Ableton Live een beetje. Maar verder vooral gewend aan Cubase op de PC.quote:Op zondag 29 april 2007 01:08 schreef Junkie het volgende:
http://www.slyck.com/story1461.html
[..]
http://digg.com/tech_news(...)ks_on_The_Pirate_Bay
http://www.nin.com/current/index.html
![]()
Wie is er eigenlijk handig in Garageband (of dergelijke programma's? Abelton Live, Logic, etc..)???
Ik was aan het sparen voor een iMac. Maar inmiddels heb ik van dat geld een nieuwe tv gekocht. Nu ben ik weer opnieuw aan het sparen.quote:Op zondag 29 april 2007 19:27 schreef timp0e het volgende:
Ik ben aan het sparen voor een Macbook!![]()
Wordt mijn eerste mac dan![]()
Daarom verkoop ik ook niet. Welke mongool verkoopt nou zijn MacBook waar-ie 1500 voor heeft betaald voor 600 euro.quote:Op zondag 29 april 2007 19:49 schreef TwyLight het volgende:
Alsof je een Core duo voor 1200 kan verkopen.
eerder 600
Zo'n zwarte.quote:Op zondag 29 april 2007 19:53 schreef TwyLight het volgende:
alsof negers macbooks kopen
Ik wil ook een Proquote:Op zondag 29 april 2007 19:38 schreef skiczukie het volgende:
Heel veel! Ik wil een MB Pro.
die kost toch 1500??quote:Op zondag 29 april 2007 20:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik wil ook een Proterwijl ik mijn MB pas een maand heb.
Het maakt hebberig.![]()
Iemand 1500 euro over voor een C2duo en 2 GB Ram?
Ja, daarom dus.quote:
Opzich vind ik de witte MB die ik heb 10x mooier dan zo'n MB Pro, maar als het allemaal veel sneller kan, dan is dat tof. Maar goed, sparen.quote:Op zondag 29 april 2007 20:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik wil ook een Proterwijl ik mijn MB pas een maand heb.
Het maakt hebberig.![]()
Iemand 1500 euro over voor een C2duo en 2 GB Ram?
Nouja, het is ook maar de vraag hoeveel je merkt van die 0,33 ghz. En die losse grafische kaart schijnt ook wel weer meer batterij te vreten.quote:Op zondag 29 april 2007 20:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Opzich vind ik de witte MB die ik heb 10x mooier dan zo'n MB Pro, maar als het allemaal veel sneller kan, dan is dat tof. Maar goed, sparen.
ja, maar wel de 15" de 17" is een beetje lompquote:Op zondag 29 april 2007 20:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind de Pro vele malen mooier dan de Macbook, ziet er gewoon veel professioneler uit, en veel beter in proporties.
Klopt. Dus, een nieuwe 12" MacBook Pro zou perfect zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 20:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja, maar wel de 15" de 17" is een beetje lomp
Geksie je slaat door.quote:Op zondag 29 april 2007 20:20 schreef Geqxon het volgende:
Met de Pro maak je in het zakenleven wel een stuk betere indruk dan dat je als professionele vul-hier-wat-in een witte Macbook op tafel zet.
En ik vind de enorme rand rond het Macbook scherm weer zeer lelijk, dat is bij de 15" veel mooier. Om maar te zwijgen over het verlichte keyboard en de betere speakers.quote:Op zondag 29 april 2007 20:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ja, maar wel de 15" de 17" is een beetje lomp
In ieder geval beter dan een Dell of zo.quote:Op zondag 29 april 2007 20:20 schreef Geqxon het volgende:
Met de Pro maak je in het zakenleven wel een stuk betere indruk dan dat je als professionele vul-hier-wat-in een witte Macbook op tafel zet.
Deel jij die mening niet dan? Als er een duurbetaalde externe software engineer op bezoek komt, en een 1.83Ghz Macbook op tafel zet krijg ik toch echt een klein beetje een "quote:
ik ookquote:Op zondag 29 april 2007 20:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Deel jij die mening niet dan? Als er een duurbetaalde externe software engineer op bezoek komt, en een 1.83Ghz Macbook op tafel zet krijg ik toch echt een klein beetje een "" blik op mijn gezicht..
Ja want 1200+ euro voor een laptop is fucking peanuts, niet waarquote:Op zondag 29 april 2007 20:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Deel jij die mening niet dan? Als er een duurbetaalde externe software engineer op bezoek komt, en een 1.83Ghz Macbook op tafel zet krijg ik toch echt een klein beetje een "" blik op mijn gezicht..
quote:Op zondag 29 april 2007 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind de Macbook 13" toch echt een notebook voor thuis of voor studenten, en niet een zakenlaptop.
Mja. Volgens mij lopen de types die jij bedoelt per definitie met thinkpads.quote:Op zondag 29 april 2007 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Ik vind de Macbook 13" toch echt een notebook voor thuis of voor studenten, en niet een zakenlaptop.
Ik vond Powerbook een veelmooiere naam. Ik vind dat Pro erachteraan zeggen zo potsierlijk, maar ik wil ook niet dat ze denken dat ik zo'n wit vrouwending heb natuurlijkquote:
Ja, daar ben ik het toch wel een beetje mee eens. Hij heeft iets meer een consumenten-plezierlaptop-uitstraling.quote:Op zondag 29 april 2007 20:27 schreef Geqxon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |