Ableton Live een beetje. Maar verder vooral gewend aan Cubase op de PC.quote:Op zondag 29 april 2007 01:08 schreef Junkie het volgende:
http://www.slyck.com/story1461.html
[..]
http://digg.com/tech_news(...)ks_on_The_Pirate_Bay
http://www.nin.com/current/index.html
![]()
Wie is er eigenlijk handig in Garageband (of dergelijke programma's? Abelton Live, Logic, etc..)???
Ik was aan het sparen voor een iMac. Maar inmiddels heb ik van dat geld een nieuwe tv gekocht. Nu ben ik weer opnieuw aan het sparen.quote:Op zondag 29 april 2007 19:27 schreef timp0e het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een Macbook!![]()
Wordt mijn eerste mac dan![]()
Daarom verkoop ik ook niet. Welke mongool verkoopt nou zijn MacBook waar-ie 1500 voor heeft betaald voor 600 euro.quote:Op zondag 29 april 2007 19:49 schreef TwyLight het volgende:
Alsof je een Core duo voor 1200 kan verkopen.
eerder 600
Zo'n zwarte.quote:Op zondag 29 april 2007 19:53 schreef TwyLight het volgende:
alsof negers macbooks kopen
Ik wil ook een Proquote:Op zondag 29 april 2007 19:38 schreef skiczukie het volgende:
Heel veel! Ik wil een MB Pro.
die kost toch 1500??quote:Op zondag 29 april 2007 20:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik wil ook een Proterwijl ik mijn MB pas een maand heb.
Het maakt hebberig.![]()
Iemand 1500 euro over voor een C2duo en 2 GB Ram?
Ja, daarom dus.quote:
Opzich vind ik de witte MB die ik heb 10x mooier dan zo'n MB Pro, maar als het allemaal veel sneller kan, dan is dat tof. Maar goed, sparen.quote:Op zondag 29 april 2007 20:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik wil ook een Proterwijl ik mijn MB pas een maand heb.
Het maakt hebberig.![]()
Iemand 1500 euro over voor een C2duo en 2 GB Ram?
Nouja, het is ook maar de vraag hoeveel je merkt van die 0,33 ghz. En die losse grafische kaart schijnt ook wel weer meer batterij te vreten.quote:Op zondag 29 april 2007 20:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Opzich vind ik de witte MB die ik heb 10x mooier dan zo'n MB Pro, maar als het allemaal veel sneller kan, dan is dat tof. Maar goed, sparen.
ja, maar wel de 15" de 17" is een beetje lompquote:Op zondag 29 april 2007 20:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind de Pro vele malen mooier dan de Macbook, ziet er gewoon veel professioneler uit, en veel beter in proporties.
Klopt. Dus, een nieuwe 12" MacBook Pro zou perfect zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 20:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja, maar wel de 15" de 17" is een beetje lomp
Geksie je slaat door.quote:Op zondag 29 april 2007 20:20 schreef Geqxon het volgende:
Met de Pro maak je in het zakenleven wel een stuk betere indruk dan dat je als professionele vul-hier-wat-in een witte Macbook op tafel zet.
En ik vind de enorme rand rond het Macbook scherm weer zeer lelijk, dat is bij de 15" veel mooier. Om maar te zwijgen over het verlichte keyboard en de betere speakers.quote:Op zondag 29 april 2007 20:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja, maar wel de 15" de 17" is een beetje lomp
In ieder geval beter dan een Dell of zo.quote:Op zondag 29 april 2007 20:20 schreef Geqxon het volgende:
Met de Pro maak je in het zakenleven wel een stuk betere indruk dan dat je als professionele vul-hier-wat-in een witte Macbook op tafel zet.
Deel jij die mening niet dan? Als er een duurbetaalde externe software engineer op bezoek komt, en een 1.83Ghz Macbook op tafel zet krijg ik toch echt een klein beetje een "quote:
ik ookquote:Op zondag 29 april 2007 20:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Deel jij die mening niet dan? Als er een duurbetaalde externe software engineer op bezoek komt, en een 1.83Ghz Macbook op tafel zet krijg ik toch echt een klein beetje een "" blik op mijn gezicht..
Ja want 1200+ euro voor een laptop is fucking peanuts, niet waarquote:Op zondag 29 april 2007 20:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Deel jij die mening niet dan? Als er een duurbetaalde externe software engineer op bezoek komt, en een 1.83Ghz Macbook op tafel zet krijg ik toch echt een klein beetje een "" blik op mijn gezicht..
quote:Op zondag 29 april 2007 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind de Macbook 13" toch echt een notebook voor thuis of voor studenten, en niet een zakenlaptop.
Mja. Volgens mij lopen de types die jij bedoelt per definitie met thinkpads.quote:Op zondag 29 april 2007 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind de Macbook 13" toch echt een notebook voor thuis of voor studenten, en niet een zakenlaptop.
Ik vond Powerbook een veelmooiere naam. Ik vind dat Pro erachteraan zeggen zo potsierlijk, maar ik wil ook niet dat ze denken dat ik zo'n wit vrouwending heb natuurlijkquote:
Ja, daar ben ik het toch wel een beetje mee eens. Hij heeft iets meer een consumenten-plezierlaptop-uitstraling.quote:Op zondag 29 april 2007 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Klopt, ik zie dagelijks redelijk wat Thinkpadsquote:Op zondag 29 april 2007 20:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja. Volgens mij lopen de types die jij bedoelt per definitie met thinkpads.
Ben je arm en zwart en heb je een bedrijfsplan waarmee je jezelf binnen twee jaar uit de prostitutie hebt gewerkt en de 2000 euro weer netjes aan het IMF terug hebt betaald?quote:Op zondag 29 april 2007 20:57 schreef TwyLight het volgende:
zou ik een microkrediet lening kunnen krijgen van 2000 euro?
Met de macbook pro lijkt het opgelost te zijn. Ik kom duidelijk verder op de wifi dan een vriend van me met een 15" powerbook.quote:Op zondag 29 april 2007 21:06 schreef De_Hertog het volgende:
De PowerBook / MacBook Pro behuizing heeft één groot nadeel, en dat is de beperktere WiFi-sterkte. Ik heb hier zojuist een oude 3Com Router geïnstalleerd, en ik kan niet in de tuin werken en m'n vader wel
Ook op een standaard (niet-N) acces point?quote:Op zondag 29 april 2007 21:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met de macbook pro lijkt het opgelost te zijn. Ik kom duidelijk verder op de wifi dan een vriend van me met een 15" powerbook.
quote:Op zondag 29 april 2007 21:03 schreef Sjoewe het volgende:
Tja. Ik heb mezelf kapot gespaard en gewerkt. En ik heb dus een MacBook Pro gekocht. Een fucking geweldig apparaat, echt
Toetsenbord verlichting
Scherm
Maar het ligt er denk ik heel erg aan wat je ermee doet. Ik doe vrij veel video/fotobewerking etc, vaak op freelance basis, of interim. Dan is de extra rekenkracht welkom en het feit dat je je eigen werkplek bij je hebt maakt je heel flexibel.
Aan de andere kant is het wel zo dat als je alleen een beetje wilt internetten etc. je beter een scherm en een toetsenbord aan je macbook kunt hangen en de centen voor de pro beter in je zak kan laten. kunt besteden aan bier.
Ja of aan crack, wat je liever hebtquote:
Dat wordt nog meer hopen op een 12" MBP danquote:Op zondag 29 april 2007 21:10 schreef Sjoewe het volgende:
Ja. Ik zat echt op volle signaalsterkte terwijl hij tussen de twee en drie streepjes schommelde.
Rinddingdingdindingbwoaaaaaapquote:
Ik vind het niet erg.quote:
Dat is omgerekend dus ongeveer 163 UAC meldingen?quote:Op maandag 30 april 2007 01:16 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit al meer als 3 uur op Vista te werken
Check. Echt leuk. Nouja, zonder dat minimal en elektro dan. Ofzo.quote:Op maandag 30 april 2007 16:40 schreef Sjoewe het volgende:
Dat last.fm radio is ook verdomde leuk zeg.
Ik zit de hele dag al lekker minimal en elektro te luisteren
Je bent echt 180 graden gedraaid he ?quote:Op maandag 30 april 2007 16:41 schreef Jarno het volgende:
Zo, even een extra magsafe adapter en een mini-DVI naar VGA kabel besteld, weer een stap richting Macbook als desktop gebruik. Nu nog een mooie monitor stand waar de MacBook in/onder past.
Ieder z'n ding.quote:Op maandag 30 april 2007 16:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Check. Echt leuk. Nouja, zonder dat minimal en elektro dan. Ofzo.
Mwoch.quote:
Check.quote:
Macbook + Clamshell + Hoge resultie = Goddelijkquote:Op maandag 30 april 2007 16:41 schreef Jarno het volgende:
Zo, even een extra magsafe adapter en een mini-DVI naar VGA kabel besteld, weer een stap richting Macbook als desktop gebruik. Nu nog een mooie monitor stand waar de MacBook in/onder past.
Ik kom thuis, rol de kabel ongeveer 10 centimeter van de adapter, prik hem met de duckhead in het stopcontact, en verbind de Macbook.quote:Op maandag 30 april 2007 19:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik verwissel de stekker. Het snoer laat ik liggen bij m'n bureau, en de losse stekker zit in mn tas, als ik de deur uitga pak ik alleen de adapter mee.
Ideaal.
Dit post je elk topic heh.quote:Op maandag 30 april 2007 19:04 schreef Xilantof het volgende:
Ja hoi!
mijn macbook vind ik nu nog steeds geweldig
Jij luistert óók de Jeugd. So duits!quote:Op maandag 30 april 2007 16:40 schreef Sjoewe het volgende:
Dat last.fm radio is ook verdomde leuk zeg.
Ik zit de hele dag al lekker minimal en elektro te luisteren
Waarom zou je dat al willen installeren, heb je al troubloures met je Apple?quote:Op maandag 30 april 2007 21:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Jij luistert óók de Jeugd. So duits!
Ik zal m'n AppleCare zooi eens installen oid trouwens. Die staat hier al twee weken voor m'n Mac mooi in 't doosje.
Eh nee, maar d'r staat wel op 't doosje "register now to activate". Weet niet of ik daarvoor persé moet installeren, maar zal 't eens bekijken binnenkort in ieder geval.quote:Op maandag 30 april 2007 21:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom zou je dat al willen installeren, heb je al troubloures met je Apple?
Dat betekent inloggen op de Apple site, klikken ergens bij Apple care en dan register.. om je serienummer in te voeren, maar je hebt het programma niet nodigquote:Op maandag 30 april 2007 21:37 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Eh nee, maar d'r staat wel op 't doosje "register now to activate". Weet niet of ik daarvoor persé moet installeren, maar zal 't eens bekijken binnenkort in ieder geval.
Nou goed, dit was de mooiste (lees: minst lelijke) die ik zo even kon vinden:quote:Op maandag 30 april 2007 16:41 schreef Jarno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |