Laat het me nu maar zien.. ik wil het nu ook echt wetenquote:Op zondag 29 april 2007 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je zelf in PSV topics loopt te trollen kun je dat verwachten hè.
Mwah ik geef de ploeg niet de schuld voor vandaag, in tegenstelling tot rkc uit. Het is wel makkelijk om ff te roepen we winnen wel met 0-5 in Tilburg. Maar AZ verloor vandaag ook van een ploeg die al nergens meer voor speelde. Willem II en Excelsior hebben alles gegeven en hebben hun sportieve plicht gedaan. Waar een club als Vitesse nog een voorbeeld aan kan geven. In de brand met die grafclub uit Arnhemquote:Op zondag 29 april 2007 21:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Toch deed dat meer pijn, toen hadden het écht verdiend....
Dat was nog erger, voor mij tenminstequote:Op zondag 29 april 2007 21:04 schreef StarGazer het volgende:
Milan - Ajax deja vu.....
Mijn god wat voel ik een pijn
Prima punt, het zou juist een voordeel voor de club moeten zijn om jong talent te verhuren in plaats daarvan willen ze zich gaan bewijzen tegen je club.quote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Elke speler die we nu nog verhuren, moet contractueel worden verboden om tegen Ajax te spelen. Laat ze zich maar tegen AZ en PSV bewijzen, i.p.v. tegen Ajax de pannen van 't dak te spelen.
Oké, dan heb ik me misschien in jou vergist. Feit blijft dat er veel ajacieden laatste tijd in PSV topics te signaleren vielen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Laat het me nu maar zien.. ik wil het nu ook echt weten
Ik heb de echte supporters gefeliciteerd, wat is het trollen dan?
Wat heb ik mij aan hem dit seizoen geërgerd, beter rot die op naar het buitenland nu.quote:
anders ik welquote:Op zondag 29 april 2007 21:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat heb ik mij aan hem dit seizoen geërgerd, beter rot die op naar het buitenland nu.
quote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef Zapper het volgende:
De goal van Kluivert tegen Ajax blijkt achteraf behoorlijk belangrijk
Hij zit toch al in het buitenland?quote:Op zondag 29 april 2007 21:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat heb ik mij aan hem dit seizoen geërgerd, beter rot die op naar het buitenland nu.
Pics?quote:Op zondag 29 april 2007 21:43 schreef Sethje het volgende:
die streaker bij de hockeyclub was echt heerlijk
Die goal van de Griek net zoquote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef Zapper het volgende:
De goal van Kluivert tegen Ajax blijkt achteraf behoorlijk belangrijk
Verkopen die gozer. Echt zó overschat.quote:Op zondag 29 april 2007 21:46 schreef denthemen het volgende:
wat speelde Babel wéér kut!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |