eric aanspraak gaat maken op punten uit de pot.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof dat smerige walgelijke mannetje ook maar iemand heeft om uit te nodigen.
Er is niemand die dat smerige pesterige aanrandertje wil komen opzoeken.
Ik had em gemaakt, maar in paint die 2de er overheen geplaktquote:Op maandag 30 april 2007 13:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof we haar tieten nog niet gezien hebben![]()
Hahahha, ze was al bijna vergeten dat dat hek naar binnenslaat ;Pquote:Op maandag 30 april 2007 13:37 schreef mootie het volgende:
Ik zou Natasia niet in haar eentje de weg oplaten gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |