inloggen als student/medewerker ? (misschien dat het bij gast ook staat, maar je hebt er dan niks aan)quote:Op zondag 29 april 2007 18:10 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
leuk dat slim.nl maar waar vindt je de prijzen?
Raak je niet per ongeluk met je hand het touch pad aan op je laptop?quote:Op zondag 29 april 2007 18:44 schreef wc-eend het volgende:
Kent iemand het probleem van het plots verspringen van je tekst die je tikt.. soms in word en andere progjes enzo, ben je aan het tikken verspringt tie plots naar drie regels naar boven of een paar worden terug.. heel irri..
Precies mijn idee! Ik wou ooit m'n linker duim er voor laten amputerenquote:Op zondag 29 april 2007 19:07 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Raak je niet per ongeluk met je hand het touch pad aan op je laptop?
het kan theoretisch wel maar ik raadt het je afquote:Op zondag 29 april 2007 19:45 schreef TwyLight het volgende:
Kan ik Vista Ultimate installeren op 2,6Ghz Pentium 4 512MB ram?
(ultimate is de enige vista die ik heb)
Heb je echt ultimate nodig? Ik snap echt niet dat mensen nu perse de ultimate versie willen?quote:Op zondag 29 april 2007 19:45 schreef TwyLight het volgende:
ik heb toegang tot het mail adres van mijn stage plaats, waardoor ik automatisch medewerker ben van de instelling, resultaat is dat ik dus bij slim.nl als medewerker kan bestellen (vista business editie voor 17,-quote:Op zondag 29 april 2007 18:32 schreef Dovenwereld het volgende:
ik heb inmiddels softwares besteld en mijn software zijn nu al binnen .want ik heb nog steeds oude account van mijn oud-school...
met 512MB?quote:Op zondag 29 april 2007 19:45 schreef TwyLight het volgende:
Anders zet je toch ff voor de zekerheid je touchpad uit...quote:Op zondag 29 april 2007 19:43 schreef wc-eend het volgende:
Nee tis echt als ik tik en m'n touchpad raak ik niet aan, m'n vrouw heeft het ook.. en tis heel erg vaak, maar toch net iets te irritant
Even 3.3 downloaden bij logitech. 3.1 doet het niet op vista.quote:Op maandag 30 april 2007 12:25 schreef Vince_Taylor het volgende:
Logitech setpoint3.1 werkt niet op vista...Iemand anders daar ook problemen mee ?
Na een ugrade kan ik de toetsen niet meer configureren...
Mja, net na een format (nu dus) loopt die nog vrij lekker.quote:Op maandag 30 april 2007 12:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
met 512MB?
dat loopt voor geen meter, ik heb een Pentium 4 3.2Ghz en 2GB ram en die zucht nog wel eens
quote:iemand die toevallig weet hoe ik de Balance van Volume Control zoals in XP, het balkje links rechts kan doen?
Als de site dat zegt zou ik het risico niet nemenquote:Op maandag 30 april 2007 17:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik wil in de loop van deze week Vista Business gaan installeren, maar werkt Rabo Telebankieren onder Vista? Pas in najaar 2007 zal volgens de website van de rabobank een werkende release uitgebracht worden
Ik wou het proberen op mijn laptop, maar deze heeft geen seriele port
De optie had ik wel in gedachte, aangezien het voor mijn ouders Vista een behoorlijke cultuurshock isquote:Op maandag 30 april 2007 18:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als de site dat zegt zou ik het risico niet nemen
Anders eerst een dual boot proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |