Vicky, fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad! Leuk hè dat gevrij met je kindje. Bij Robin zijn die momenten zeldzaam, maar dan genieten we er zeker dubbel van. Altijd als mijn man en ik samen zitten, wil hij erbij
![]()
En zo'n zitzak roelz
![]()
En leuk om te lezen dat Amber zich zo goed ontwikkelt!
We moeten snel weer wat afspreken! ![]()
Noli, wat vreselijk hè de waterpokken, Robin heeft ze ook al gehad, wat een gezicht! Fijn dat het bultje niks ernstigs is
![]()
Ik heb ook zo'n kliertje, maar dan bij m'n onderkaak, erg vervelend. En kusjes aan de dokter geven
![]()
nouja beter dan dat ze er bang voor is toch?
![]()
Oh Ingrid, wat lijkt me dat erg, een gillend kind op de grond in de supermarkt
![]()
WIj hadden afgelopen zaterdag ook bijna zo'n tafereel, meneertje wilde lopen en niet in het karretje, dus eerst maar even gedragen en daarna gewoon in het karretje.
Fuente, Robin zag de driewieler 's ochtends staan en stond er meteen bij: "TITTEN!"
![]()
Hij kan nog net niet goed genoeg bij de trappers om kracht te kunnen geven, maar hij probeert het wel en tot die tijd fungeert de fiets ook prima als stoel
Mammietje, Tinka is gewoon stoer
![]()
Lekker toch dat ze nergens bang voor is en voor zichzelf op komt
![]()
Wel eng dat ze bloed in haar ontlasting heeft. Het kan gewoon een gesprongen adertje zijn, maar idd voor de zekerheid even de dokter bellen.
Emma haar broekje uittrekken
![]()
Gelukkig niet midden in de winkel Jelief
Evenstar, vervelend dat er niet echt iets uit het gesprek is gekomen, maar gelukkig gaan jullie even een rustperiode in. Geniet ervan
We hebben weer een poging gedaan om Robin wat anders dan smeerkaas en pindakaas op zijn brood te laten eten. We hadden er vruchtenhagel tussen gedaan. Meneer nam een hapje, trok een vies gezicht en gooide het weg. Bij het volgende stukje keek hij eerst wat erop zat en de vruchtenhagel gaf hij weg en het stukje met smeerkaas at hij wel op.. hoezo eigenwijs
![]()
En dat terwijl hij 's avonds wel bijna alles mee-eet. Ik snap er geen hout van
Volgens mij begint hij ook de nee-fase in te rollen.. alles wat je vraagt is neeee en als hij z'n zin niet krijgt, laat hij z'n hoofd hangen, begint hij te huilen en als hij er zin in heeft, laat ie zich ook op de grond vallen.. wat heerlijk toch al die faaaaaases